Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ἀπαράδεκτη δήλωση τοῦ Μητροπολίτη Πατρών γιά τήν δωρεά ὀργάνων καί ἀπαράδεκτη συμπεριφορά χριστιανικοῦ ἰστολογίου ποῦ δέν ἀναρτησε τά σχόλια διαμαρτυρίας


Ἀπαράδεκτη δήλωση τοῦ Μητροπολίτη Πατρών γιά τήν δωρεά ὀργάνων καί ἀπαράδεκτη συμπεριφορά χριστιανικοῦ ἰστολογίου ποῦ δέν ἀναρτησε τά σχόλια διαμαρτυρίας

Διάβασα (Κυριακή 11-11-12) σέ χριστιανικό site, ἀλλά καί στό site τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πατρῶν (http://www.i-m-patron.gr/keimena/keimmetam2012.html), ἀπαράδεκτη δήλωση τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Πατρῶν κ.κ. Χρυσοστόμου, πού ἀφορᾶ τήν δωρεά ὀργάνων μέ ἀφορμή ἕνα παιδάκι πού ἔπεσε θύμα αὐτοκινητιστικοῦ ἀτυχήματος.

Συγκεκριμένα ὁ Σεβασμιώτατος τάσσεται ὑπέρ τῆς δωρεᾶς ὀργάνων (καί ζωτικῶν, καρδιᾶς ἐν προκειμένῳ καί ὄχι μόνο), πού ὡς γνωστόν, σέ περίπτωση ἀφαίρεσής τους σκοτώνουν τόν  ἀσθενῆ, ὅπως στήν προκειμένη περίπτωση!
Καημένο παιδάκι, σέ σκότωσαν δυό φορές! Ὁ Θεός νά σέ βάλει στεφανωμένο ἀγγελούδι στήν Βασιλεία Του!
Ὡς ἐκ τούτου, ἔσπευσα νά στείλω σχόλιο διαμαρτυρίας μέ τήν θέση μου καί θέση τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, στό site πού φιλοξένησε τό συγκεκριμένο θέμα. Τό σχόλιο πού ἔστειλα ἦταν εὐπρεπέστατο. Μάλιστα τό ἔστειλα δύο φορές ( μέ διαφορά ὡρῶν ), γιατί στήν πρώτη ἀποστολή μοῦ ξέφυγε κάποιο λάθος σέ μιά συλλαβή, ἐπίσης ἄλλαξα καί 2,3 μικρές φράσεις  ( ὄχι κάτι οὐσιαστικό ) πού δέν θυμόμουν πῶς τίς διατύπωσα στήν πρώτη ἀποστολή καί τήν ὁποία θά ἀκύρωνα.
Γιά νά πῶ τήν ἀλήθεια, περνοῦσε καί ἡ ὥρα, ἀνάρτηση δέν ἔβλεπα καί μοῦ μπῆκαν ψύλλοι στά ἀφτιά…Μέχρι τώρα ἡ ἱστοσελίδα, ἀντιϊδεολογικά-ἀντιδημοκρατικά κατά τήν γνώμη μου, μέ «φίμωσε». Καί δέν ἔγινε αὐτό μόνο μέ μένα, ἀλλά γνωρίζω κι ἄλλα δύο πρόσωπα τῶν ὁποίων τά σχόλια ἔνστασης-διαμαρτυρίας, ἀπολαμβάνουν τῆς ἴδιας τύχης…

Σᾶς παραθέτω τό σχόλιό μου καί βγάλτε μόνοι σας τά συμπεράσματά σας, γιά τούς λόγους πού «ἐκώφευσε» τό blog σ’ αὐτό, καταστρατηγώντας τήν ἀξιοπρεπῆ ἐλευθερία τοῦ λόγου καί ἀντίλογου καί μάλιστα τοῦ ἐμπεριστατωμένου:
«Ἀπαράδεκτη δήλωση τοῦ Σεβασμιωτάτου Πατρῶν. Ἔμεινα ἄναυδος μέ τήν τοποθέτησή του πού  παραπλανᾶ τό χριστεπώνυμο ποίμνιο καί ὄλους τούς ἀνθρώπους!

Ἡ οἰκειοθελής δωρεά ὀργάνων ( ὄχι αὐτῶν πού ἡ ἀφαίρεσή τους δέν ὁδηγεῖ στόν θάνατο, πχ δωρεά ἑνός νεφροῦ ), ἀποτελεῖ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ! Ἐπίσης, ἡ ἀπόφαση οἰκείων ἀσθενοῦς νά δωρίσουν ὄργανα προσφιλοῦς τους προσώπου ( χωρίς τή συγκατάθεσή του λόγῳ ἔλλειψης τῶν αἰσθήσεών του, ἀλλά καί μέ τή συγκατάθεσή του ), καθώς καί ἡ συμμετοχή τῶν ἰατρῶν στήν ἀποκαλωδίωση ἀσθενοῦς, ἀποτελεῖ ΦΟΝΟ!
Ἡ καρδιά, εἶναι τό τελευταῖο ὄργανο πού ὅταν σταματήσει, μόνο τότε πεθαίνει ὁ ἄρρωστος. Ἀκόμη κι ἄν εἶναι φυτό, ἀκόμη κι ἄν σταματήσουν νά λειτουργοῦν ὅλα τά ὄργανά του, ἄν ἡ καρδιά πάλλεται, ὁ ἀσθενής ΖΕΙ! Καί δέν εἴμαστε ἐμεῖς Θεός γιά νά κρίνουμε τήν ποιότητα ζωῆς τοῦ ἀσθενοῦς καί νά δικαιολογοῦμε ἔτσι αὐτοκτονίες καί φόνους.
Εἴμαστε Δημιουργοί; Προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις, γιά νά ἀποφεύγεται μία δοκιμασία πού εἶναι παραχωρημένη ἀπό τόν ἴδιο τόν Θεό! Γιά νά γίνει ἀφαίρεση ὀργάνων, αὐτό σημαίνει ὅτι ὁ γιατρός συνεργούντων καί τῶν οἰκείων, τραβοῦν τό καλώδιο τῆς μηχανικῆς ὑποστήριξης ἀπό τήν πρίζα, τουτέστι εἶναι σά νά τραβοῦν καί νά κόβουν τό νῆμα τῆς ζωῆς τοῦ συνανθρώπου τους. Ἐμεῖς ὡς γνήσιοι Χριστιανοί ὅμως, δεν πρέπει ποτέ νά ξεχνᾶμε:
1. Ὁ ἀσθενής ἀκόμη καί στό κῶμα του, μέσα του ἐνδέχεται νά προσεύχεται καί νά μετανοεῖ!
2. Ἄν δέν ἔχει καθόλου ἐπαφή μέ τό περιβάλλον, οὔτε καί μέσα του, προσεύχεται ὁ Φύλακας Ἄγγελός του!
 3. Προσεύχονται γι' αὐτόν ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ μας σέ κάθε Θεία Λειτουργία πού ἐπιτελεῖται καθημερινῶς, ὅλοι οἱ Χριστιανοί καί πιθανόν συγγενεῖς καί φίλοι του!
4. Καί κανείς νά μή νιαζόταν γι' αὐτόν, τόν ἐξαγνίζει ὁ Κύριος μέ τό ἐπιτίμιο ἤ τή δοκιμασία τῆς ἀσθενείας του. Τοῦ καθαρίζει κάθε ρύπο τῆς ψυχῆς καί σώματός του, γιά νά τόν πάρει δικαιωμένο στή Βασιλεία Του!
Ποιοί εἴμαστε ἐμεῖς νά διακόψουμε αὐτή τή διαδικασία ἐξαγιασμοῦ, τόσο τοῦ ἀσθενοῦς, ὅσο καί τῶν ἰατρῶν, φίλων, συγγενῶν, ἀρρώστων τοὺ ἰδίου θαλάμου καί τῶν ἐπισκεπτῶν τους, πού ὅλοι τους ἄν συμπεριφερθοῦν σύμφωνα μέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, θά λάβουν οὐράνιο μισθό ἀπό τίς προσευχές καί τή διακονία πού θά κάνουν, καθώς καί ἀπό τήν ὑπομονή καί τό σωστό παράδειγμα ἀγάπης πρός τόν Θεό καί πρός τόν πλησίον πού θά ἐπιδείξουν!

Παρακαλῶ καί ἱκετεύω γιά τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καί τοῦ πλησίον σας, εἴτε νά ἀποσύρετε τό ἐν λόγῳ θέμα, εἴτε νά πάρετε δημόσια θέση στή δήλωση.

Συμπληρωματικά νά προσθέσω καί τό ἑξῆς: Μη ξεχνᾶμε ὅτι στό ἔτος πού μᾶς ἔρχεται, τό 2013 δηλαδή, καλούμαστε οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί νά δηλώσουμε μέ αἴτηση στό Κράτος, ὅτι δέν ἐπιθυμοῦμε νά εἴμαστε δωρητές ὀργάνων! Ὡς γνωστόν,τό Κράτος ἀπό τό 2013, θά μᾶς θεωρεῖ ὅλους ἐτσιθελικά, δωρητές ὀργάνων!
Ἄν δέν ὁμολογήσουμε μέ τήν ἄρνησή μας, θά καταστρατηγήσουμε τήν ἐντολή "ού φονεύσεις"! Ἕνας λόγος παραπάνω λοιπόν, εἴτε νά ἀποσύρετε τό ἐν λόγῳ θέμα πού ἀναρτήσατε, εἴτε νά πάρετε τήν σύννομη μέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ Ὀρθόδοξη Χριστιανική στάση μέ ἀνάλογο σχόλιο δικό σας.

Ὁ Θεός εἶναι ἡ πρώτη μας ἀρχή, «ἐξ αὐτοῦ γάρ τά πάντα» ... Ὁ Ψαλμῳδός λέγει χαρακτηριστικά:«ὁ πλάσας κατά μόνας τάς καρδίας αὐτῶν»!
Σ' αὐτήν τήν καρδιά βάζουν αὐθαίρετα τέρμα ἀσυνειδήτως, αὐτοί πού εἶναι ἐπίσης πλάσματα κι ὄχι ὁ Πλάστης, ὁ ὁποῖος μᾶς χάρισε τή ζωή καί πού μόνον Αὐτός ὁρίζει ὠς Δημιουργός, ποιό θά εἶναι καί πότε θά ἔλθει τό τέλος τῆς ἐπιγείου ζωῆς τοῦ κάθε δημιουργήματός Του.
Αὐτά πού δημιουργεῖ ὁ ἄνθρωπος, τά κατέχει, τά διαχειρίζεται ὅπως θέλει, δέν ἐπιτρέπει κάποιος ἄλλος νά τά ὁρίσει καί λυπᾶται ἄν καταστραφοῦν ἤ τά χάσει.
Ποιοί εἴμαστε ἐμεῖς οἱ θνητοί κι ἁμαρτωλοί πού θά ἀφαιρέσουμε αὐτό τό δικαίωμα ὁρισμοῦ τῶν κτισμάτων ἀπό τόν Κτίση τους;
Σᾶς ἀφιερώνω μία συγκινητική διδαχή τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, στήν ὁποία εἶναι ἐμφανέστατη ἡ ἄπειρη ἀγάπη καί ἡ μοναδική ἐπιμέλεια μέ τήν ὁποία ἔπλασε ὁ Θεός τόν καθένα μας ξεχωριστά καί μοναδικά, μέ τίτλο:

Ὁ ἄνθρωπος ἐπλάσθη ἀπό τόν Θεόν
«Ἀπό τό μηδαμῆ μηδαμῶς μηδέν, ὁ Θεός ἔστησε τούς ὀφθαλμούς Του εἰς ἐσέ, μέ ἱλαρόν ὄμμα, καί ηὐδόκησε νά πλάσῃ ἐσένα μόνον κατ’ εἰκόνα Του καί ὁμoίωσιν, μέ τόσην προσοχήν –οἷος ὁ πηλός διεμoρφoῦτo, τοιοῦτος ὁ Χριστός διεννoεῖτo – καί τόσην ἀγάπην, ὡσάν νά μήν ἤθελε νά δημιουργήσῃ ἄλλον εἰς τόν κόσμον, πάρεξ ἐσένα, κατά τόν Ψαλμωδόν· ὁ πλάσας κατά μόνας τάς καρδίας τῶν ἀνθρώπων».

Κανένα ἄλλο κτίσμα δέν στρέφεται ἐναντίον τοῦ δημιουργοῦ του, ἐκτός ἀπό τόν ἄνθρωπο!
Ἀκόμη κι ὁ Διάβολος, δέν τολμᾶ νά στραφεῖ ἐναντίον τοῦ Δημιουργοῦ Θεοῦ, παρά διαμέσου τῶν ἀνθρώπων!
Κανένα κτίσμα δέν θέλει βλάσφημα νά γίνει Θεός ἀντί Θεοῦ, παρά μόνον ὁ Διάβολος καί ὁ ἄνθρωπος!
 Ὁ νοῶν, νοείτω...»
ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ


Διαβάστε ἐπίσης  πατώντας   σελίδα1   σελίδα2    σελίδα3    σελίδα4


9 σχόλια:

  1. Τό ὄνομα τοῦ χριστιανικοῦ site, βρίσκεται στή διάθεση ὅλων τῶν ἄλλων blog πού ἔστειλα τήν διπλή διαμαρτυρία.
    Σέ περίπτωση πού δέν συνετιστεῖ ἀπό τή δική μου εὐθιξία νά τό "καλύψω" καί δέν ἐπανορθώσει τήν ἀπαράδεκτη "φίμωση", θά προβῶ σέ δημοσίευση τοῦ ὀνόματός του, γιά νά μήν ἐπαναλάβει αὐτή τήν ἀντιϊδεολογική συμπεριφορά καί στό μέλλον.
    Τί ἄλλο θά δοῦμε;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχήν για να σας βγάλουμε από τη δύσκολη θέση το "χριστιανικό blog με την απαράδεκτη συμπεριφορά" είναι το http://agiosharalabos.blogspot.gr/ που φιλοξένησε το εν λόγω θέμα (http://agiosharalabos.blogspot.gr/2012/11/blog-post_9740.html)
    Ο κύριος η κυρία που κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο "ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ" μας έστειλε 4 σχόλια. Μάλιστα σε εσάς αναφέρει ότι ήταν "εὐπρεπέστατο" και ας ξεκινάει με τη φράση "Ἀπαράδεκτη δήλωση τοῦ Σεβασμιωτάτου Πατρῶν" Λες και μιλάει για τον τελευταίο τυχόντα... Ας μη μας διαφεύγει ότι πρόκειται για έναν Επίσκοπο... Μήπως έχετε ακούσει κύριε - κυρία ΚΡΙΤΑ "ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ", τίποτε για το αμάρτημα της Ιεροκατηγορίας;
    Ο Θεός βεβαίως μας διαφύλαξε και δεν αναρτήσαμε τα σχόλια του - της "ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ".
    Είδατε κὐριοι υπεύθυνοι του anavaseis.blogspot., ότι αναφέρω αρσενικό και θηλυκό πρόσωπο όταν αναφέρομαι σε αυτό το ψευδώνυμο.
    Σε σας παρουσιάσθηκε ως άνδρας.
    Σε εμάς παρουσιάσθηκε πρώτα ως γυναίκα και μετά ως άνδρας.
    Για του λόγου το αληθές στις 11/11/12 και ώρα 3:31 μ.μ. μας έστειλε σχόλιο που ξεκίναγε ως εξής: "Ἀπαράδεκτη δήλωση, εἰδικά ἐπειδή ἐξέρχεται ἀπό στόμα Ποιμένος! Ἔχω μείνει ἄναυδη! Διαμαρτύρομαι ὡς Ὀρθόδοξη Χριστιανή, γιά τά ἀνορθόδοξα πού ἐλέχθησαν καί φιλοξενεῖται στήν ἱστοσελίδα σας, παραπλανώντας τό ποίμνιο καί ὅλους τούς ἀνθρώπους!"
    Μία ώρα ακριβώς αργότερα 4:31 μ.μ. κι ενώ δεν είχαμε δει ακόμη το προηγούμενο σχόλιο , λαμβάνουμε νέο σχόλιο από το ίδιο ψευδώνυμο που ξεκίναγε ως εξής: "Ἀπαράδεκτη τοποθέτηση τοῦ Σεβασμιωτάτου. Ἔχω μείνει ἄναυδος μέ τήν παραπληροφόρηση καί παραπλάνηση τοῦ Χριστεπώνυμου λαοῦ."
    Πέρα από τους χαρακτηρισμούς και τα «ευπρεπέστατα» λόγια της –του, από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω το φύλο του κανένας δεν το ξεχνά, ούτε το αλλάζει μέσα σε μία ώρα....
    Κάνω λάθος;;;
    Στο πρώτο σχόλιο ήταν και χριστιανή. Στο δεύτερο αλλάζοντας φύλο, μάλλον άλλαξε και θρησκεία!
    Πόσο αξιόπιστος είναι ένας τέτοιος άνθρωπος;;; Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

    Υ.Γ. 1 Όταν κατηγορείς, κύριε –κυρία, για να υπάρχει ισότιμος αντίλογος, πρέπει να έχεις το θάρρος της γνώμης σου και να υπογράφεις πραγματικά για να μπορείς να δεκτείς και τις συνέπειες των πράξεών σου. Εσύ μας υβρίζεις για «παραπληροφόρηση καί παραπλάνηση τοῦ Χριστεπώνυμου λαοῦ» αλλά τα στοιχεία σου τα κρύβεις… Γιατί άραγε;;;

    Υ.Γ. 2 Ολόκληρα τα σχόλια είναι στη διάθεση όποιουδήποτε επιθυμεί να τα δει.

    π. Ιωάννης Δημητρόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογείτε

      Γνωρίζαμε από την αρχή το όνομα του ιστολογίου αλλά επειδή μας ζητήθηκε από τον συντάκτη να μην το παραθέσουμε το σεβαστήκαμε.
      Δεν θα μείνουμε στην αντιδεοντολογική θέση να μην δημοσιεύσετε σχόλια γιατί θα χάσουμε την σοβαρότητα του θέματος, το οποίο είναι το ερώτημα: «Είναι ο εγκεφαλικός θάνατος ο οποίος κατασκευάστηκε πριν 2 δεκαετίες ο πραγματικός θάνατος του ανθρώπου, δηλαδή ο χωρισμός της ψυχής από το σώμα του ανθρώπου;».
      Επίσης αν δεν είναι ο εγκεφαλικός θάνατος ο πραγματικός θάνατος, μπορούμε εμείς να υποκαταστήσουμε τον Κυριό μας; Και αν το κάνουμε πως ονομάζεται αυτή η πράξη;»

      Επίσης τι έχουμε να πούμε στους εκατοντάδες ή και χιλιάδες ανανήψαντες; Ότι κακώς ανένηψαν αφού με τον τεμαχισμό τους θα μπορούσαν να "σώσουν" άλλους ανθρώπους; Στις οικογένειές τους δηλαδή τι θα ευχηθούμε; Καλώς δέχτηκαν τον αγαπημένο άνθρωπό τους ή κακώς;

      Είναι πολλά αυτά που μπορούμε να αναρωτηθούμε, αλλά πρωτίστως πρέπει να ενημερωθούμε.
      Έχουμε δημοσιεύσει αρκετές αναρτήσεις που αφορούν τις μεταμοσχεύσεις και τον εγκεφαλικό θάνατο. Θα τις βρείτε σε 4 σελίδες πατώντας http://anavaseis.blogspot.gr/search/label/%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82
      Εφ΄όσον δημοσιεύσαμε την συγκεκριμένη διαμαρτυρία μας αγγίζουν και εμάς σαν Ορθόδοξο ιστολόγιο οι χαρακτηρισμοί της κατηγορίας προφανώς εννοείτε ιεροκατηγορίας Επισκόπου.
      Ο χαρακτηρισμός "απαράδεκτη δήλωση" σαφώς και δεν αποτελεί ιεροκατηγορία. Δεν στρέφεται κατά του Προσώπου αλλά κατά τοποθέτησης.
      Πρέπει επίσης να παρατηρήσετε την ευλάβειά μας και τον σεβασμό, προς το πρόσωπο του Μητροπολίτου Χρυσοστόμου από τις όλες τις μέχρι τώρα δημοσιεύσεις μας τις οποίες μπορείτε να βρείτε εδώ http://anavaseis.blogspot.gr/search/label/%CE%9C%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD%20%CE%A7%CF%81%CF%85%CF%83%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82

      Είναι φανερό αν τις διαβάσετε ότι η στάση μας προς το Πρόσωπο του σεβασμιωτάτου είναι πολύ συγκεκριμένη. Και οι σχέσεις μας με τον Σταθμό Λύχνο, ο οποίος από την αρχή βρίσκεται μονίμως στην αριστερή μας μπάρα.

      Με σεβασμό
      Σπύρος
      Από την Διαχείριση των Αναβάσεων

      Διαγραφή
  3. Τά 4 σχόλια πού ἀναφέρατε, εἶναι ὅλο τό δημοσιεύμένο σχόλιό μου σπασμένο γιατί δέν τό δεχόταν τό μέηλ σας λόγῳ ὄγκου. Σπασμένο στά 2 στήν πρώτη ἀποστολή καί στά 2 ξανά στή δεύτερη=4, δηλαδή τό ἄνωθεν ἕνα.

    Δέν κατηγορῶ κανέναν ρασοφόρο,κανένα πρόσωπο, ἀλλά μπορῶ νά σχολιάζω καί νά δέχομαι ἤ ὄχι τό σωστό ἤ τό λάθος. Δέν εἴμαστε ἄβουλα ὄντα. Ὁ Κύριος μᾶς ἔδωσε τό αὐτεξούσιο νά ἐπιλέγουμε ἀνάμεσα σ' αὐτά τά δύο.

    Τό φύλο μου καί τά προσωπικά μου στοιχεῖα, εἴτε εἶμαι ἄντρας εἴτε γυναῖκα, δέν ἀφοροῦν κανέναν. Δέν ὑπέπεσα σέ ἔγκλημα γιά νά εἶμαι ὑποχρεωμένη νά τά βγάλω στή δημοσιότητα. Αὐτό εἶναι ἡ οὐσία ἤ τά λεγόμενα τοῦ καθενός ἄν εἶναι θεάρεστα ἤ ὄχι; Μετατοπίσατε σέ προσωπικό ἐπίπεδο τήν ὅλη κατάσταση κι αὐτό εἶναι παραπλάνηση, γιατί μόνο ἀντίλογο στό θέμα τῆς δωρεᾶς ὀργάνων δέν βλέπω, ἀλλά προσπαθεῖτε νά πιαστεῖτε ἀπό ἕνα λάθος σέ συλλαβή. Καί νά πῶ ἄν εἶμαι ἄντρας ἤ γυναῖκα τί θά ἀλλάξει; Θά συνεχίζω νά διαφωνῶ κάθετα μέ τά λεγόμενα τοῦ Σεβασμιωτάτου καί μέ τή "φίμωση" πού κάνατε ὄχι μόνο σέ μένα, ἀλλά καί σέ ἄλλους σχολιαστές, ὅπως πολύ καλά ξέρετε.

    Συνεχίζω ἀνώνυμα γιατί δέν ἔκανα κάτι κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές ὅτι δέν ἔστειλα ἄλλο σχόλιο, ἀλλά ἐπειδή ἀφήνετε ὑπόνοιες ὅτι ἔστειλα ἄλλο, ἔκανα ἀντιγραφή ἐπικόλληση τοῦ ἴδιου σχολίου ποὔ εἶχα στείλει πρίν καιρό στόν ἱστοχῶρο ἁγιορείτικο βῆμα, γιά παρόμοιο θέμα:

    http://agioritikovima.blogspot.com/2012/10/59.html?showComment=1349945348722#c5255114080473913999

    γιά τόν ἁπλούστατο λόγο, δέν ἄλλαξαν τά πιστεύω μου καί μάλιστα μέσα σέ λίγες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἐπίσης τό ποιός πέφτει στήν κατάκριση, εἶναι κι αὐτό ἐμφανές. Τό δικό μου σχόλιο ἀναφέρεται καθαρά στή φονική δωρεά ζωτικῶν ὀργάνων καί χαρακτηρίζει σύννομα μόνο τή δήλωση κι ὄχι τό πρόσωπο, κατά τό: Α' Θεσ. 5,21 "πάντα δὲ δοκιμάζετε, τὸ καλὸν κατέχετε"( ἐτυμολογία τοῦ " δοκιμάζετε": ἐλέγχετε ). Ὅσο γιά ἐσᾶς, σᾶς κάλυψα σάν ἱστοχῶρο ἐξ ἀρχῆς γιατί παρά τή "φίμωση" καί τή δική μου καί ἄλλων, ξέρετε ἐσεῖς...δέν μ' ἐνδιέφερε ἡ προσωπική διαμάχη, γιατί ἡ οὐσία εἶναι στά πιστεύω μας καί στήν ὀρθότητα αὐτῶν κι ὄχι στά προσωπικά μαλλιοτραβήγματα.

    Τό δικό σας τωρινό σχόλιο ἀντίθετα, εἶναι αὐτό πού μέ κατακρίνει ἀσύστολα καί προσπαθεῖ νά μέ διαπομπεύσει γιά τό ὅτι εἶχα τό θάρρος νά κάνω δημόσιο ἀντίλογο σέ μία δημόσια δήλωση.

    Ὁ κόσμος βγάζει τά συμπεράσματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεῖτε καί αὐτό:

    https://www.youtube.com/watch?v=0n3_O_pTB60

    ( Ἀπό ἡμερίδα Ἱερᾶς Μητρόπολης, μήπως κι αὐτοί κατακρίνουν;...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στίς 11/11/12, ἔστειλα τό σχόλιό μου σέ χριστιανικό ἰστολόγιο πάνω σέ δήλωση τοῦ Σεβασμιωτάτου Πατρῶν κ.κ. Χρυσοστόμου πού ἀφοροῦσε στήν δωρεά ζωτικῶν ὀργάνων. Τό σχόλιό μου -ἀντίθετο πρός τήν θέση τοῦ Σεβασμιωτάτου- δέν ἀναρτηθηκε ποτέ. Ἀντιθέτως τήν ἑπόμενη μέρα ἀφαίρεσαν καί τό μοναδικό σχόλιο πού εἶχαν ἀναρτήσει. Καί τό σχόλιο πού ἀφαίρεσαν ἀλλά καί τό δικό μου ἦταν ἐπώνυμα καί δέν ἐμπεριεῖχαν ὕβρεις. Καί ἀπορῶ!!! Πρός τί ἡ λογοκρισία; Ἄν εἶναι λάθος ὅσα γράψαμε γιατί δέν μᾶς ἀπαντᾶτε; Ἄν ὅμως δέν ἔχετε κάποιο λόγο νά ἀντιπαραθέσετε γιατί δέν ἀποδέχεσθε ὅτι πλανηθήκατε; Τί προέχει, ἡ ἀτσαλάκωτη εἰκόνα ἑνός προσώπου ἤ ἡ Ἀλήθεια;
    Σᾶς παραθέτω τό σχόλιό μου πιστεύοντας πώς στό δικό σας ἰστολογιο δέν θά ἔχει τήν ἴδια “τύχη”. Ἄν καί στόχος ὅλων αὐτῶν δέν εἶναι ἡ “τύχη” τῶν σχολίων ἀλλά ἡ “τύχη” τῶν ταλαίπωρων ψυχῶν μας.
    “Σεβασμιότατε,
    Μέσα στά πλαίσια τοῦ σεβασμοῦ πού ἐκδηλώνετε πρός τήν ἰατρική ἐπιστήμη καί τῆς ἐμπιστοσύνης σας στά πορίσματά της, παίρνω τό θάρρος νά σᾶς ἀναφέρω ὅτι ἡ σύγχρονη ἐπιστήμη ἤδη ἔχει ἀνατρέψει τίς θεωρίες της περί «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου». Ἡ σύγχρονη ἐπιστήμη γνωρίζει πλέον ὅτι ὁ ἐγκεφαλικός λεγόμενος «θάνατος» δέν εἶναι θάνατος, εἶναι μία κατάσταση ἀσθενοῦς κατά τήν ὁποία ὅμως ὁ ἀσθενής βρίσκεται ἀκόμη ἐν ζωῇ. Καί δέν μποροῦμε νά συγχέουμε τήν διαδικασία τοῦ θανάτου μέ τόν θάνατο πού εἶναι μία κατάσταση μή ἀναστρέψιμη καί πού ἐπέρχεται στιγμιαῖα καί ὄχι σταδιακά καί ὅταν ἡ ψυχή ἐγκαταλείψει τό σῶμα. Γιατί στήν ἀντίθετη περίπτωση καί ὅταν ὁ ἄνθρωπος παρεμβαίνει αὐτόβουλα τότε διαπράττει φόνο.
    Αὐτό ἐξάλλου δέν ἔγραψαν καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας ἐμφορούμενοι ἁπό τό Ἅγιο Πνεῦμα;
     …μέντοι ψυχή συνέχουσα τό σῶμα, ὧ καί ἐκτίσθη, πανταχοῦ τοῦ σώματός ἐστιν, (καί ὄχι μόνον στόν ἐγκέφαλο “δικό μας σχόλιο”) οὐχ’ ὡς ἐν τόπῳ, οὐδ’ ὡς περιεχομένη, ἀλλ’ ὡς συνέχουσα καί περιέχουσα καί ζωοποιούσα τοῦτο, κατ’ εἰκόνα καί τοῦτ’ ἔχουσα Θεοῦ… (Ἅγ. Γρηγόριος Παλαμᾶς)
     «…οὐχ’ ἡ ψυχή ἐστίν ἡ ἀποθνήσκουσα, ἀλλά διά ταύτης ἀναχώρησιν ἀποθνήσει τό σῶμα (Μ. Ἀθανάσιος)
    Συνεπῶς, ἡ ἀφαίρεση τῶν ζωτικῶν ὀργάνων γίνεται ἀπό ΖΩΝΤΑΝΟ δότη τόν ὁποῖο ὅμως ὀδηγοῦμε ἐμεῖς ΒΙΑΙΑ στόν θάνατο.
    Κι ἐδῶ ἀπευθύνομαι σ’ ἐσᾶς ὡς ἱεράρχη καί παρακαλῶ γιά τήν ἀπάντησή σας.
    Μᾶς ἔχει δοθεῖ τέτοιο δικαίωμα ἀπό τόν Δημιουργό μας νά ἀφαιροῦμε ζωές, ἔστω καί γιά ἕναν λόγο;
    - Ἄν ναί, πολύ σᾶς παρακαλῶ νά μοῦ ὑποδείξετε ποῦ αὐτό ὑπάρχει γραμμένο.
    - Ἄν ὅμως δέν μᾶς ἔχει δοθεῖ τό δικαίωμα νά θανατώνουμε συνανθρώπους μας, ἀκόμη καί «μέσα σέ ἀτμόσφαιρα ἀγάπης», θεωρῶ ὅτι εἶναι χρέος σας πνευματικό νά μᾶς διαφωτίσετε πάνω στό τί σημαίνει γιά τήν ψυχή “βίαιος θάνατος” καί σέ τί ἁμάρτημα πέφτουν οἱ δυστυχεῖς συγγενεῖς-φονεῖς.
    Μέ σεβασμό
    Σόμογλου Ἀναστασία”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καί περιττό νά σᾶς ἐνημερώσω, ὅτι καί σέ ἄλλον ἱστοχῶρο πού ἀνάρτησε τήν δήλωση τοῦ Σεβασμιωτάτου, δέν ἀνάρτησαν ποτέ τό σχόλιό μου.
    Δέν θέλω νά μπῶ σέ παρόμοια διαδικασία, ὄχι γιατί θά ἀρχίσουν νά μοῦ πετοῦνε πάλι λάσπη ( αὐτό εἶναι εὐλογία ), ἀλλά γιατί νομίζω πώς σημασία ἔχει νά μάθει ὁ κόσμος τήν ἀλήθεια καί τό θέλημα τοῦ Θεοῦ πάνω στό θέμα τῆς δωρεᾶς ὀργάνων. Κι ἀφοῦ δέν τήν μαθαίνουν ἀπό ὅλους ἀνεξαιρέτως τούς Ποιμένες μας ( λόγῳ ἀνθρώπινης ἀσυμφωνίας κι ὄχι ἁγιοπνευματικῆς ὁμοφωνίας ) , ἄκομψο ἀλλά πραγματικότης, πρῶτα ὁ Θεός θά τήν μαθαίνουν ὅσοι θέλουν Θεοῦ συνεργοῦντος, ἀκόμη κι ἀπό ἐνημερωμένους λαϊκούς ( εἴτε ἄντρες, εἴτε γυναῖκες, ἄν αὐτό ἔχει διαφορά...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου