Πριν μερικές ημέρες όλοι μας μάθαμε για την αποδόμηση, τις καταστροφές, τους θανάτους που προκάλεσαν οι φίλοι μας οι τούρκοι ως εμπρηστές.
Σήμερα μαθαίνουμε με στοιχεία ότι είχαν και άλλη ασχολία για να μην πλήττουν.
Πέρα από εμπρηστές περνούσαν την ώρα τους και ως "βομβιστές"!
Προχτές σφαγείς του ελληνικού λαού, χτες εμπρηστές, σήμερα βομβιστές, αύριο κάτι άλλο, κατά τα άλλα ακόμη κάθονται μερικοί και μερικές και απολαμβάνουν τους "φίλους" μας, απολαυστικά μπροστά στις 60 ίντζες οθόνες τους.
Για πιο λόγο να μην περάσουμε αυτά που περνάμε σήμερα;
Αποκαλυπτική έρευνα τούρκων δημοσιογράφων φέρνει στο φως απόρρητη έκθεση του 1997
Εκτός από φωτιές έβαζαν και βόμβες
