Ιακώβου Αποστόλου, Ανδρονίκου και Αθανασίας, Ποπλίας Ομολογήτριας,
Πέτρου Οσίου, Μνήμη των Δικαίων Αβραάμ και Λωτ, Δωροθέου Οσίου.
Οἱ Ὅσιοι Ἀνδρόνικος καὶ Ἀθανασία ἡ συμβία του
Ὑπῆρξαν
κατὰ τὸ ἔτος 594 καὶ ἦταν σύζυγοι ἐνάρετοι, ποὺ κατάγονταν ἀπὸ τὴν
Ἀντιόχεια τῆς Συρίας. Ἦταν εὔποροι καὶ ζοῦσαν σύμφωνα μὲ τὸ θέλημα τοῦ
Θεοῦ.
Ὁ Ἀνδρόνικος ἔκανε τὸ ἐπάγγελμα τοῦ ἀργυραμοιβοῦ στὴν Ἀντιόχεια καὶ
ἀπόκτησε ἀπὸ τὸν γάμο αὐτὸ δύο παιδιά, ποὺ ὅμως πέθαναν. Αὐτὸ κατέθλιβε
τοὺς δύο γονεῖς καὶ γιὰ νὰ βροῦν παρηγοριὰ κατέφυγαν γιὰ προσκύνημα
στοὺς Ἁγίους Τόπους.
Ἀπὸ ἐκεῖ πῆγαν στὴν Αἴγυπτο, ὅπου μὲ κοινὴ ἀπόφαση ἔγιναν μοναχοὶ καὶ
μπῆκαν σὲ μοναστῆρι. Ὁ μὲν Ἀνδρόνικος πῆγε στὴ Μονὴ τοῦ ἀββᾶ Δανιήλ, ἡ
δὲ γυναῖκά του Ἀθανασία στὴν γυναικεία Μονὴ τῶν Ταβεννησιωτῶν.
Ἐκεῖ, ἀφοῦ ἀσκητικὰ πέρασαν τὸ ὑπόλοιπο τῆς ζωῆς τους, ἀπεβίωσαν εἰρηνικά.
Ἀπολυτίκιον. Ἦχος πλ. α’. Τὸν συνάναρχον Λόγον.
Σωφροσύνης τὴν χλαῖναν τὴν θεοΰφαντον, κατεποικίλατε χρόαις τῶν ἱερῶν
ἀρετῶν, ὁμοφρόνως ἐν σπουδῇ ἄμφω ἀσκήσαντες· ὅθεν ὑμῶν τὴν σιωπήν, ἡ
τρισάγιος ᾠδή, ἐδέξατο ἐν ὑψίστοις, Ἀνδρόνικε σὺν τῇ θείᾳ, Ἀθανασίᾳ τῇ
θεόφρονι.
Κοντάκιον. Ἦχος πλ. δ’. Τῇ ὑπερμάχῳ.
Ὡς τῆς νομίμου συζυγίας ὑποτύπωσιν
Καὶ τῆς ἐνθέου πολιτείας ἀκροθίνια
Ἀναδήσωμεν τοῖς ἄνθεσι τῶν ᾀσμάτων
Τὸν ὁσίως διαπρέψαντα Ἀνδρόνικον,
Σὺν αὐτῷ Ἀθανασίαν τὴν ὁμόζυγον,
Τούτοις λέγοντες, χαίροις ζεῦγος πανόσιον.
Μεγαλυνάριον.
Ἀνδρείως ἡ σύμβιος ξυνωρίς, σὺν Ἀθανασίᾳ, ὁ Ἀνδρόνικος ὁ στερρός, τῆς
ἀθανασίας, ἀνύσαντες τὴν τρίβον, τῆς ἀθανάτου δόξης, κατηξιώθησαν.
Ὁ Ἅγιος Ἰώκωβος ὁ Ἀπόστολος τοῦ Ἀλφαίου
Ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μαθητὲς τοῦ Κυρίου, ἀδελφός τοῦ Ματθαίου τοῦ Εὐαγγελιστοῦ καὶ γιὸς τοῦ Ἀλφαίου.
Ὁ Ἰάκωβος, ἀφοῦ ἀγωνίστηκε γιὰ τὴν ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ στὴν Ἱερουσαλήμ,
ἔπειτα πῆγε καὶ σὲ ἄλλες χῶρες γιὰ νὰ κηρύξει τὸ Εὐαγγέλιο. Ἐκεῖ,
κατέστρεφε τοὺς βωμοὺς τῶν εἰδώλων καὶ μὲ τὴν χάρη τοῦ Θεοῦ γιάτρευε
ἀρρώστιες καὶ ἐξεδίωκε τὰ ἀκάθαρτα πνεύματα. Γι' αὐτὸ καὶ οἱ
εἰδωλολάτρες τὸν ὀνόμαζαν θεῖο σπέρμα.
Ὁ ἱδρῶτας, οἱ μόχθοι καὶ οἱ κίνδυνοι ποὺ ὑπέστη γιὰ τὴ διάδοση τοῦ
Εὐαγγελίου, ἦταν πολλοί. Ὁ θάνατος πολλὲς φορὲς τὸν πλησίασε, ἀλλὰ στὴν
σκέψη τοῦ Ἰακώβου κυριαρχοῦσαν ἐνθαρρυντικὰ τὰ λόγια τοῦ Κυρίου, «ὅστις
θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθείν, ἀπαρνησάσθω ἐαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν
αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι». Ἐκεῖνος ποὺ θέλει νὰ μὲ ἀκολουθεῖ σὰν
γνήσιος μαθητής μου, λέει ὁ Κύριος, ἂς ἀπαρνηθεῖ τὸ διεφθαρμένο ἀπὸ τὴν
ἁμαρτία ἑαυτό του, καὶ ἂς πάρει τὴν ἀπόφαση νὰ ὑποστεῖ γιὰ μένα ὄχι μόνο
θλίψη καὶ δοκιμασία, ἀλλὰ ἀκόμα καὶ θάνατο σταυρικό. Καὶ τότε ἂς μὲ
ἀκολουθεῖ, μιμούμενος τὸ παράδειγμά μου.
Ἔτσι καὶ ὁ Ἰάκωβος, μιμούμενος τὸ Διδάσκαλό του, ὑπέστη σταυρικὸ θάνατο.
Ἀπολυτίκιο. Ἦχος δ’. Ταχὺ προκατάλαβε.
Τὴν χάριν τοῦ Πνεύματος, γλωσσοπυρσεύτῳ πνοῇ, ὡς θεῖος Ἀπόστολος,
ὑποδεχθεὶς τῇ ψυχῇ, Ἰάκωβε ἔνδοξε, ἔλαμψας ἐν τῷ κόσμῳ, ὡς ἀστὴρ
ἑωσφόρος· ἔλυσας τῶν εἰδώλων, τὴν πολύθεον νύκτα. Καὶ νῦν ἀπαύστως
δυσώπει, ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ἡμῶν.
Κοντάκιον. Ἦχος πλ. α’. Τὸν συνάναρχον Λόγον.
Ὁ τῶν ἐθνῶν σαγηνευτὴς ὑπερθαύμαστος, καὶ Μαθητῶν ἀναδειχθεὶς
τιμιώτατος, καὶ Ἀποστόλων σύσκηνος Ἰάκωβος, κόσμῳ τῶν ἰάσεων, διανέμει
τὸν πλοῦτον, λύει περιστάσεων, τοὺς αὐτὸν εὐφημοῦντας· διὸ συμφώνως
κράζομεν αὐτῷ· Σῷζε τοὺς πάντας, εὐχαῖς σου Ἀπόστολε.
Μεγαλυνάριον.
Μύστης καὶ Ἀπόστολος πεφηνώς, τοῦ δι’ εὐσπλαγχνίαν, κενωθέντος μέχρι
σαρκός, ἔφανας ἀδύτως, Ἰάκωβε θεόπτα, σωτήριον τὸ τούτου, πᾶσι τοῖς
ἔθνεσι.
Ἡ Ὁσία Ποπλία ἡ Ὁμολογήτρια
Παντρεύτηκε καὶ ἀναδείχτηκε πρότυπο χριστιανῆς γυναίκας, ποὺ ξέρει μὲ
τὴν ὑπακοὴ καὶ τὴν ἀγάπη νὰ διατηρεῖ τὴν ἁρμονία τοῦ οἰκογενειακοῦ
σπιτιοῦ.
Ἡ Ὁσία Ποπλία γεννήθηκε καὶ ἔζησε στὴν Ἀντιόχεια, ἐπὶ αὐτοκρατόρων
μεγάλου Κωνσταντίνου μέχρι καὶ Ἰουλιανοῦ του παραβάτου (361 μ.Χ.).
Ὁ τρόπος μὲ τὸν ὅποιο φρόντισε καὶ μπόρεσε νὰ ἀναθρέψει τὸν μοναχογιό
της Ἰωάννη, μαρτυρεῖται ἀπὸ τὴν διαγωγή, μὲ τὴν ὁποία ἔλαμψε αὐτὸς καὶ
ἀναδείχτηκε ἔξοχος μεταξὺ ἔξοχων.
Ἦταν τόσο σεμνὸς καὶ ὑπερβολικὰ ταπεινόφρων, ὥστε ὅταν χήρεψε ἡ ἐπισκοπὴ
Ἀντιοχείας τὸν πίεσαν νὰ τὴν ἀναλάβει αὐτός. Ἀλλὰ ὁ Ἰωάννης ἔμεινε
ἄκαμπτος καὶ ἔμεινε ἁπλὸς ἱερέας.
Μετὰ λοιπὸν τὴν δική του χειροτονία καὶ τὸν θάνατο τοῦ πατέρα του, ἡ
μητέρα του Ποπλία παρέλαβε στὸ σπίτι της εὐσεβεῖς ὀρφανὲς παρθένες.
Φρόντιζε νὰ τὶς κυβερνᾶ μὲ στοργὴ καὶ τὶς μετέδιδε τὴν θερμὴ πίστη της,
τὶς μάθαινε νὰ εἶναι ἁγνὲς καὶ ὅταν χρειαστεῖ νὰ γίνουν ἡρωίδες τοῦ
σταυροῦ καὶ μάρτυρες τοῦ Εὐαγγελίου.
Ὅταν κάποτε ᾖλθε ὁ Ἰουλιανὸς στὴν Ἀντιόχεια νὰ ἐνθαρρύνει τοὺς
εἰδωλολάτρες, πέρασε ἔξω ἀπὸ τὸ σπίτι τῆς Ποπλίας. Τότε αὐτή, μαζὶ μὲ
τὶς ἄλλες παρθένες, ἔψαλλαν δυνατὰ «Τὰ εἴδωλα τῶν ἐθνῶν ἀργύριον καὶ
χρυσίον..». Ἐκνευρισμένος ὁ Ἰουλιανός, ἔστειλε καὶ τῆς ἔκαναν παρατήρηση
νὰ μὴ τὸ ξανακάνει. Ἀλλὰ ὅταν ξαναπέρασε ἀπὸ τὸ σπίτι της, αὐτὴ ἔψαλλε
δυνατὰ «Ἀναστήτω ὁ Θεὸς καὶ διασκορπισθήτωσαν οἱ ἐχθροὶ αὐτοῦ». Τότε
ἔδωσε διαταγὴ καὶ τὴ μαστίγωσαν σκληρά, ἀλλὰ ἐπειδὴ ἦταν γριὰ δὲν τὴν
σκότωσε.
Ἔτσι ἡ Ποπλία συνέχισε τὸ ἀγαθοποιὸ ἔργο της, μέχρι ποὺ ἡ δίκαια ψυχή της παραδόθηκε στὸ στεφανοδότη Χριστό.
Ὁ Ὅσιος Πέτρος ὁ «ἀπὸ στρατιωτῶν»
Ὑπῆρξε στὰ χρόνια του βασιλιὰ Θεοφίλου τοῦ εἰκονομάχου (829) καὶ
καταγόταν ἀπὸ τὴν ἐπαρχία τῶν Γαλατῶν τῆς Μ. Ἀσίας. Ἦταν γιὸς τοῦ
Θεοφίλου καὶ τῆς Εὐδοκίας καὶ τὸ πρῶτο του ὄνομα ἦταν Λέων. Ἐπειδὴ ἦταν
ὡραῖος καὶ δυνατὸς στὸ σῶμα ἀλλὰ καὶ στὴ φρόνηση, ὁ βασιλιὰς τὸν ἔκανε
κόμη.
Ἀφοῦ γιὰ πολλὰ χρόνια πολέμησε καὶ κατάφερε πολλὰ ἀνδραγαθήματα, κατόπιν
τὰ καταφρόνησε ὅλα καὶ ἔγινε μοναχὸς στὸ μοναστῆρι τοῦ Δαφνῶνα, μὲ τὸ
ὄνομα Πέτρος.
Ἔπειτα πῆγε στὸν Ὄλυμπο καὶ ἀπὸ ἐκεῖ στὰ Ἱεροσόλυμα. Ἀλλὰ καὶ ἐκεῖ δὲν
ἔμεινε μόνιμα, ἀφοῦ ἔφυγε στὴ Λαοδικεία καὶ τὴν Ἀττάλεια. Ἀφοῦ μὲ
ἀνδρεία ὑπέφερε τοὺς κόπους τῆς ὁδοιπορίας καὶ τῆς ἄσκησης, καὶ τὸν
ἄγριο θυμὸ τῶν Ἰσμαηλιτῶν, ποὺ συναντοῦσε στὸ δρόμο, τελευταία ἐπανῆλθε
στὸν Ὄλυμπο.
Επιδή δὲ τὸ ὕψος τῆς ἀρετῆς τοῦ ἔγινε φανερὸ στοὺς βασιλεῖς, γι’ αὐτὸ
καὶ ὁ βασιλιὰς Βασίλειος ὁ Μακεδών, τὸ ἔτος 867, τὸν ἔπεισε νὰ
κατοικήσει στὸ μοναστῆρι τοῦ Ἁγίου Φωκᾶ.
Ἐκεῖ λοιπόν, ἀφοῦ πολλοὺς πνευματικοὺς ἀγῶνες ἔκανε, παρέδωσε εἰρηνικὰ τὴν ψυχή του στὸν Κύριο.
Μνήμη Δικαίων Ἀβραὰμ καὶ Λὼτ τοῦ ἀνεψιοῦ του
Ὁ Ἀβραὰμ εἶναι ὁ γνωστὸς πατριάρχης τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ὁ γιὸς τοῦ Θάρα. Γεννήθηκε στὴν Οὒρ τῆς Χαλδείας ἀπὸ τὴ φυλὴ τοῦ Σήμ.
Ὁ δὲ Λώτ, ἦταν γιὸς τοῦ Ἀρρᾶν καὶ ἀνεψιὸς τοῦ Ἀβραὰμ πολὺ ἀγαπημένος.
Πῆγε μὲ τὸν θεῖο του στὴ Χαρὰν καὶ ζοῦσε μαζί του. Ἀλλὰ λόγω τῶν συχνῶν
διενέξεων τῶν ὑπηρετῶν, ἀποχωρίστηκε τοῦ θείου του καὶ κατοίκησε στὴν
πεδιάδα τῶν Σοδόμων, ὅπου ἔμεινε μέχρι τὴν καταστροφή της.
Ὁ Ὅσιος Δωρόθεος
Πρόκειται γιὰ τὸν ἐπίσκοπο Τύρου. Ἡ κυρίως μνήμη του τιμᾶται τὴν 5η Ἰουνίου.
Μέγας Συναξαριστής
Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συνολικές προβολές σελίδας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2013
(3547)
- ► Δεκεμβρίου (75)
- ► Σεπτεμβρίου (314)
- ► Φεβρουαρίου (315)
- ► Ιανουαρίου (357)
-
►
2012
(4154)
- ► Δεκεμβρίου (363)
- ► Σεπτεμβρίου (327)
- ► Φεβρουαρίου (346)
- ► Ιανουαρίου (348)
-
►
2011
(3478)
- ► Δεκεμβρίου (370)
- ► Σεπτεμβρίου (259)
- ► Φεβρουαρίου (256)
- ► Ιανουαρίου (350)
-
▼
2010
(2873)
- ► Δεκεμβρίου (308)
-
▼
Οκτωβρίου
(317)
- Ομιλία π. Σαράντη Σαράντου με Θέμα την Κάρτα Πολίτ...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος Τρ...
- Τα παιδιά μας έγιναν ανίκανα για την πίστη εξ αιτί...
- Βεβήλωσαν για άλλη μια φορά στην ιστορία το ελληνι...
- Στα άδυτα της Βουλής. Έχει κανείς συνείδηση;
- Με μεγάλα ερωτιματικά για την ασφάλεια δεδομένων κ...
- Κάρτα του Πολίτη - ΑΜΚΑ :Ο π. Σαράντης Σαράντος στ...
- «Μωραίνει Κύριος ὄν βούλεται ἀπωλέσσαι» π. Ἀθανάσι...
- Ελληνική Εταιρεία πούλησε τα προσωπικά δεδομένα 5....
- 31 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- 1)Η κόλασις ως κατάστασις μέσα μας και η θεραπεία ...
- Συνάντηση Αρχιεπισκόπου με τους πέντε αστυνομικούς...
- Χαζές ερωτήσεις κοινών θνητών.
- Η συγκολιστική εισήγηση του Μητροπολίτου Σισανίο...
- Άδωνις Γεωργιάδης. Δεν θα παραλάβω ποτέ την κάρτα ...
- Προσφυγή κατά των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων στο ...
- 30 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος Τρ...
- Iερὀσυλοι έκαψαν Εκκλησία στα Άνω Πατήσια
- Καστορίας Σεραφείμ "Πρέπει να υπερασπιζόμαστε την ...
- Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος : Όχι στην "...
- Ενώ υποψήφιοι δήμαρχοί μας ζητούν ζώνες «πορνό», ο...
- Αὐγουστῖνος Καντιώτης: ἡρωϊσμὸς καὶ παρρησία. Στερ...
- Σαρανταλείτουργο “υπέρ αναπαύσεως” - Σαρανταλείτο...
- 29 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Ο π. Θεόδωρος Ζήσης για την επιστολή νέων προς Μητ...
- Εἶναι ἡ κόλαση αἰώνια; (Εὐεργετινός). Ομιλία π. Σά...
- Ἡ δέηση τοῦ ἡγουμένου παπα-Φιλόθεου Ζερβάκου
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος Τρ...
- Ο Μητροπολίτης Κονίτσης για την απόταξη αστυνομικώ...
- Η βουλγαρική κατοχή στην Ανατολική Μακεδονία
- Τὸ διάγγελμα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χρυσάνθου 1941
- Ἡ Ἐκκλησία στὰ χαρακώματα. - Ὁ παπὰς τοῦ ’40
- Ἡ Ἁγία Σκέπη τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου (1/ 28 Ὀκτωβρί...
- Στην Ελληνίδα του 1940. Δημητρίου Κουτσουλέλου
- H 28η Οκτωβρίου 1940 αφετηρία της ήττας του Χίτλερ...
- Τούρκοι χάκερς και σε σελίδα της Μητροπόλεως Λεμεσού
- Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη εἶναι θέμα μόνο πολιτικό ἤ καί ...
- 28 Oκτωβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος Τρ...
- Η Αγία Σκέπη. Αρχ. Μελέτιος Βαδραχάνης
- Ἡ Ἑλληνικὴ Ἐποποιΐα 1940-1941
- Ο ελληνικός στρατός και το Έπος της Βορείου Ηπείρο...
- Η αυτοκτονία είναι πολύ βαρύτερη αμαρτία από την α...
- Ο πρώτος άνθρωπος που μολύνθηκε μετά την εμφύτευση...
- 28η Οκτωβρίου 2010: Η Ελλάδα Αντιστέκεται ! Ας βάλ...
- 27 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Η Ευθύνη της επιλογής μας. Κεφάλαιο Β΄ «2. Ἡ ἐπιστ...
- Πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης - ερμηνευτικές ομιλίες στον Δ...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος Τρ...
- Διαλογική συζήτησις Ευαγγελικών και Ορθοδόξων. Θέμ...
- Εθνική Τράπεζα Ελλάδος στα παιδιά μας: «την 28η Οκ...
- περιοδικό ΣΤΑΥΡΟΣ - Οκτώβριος 2010 - Βίος του αειμ...
- Για τους Μακεδόνες αναγνώστες μας. Ιερά Πανήγυρις ...
- Μητροπ. Γόρτυνος Ιερεμίας προς Μητροπ. Μεσσηνίας Χ...
- Υπόδειγμα ηρωϊκής πίστης. (Περί διωγμών -ταυτοτήτω...
- 26 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Άγιου Δημητρίου Μυροβλύτου. Ομιλία π. Θεοδώρου Ζήση
- 26 Οκτωβρίου 1912. Απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος Τρ...
- Ο Υποπλοίαρχος Νικόλαος Βότσης και ο τορπιλισμός τ...
- Η φυλακή της καρδιάς Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς
- Ὀταν παραπονιόμαστε ότι στερούμαστε, να λέμε «Δόξα...
- Εγκώμιο στον Άγιο Δημήτριο τον Μυροβλύτη
- Ὁ φύλακας ἄγγελος τῆς Ἁγίας Τραπέζης
- Στης ιστορίας το διάσελο. Δημήτρης Νατσιός
- Εμείς Αγγλικά και οι Άγγλοι… Αρχαία Ελληνικά
- Το synaxarion.gr ή Μέγας Συναξαριστής βάλλεται απ...
- Ἡ ξαφνική ἀγάπη τῆς Πολιτείας γιά τά τζαμιά!
- Θα πάρουν ανάσα από τον γενιτσαρισμό το παιδομάζωμ...
- 25 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Ὅτι οἱ ἱερεῖς καὶ λαϊκοὶ δὲν πρέπει νὰ βιάζωνται π...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο...
- Συνεχίζονται οἱ διώξεις χριστιανῶν ἀστυνομικῶν γιά...
- Ἐκκλησιομάχος ὑποψήφιος δήμαρχος Ἀθηναίων.
- Πάλη για «εξουσία» στην οικογένεια. Γιατί; (Γέροντ...
- Ο Δεσπότης της Εύβοιας μοναχός στην Ν Σκήτη (Γερο...
- 24 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Ο Άγιος Σενώχ της Τουρώνης ο Ιαματικός
- Ψήφισμα Θεολόγων Ηπείρου, Κέρκυρας και Λευκάδος γι...
- Άγιος Ιάκωβος ο Αδελφόθεος (τό μαρτύριό του).
- 23 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο...
- Οι Δέκα Εντολές. Ομιλίες π. Αθανασίου Μυτιληναίου
- "Αγιορείτικες εμπειρίες", βιντεοσκοπημένη ομιλία μ...
- Διάλογος π. Σωφρονίου και Μπάλφουρ. Μητρ. Ναυπάκτ...
- Παπα-Νικόλας Πλανάς, ο νέος Άγιος της Ορθοδοξίας
- Πῶς φωτίζεται ὁ νοῦς τοῦ ἀνθρώπου; (Μικρός Εὐεργετ...
- «Οι χλιαροί» (Ἀπ. γ´, 14-22). Μέρος Γ΄ (τελευταίο)...
- To βιντεο, όπου μιλά ο δικηγόρος του διωκόμενου γι...
- 22 Οκτωβρίου Συναξαριστής
- Οι πρωταγωνιστές του Έπους του 1940. Αρχιμ. Ιωήλ Κ...
- Η παιδοκτονία των εκτρώσεων. Μιχαὴλ Μιχαηλίδη, Θεο...
- Η Ευθύνη της επιλογής μας. Κεφάλαιο Β΄ «1.Ἡ ραγδα...
- Το κίνημα των Νεοπεντηκοστιανών. Ποιμαντικά και κο...
- Ανοικτή επιστολή προς το Υπ. Εσωτερικών. Σύμβολα π...
- Οι Πατέρες της Εκκλησίας φορείς και εκφρασταί της ...
- Ο Θρίαμβος της Εκκλησίας (Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστο...
- Το πρόβλημα με την Νεοεποχίτικη ιστορία. Πρωτοπρεσ...
- Εν μέσω οικονομικής εξαθλίωσης με έξοδα της πολιτε...
- ► Σεπτεμβρίου (225)
- ► Φεβρουαρίου (186)
- ► Ιανουαρίου (197)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.