Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Παραιτείται ενός μισθού του ο δήμαρχος Αμαρουσίου


Μετά τους δύο Ιταλούς δημάρχους οι οποίοι, με μία συμβολική κίνηση, παραχώρησαν τους μισθούς τους για την Ελλάδα, ο δήμαρχος Αμαρουσίου, Γ. Πατούλης, ανακοίνωσε ότι παραιτείται από έναν μηνιαίο μισθό που του καταβάλλεται ως δημαρχιακή αντιμισθία.

Αναλυτικά:
«Ως Δήμαρχος Αμαρουσίου και συναισθανόμενος τις δυσκολίες που βιώνουν στην καθημερινότητά τους εκατομμύρια συμπολίτες μας εξαιτίας της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, αποφάσισα να παραιτηθώ από το δικαίωμα καταβολής ενός μηνιαίου μισθού.
Η κίνηση μου αυτή έχει πρακτική αλλά και ισχυρή συμβολική σημασία.

Τη συμβολική σημασία όλοι την αντιλαμβάνονται. Θέλω να στείλω κι εγώ το μήνυμα πως όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά, ανάλογα με τις δυνάμεις του, μπορούμε να συμβάλλουμε θετικά στην προσπάθεια να κάνει η Πατρίδα μας ένα Νέο Ξεκίνημα, πάνω σε στέρεες και υγιείς βάσεις.

Η πρακτική σημασία έχει να κάνει με την ελάφρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από τη μη καταβολή ενός μισθού μου. Η ελάφρυνση αυτή θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη , εφόσον είχα τη δυνατότητα να παραιτηθώ από την καταβολή του μισθού μου ως το τέλος της θητείας μου. Και θα είχα αυτή τη δυνατότητα αν παράλληλα με τα δημαρχιακά μου καθήκοντα, μπορούσα να ασκώ και το επάγγελμα μου.

Δικαίωμα που δυστυχώς μου στερεί η εκτός λογικής ψήφιση του επαγγελματικού ασυμβιβάστου, θλιβερή επινόηση του τότε Υπουργού Εσωτερικών κου Ραγκούση, ο οποίος για τους δικούς του λόγους ήθελε τους Δημάρχους εξαρτώμενους από το μισθό του Δημοσίου, κι όχι επαγγελματικά και οικονομικά ανεξάρτητους.
Θέλω να ζητήσω από όλους τους συναδέλφους μου Δημάρχους αλλά και στους αιρετούς εκπροσώπους του θεσμού μας να πράξουν το ίδιο και να διαθέσουν κι αυτοί ένα μισθό τους προς όφελος του Κράτους μας.
Κυρίως όμως ζητώ να πράξουν το ίδιο και να δώσουν τουλάχιστον ένα μισθό τους κι αυτοί που ψήφισαν Νόμους που μας στερούν τη δυνατότητα σε αυτή τη δύσκολη στιγμή για τον τόπο, να στηρίξουμε με το υστέρημά μας με ακόμη μεγαλύτερη αποφασιστικότητα την εθνική προσπάθεια για ανάκαμψη».

aegeantimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου