Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

2 Ἀπαντήσεις σέ ἐπιστολή τοῦ Δημάρχου Μπουτάρη γιά τήν ὁμοφυλοφιλία


Προς τον Δήμαρχο Μπουτάρη
Απάντηση σε επιστολή σας προς τους Ορθόδοξους πολίτες της Θεσσαλονίκης

           Λάβαμε την φτωχή επιστολή (Βλ. στό τέλος τοῦ ἄρθρου) που συντάξατε για να καθησυχάσετε την συνείδηση σας, την στερημένη  επιχειρηματολογίας και περιορισμένη σε απλή έκθεση των αυθαίρετων προσωπικών σας αντιλήψεων.

Δεν  αρμόζει να σας προσφωνήσουμε «αξιότιμο» γιατί προς το παρόν δεν φαίνεστε να έχετε ίχνος ντροπής και όπου δεν υπάρχει ντροπή δεν υπάρχει και τιμή. Δεν ξέρουμε αν αρμόζει να σας αποκαλέσουμε καν  « κύριο» γιατί υποστηρίζετε δημόσια την αισχρότητα και ανάμεσα στα άλλα και άντρες με φουστάνια και μαλλιά ως την μέση, δηλαδή άντρες χωρίς αντρικό φρόνημα (κυρίες). Παρόλα αυτά σας απαντούμε για μια τελευταία φορά τα εξής:
  1. Στην επιστολή σας αναφέρετε ότι « Οι αρχές του Δήμου Θεσσαλονίκης και ο ίδιος  ο Δήμαρχος είναι υποχρεωμένοι να υπερασπίζονται τα δικαιώματα όλων των πολιτών της πόλης και μεταξύ αυτών (συμπληρώνετε) και των ομοφυλοφίλων συμπολιτών μας». Ωραίο αυτό. Που το βρήκατε γραμμένο δεν αναφέρετε.  Δεν αναφέρετε επίσης γιατί δεν παραχωρήσατε τον ίδιο χώρο  που ζητήθηκε για να γίνει η καθιερωμένη  εκδήλωση μνήμης της γενοκτονίας των ποντίων. Μήπως οι πόντιοι ψηφοφόροι δεν είναι πολίτες της Θεσσαλονίκης και γι΄ αυτό δεν υποχρεούστε για αυτούς να υπερασπίζεστε τα δικαιώματά τους; Αν σας ζητηθεί για παράδειγμα ο ίδιος χώρος  για να γίνουν ορθόδοξες χριστιανικές ομιλίες θα τον παραχωρήσετε; Δεν σας υποχρέωσε κανείς να δεχτείτε να γίνει το πάρτι των ομοφυλοφίλων. Αν σας υποχρέωνε κάποιος νόμος θα έπρεπε να κάνετε παραχώρηση και στις παραπάνω ανάλογες περιπτώσεις λόγω υποχρέωσης σας. Και ούτε είναι κάτι το αναγκαίο η δημόσια διασκέδαση γιατί μπορεί  να γίνει ιδιωτικά και αυτό και πάλι δεν είναι απαραίτητο. Αναγκαία είναι η τροφή, η ένδυση και η εργασία. Σε αυτά οφείλετε να βοηθάτε όλους ανεξαιρέτως .
  2. 2.      Στην  τοπική Διοίκηση που ασκείτε ισχύει  η Αρχή της αναλογικότητας (η οποία συνάγεται από τα άρθρα 5 παρ.1 και 25 παρ. 1 Συντάγματος μας). Δεν προστατεύουμε τα συμφέροντα της μειοψηφίας σε βάρος της πλειοψηφίας των πολιτών. Εφόσον λοιπόν ισχυρίζεστε ότι υποχρεούστε να υπερασπίζεσθε τα δικαιώματα όλων των πολιτών της Πόλης πείτε μας ποιόν υπερασπίζεσθε; Υπερασπίζεσθε το στην καλύτερη για εσάς περίπτωση 1% του πληθυσμού της Πόλης μας σε βάρος του 99% των υπόλοιπων φυσιολογικά λειτουργούντων Πολιτών; Το 1% είναι για εσάς όλοι οι Πολίτες;
  3. Δεν είναι λίγοι σήμερα οι  συμπολίτες μας που λόγω τεχνητής κρίσης έχουνε μείνει άνεργοι  και ψάχνουν για λίγη τροφή στα σκουπίδια ή παρακαλούν για οποιαδήποτε ταπεινωτική εργασία. Ήταν λοιπόν αναγκαίο για εσάς να κατασπαταλήσετε τα χρήματα του ελληνικού λαού σε ένα ξεδιάντροπο πάρτι;Δεν υπερασπίζεσθε τα συμφέροντα των άνεργων και πεινασμένων πολιτών; Η΄ μήπως αυτοί δεν θεωρούνται για εσάς πολίτες της Θεσσαλονίκης; Η΄ μήπως η διασκέδαση προηγείται της ανέχειας της τροφής και της ανεργίας;
  4. Αναφέρετε επίσης ότι « Ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ιδιωτική ζωή των ανθρώπων δεν μπορούν να αποτελούν  λόγους για οποιαδήποτε διάκριση μεταξύ των πολιτών». Ξεχνάτε όμως  ότι σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματός μας ὁ καθένας έχει  βέβαια δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων, το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη. Με αυτό το δημόσιο πάρτι προσβάλλονται τα χρηστά ήθη του μέσου χρηστού οικογενειάρχη σύμφωνα με τα δεδομένα  της πατρίδας μας ( είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε με κάθε τρόπο το Σύνταγμα σε όλα του τα άρθρα λόγω του άρθρου 120 του Συντάγματος αν οποιαδήποτε νομοθεσία έρχεται σε αντίθεση με αυτό με σκοπό να το καταλύσει).
  5. Επίσης κατ΄ αναλογική εφαρμογή της 2422/85  απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας θεωρείται ότι οι γυμνιστὲς έχουν δικαίωμα να ενεργούν ελεύθερα, αλλά σε ιδιωτικό ἢ περιορισμένο και απομονωμένο από το υπόλοιπο κοινό χώρο και όχι σε δημόσιο ώστε να μην προσβάλλουν το κοινό περὶ ηθικής αίσθημα και κατά συνέπεια παραβιάσουν τα χρηστά ήθη.
  6. Κάνετε λόγο για «βασικές διακηρύξεις των δικαιωμάτων του ανθρώπου» και για « πολιτισμό νεωτερικότητας». Οι βασικές αρχές ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχουν να κάνουν ως επί το πλείστων με βάρβαρες και απάνθρωπες διακρίσεις όπως εκτελέσεις, βίαιες  επεμβάσεις στην ιδιωτική ζωή, στέρηση της κοινής για όλους παιδείας , άρνηση εργασίας κ.τ.λ. που γίνονταν κυρίως σε τριτοκοσμικές χώρες  και αποδοκιμάζονται από την κοινή γνώμη. Δεν αναφέρουν πουθενά οι αρχές αυτές να γίνεται και δημόσια διαφήμιση  και διασκέδαση με υπερηφάνεια του αρρωστημένου πάθους κάποιων ελαχιστότατων συμπολιτών μας σε βάρος του 99% των υπολοίπων υγειών. Αν παρόλα αυτά επιμένετε ότι υπερασπίζετε δικαιώματα ομοφυλοφίλων, με την στάση σας θίγετε χωρίς να το καταλαβαίνετε τα ανθρώπινα δικαιώματα του 99% των πολιτών.
  7. 7.                 Κρατήστε για εσάς την νεωτερικότητα και τον «νεωτερικό πολιτισμό». Αυτές οι νεωτερικώτητες μας έκαψαν και στο παρελθόν (διαβάστε τα βιβλία του Στρατηγού Μακρυγιάννη) και αυτές δημιούργησαν και την κρίση στην πατρίδα μας που σε λίγο θα δώσει την θέση της στην φτώχεια. Φαίνεται ότι δεν καταλάβατε ότι κληθήκατε να διοικήσετε έναν λαό ορθόδοξο χριστιανικό και με αγάπη για συνέχιση της ιστορίας , των αρχών και δοκιμασμένων επί αιώνων τώρα παραδόσεων του. Βρίσκεστε στη  Ελλάδα. Είμαστε και θα είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι και Έλληνες. Μόνο για αυτό αξίζει  να υπερηφανευτούμε δημόσια.
  8. 8.                 Αναφέρετε στην επιστολή σας ότι «η ομοφυλοφιλία δεν είναι διαστροφή»  . Ποιος το είπε αυτό; Που βασίζεστε; Αυτά τα λόγια είναι πέρα για πέρα προσωπική σας άποψη και άποψη κάποιων ελαχιστότατων συμπολιτών μας. Δεν είστε εσείς ειδήμων επί του θέματος να μας πείτε αν είναι και αν δεν είναι διαστροφή η ομοφυλοφιλία. Όπως δεν είναι ειδήμων επί του θέματός ούτε ηθοποιός, ούτε τραγουδιστής, ούτε γιατρός, ούτε πολιτικός κ.τ.λ. από αυτούς που βγαίνουν συχνά πυκνά στα στημένα παράθυρα της τηλεόρασης. Όλοι αυτοί απλά θα πούνε την γνώμη τους. Το τι είναι και τι δεν είναι διαστροφή για έναν ορθόδοξο χριστιανικό λαό που διοικείτε, μπορεί να το βρει όποιος ενδιαφέρεται μέσα από την Αγία Γραφή και την γραπτή και προφορική παράδοση των Αγίων της εκκλησίας μας. Ο Θεός που έπλασε αυτόν τον ορατό κόσμο  και τον άνθρωπό ως παγκόσμιος κυβερνήτης έθεσε και κάποιους κανόνες για την φυσιολογική λειτουργία του ανθρώπου που οδηγούν στην χαρά της συνεχούς δημιουργίας με την διαιώνιση του είδους μας . Έτσι στην Αγία Γραφή ( το κείμενο της οποίας προστατεύεται από το άρθρο 3 παρ 3 του Συντάγματός μας)ο Θεός έκαψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα γιατί οι κάτοικοι ήταν σχεδόν όλοι ομοφυλόφιλοι (βιβλίο Γένεσις κεφ. 19 στιχ. 24-28).  Υπάρχουν πολλά σημεία στην Αγία Γραφή που φαίνεται ότι  η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία και συγκεκριμένα είναι τα εξής: Γένεσις 19:1-13; Λευιτικόν 18:22; Ρωμαίους 1:26-27; Α΄ Κορινθίους 6:9. Η επιστολή προς Ρωμαίους 1:26-27 ειδικότερα διδάσκει ότι η ομοφυλοφιλία είναι αποτέλεσμα της απάρνησης και παρακοής του Θεού. Η Α’ επιστολή προς Κορινθίους 6:9 λέει ότι οι ομοφυλόφιλοι “παραβάτες” δεν θα κληρονομήσουν την βασιλεία του Θεού, δηλαδή δεν θα κερδίσουν τον παράδεισο. Ο Θεός δεν δημιούργησε τον άνθρωπο με ομοφυλοφιλικές επιθυμίες. Η Αγία Γραφή μας λέει ότι ο άνθρωπος γίνεται ομοφυλόφιλος εξαιτίας της αμαρτίας ( Προς Ρωμαίους 1:24-27), και σε τελευταία ανάλυση εξαιτίας της προσωπικής επιλογής του. Το άτομο μπορεί να γεννηθεί με μεγαλύτερη τάση προς την ομοφυλοφιλία, όπως ακριβώς γεννιούνται κάποιοι άνθρωποι με μεγαλύτερη τάση προς τη βία και άλλα αμαρτήματα. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί το άτομο στο να παραμείνει  στις αμαρτωλές επιθυμίες του. Αν το άτομο γεννηθεί με μεγαλύτερη τάση προς το θυμό/την οργή, αυτό του δίνει το δικαίωμα να παραδοθεί σε αυτές τις τάσεις και επιθυμίες και να χτυπάει και να σκοτώνει άλλους; Αν υπάρχει θέληση με την βοήθεια του Θεού μπορεί να θεραπευτεί οποιαδήποτε αρρωστημένη παραφύσιν κατάσταση. Βέβαια ο καθένας είναι ελεύθερος στην ιδιωτική του ζωή να επιλέγει και να ενεργεί όπως θέλει όχι όμως και να θέλει να αλλάξουμε το Ευαγγέλιο και να λέμε ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι διαστροφή  για να έχει έτσι ήσυχη την συνείδηση του. Η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία και διαστροφή γιατί έτσι το ορίζει ο ίδιος ο Θεός.
  9. Υπάρχουν κανόνες της εκκλησίας μας και Αγίων της ( βλέπε στο βιβλίο ¨Πηδάλιο¨ της εκκλησίας μας )που αποδοκιμάζουν εντονότατα την ομοφυλοφιλία ως αμαρτία. Αυτοί οι κανόνες και  ἡ διδασκαλία της επικρατούσας Θρησκείας της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας  προστατεύονται από το Σύνταγμα λόγω του άρθρου 3 παρ. 1 του Συντάγματός μας με το οποίο προστατεύονται οι ιεροί Αποστολικοί και Συνοδικοί κανόνες και οι ιερές παραδόσεις Της, στα οποία είναι ολοφάνερη η αντίθεση Της για κάθε είδους παραφύσιν σεξουαλικές σχέσεις και διαστροφές όπως προαναφέρθηκε.
  10. Δική σας άποψη ότι δεν ‘κολάει’ η ομοφυλοφιλία. Τα παιδιά και οι έφηβοι μιμούνται, αναζητούν πρότυπά και κυρίως δημόσια πρότυπα. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί παλιότερα δεν είχαμε τόσα εγκλήματα και τόσες αυτοκτονίες μεταξύ  παιδιών, εφήβων ,νέων  κ.τ.λ. Διαβάστε επίσημες στατιστικές και θα διαπιστώσετε την πραγματικότητα. Η τηλεόραση έκανε μεγάλο κακό. Η δημόσια επιβράβευσή της αμαρτίας έκανε μεγαλύτερο.
  11. Αναφέρεστε στο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης .Πράγματι αυτό κατοχυρώνεται στο ἄρθρο 14  του Συντάγματός μας αλλά εφόσον κατά παρ. 3 στοιχείο δ΄ του ίδιου άρθρου περί ασέμνων δημοσιευμάτων και με την ευρεία έννοια και αναλογική εφαρμογή και των δημόσιων εκδηλώσεων  δεν προκαλεί προσβολή  της δημόσιας αιδούς . Στην περίπτωση μας έχουμε προσβολή της δημόσιας αιδούς του μέσου χρηστού οικογενειάρχη.
  12. Μιλάτε για «αγάπη και ανοχή» από μέρους μας. Μάλλον παρανοήσατε το νόημα της χριστιανικής αγάπης. Η χριστιανική αγάπη επιθυμεί όλοι οι άνθρωποι να κερδίσουν τον παράδεισο. Η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία κατά τη  αλήθεια της εκκλησίας μας και εφόσον δεν υπάρξει μετάνοια οδηγεί σε βέβαιη κόλαση. Είναι λοιπόν ασυμβίβαστο με την χριστιανική αγάπη να ενισχύουμε κάποιον άρρωστο συνάνθρωπό μας να συνεχίζει με υπερηφάνεια και δημόσια τις αισχρότητές του αποτελώντας και δημόσιο παράδειγμα για άλλους. Είναι σαν να τον σπρώχνουμε στην κόλαση. Στην χριστιανική ανοχή είναι ελεύθερος ο άλλος να ενεργήσει όπως θέλει αλλά στην ιδιωτική του ζωή. Με την Χριστιανική μας αγάπη  έτσι μπορούμε να συνδράμουμε στο έργο σας ,προσφέροντας, εφόσον υπάρχει ανάγκη, τροφή, ρούχα, παρηγοριά και φροντίδα στην ασθένειά κ.τ.λ. και κυρίως να τους δώσουμε να καταλάβουν πόσο σφάλλουν ώστε να μετανοήσουν και να σωθούν οι αιώνιες ψυχές τους. Δεν θα χαϊδεύουμε όμως τα αυτιά τους και τα διεστραμμένα πάθη τους επειδή το θέλετε εσείς. Με την λανθασμένη έννοια που δίδετε στην αγάπη θα πρέπει  με την ίδια λογική να μοιράζετε δημόσια ναρκωτικά σε ναρκομανείς, να κάνετε και ένα δημόσιο πάρτι για παιδεραστές και ένα για τις πόρνες της Θεσσαλονίκης. Και αυτοί « καταπιεσμένοι» είναι. Γιατί δεν τα κάνετε λοιπόν;
  13. 13.            Αναφέρεστε σε «υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης στην διοργάνωση της ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας». Γιατί δεν λέτε καλύτερα υποστήριξη του Δημάρχου και του Αντιδημάρχου Πολιτισμού; Οι περισσότεροι , σχεδόν όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του δήμου αντιδρούν στις ενέργειες και τους σχεδιασμούς σας. Δήμαρχοι γειτονικών Δήμων και βουλευτές σας αποδοκιμάζουν εντονότατα. Ο Μητροπολίτης  Θεσσαλονίκης σας παρατήρησε για το πάρτι. Πολίτες αντέδρασαν γραπτώς και με άλλους τρόπους. Η κοινή γνώμη των  Πολιτών της Θεσσαλονίκης αποδοκιμάζει τις νεωτερικές πρακτικές σας. Τους αγνοείτε όλους και όλα. Δεν νομίζετε ότι κάνετε κατάχρηση της εξουσίας και της εμπιστοσύνης που σας έδειξε ο Ελληνικός λαός;
  14. Γράφει ο Άγιος Εφραίμ ο Σύρος « εκείνος που είναι δεμένος στα κοσμικά, και αν ακόμη ακούσει την αλήθεια, αποστρέφεται αυτόν που την λέει». Ο Πασκάλ (διάσημος μαθηματικός, φυσικός, φιλόσοφος και συγγραφέας, 1623-1662) είχε δίκιο που είπε ότι «ο χωρίς Θεό άνθρωπος είναι πρόθυμος να πιστέψει την οποιαδήποτε ανοησία, εκτός από την προφανή αλήθεια του ευαγγελίου». Η προφανής λοιπόν αλήθεια του ευαγγελίου του Χριστού είναι ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία. Κάθε άλλος λόγος και σκέψη αντίθετη αποτελεί ανοησία. Σας προκαλούμε να βγάλετε όλη αυτή την δυναμικότητα και ενέργεια που έχετε προς υπεράσπιση αυτής της Αλήθειας του Ευαγγελίου και όχι της δημόσιας ανοησίας των τελευταίων χρόνων.  Ο Θεός επέτρεψε να βρίσκεστε σήμερα στην θέση του Δημάρχου Θεσσαλονίκης για το καλό  και την αρετή αυτού του τόπου και όχι για την διαφθορά του. Τι διαλέγετε λοιπόν αρετή ή διαφθορά; Φως ή σκοτάδι; Ελευθερία της αλήθειας ή αιχμαλωσία στα κατώτερα ένστικτα και πάθη; Αντρείος πολιτικός ή φθηνό πιόνι της νέας τάξης απογύμνωσης της αρετής του Ελληνικού λαού;
    ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 8 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2012

 ________________________________________

Ἀπάντηση 2η:  ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ
Θεσσαλονίκη, 6 Αὐγούστου 2012
Πρός
τόν Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Ἰωάννη Μπουτάρη
Σεβαστέ Δήμαρχε,
Θά θέλαμε κατ’ ἀρχήν νά σᾶς εὐχαριστήσουμε γιά τήν ἀπό 30/7/12 ἀπάντησή σας στήν ἐπιστολή μας.
Ὡστόσο μᾶς ἐξέπληξε τό γεγονός ὅτι δέν ἀντιληφθήκατε τό νόημα τῆς διαμαρτυρίας μας αὐτῆς.
Θά θέλαμε λοιπόν νά ἐπιμείνουμε καί νά σᾶς διευκρινήσουμε ἐπαναλαμβάνοντας σχετική παράγραφο τῆς ἐπιστολῆς μας «… πώς δέν τοποθετούμαστε ρατσιστικά ἐναντίον τῶν ἀδελφῶν καί συμπολιτῶν μας ὁμοφυλοφίλων κλπ., διότι, ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοί, σεβόμαστε τήν κάτ΄ εἰκόνα Θεοῦ δημιουργία τους. Οἱ ἐπιλογές τοῦ κάθε προσώπου, καθώς καί τά ἴσα δικαιώματά του ὡς πολίτη εἶναι σεβαστά καί δέν τίθενται ὑπό οὐδεμία ἀμφισβήτηση
Ἡ διαμαρτυρία μας ἐπικεντρώνεται στό γεγονός τῆς ἐπίδειξης καί ἐπιβράβευσης δι’ὅ καί «παρέλαση ὑπερηφάνειας» μιᾶς… συμπεριφορᾶς πού ἐσεῖς χαρακτηρίζετε ὡς  «διαφορετικότητα» ἰσχυριζόμενος, ἐσεῖς πάλι, ὅτι δέν εἶναι διαστροφή ἠθική και πνευματική καί κατ’ ἐπέκτασιν σωματική, τῆς ἀνθρώπινης φύσης. Καί ὁ λόγος τῆς ἔνστασής μας αὐτῆς εἶναι ἀκριβῶς ἡ ἀγάπη μας καί ἡ  φροντίδα μας ἀπέναντι στούς ἀδελφούς μας gay καί μή.
Καί τοῦτο διότι ἡ ὀρθόδοξη Ἱερή μας Παράδοση ἐκφρασμένη μέ τά θεόπνευστα βιβλία τῆς Παλαιᾶς καί τῆς Καινῆς Διαθήκης ἀλλά καί μέ τούς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ ὑπό τό Φῶς τῆς ἄκτιστης Ἁγιοπνευματικῆς Θείας Χάριτος, ἔχει σαφή θέση πάνω στό θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας, χαρακτηρίζοντάς την ὡς «θανάσιμη ἁμαρτία» καί συνεπῶς  ἐμπόδιο γιά τήν θέωση τοῦ ἀνθρώπου, τήν κατά χάριν δηλ. ἕνωσή του  μέ τόν Δημιουργό καί Θεό του. Σχετικά σᾶς ἀναφέρουμε:
  • Τήν καταστροφή τῶν Σοδόμων καί τῆς Γομόρρας  ἐξ’ αἰτίας αὐτῆς τῆς ἁμαρτίας, στό 19ο κεφ. στήν Γένεση τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης.
    • Τό χωρίο στό βιβλίο τοῦ Λευϊτικοῦ στή Παλαιᾶ Διαθήκη  : «Καί ὅς ἄν κοιμηθῇ μετά ἄρσενος κοίτην γυναικός βδέλυγμα ἐποίησαν ἀμφότεροι» (ΛΕΥΪΤ. 20, 13). Δηλαδή, «καί ἐκεῖνος πού κοιμήθηκε μέ ἄνδρα ὅπως μέ γυναίκα, καί οἱ δύο διάπραξαν μισητή ἁμαρτία».
    • Στήν Καινή Διαθήκη στην πρός Ρωμαίους Ἐπιστολή ὁ Ἀπόστολος Παῦλος γράφει: «Γι’ αὐτόν τόν λόγο, λοιπόν, τούς παρέδωσε ὁ Θεός σέ ἐπαίσχυντα πάθη. Οἱ γυναῖκες ἀντικατέστησαν τίς φυσικές σχέσεις μέ ἀφύσικες· τό ἴδιο καί οἱ ἄνδρες· ἄφησαν τή φυσική σχέση μέ τήν γυναίκα καί φλογίσθηκαν  μέ σφοδρό πάθος ὁ ἕνας γιά τόν ἄλλο, διαπράττοντας ἀσχήμιες ἀρσενικοί μέ ἀρσενικούς καί πληρώνοντας ἔτσι  μέ τό ἴδιο τους τό σῶμα τό τίμημα πού ταίριαζε στήν πλάνη τους»(Ρωμ. 1, 26-27).
    • Στήν Α΄πρός Κορινθίους Ἐπιστολή  δέ γράφει : «Ἤ μήπως δέν γνωρίζετε ὅτι ἄνθρωποι ἄδικοι δέν θά ἔχουν θέση στήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ; Μήν ἔχετε αὐταπάτες· στήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ δέν θά ἔχουν θέση οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτρες ούτε μοιχοί οὔτε θηλυπρεπεῖς οὔτε ἀρσενοκοῖτες οὔτε πλεονέκτες οὔτε κλέφτες οὔτε μέθυσοι οὔτε ὑβριστές οὔτε ἅρπαγες» (Α΄ ΚΟΡ. 6, 9-10).
Ἐπισημαίνουμε ἐδῶ ὅτι ἡ ἐπίσημη θρησκεία τῆς χώρας μας εἶναι ἡ ὀρθοδοξία καί ὁ ὀρθόδοξος χριστιανός πιστεύει στόν Θεό πού ἔπλασε τόν ἄνθρωπο καί ὄχι στόν θεό πού ἔπλασε ὁ ἄνθρωπος καί αὐτό σημαίνει ὅτι Τόν ἐμπιστεύεται καί διαμορφώνει τόν τρόπο ζωῆς του σύμφωνα μέ τίς ἐντολές τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Σαφῶς, στόχος μας δέν εἶναι νά σᾶς κάνουμε ἕνα ὁποιοδήποτε μάθημα χριστιανικῆς πνευματικῆς καί ἠθικῆς καλλιέργειας -αὐτό ἔγκυρα καί σωστά μπορεῖτε νά τό ἔχετε ἀπό τόν πνευματικό σας πατέρα- ἀλλά νά σᾶς παραθέσουμε τίς πηγές μας πάνω στίς ὁποῖες βασίζεται ἡ ἔντονη διαμαρτυρία μας.
Ἐσεῖς, κύριε Δήμαρχε, ἀπό ποῦ ἀντλήσατε τίς ἀπόψεις σας περί ὁμοφυλοφιλίας καί gay ὑπεφηφάνειας μέσω παρελάσεων; Ποιός σᾶς ἐδίδαξε νά ἐπιβραβεύετε πολίτες τοῦ Δήμου σας νά παρελαύνουν μισόγυμνοι, νά περιπτύσσονται χυδαῖα καί νά θωπεύονται προκλητικά καί ἐπιδεικτικά δημόσια καί ὅλα αὐτά μέ τό πρόσχημα τῆς κοινωνικῆς καταξίωσης;
Εἶναι ἐρωτήματα πολιτῶν τοῦ Δήμου σας, ὁμολογουμένως ὀρθοδόξων καί μή,  στά ὁποῖα σᾶς παρακαλοῦμε νά μᾶς δώσετε ἀπαντήσεις.
Παραμένοντας στήν διάθεσή σας γιά κάθε ἐπικοινωνία σχετικά μέ τό θέμα αὐτό, ἐλπίζοντας ἀκόμη καί σέ μία συνάντηση κατά τήν ὁποία θά θέλαμε  νά μᾶς συγκεκριμενοποιήσετε τίς πηγές ἀπό τίς ὁποῖες ἀντλεῖτε τίς θέσεις σας αὐτές, θέσεις πού σᾶς ὀδηγοῦν σέ πράξεις πού σᾶς βρίσκουν ἀντίθετο μέ τό ὀρθόδοξο πνεῦμα τῆς πόλης μας,
Μετά τιμῆς,
ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 Ἡ ἐπιστολή τοῦ Δημάρχου:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου