Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

«Έγώ εδώ μένω, μου αρέσει πολύ έδω...». π.Νεκταρίου Αντωνοπούλου «Ταχύς εις βοήθειαν»



«Ἐγὼ ἐδῶ μένω, μοῦ ἀρέσει πολὺ ἐδῶ...»
«Ταχὺς εἰς βοήθειαν»

Μετὰ τὴν γεννήση τοῦ δευτέρου παιδίου μας  τὸ 2003 παρουσίασα κάποιες ἀλλοιώσεις στὴ μήτρα, οἱ ὁποίες ἀνησύχησαν τὸ γιατρό μου.
Χρειάστηκε τότε νὰ γίνει μιὰ μικρὴ ἐπεμβάση, ὥστε νὰ ἀφαιρεθοῦν αὐτὲς οἱ ἀλλοιώσεις. "Ἔτσι κι ἔγινε. Μετὰ τὴν ἐπεμβάση χρειάστηκε νὰ γίνει βιοψία, τὰ ἀποτελέσματα τῆς ὁποίας θὰ ἔπαιρναν κάποιες μέρες γιὰ νὰ βγοῦν. Οἱ γονεῖς μας κι ἐμεῖς εἴχαμε φοβηθεῖ πολύ.
Στὸ σπίτι μας εἴχαμε ἕνα ρίνισμα ἀπὸ τὴν καρδία τοῦ ἁγίου Λουκᾶ. Τὴν ἡμέρα ποῦ ἔγινε ἡ ἐπεμβάση, ἦλθε στὸ σπίτι ἡ πεθερά μου, ἡ ὁποία δὲν ἤξερε ὅτι εἴχαμε αὐτὴ τὴν εὐλογία τοῦ ἁγίου Λουκᾶ.  Μᾶς εἶπε τότε ὅτι εἶδε ἕνα παράξενο ὄνειρο, ποῦ δὲν μποροῦσε νὰ ἐξηγήσει.  Μᾶς εἶπε ὅτι εἶχε ἔλθει στὸ σπίτι μας καὶ εἶδε νὰ βγαίνει ἀπὸ τὸ δωμάτιο μας ἕνας ψηλὸς ξανθωπὸς γιατρός,  ποῦ ἔμοιαζε σὰν ξένος. Τοῦ εἶπε νὰ καθίσει καὶ τὸν ρώτησε μὲ ἀγωνία:
-Γιατρέ μου, τί συμβαίνει μὲ τὴν Κ.; Τί ἔχει; Ἐκεῖνος ἀπάντησε:
-Δὲν ἔχει τίποτα. Θὰ γίνει καλά. Τὸν ξαναρώτησε:
-Γιατρέ μου, πῶς μπήκατε μέσα; Ποῖος σᾶς ἄνοιξε; Καὶ αὐτὸς ἀπάντησε:
-Ἐγὼ ἐδῶ μένω. Μοῦ ἀρέσει πολὺ ἐδῶ.
Εἴχαμε προσευχηθεῖ  πολὺ μὲ τὸν σύζυγό μου στὸν ἅγιο Λουκᾶ καὶ συγκλονίστηκα ὅταν  τ’ ἄκουσα ὀλ' αὐτά. Μίλησα στὴν πεθερά μου γιὰ τὸν Ἅγιο καὶ γιὰ τὴν εὐλογία ποῦ εἴχαμε μέσα στὸ σπίτι μας... Διάβαζα τότε καὶ τὸ βιβλίο μὲ τὸ βίο τοῦ Ἁγίου Λουκᾶ.  Ὅταν τὸ τελείωνα βγῆκαν τὰ ἀποτελέσματα τῆς βιοψίας, ποῦ ἦταν ἀρνητικά.
Εὐχαριστῶ τὸν ἅγιο Λουκᾶ γιὰ τὴν θαυμαστή του ἐπέμβαση».
Κ.Λ.. Ἀθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου