Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Βολές των οικουμενιστών κατά της αντιπαπικής Ημερίδας της Μητροπόλεως Πειραιώς

του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου

Με τη συμμετοχή σημαντικότατων εισηγητών πραγματοποιείται την προσεχή Τετάρτη Ημερίδα της Μητροπόλεως Πειραιώς για το «Πρωτείο» του Πάπα. Η Ημερίδα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς το «πρωτείο» αποτελεί το θέμα συζήτησης της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων - Ρωμαιοκαθολικών (Παπικών) που θα συνεχισθεί το Σεπτέμβριο στη Βιέννη. Τα Πορίσματα της Ημερίδας θα αποτελέσουν ασφαλώς σημαντικότατη ορθόδοξη προσέγγιση του ζητήματος.......
Οι οικουμενιστές βλέποντας τις υγιείς δυνάμεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας να συσπειρώνονται βάλθηκαν να δυσφημήσουν την Ημερίδα. Η πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια έγινε ήδη χθες από το γνωστό οικουμενιστή θεολόγο Παναγιώτη Ανδριόπουλο που βρήκε «φιλόξενη στέγη» στο φιλοπατριαρχικό amen.gr. Πολλά ανακριβή, άτοπα και ανορθόδοξα ξεφουρνίζει ο κ. Ανδριόπουλος. Είναι ανάξια σχολιασμού όλα αυτά. Θα μείνουμε μόνο σε μία αναφορά του. Λέει ο κ. Ανδριόπουλος:
Για πρώτη φορά Μητροπολίτης της Εκκλησίας της Ελλάδος διοργανώνει μια μεγάλη, καθαρά “αντι-οικουμενιστική” εκδήλωση με προσκεκλημένους ομιλητές τις “κεφαλές” του “αντι-οικουμενιστικού αγώνα”. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είναι γνωστό ότι έχει υπογράψει την “Ομολογία Πίστεως” που έχει συνταχθεί από τις “κεφαλές” και επανειλλημένως έχει εκφραστεί για την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ως αιρετική.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όλοι οι οικουμενιστές, και πρώτοι και καλύτεροι οι Φαναριώτες,
ενοχλήθηκαν και συνεχίζουν να ενοχλούνται από την υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως» από επισκόπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Όσο κι αν δεν τους αρέσει, υπάρχει πλήθος ορθοδόξων επισκόπων που δεν συμμερίζεται τα οικουμενιστικά τους ανοίγματα (και δεν αναφερόμαστε μόνο σε όσους υπέγραψαν την «Ομολογία Πίστεως» αλλά και σε πολλούς άλλους που ποικιλοτρόπως καταδικάζουν τις οικουμενιστικές δράσεις του Πατριάρχη και των ομοφρόνων του).
Η πιο φαιδρή όμως μομφή που απευθύνει ο Ανδριόπουλος προς το Μητροπολίτη Πειραιώς είναι ότι «επανειλλημένως έχει εκφραστεί για την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ως αιρετική». Αλλ’ όμως ο Παπισμός είναι όχι απλώς χαρακτηριζόμενος ως αιρετική «εκκλησία» αλλά καταδικασμένος από πλήθος Ορθοδόξων Συνόδων και Αγίων Πατέρων ως παναίρεση. Όσοι σύγχρονοι θεολόγοι εισάγουν τη θεωρία ότι ο Παπισμός έχει κάποιες αιρετικές διδασκαλίες αλλά δεν είναι αίρεση δεν είναι παρά οικουμενιστές που ανεπιτυχώς προσπαθούν να συμβιβάσουν τις αιρετικές διδασκαλίες των Παπικών με την αναγνώριση ως «αδελφή Εκκλησία» που τους παρέχουν οι Φαναριώτες και άλλοι οικουμενιστές.
Η «Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία» είναι αιρετική. Δεν είναι ο Παπισμός Εκκλησία. Είναι αίρεση που αποκόπηκε από την Ορθόδοξη Μία Εκκλησία με το Σχίσμα. Το Σχίσμα δεν είναι διαχωρισμός των Χριστιανών σε δύο Εκκλησίες (πως είναι δυνατόν να υπάρχουν δύο Εκκλησίες αφού ένα είναι το Σώμα του Χριστού, Μία η Εκκλησία;). Το Σχίσμα είναι η απόσχιση των Παπικών από την Εκκλησία του Χριστού λόγω των αιρέσεων που διδάσκουν.
Όταν λοιπόν ο Μητροπολίτης Πειραιώς χαρακτηρίζει αιρετική την «Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία» ή μάλλον την παπική κακοδοξία δεν πράττει τίποτε περισσότερο από το να επαναλαμβάνει την αυτονόητη πατερική ορθόδοξη θέση των αγίων και των Συνόδων περί των Παπικών.

Θρησκευτικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου