Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Ὁ Θεός μοῦ δίνει τήν Χάρι του κάθε ἡμέρα... Ἐμπειρίες νεοφώτιστων ὀρθόδοξων Ἀφρικανῶν


Ὁ Θεός μοῦ δίνει τήν Χάρι του κάθε ἡμέρα...
Ἐμπειρίες νεοφώτιστων ὀρθόδοξων Ἀφρικανῶν

Φωτ. αρχείο π.Δαμασκηνού Γρηγοριάτου
Βαπτίσθηκα στίς 13 Ἰανουαρίου 2007 καί πῆρα τό ὄνομα Ἐμμανουήλ.
Μετά τήν βάπτισί μου αἰσθάνομαι ἄλλος ἄνθρωπος μέσα μου. Τό παιδί μου, μετά τήν βάπτισί του,  ἄν καί ἦταν ἄρρωστο μέ πριξίματα στό σῶμα του, τώρα δέν ἔχει κανένα πρόβλημα μέ τήν ὑγεία του.
Εὐχαριστῶ τόν Θεό διότι ἀλήθεια μπῆκε στό σπίτι μου σ᾿ ὅλη τήν οἰκογένειά μου ἡ εὐλογία του. Μᾶς εὐλογεῖ καί ἔχουμε τήν καθημερινή μας τροφή καί τήν ὑγεία μας.
    Εἴθε πάντοτε ὁ Θεός νά μᾶς δίνει τήν Χάρι του κάθε ἡμερα μέχρι τό τέλος τῆς ζωῆς μας.

Ἡ σύζυγός του ἔγραψε τά ἑξῆς λίγα λόγια:
Βπατίσθηκα καί πῆρα τό ὄνομα Φωτεινή. Εὐχαριστῶ τόν Θεό μας διότι μοῦ ἔδωσε τήν σωτηρία μου δωρεάν. Μετά τήν βάπτισί μου κατάλαβα ἐμπειρικά ὅτι αὐτή εἶναι ἡ ἀληθινή Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ. Ἡ Χάρις πού ἔλαβα μέ βοηθεῖ νά ζῶ ἁρμονικά μέ τόν ἄνδρα μου καί τό παιδί μας.

***
Τό κείμενο προέρχεται ἀπό τά ἀρχεῖα τοῦ πατρός Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου, ἀπό τήν ἱεραποστολή τοῦ Κογκό, τόν ὁποῖον καί εὐχαριστοῦμε θερμά γιά τήν παραχώρηση τῶν ἀρχείων, ὅπως ἐπίσης εὐχαριστοῦμε καί τόν γέροντα τῆς Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου πατέρα Γεώργιο Καψάνη γιά τήν εὐλογία καί τήν ἄδεια δημοσίευσης.

Ἐπιμέλεια κειμένου   Αναβάσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου