Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πυρκαγιές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πυρκαγιές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Ποιμαντική Ἐγκύκλιος Μητροπολίτου Αἰτωλίας Κοσμά περὶ πυρκαγιῶν


Ὁ Μητροπολίτης Αἰτωλίας καὶ Ἀκαρνανίας Κοσμᾶς
Πρὸς  τό χριστεπώνυμον πλήρωμα  τῆς  καθ’ ἡμᾶς  Ἱερᾶς  Μητροπόλεως

Ἀγαπητοί,     Εἰσήλθαμε ἤδη καί ζοῦμε τήν περίοδο τοῦ θέρους. Τό καλοκαίρι εἶναι χρονική περίοδος ἡ ὁποία ἔχει καί προσφέρει πολλά καλά σέ ὅλους μας. Ἔχει ὅμως καί μερικά δυσάρεστα.
    Ἕνα ἀπό αὐτά εἶναι οἱ πυρκαϊές, οἱ ὁποῖες καταστρέφουν τά δάση μας. Τό δένδρο, τό πράσινο, τά δάση εἶναι δῶρα τοῦ Δημιουργοῦ μας πρός τόν ἄνθρωπο, ἐξαίρετα καί ἀναγκαιότατα. Δέν εὐχαριστοῦν μόνο τόν ἄνθρωπο, οὔτε μόνο τρέφουν τό ζωικό βασίλειο μέ τά φύλλα τους καί τούς καρπούς τους. Ἀποτελοῦν βασική προϋπόθεση γιά ὅλη τή ζωή τοῦ ἀνθρώπου.
    Ἀπό τά δάση ἔχουμε τεράστια ὠφέλεια οἰκονομική, ὑγιεινή, προστατευτική, τουριστική. Μᾶς δίνουν γιά παράδειγμα τά ξύλα, τό ὀξυγόνο, ἰδίως σήμερα πού ἡ ἀτμόσφαιρα ἔχει ἐν πολλοῖς μολυνθῇ ἀπό τά καυσαέρια. Προστατεύουν τά ἐδάφη, ἀφοῦ οἱ βαθειές ρίζες τῶν δένδρων συγκρατοῦν τό πολύτιμο χῶμα, προστατεύουν χωριά, πόλεις, συνοικισμούς ἀπό τή μανία τῶν χειμάρρων. Προσφέρουν σέ ὅλους μας ἠρεμία καί γαλήνη. Ἐπισκεπτόμενοι καί παραμένοντες στό δάσος, θαυμάζουμε τά πανύψηλα δένδρα, ἀπολαμβάνουμε τήν δροσιστική σκιά, ἀνανεώνουμε τόν καθαρό ἀέρα, ὑμνοῦμε καί δοξάζουμε τόν πλάστη καί Δημιουργό μας.

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Γιατί καίνε τα νησιά μας; Κωνσταντίνος Χολέβας


Γιατί καίνε τα νησιά μας;

Κωνσταντίνος Χολέβας Πολιτικός Επιστήμων

Θαυμάζω το θάρρος  του κ. Ν. Δένδια που παραδέχθηκε δημοσίως αυτό που όλοι σχεδόν υποψιαζόμασταν. Ότι οι φωτιές στη Χίο και σε άλλα νησιά μας είναι αποτέλεσμα εμπρησμού και γενικότερα κακόβουλου σχεδιασμού. 

Δεν χρειάζεται αν είναι κανείς ντεντέκτιβ για να σκεφθεί ότι ο κυριώτερος ύποπτος είναι η Τουρκία, ειδικά για τα νησιά του Αιγαίου. Αλλά και άλλες χώρες κατά καιρούς έχουν δράσει εις βάρος μας. Αρκεί να θυμηθούμε τις δηλώσεις του κ. Βύρωνα Πολύδωρα ότι κατά τις μεγάλες πύρινες καταστροφές του 2007 είχαν συλληφθεί Σκοπιανοί πράκτορες.

Τον ρόλο της Τουρκίας στον εμπρησμό ελληνικών δασών έχει ομολογήσει δημοσίως οπρώην πρωθυπουργός Μεσούτ Γιλμάζ συνδέοντας τα γεγονότα με την περίοδο πρωθυπουργίας της Τανσού Τσιλέρ. Άλλωστε η ίδια πρώην πρωθυπουργός κατηγορήθηκε ότι είχε υποβοηθήσει τις σχέσεις παρακράτους και υποκόσμου, όπως αποδείχθηκε και με το πολυσυζητημένο τροχαίο δυστύχημα του Σουσουρλούκ.

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Ζωντανή παρακολούθηση δασικών πυρκαγιών στο διαδίκτυο


Το Εθνικό Αστεροσκοπείο έφτιαξε site αξιοποίησης δορυφορικών δεδομένων
 Το νέο site προσφέρει δορυφορική παρακολούθηση των πυρκαγιών.

Αθήνα
Το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών δημιούργησε έναν ιστότοπο παρακολούθησης της εξέλιξης δασικών πυρκαγιών στην Ελλάδα.

Το site
Στη διεύθυνση http://papos.space.noa.gr/fend_static/ (που λειτουργεί ακόμη σε πιλοτικό στάδιο) οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα δυναμικής λήψης και αξιοποίησης των δεδομένων του δορυφορικού σταθμού MSG SEVIRI (EUMETSAT), με σκοπό την παρακολούθηση των εν εξελίξει πυρκαγιών ανά 5' της ώρας, και την ανάκτηση πληροφοριών σχετικών με την εμφάνιση και την εξέλιξη πυρκαγιών παρελθόντων περιόδων, στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας.

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Η βροχή τελικά δάμασε την φωτιά στο Άγιο Όρος


Μετά από 5 ημέρες από την έναρξη της καταστροφικής πυρκαγιάς στο Άγιο Όρος, και η οποία μέχρι στιγμής κατέκαψε πάνω από 40.000 στρέμματα δασικής και καλλιεργήσιμης έκτασης, κάηκαν μελίσσια, ελαιόδεντρα και αμπέλια.
Η πυρκαγιά έμελε να δαμαστεί τελικά από βροχή που έπεφτε κατά διαστήματα το βράδυ του Σαββάτου, με ξημερώματα Κυριακής.

Είναι φανερό ότι δεν μπόρεσαν να σταματήσουν την καταστροφική πυρκαγιά ούτε η Π. Αεροπορία με τα πυροσβεστικά αεροσκάφη και ελικόπτερα, ούτε η Πυροσβεστική από εδάφους, ούτε ο Στρατός, ούτε οι Σέρβοι δασοκομάντος, ούτε οι μοναχοί παρά τις τιτάνιες προσπάθειές όλων αυτών των ημερών.
Ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν οι άνθρωποι και οι μηχανές, το έκανε η βροχή.
Όπως διαβάζουμε στο Athens Macedonian News Agency: 

Σε ύφεση η φωτιά στο Άγιον Όρος

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Ανεξέλεγκτη η φωτιά στο Άγιον Όρος. Κινητοποίηση Πρωθυπουργού, Υπ. Εθν. Αμύνης, Στρατού και Σερβίας


Η κατάσταση στο Άγιο Όρος είναι δύσκολη. Μαίνεται η πυρκαγιά που αναζωπυρώθηκε λίγο μετά τις 6:30 το απόγευμα της Παρασκευής και εξαιτίας των ισχυρών ανέμων που πνέουν στην περιοχή δημιουργούνται νέα μέτωπα κοντά στη Μονή Χιλανδαρίου.
Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, έδωσε εντολή για άμεση κινητοποίηση όλων των εμπλεκομένων φορέων. Στην περιοχή και ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης Θόδωρος Καράογλου.  

Μεγάλη κινητοποίηση για την πυρκαγιά στο Άγιο Όρος μετά από εντολή του πρωθυπουργού

Με απόφαση του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά και μετά από εντολή του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Πάνου Παναγιωτόπουλου έχουν τεθεί σε επιφυλακή όλες οι διαθέσιμες Μονάδες της Κεντρικής Μακεδονίας και έχουν ενεργοποιηθεί οι Διοικήσεις και οι αίθουσες επιχειρήσεων των Μειζόνων Επιχειρησιακών Σχηματισμών (Μ.Ε.Σ) της περιοχής, για την αντιμετώπιση της πυρκαγιάς στο Άγιο Όρος.

Μαίνεται το πύρινο μέτωπο στο Αγιον Όρος


Σε εξέλιξη είναι η φωτιά στο Αγιον Όρος όπου συνεχίζουν να επιχειρούν εναέρια και επίγεια μέσα πυρόσβεσης.
Όπως διευκρίνισε σε δηλώσεις του στη δημόσια τηλεόραση, ο δήμαρχος Αριστοτέλη, Χρήστος Πάχτας, η κατάσταση στην περιοχή της Ουρανούπολης δεν εμπνέει πλέον καμία ανησυχία, ωστόσο οι αρχές είναι σε αυξημένη επιφυλακή για το ενδεχόμενο αναζωπυρώσεων.

Το κύριο πρόβλημα εντοπίζεται μέσα στο Άγιο Όρος. Πρόκειται για μέτωπο 7χλμ στο βουνό που χωρίζει την περιοχή του Αριστοτέλη από το Άγιον Όρος, ανέφερε, επισημαίνοντας πάντως ότι μέχρι στιγμής δεν κινδυνεύει κανένα από τα μοναστήρια.
Από το πρωί συνεχίζονται οι ρίψεις νερού από τα αεροσκάφη, ενώ στην περιοχή παραμένει ισχυρή δύναμη πυροσβεστών (περίπου 200 άτομα) με την υποστήριξη και του στρατού.

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Νεότερα από το πύρινο μέτωπο στο Άγιο Όρος


Όπως διαβάζουμε στην Καθημερινή (9/8 18:05), ψυχραιμία, σύνεση, συντονισμό και πιστή τήρηση των οδηγιών των Αρχών από τους πολίτες συνέστησε ο υπουργός Μακεδονίας- Θράκης Θεόδωρος Καράογλου, με αφορμή την πυρκαγιά που μαίνεται στο Άγιο Όρος και διαβεβαίωσε πως «τα αίτια της φωτιάς θα ερευνηθούν από τις αρμόδιες Αρχές».

 «Αυτές τις δύσκολες ώρες ο πανικός είναι κακός σύμβουλος. Απαιτείται ψυχραιμία, σύνεση, συντονισμός και οι πολίτες να τηρούν τις οδηγίες των Αρχών. Με τη βοήθεια του Θεού, τη συνέχιση της οργανωμένης επιχείρησης και τις ηρωικές προσπάθειες των εκατοντάδων Πυροσβεστών μας που συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη με τις φλόγες, είμαι αισιόδοξος ότι σύντομα η φωτιά θα τεθεί υπό έλεγχο» δήλωσε ο υπουργός, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα το πρωί την Ουρανούπολη, όπου διαπίστωσε ιδίοις όμασι τις προσπάθειες που καταβάλλουν οι άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για να θέσουν υπό έλεγχο τη μεγάλη φωτιά.

Μαίνεται η φωτιά στο Άγιο Όρος - Εκκενώνεται η Ουρανούπολη



Σύμφωνα με το Έθνος 08:16 9/8, ανεξέλεγκτη μαίνεται η φωτιά που ξέσπασε χθες το απόγευμα στην περιοχή του Αγίου Ορους, λόγω των ανέμων που πνέουν στην περιοχή. Σήμερα το πρωί δόθηκε εντολή από τις αρχές για προληπτική εκκένωση της Ουρανούπολης, καθώς και γειτονικών οικισμών.

Οι τουρίστες έχουν εγκαταλείψει τα ξενοδοχεία, ενώ δίνεται μεγάλη μάχη από τις πυροσβεστικές δυνάμειες να μην τυλίξουν οι φλόγες τα σπίτια.
Η ατμόσφαιρα στην περιοχή είναι αποπνικτική, ενώ ο αέρας που πνέει μεταφέρει αποκαΐδια και στάχτες στις απέναντι ακτές της Σιθωνίας.

Ανεξέλεγκτη η πυρκαγιά στο Άγιο Όρος. Ολονύκτια μάχη με τις φλόγες. (Φώτο και βίντεο)


Πυρκαγιά εκδηλώθηκε πριν από λίγη ώρα (8/8), σε δασική έκταση του Αγίου Όρους.
Δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες. Από την αποκλειστική φωτογραφία που δημοσιεύουμε υπολογίζεται πως καίγεται τμήμα της βόρειας χερσονήσου, στο ύψος του Μονοξυλίτη.

Σε εξέλιξη  η πυρκαγιά που ξέσπασε σε δασική έκταση, στην περιοχή Μονοξυλίτης, στο Αγιο Όρος.
Η κατάσταση είναι κρίσιμη σύμφωνα με την πυροσβεστική
Για την κατάσβεσή της, επιχειρούν εννέα πυροσβέστες με τρία οχήματα ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας νερό έριχναν δύο πυροσβεστικά αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο.

Στο σημείο πηγαίνουν με πλοίο από την Τρυπητή 4 οχήματα με πεζοπόρο τμήμα.
«Έχουμε κινητοποιήσει όλες τις δυνάμεις μας. Γίνονται υπεράνθρωπες προσπάθειες» ανέφερε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο διοικητής του Αγίου Όρους, Αρίστος Κασμίρογλου.
«Η φωτιά είναι σε δασική περιοχή, δεν κινδυνεύει καμία Μονή» σημείωσε ο κ. Κασμίρογλου.

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Ο Δήμος Ζαχάρως κάνει αυτό που αρνούνται οι εντολοδόχοι από αλλότρια κέντρα διοικούντες. Μηνύει την Τουρκία για τις φωτιές και τους θανάτους του 2007


Μήνυση κατά της Τουρκίας για τις πυρκαγιές του 2007 στην περιοχή της Ζαχάρως, αποφάσισε να υποβάλει το Δημοτικό Συμβούλιο Ζαχάρως.
Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα όπως δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ζαχάρως Νίκος Λαμπρόπουλος στο ΙΟΝΙΟΝ FM. «Ο Δήμος Ζαχάρως είναι ο πιο κατεστραμμένος δήμος του αιώνα από τις πυρκαγιές» είπε ο κ. Λαμπρόπουλος.

«Μετά τις δηλώσεις του πρώην πρωθυπουργού της Τουρκίας Μεσούτ Γιλμάζ, εμείς έχουμε και θεσμική, αλλά και ηθική υποχρέωση να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε», σημείωσε ο κ. Λαμπρόπουλος. «Μην ξεχνάτε είπε, πως είχαμε τόσους νεκρούς»
 
ionionfm.gr

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Εκτός από φωτιές οι φίλοι μας οι τούρκοι έβαζαν και βόμβες


Πριν μερικές ημέρες όλοι μας μάθαμε για την αποδόμηση, τις καταστροφές, τους θανάτους που προκάλεσαν οι φίλοι μας οι τούρκοι ως εμπρηστές.
Σήμερα μαθαίνουμε με στοιχεία ότι είχαν και άλλη ασχολία για να μην πλήττουν.
Πέρα από εμπρηστές περνούσαν  την ώρα τους και ως "βομβιστές"!
Προχτές σφαγείς του ελληνικού λαού, χτες εμπρηστές, σήμερα βομβιστές, αύριο κάτι άλλο, κατά τα άλλα ακόμη κάθονται μερικοί και μερικές και απολαμβάνουν τους "φίλους" μας, απολαυστικά μπροστά στις 60 ίντζες οθόνες τους.
Για πιο λόγο να μην περάσουμε αυτά που περνάμε σήμερα;

Αποκαλυπτική έρευνα τούρκων δημοσιογράφων φέρνει στο φως απόρρητη έκθεση του 1997
Εκτός από φωτιές έβαζαν και βόμβες

Ομολογία από τουρκική ΜΙΤ: "Τους καίγαμε για αντίποινα στο PKK!"


Συγκλονιστικές ομολογίες για τις συνθήκες υπό τις οποίες έκαψαν τα νησιά της Ελλάδας, περιέχονται σε εκθέσεις που δημοσιεύονται σε δύο τουρκικές εφημερίδες, όπου ομολογείται ότι έβαζαν φωτιά στα δάση ως αντίποινα στην στήριξη που παρείχε η Ελλάδα στο ΡΚΚ! 

Νέες αποκαλύψεις από την τουρκική εφημερίδα Milliyet έρχονται να επιβεβαιώσουν ουσιαστικά τις πρόσφατες δηλώσεις του Μεσούτ Γιλμάζ, σύμφωνα με τις οποίες Τούρκοι πράκτορες πυρπολούσαν ελληνικά δάση.

Πιο συγκεκριμένα, ο Can Dundar, αρθρογράφος στην τουρκική εφημερίδα, και αναφερόμενος  σε μυστική έκθεση, σύμφωνα με την οποία έγινε διείσδυση Τούρκων πρακτόρων σε ελληνικό στρατόπεδο της Λαμίας, εκτός των επιδρομών εμπρησμών ελληνικών δασικών εκτάσεων σε Ρόδο αλλά και σε άλλες τουριστικές περιοχές σε αντίποινα για την υποστήριξη που παρείχε η Ελλάδα στο PKK!

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Απροκάλυπτη ομολογία Μ.Γιλμάζ: "Κάψαμε τα δάση της Ελλάδας για ... αντίποινα"!


Σε μία τρομακτική αποκάλυψη που επιβεβαιώνει την εγκληματική δράση της τουρκικής μυστικής υπηρεσίας ΜΙΤ στην Ελλάδα, προχώρησε ο πρώην πρωθυπουργός της Τουρκίας Μεσούτ Γιλμάζ: Παραδέχθηκε ότι, τουλάχιστον την εποχή της πρωθυπουργίας της Τανσού Τσιλέρ το 1995-1997, Τούρκοι πράκτορες έκαιγαν τα ελληνικά δάση! Ήταν η εποχή με τις μεγάλες πυρκαγιές στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και της Μακεδονίας, όπου είχαν υπάρξει μεν πληροφορίες στις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες για εμπρησμούς από την Τούρκους πράκτορες, αλλά οι κυβερνήσεις Παπανδρέου και Σημίτη δεν είχαν καταφέρει να συγκεντρώσουν περισσότερο συγκεκριμένες πληροφορίες.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου