Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Ή θαυματουργική θεραπεία του Νικολάου Μοτοβίλωφ από τον Άγ.Σεραφείμ του Σαρώφ.


Σ' αυτό το σημείο, Σεβασμιώτατε, θα μπορούσα να τελειώσω την εκτεταμένη αναφορά μου, αλλά πώς να μην αναφέρω ότι τη νύχτα 3 με 4 Σεπτεμβρίου 1832 ό Θεός αποκάλυψε στον μεγάλο Γέροντα πατέρα Σεραφείμ όλα όσα είχαν συμβεί στη ζωή μου.
Σ' αυτή τη συζήτηση εκείνος μου είπε καί για την πάλη του κατά των δαιμόνων ή οποία πάλη κράτησε 1001 μέρες καί 1001 νύχτες καί όχι 1000 μέρες καί νύχτες όπως γράφουν μερικοί.

Θεωρώ λοιπόν το καθήκον μου να συμπληρώσω την αναφορά μου καί μ' αυτή τη διήγηση.
Στίς 5 Σεπτεμβρίου 1831 ό μεγάλος πατήρ Σεραφείμ με θεράπευσε από μια σοβαρή αρρώστια πού είχα τρία χρόνια. Την θεραπεία μου αυτή μετά την επιβεβαίωσε καί ό γιατρός της περιφέρειας του Σιμπΐρσκ κύριος Λιμπγόλντ....

Ή θεραπεία αυτή έγινε με τον εξής τρόπο. Όταν με έφεραν στον μεγάλο Γέροντα Σεραφείμ, στο κοντινό του έρημητήριο, πού εκείνος το αποκαλούσε κοντινό λαχανόκηπο, δίπλα στο ποτάμι Σαρόβκα, εκείνος μου είπε: «Πιστεύεις ότι ό Κύριος μας Ιησούς Χριστός είναι αληθινός Θεός καί αληθινός "Ανθρωπος καί όχι μόνο ένας πολύ σοφός άνθρωπος όπως κάποιοι λανθασμένα διδάσκουν για Αυτόν;»
«Πιστεύω», του απάντησα.
«Πιστεύεις ότι ή Παναγία, ή βασίλισσα των Ουρανών,ή Θεοτόκος, είναι Παρθένος πριν τη γέννηση, στη γέννηση καί μετά τη γέννηση, ότι δεν Την άγγιξε ή φθορά καί ότι Αύτη μαζί με τον Υιό της, πού μετά από τρεις ήμερες αναστήθηκε από τους νεκρούς, φροντίζει καί σήμερα για την σωτηρία μας;»

«Πιστεύω», του απάντησα.
«Πιστεύεις ότι ό Κύριος μας θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός "χθες καί σήμερον ό αυτός καί εις τους αιώνας" (Έβρ. 13, 8) καί όπως παλιά έκανε θαύματα καί θεράπευε τίς ασθένειες των ανθρώπων μόνο με έναν λόγο Του καί έδιωχνε τα διαμόνια, το ίδιο μπορεί να κάνει καί σήμερα;»

«Πώς να μην το πιστεύω, του ειπα αν δεν το πίστευα τότε δεν θα έλεγα στους ανθρώπους μου να με φέρουν σε σας, παππούλη μου. Άλλα εγώ πίστευα, πιστεύω καί πάντα θα πιστεύω ότι ό Κύριος μας Ιησούς Χριστός είναι Υιός του Θεού, Μονογενής καί Θεάνθρωπος, αληθινός κατά την Θεότητα καί κατά την ανθρωπότητα Του, ότι ή Θεότητα δεν έπαψε να είναι Θεότητα, ούτε ή ανθρωπότητα θεοποιήθηκε, αλλά Εκείνος στίς δύο Του φύσεις άσυγχύτως γνωρίζεται.

Επίσης πιστεύω ότι ή "Αχραντος Θεοτόκος είναι 'Αειπάρθενος καί είναι ή δική μου προστασία. Καί όπως Εκείνος παλιά έκανε θαύματα διώχνοντας τα δαιμόνια και θεραπεύοντας κάθε ασθένεια στους ανθρώπους το ίδιο μπορεί να κάνει καί σήμερα με τίς πρεσβείες της Παναγίας Μητέρας Του. Όμως εγώ εξαιτίας των πολλών μου αμαρτιών δεν έχω παρρησία ενώπιον Του, γι' αυτό καί σκέφτηκα εσάς. Μου είχατε δώσει μια φορά την ευχή σας, τότε πού ήμουν εφτά χρονών.
Ξέρω ότι εύαρεστείτε τον Θεό καί την Παναγία, γι' αυτό και είπα να με φέρουν εδώ για να με θεραπεύσετε».
Αυτός χαμογέλασε καί μου είπε: «"Αν πιστεύετε, ευλαβέστατε, αυτό σημαίνει ότι ήδη έχετε γίνει καλά. Είστε υγιής καί δεν έχετε ανάγκη θεραπείας».
«Δεν μπορώ να σηκωθώ, του απάντησα, τέσσερις άνθρωποι κρατάνε το σώμα μου καί ό πέμπτος το κεφάλι. Και μόνος σας βλέπετε ότι δεν μπορώ να κουνηθώ. Πώς μπορώ να σταθώ όρθιος;»

«Μπορείτε, μου είπε εκείνος κάνοντας νεϋμα στους ανθρώπους μου να κάνουν στην άκρη, καί ό ίδιος με σήκωσε με τα χέρια του. Μ' αυτό τον τρόπο, είπε, βλέπετε πόσο καλά στέκεστε στα πόδια σας;»

«Ναί, στέκομαι επειδή εσείς με κρατάτε, του απάντησα».«Όχι, μου είπε χαμογελώντας εκείνος. Όχι, καί πήρε τα χέρια του από μένα,να,τώρα δεν σας κρατάω αλλά καί πάλι στέκεστε στα πόδια σας μια χαρά, προχωράτε τώρα, ό Κύριος σας θεράπευσε».«Με συγχωρείτε, του είπα εγώ, αλλά αν αρχίσω να περπατάω θα πέσω κάτω καί θα είμαι χειρότερα από ότι είμαι τώρα».«Όχι, μου απάντησε εκείνος, με πήρε από το χέρι και προχωρήσαμε μαζί. Περπατούσα χωρίς να σκοντάφτω.
Μπορεί ένας άνθρωπος να περπατάει καλύτερα; με ρώτησε. -Εχετε γίνει εντελώς καλά». Μετά άρχισε να με σπρώχνει από πίσω λέγοντας: «Προχωράτε, ευλαβέστατε, προχωράτε, τί ωραία πού περπατάτε, καί έτσι θα περπατάτε πάντα. Ό Κύριος σας έκανε καλά»...


πηγή-«Αποκαλυπτικό υπόμνημα Νικ.Μοτοβίλωφ και ο Αγ.Σεραφείμ του Σαρώφ»
Εκδ.''Ορθόδοξος Κυψέλη''-

proskynitis.blogspot.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου