Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Μητροπολίτης Θεσ/νίκης Άνθιμος "Μου έδωσαν να φάω χειροβομβίδα"

Για την σκληρότητα που κατέχει τους Γερμανούς μίλησε σήμερα ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, από το Ιερό Ναό της Παναγίας Δεξιάς.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ο κ. Άνθιμος ανέφερε προς το εκκλησίασμα: «Θα σας πω ένα μικρό προσωπικό ανέκδοτο, για να σας δώσω το περιεχόμενο των μεγάλων γεγονότων, που μας εξοργίζουν από την Γερμανία και την Ευρώπη».
«Όταν οι Γερμανοί μπήκαν στην Ελλάδα ήμουνα εφτά ετών, σε αγροτικό σπίτι έξω από τον Πύργο προς το χωριό Σαλμώνι με τους γονείς μου, η μάνα μου δασκάλα χωρίς να διδάσκει στο σχολείο. Δεν είχαμε να φάμε τίποτα για πρώτη φορά 2 με 3 μέρες, όταν λέμε τίποτα ούτε μπομπότα. Τότε, ήρθανε δύο τάγματα Γερμανών τα οποία κατασκήνωσαν έξω από το σπίτι μας, κοντά στα διακόσια μέτρα και έκαναν ασκήσεις, πάνοπλοι, κατάφορτοι και τρώγανε».
Στη συνέχεια τόνισε ο κ. Άνθιμος «Τότε από παιδική περιέργεια, διότι ξέφυγα λίγο από τους γονείς μου, πήγα σιγά σιγά και τους πλησίασα το μεσημέρι την ώρα που τρώγανε, θυμάμαι κιόλας ότι τρώγανε κάτω με τα όπλα τους δίπλα. Εγώ κοίταζα από μακριά διστακτικά, τότε με είδε ένας και μου
έκανε νεύμα με το χέρι να πάω κοντά, αν και φοβήθηκα πήγα γιατί είπα ίσως μου δώσουν κάτι να φάω».
«Αυτός λοιπόν ο Ευρωπαίος, που είδε ένα παιδάκι 7 χρονών στην υποδουλωμένη πατρίδα του, παίρνει μια χειροβομβίδα και μου την δίνει να την κρατήσω στο χέρι, μα φυσικά εγώ δεν την πήρα. Τότε μου λέει: «Άφκα», δηλαδή αυγό πάρτο να το φας! Ένας αγέρωχος σκληρός ευρωπαίος στρατιώτης, σε ένα παιδί υπόδουλης γενιάς που πεινάει και λιμοκτονεί του δίνει για ένα αυγό να φάει μια χειροβομβίδα».

Ο Μητροπολίτης Άνθιμος, σχολιάζοντας την επίσκεψη Παπανδρέου στη Γερμανία τόνισε: «Αυτό έδωσε και η κ. Μέρκελ στον κ. Παπανδρέου, γιατί αυτή είναι η στάση τους, των σκληρών, των μεγάλων, των δυνατών και των υπεροπτών έναντι των μικροτέρων. Θα σας βοηθήσουμε όταν μπορέσουμε του διεμήνυσε».
Τέλος, ο κ. Άνθιμος τόνισε: «Έχουμε ένα φόβο αυτό τον καιρό, μήπως οι πιθανές εξυπηρετήσεις στο Κράτος μας, συνδυαστούν με την επιβολή κάποιων μέτρων εις βάρος της Πατρίδας μας, για τα Εθνικά μας θέματα. Όπως το θέμα του Σκοπιανού το οποίο μας σφάζει κάθε μέρα, το προσέχουμε και το παρακολουθούμε γι΄ αυτό να έχουν το νου τους τετρακόσια οι πολιτικοί μας».
 Αιμίλιος Πολυγένης-Ρομφέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου