Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012

Αλλαγές στην πολιτική των προσωπικών δεδομένων με σκοπό την στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook


Αλλαγές στην πολιτική των προσωπικών δεδομένων με σκοπό την στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook

Το Facebook ετοιμάζει αλλαγές στην πολιτική διαχείρισης των δεδομένων των χρηστών του οι οποίες προβλέπουν πως θα μοιράζει τα δεδομένα μεταξύ των υπηρεσιών που του ανήκουν "για τη βελτίωση των υπηρεσιών".

Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, τα δεδομένα αυτά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για στοχευμένη διαφήμιση, ενώ αφαιρεί τη δυνατότητα ελέγχου αποστολής μηνυμάτων προς τους χρήστες από τρίτους. Αντί αυτού, η εταιρεία δηλώνει πως θα προσφέρει νέες επιλογές και φίλτρα για να βοηθήσει τους χρήστες στη διαχείριση των εισερχομένων μηνυμάτων τους.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι καταρχήν, θα συνδυάζονται τα δεδομένα μεταξύ Facebook και Instagram, ενώ πλέον, θα μπορεί πρακτικά οποιοσδήποτε να στέλνει μηνύματα στους χρήστες και θα... πήξουμε στα διαφημιστικά emails.
Οι νέοι όροι βρίσκονται σε δημόσια "διαβούλευση" και οι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν και να εκφράσουν την άποψή τους.
Το Facebook πάντως άλλαξε το σύστημα του "βέτο" που ίσχυε, αφού εάν οι χρήστες σε κάποιο ποσοστό τους ήταν αντίθετοι με κάποια πρόταση αλλαγής πολιτικής, αυτή δε θα προωθούνταν. Πλέον, το σύστημα ψηφοφορίας που υπήρχε άλλαξε, προς όφελος της εταιρείας και η άποψη των χρηστών δε λαμβάνεται υπόψη.

Αναλυτικά, μπορείτε να δείτε τους νέους όρους σε αρχείο pdf στην αγγλική γλώσσα εδώ.
Πηγή  - e-pcmag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου