Σχολιασμός Αναβάσεων : Μετά από αλλεπάλληλες μεταβολές στην ημερομηνία κυκλοφορίας της φοροκάρτας, δόθηκε στην δημοσιότητα μια νέα ημερομηνία κυκλοφορίας της, την 3η Οκτώβρη του 2011.
Θα είναι προαιρετική στην αρχή γιατί προφανώς τα τεχνικά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν όσοι την πρωτοδοκιμάσουν θα είναι πολλά, όπως αντίστοιχα ήταν και είναι τα προβλήματα που υπάρχουν στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση.
Θα την πατήσουν δηλαδή οι πρώτοι και προφανώς μετά (αν λυθούν τα προβλήματα), θα την κάνουν υποχρεωτική, αφού για να εδραιωθεί η "Παγκόσμια Κυβέρνηση" που εκλιπαρούν, χρειάζεται η αριθμοποίησή μας και η πλήρης ηλεκτρονική μας υποδούλωση.
Έχουμε γίνει προσωπικοί μάρτυρες, ηλικιωμένη γριούλα μόλις κατάφερε και έφυγε από επίσκεψη στον ιατρό της με ηλεκτρονική συνταγή, πήγε στο φαρμακείο να παραλάβει τα φάρμακά της.
Κόλλησε όμως το πρόγραμμα στο φαρμακείο, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η συνταγή και να πρέπει η ηλικιωμένη κυρία με ορθοπεδικά προβλήματα να ξαναπάει στον γιατρό για να της ακυρώσει την ηλεκτρονική και να ξαναγράψει ιδιόχειρη απόδειξη, και στην συνέχεια να ξαναπάει στο φαρμακείο να παραλάβει τα φάρμακά της!
Διαβάστε για την προαιρετική φοροκάρτα από τα Νέα 27/07/2011
Πρεμιέρα για την - προαιρετική - χρήση της φοροκάρτας στις 3 Οκτωβρίου. Την ημερομηνία αυτή θα ξεκινήσει η διάθεση της «λευκής» φοροκάρτας σε όλους τους φορολογούμενους όπως αναφέρει το υπουργείο Οικονομικών
Πρόκειται για την ειδική κάρτα, την οποία θα χρησιμοποιούν οι φορολογούμενοι στις αγορές τους, προκειμένου να καταγράφονται σε αυτήν τα ποσά των δαπανών τους, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία συλλογής των αποδείξεων που απαιτούνται προκειμένου να εξασφαλιστεί το αφορολόγητο ποσό εισοδήματος.
Ο χρήστης της είναι υποχρεωμένος να δηλώσει στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) του Υπουργείου Οικονομικών τον αριθμό της κάρτας μέσω του διαδικτύου ή με τη χρήση SMS.
Σε κάθε Αριθμό Φορολογικού Μητρώου μπορούν να συνδεθούν έως και τρεις κάρτες προκειμένου να χρησιμοποιείται από τα μέλη της ίδιας οικογένειας.
Για τη χρήση της φοροκάρτας απαιτείται η επιχείρηση να διαθέτει τερματικό Point of Sales (POS), δηλαδή τα γνωστά μηχανάκια χρέωσης των πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.
Η συναλλαγή μέσω του POS αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών η οποία καταχωρεί στη συνέχεια τα βασικά στοιχεία απόδειξης (ΑΦΜ επιχείρησης, ημερομηνία και ποσό στην προσωπική μερίδα αποδείξεων φορολογουμένου).
Υπογραμμίζεται ότι η χρήση της είναι καθαρά προαιρετική.
Με την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμου, ορίζονται ακόμη 27 τραπεζικά ιδρύματα και δύο εταιρείες, στις οποίες θα μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες για να πάρουν τη φοροκάρτα τους: Εθνική,
- Eurobank, Alpha, Πειραιώς, Αγροτική, TBANK -Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Γενική, Marfin, Attica Bank, Emporiki, Millenium
- Τράπεζα Κύπρου, Proton, Probank, FBB, Ελληνική, Πανελλήνια, Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα, Συνεταιριστική Τράπεζα Δυτικής Μακεδονίας, Συνεταιριστική Τράπεζα Δωδεκανήσου, Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας
- Συνεταιριστική Τράπεζα Λέσβου - Λήμνου, Παγκρήτια Συνεταιριστική Τράπεζα, Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών,
- Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων, Hellas Pay Υπηρεσίες Πληρωμών Α.Ε και Ν. Πετρακόπουλος ΑΕΒΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.