Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ απαντά σε ερωτήματα για κάρτα πολίτη
Υπάρχουν ορισμένοι (ελάχιστοι) που έχουν αναλάβει την υπεράσπιση της ανυπαρξίας των κωδικών ΕΑΝ 13 και barcode που συνδέονται και λειτουργούν με τον δυσώνυμο αριθμό 666.
Ένας εξ αυτών ο Ιωάννης Καρδάσης χημικός ο οποίος επονομάζει τον εαυτό του με τον ανύπαρκτο τίτλο «μπαρκοντολόγος» (στην Ελλάδα να μην ξεχνάμε ότι είσαι ότι δηλώσεις), εργολοβικά για 13 χρόνια έχει αναλάβει να πείσει όλον τον αποβλακωμένο υποτίθεται κόσμο, Έλληνες και ξένους ειδικούς, όλον τον υπόλοιπο πλανήτη ότι το σύστημα λειτουργίας του barcode -ΕΑΝ13 δεν περιέχει το 666 πράγμα για το οποίο ομιλούν οι πάντες και τα πάντα εδώ και μια εικοσαετία, οι πολιτικοί, ξένοι επιστήμονες, ο δημιουργός του barcode, ατελείωτοι δημοσιογράφοι, ερευνητές, οργανώσεις, επιτροπές, κ.λ.π
Έτσι λοιπόν σήμερα έχουμε μια επιστολή δήλωση του Μητροπολίτη Σεραφείμ Πειραιώς προς τον συγκεκριμένο δηλώνοντας αυτό που είχαμε ξεκαθαρίσει εμείς ΕΔΩ ότι δηλαδή δεν είναι αληθινός ο πρωτοσέλιδος τίτλος της Ελεύθερης Ώρας που φαίνεται ότι δήλωσε ««Όσοι πάρουν το τσίπ -666 μένουν εκτός Εκκλησίας» επέμεινε στην επιστολή του που απέστειλε προς την Ιερά Σύνοδο που δημοσιεύσαμε ΕΔΩ στις 17 Οκτωβρίου στην Ελεύθερη Ώρα, και τελειώνοντας προσθέτει:
«Πέραν τοῦ ἀνωτέρω κειμένου οὐδέν ἕτερον μέ ἐκφράζει εἰ μή μόνον ὅτι θεωρῶ ὡς ἀδιαπραγμάτευτον διά κάθε ὀρθόδοξον Χριστιανόν γεγονός τό ἑπόμενον στάδιον τῆς κάρτας τοῦ πολίτη, πού ἤδη ἐφαρμόζεται εἰς τό ἐξωτερικόν, τήν ἐμφύτευσιν εἰς τό ἀνθρώπινον σῶμα.
Αὐτό ἐδήλωσα τηλεφωνικῶς εἰς τήν Ἐφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ τῆς Κυριακῆς (24/10/2010) πού ἐσχολιάσθη ὑπό τῆς Ἐφημερίδος μέ ἰδικήν της εὐθύνην. Ἑπομένως ἐάν πρό τῆς δημοσίας ὑποβολῆς τῶν ὑμετέρων «ἐρωτημάτων» εἴχατε ἐφαρμόσει τήν ὑπό τοῦ Σωτῆρος καί Λυτρωτοῦ Κυρίου κανονικήν διαδικασίαν θά εἴχατε ἀσφαλῶς ἀποφύγει τόν ἀνεπέρειστον σκανδαλισμόν.
Εὐχόμενος πᾶσαν παρά Θεοῦ εὐλογίαν διατελῶ,
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Ολόκληρη η απαντητική επιστολή:
______________________
Πρός Τόν
Ἀξιότιμον Κύριον
Ἰωάννην Καρδάσην
Χημικόν
Εἰς ἀπάντησιν τῶν ἀπό 25 Ὀκτωβρίου τεθέντων ὑμετέρων ἐρωτημάτων εἰς τήν ἰστοσελίδα ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ τοῦ Ἐλλογιμωτάτου κ. Ὀδυσσέως Τσολογιάννη ἔχομεν νά παρατηρήσωμεν ὅτι ἄνευ γνώσεως τῆς ἡμετέρας θέσεως δημοσιοποιήσατε τά ἐπιθετικά καί ρητορικά ἐρωτήματά σας χωρίς νά ἀκολουθήσετε τήν ὑπό τοῦ Δομήτορος τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ἐκκλησίας Κυρίου ὁρισθεῖσαν κανονικήν διαδικασίαν διά τόν ἔλεγχον τῶν παρεκτρεπομένων ἀδελφῶν (Ματθ. 18, 17). Ἡ ἡμετέρα θέσις ἐπί τοῦ ἀναφυομένου θέματος τῆς λεγομένης κάρτας τοῦ πολίτη ἐξεφράσθη σαφέστατα εἰς τό δημοσιοποιηθέν καί δημοσιευθέν τήν 15/10/2010 ἐν σελίδι 3 τῆς Ἐφημερίδος ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ πρός τήν Ἱ. Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατωτέρω ἔγγραφόν μου:
᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 21ῃ Σεπτεμβρίου 2010
Τῇ ῾Ιερᾷ Συνόδῳ τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος
᾿Ιωάννου Γενναδίου 14
Εἰς ᾿Αθήνας
""""""""""""""""
Ἐν τῇ προσφάτῳ ὁμιλίᾳ τοῦ Ἐξοχωτάτου κ. Πρωθυπουργοῦ εἰς τήν ἐν Θεσσαλονίκῃ Διεθνή Ἔκθεσιν προανηγγέλθη ἡ ἀντικατάστασις τῶν ἀστυνομικῶν ταυτοτήτων καί τῶν ἐν γένει ἐγγράφων ταυτοποιήσεως τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν, διά τῆς ἐξονομασθείσης «κάρτας τοῦ πολίτη», ἡ ὁποία προετοιμάζεται ἀπό τήν Γεν. Γραμματεία Δημοσίας Διοικήσεως καί Ἡλεκτρονικῆς Διακυβερνήσεως, διά νά ἰσχύσῃ ἐντός τοῦ 2011.
Ἐκ τοῦ συνημμένου ἐντύπου Τύπου ἐμφαίνεται ὅτι: «ὁ πολίτης θά ἔχει τήν δυνατότητα ἐπιλογῆς ἀμετρήτων ὑπηρεσιῶν χρησιμοποιώντας τό προσωπικό του ΡΙΝ μέ ἀπόλυτη προστασία». Ἐκτός ἀπό τήν φυσικήν ταυτοποίησιν τῶν προσώπων π.χ. ἀναγνώρισιν κατά τόν ἀστυνομικόν ἔλεγχον, ἐπιδιώκεται ἡ ἀπεριόριστος εἴσοδος εἰς τόν ψηφιακόν κόσμον, τόσον μέ τήν διαδικασίαν τῆς ψηφιακῆς αὐθεντικοποίησης τῶν κατόχων τους, ὅσον καί μέ τήν λεγομένην ψηφιακήν ὑπογραφήν. Διαφημίζεται καί διαδίδεται εὑρέως ὅτι ἡ συγκεκριμένη κάρτα θά ἀποτελῇ πέραν τῆς ψηφιακῆς αὐθεντικοποιήσεως τῶν πολιτῶν εἰς τάς δημοσίας ὑπηρεσίας καί ταξιδιωτικόν ἔγγραφον ἐντός τῆς ζώνης ΣΕΝΓΚΕΝ περιέχον ἀπαιτούμενα τεχνικά στοιχεῖα ὥστε νά λειτουργῇ ὡς ψηφιακόν διαβατήριον καί ἐπιπροσθέτως διά νά δύναται ὁ πολίτης νά ἀξιοποιήσῃ τάς ἡλεκτρονικάς ὑπηρεσίας τοῦ Δημοσίου καί τοῦ εὑρυτέρου Δημοσίου τομέως.
Ὡσαύτως ἡ εἰρημένη κάρτα θά χρησιμοποιεῖται εἰς θέματα κοινωνικῆς ἀσφαλίσεως, οἰκονομικῆς καί περιουσιακῆς καταστάσεως καί ἀγροτικῆς παραγωγῆς καί εἰς τό μέλλον θά ἐξυπηρετῇ μέσῳ τῶν ΑΤΜ τάς τραπεζιτικάς συναλλαγάς τῶν πολιτῶν. Ἰδίως ἐν τῇ περιπτώσει τῶν ὑγιειονομικῶν στοιχείων προβλέπεται, ὅτι μέ τήν προσθήκην μικροεπεξεργαστοῦ ἡ κάρτα θά χρησιμοποιεῖται διά νοσηλεία καί συνταγογραφίσεις καί θά συνδεθῇ καί μέ ἑτέρας δράσεις ἡλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως ὅπως Δημοτολόγιον, ΑΜΚΑ καί Ὑπουργεῖον Οἰκονομικῶν. Καί ἐπειδή τά μητρῶα αὐτά δέν εἶναι συμβατά καί περιέχουν διασπάρτους πληροφορίας θά τροποποιηθοῦν καί ὁ πολίτης θά ἔχει εἰς τήν κατοχήν του ἕναν ἀριθμό εἰσόδου (ΡΙΝ) διά νά ἔχει πρόσβασιν εἰς ὅλα τά μητρῶα πού χρησιμοποιοῦνται εἰς τόν Δημόσιον τομέα.
Ἡ νέα κάρτα τοῦ πολίτου θά ἀποτελεῖται ἀπό πολυανθρακικό πλαστικό 1D-1 καί θά φέρει μικροεπεξεργαστήν ἐπαγωγῆς καί ἕναν μικροεπεξεργαστήν ἐπαφῆς πού θά ἰσχύουν διά 10 ἔτη μέ ἕνα ἤ δύο chip. Εἰς τήν ἐμπροσθίαν ὄψιν θά ἀναγράφωνται ὅλα τά στοιχεῖα τοῦ κατόχου, τό ὄνομα τοῦ κράτους, σύμβολο τοῦ iCAO διά τά ταξιδιωτικά ἔγγραφα, ἐπώνυμον μέ ἑλληνικούς καί λατινικούς χαρακτῆρες, ὄνομα, φῦλον, ἰθαγένεια μέ τόν κωδικόν τῆς χώρας, ἡμερομηνίαν γεννήσεως, ἡμερομηνίαν λήξεως, ὑπογραφή καί φωτογραφία τοῦ κατόχου. Εἰς τήν ὀπισθίαν ὄψιν θά ἀναγράφωνται τά προαιρετικά στοιχεῖα τοῦ κατόχου, τόπος γεννήσεως, ὁμάδα αἵματος, ἀριθμ. δημοτολογίου καί ὁ Δῆμος πολιτογραφήσεως, ΑΦΜ καί ΑΜΚΑ.
Σημειωτέον ὅτι δι’ ὅλην αὐτήν τήν διαδικασίαν ὑφίσταται ἀσφυκτική πίεσις ἐκ μέρους τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, ἡ ὁποία ἤδη εἰς τάς λοιπάς χώρας τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως ἔχει ἐπαρκῶς προωθηθεῖ.
Ὅθεν ἔχει ἐπικρατήσῃ μία εὔλογος συζήτησις εἰς τούς ἐκκλησιαστικούς κύκλους καί διαδίδεται μετ’ ἐπιτάσεως ὅτι ἡ κάρτα τοῦ πολίτου θά ἀποβῇ ὁ προπομπός τῆς παγκοσμίου ἡλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως ἡ ὁποία θά ἀποβῆ τελικῶς μία τυρρανική διακυβέρνησις. Φημολογεῖται ὅτι ἡ συγκεκριμένη κάρτα θά φέρῃ τόν δυσώνυμο ἀριθμόν τοῦ θηρίου τῆς ὁριακῆς Ἀποκαλύψεως τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου καί ὅτι ὁ στόχος αὐτῆς τῆς διαδικασίας θά εἶναι νά προετοιμασθῇ ὁ κόσμος διά τήν διαδικασίαν τοῦ χαράγματος μέσῳ τῆς ἐμφυτεύσεως microchip εἰς τό ἀνθρώπινον σῶμα.
Πάνυ εὐλαβῶς ὑποβάλλω τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ τήν πρότασιν τῆς ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας πλήρους, σαφοῦς καί ἐμπεριστατωμένης ἐπιστημονικῶς μελέτης τοῦ νέου αὐτοῦ θέματος, πού ἀπασχολεῖ ἐντόνως τούς ἐκκλησιοποιημένους καί θρησκεύοντας ἀδελφούς διά τήν ὑπεύθυνον καθοδήγησιν ὡς ἤδη ἐγένετο ἐπί παρεμφεροῦς θέματος καί διά τήν ἀποτροπήν ἀνεπιγνώστων ζηλωτισμῶν καί καταστροφολογικῶν προβλέψεων. Ἄλλωστε ἡ Ἁγία ἡμῶν Ἐκκλησία ὡς φιλόστοργος Μήτηρ πάντοτε ὑπῆρξε ὁ μέντωρ καί ποδηγέτης τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ καί ἀσφαλῶς εἰς τούς πληθωρικούς εἰς ἀποστασίαν συγχρόνους καιρούς χρεωστεῖ νά τό πράξῃ ἔτι ἐναργέστερον.
Πρός τοῦτο εὐλαβῶς προτείνομεν τήν συγκρότησιν ἐπιστημονικῆς ἐπιτροπῆς διά τήν μελέτην τοῦ ὅλου θέματος καί διά τήν ὑποβολήν τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ σχετικῆς γνωμοδοτήσεως ἐκ μέρους τῶν Ἐλλογιμωτάτων:
1. κ. Ἐμμανουήλ Γιαννακουδάκη, Καθηγητοῦ Πληροφορικῆς τοῦ ἐν Ἀθήναις Οἰκονομικοῦ Πανεπιστημίου, ἐπισκέπτου Καθηγητοῦ τοῦ ἐν Η.Π.Α. Πανεπιστημίου τοῦ Harvard,
2. Αἰδεσιμολ. κ. Γρηγορίου Στακοπούλου, ἐπικούρου Καθηγηγοῦ τῆς Ἀνωτάτης Ἐκκλ. Ἀκαδημίας Θεσσαλονίκης ἐξειδικευμένου εἰς τήν Ἰατρικήν τῆς Πληροφορικῆς,
3. κ. Βασιλείου Γιούλτση, Ὁμοτίμου Καθηγητοῦ τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,
4. κ. Δημητρίου Τσελεγγίδη, Καθηγητοῦ Δογματικῆς τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καί
5. κ. Γεωργίου Κασιμάτη, Ὁμ. Καθηγητοῦ Συνταγματικοῦ Δικαίου τῆς Νομικῆς Σχολῆς τοῦ Καποδιστριακοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν
Περαίνων εὐελπιστῶ ὅτι τά πορίσματα τῆς ἐν λόγῳ ἐπιτροπῆς θά συμβάλλουν ἱκανῶς εἰς τήν διασάφησιν τοῦ πολυσημάντου αὐτοῦ θέματος.
᾿Επί δέ τούτοις, βαθυσεβάστως διατελῶ, ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ ἀδελφός,
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Πέραν τοῦ ἀνωτέρω κειμένου οὐδέν ἕτερον μέ ἐκφράζει εἰ μή μόνον ὅτι θεωρῶ ὡς ἀδιαπραγμάτευτον διά κάθε ὀρθόδοξον Χριστιανόν γεγονός τό ἑπόμενον στάδιον τῆς κάρτας τοῦ πολίτη, πού ἤδη ἐφαρμόζεται εἰς τό ἐξωτερικόν, τήν ἐμφύτευσιν εἰς τό ἀνθρώπινον σῶμα.
Αὐτό ἐδήλωσα τηλεφωνικῶς εἰς τήν Ἐφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ τῆς Κυριακῆς (24/10/2010) πού ἐσχολιάσθη ὑπό τῆς Ἐφημερίδος μέ ἰδικήν της εὐθύνην. Ἑπομένως ἐάν πρό τῆς δημοσίας ὑποβολῆς τῶν ὑμετέρων «ἐρωτημάτων» εἴχατε ἐφαρμόσει τήν ὑπό τοῦ Σωτῆρος καί Λυτρωτοῦ Κυρίου κανονικήν διαδικασίαν θά εἴχατε ἀσφαλῶς ἀποφύγει τόν ἀνεπέρειστον σκανδαλισμόν.
Εὐχόμενος πᾶσαν παρά Θεοῦ εὐλογίαν διατελῶ,
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Το διαβάσαμε στον Παναγιώτη Τελεβάντο
Ετικέτες
666,
ΕΑΝ13,
Κάρτα Πολίτη,
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συνολικές προβολές σελίδας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2013
(3547)
- ► Δεκεμβρίου (75)
- ► Σεπτεμβρίου (314)
- ► Φεβρουαρίου (315)
- ► Ιανουαρίου (357)
-
►
2012
(4154)
- ► Δεκεμβρίου (363)
- ► Σεπτεμβρίου (327)
- ► Φεβρουαρίου (346)
- ► Ιανουαρίου (348)
-
►
2011
(3478)
- ► Δεκεμβρίου (370)
- ► Σεπτεμβρίου (259)
- ► Φεβρουαρίου (256)
- ► Ιανουαρίου (350)
-
▼
2010
(2873)
- ► Δεκεμβρίου (308)
-
▼
Νοεμβρίου
(310)
- Σε κάθε σου ενέργεια, ακόμη και στην παραμικρή σου...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 5ο...
- Εορτασμοί στη βατοπαιδινή Σκήτη του Αγίου Ανδρέα σ...
- Ένα μεγάλο θαύμα του Αγίου Ανδρέα πού συνέβει στην...
- Μνημόσυνο Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου
- Ηχητικό συναξάρι 30 Νοεμβρίου
- 30 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 5ο...
- Γόρτυνος Ιερεμίας "Θέλουν να μας κάνουν σιγά -σιγά...
- Ομιλίες καθηγητή Κρουσταλάκη για τον γέροντα Πορφύριο
- Ποιοί λογοκρίνουν τά σχόλια τῆς διαβούλευσης;
- Μητροπολίτης Πειραιώς προς Ορθόδοξο Τύπο «περί συμ...
- Ποιός εἶναι ὁ ἄνθρωπος; Εἰσαγωγή στήν ἀνθρωπολογία...
- Άγιος Νεομάρτυς Φιλούμενος Αγιοταφίτης (1913-1979)
- Κορίνθου Διονύσιος; 1) «Η Κάρτα του Πολίτη δεν έχε...
- 29 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 4ο...
- Ομιλία Μεγάλου Βασιλείου εκφωνηθείσα εις περίοδον ...
- Μακρίνα Μοναχή
- π.Αθανάσιος Μυτιληναίος ομιλία στην Κυριακή ΙΓ΄ Λο...
- Ομιλία Καθηγητή Κρουσταλάκη για γέροντα Πορφύριο μ...
- Τί εἶναι πίστη καί δόγμα. Ομιλία π.Σάββα Αγιορείτη
- 28 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Η προσευχή ώς πνευματική καί λειτουργική λατρεία. ...
- «Αγάπησα το μαρτύριο, το οποίο τόσο παράξενα καθαρ...
- Κυριακή ΙΓ' Λουκά – Ο πλούσιος νέος. Ευαγγέλιο Κυρ...
- Πλησιάζει ο καιρός που θα απαγορευτούν οι ιδιωτικο...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 4ο...
- Η ένδεια είναι η ευεργεσία του Θεού. Άγιου Συμεών ...
- To KKE καταγγέλλει για αντικομμουνιστική προπαγάνδ...
- Προϋποθέσεις γιά συμμετοχή στήν Θεία Κοινωνία (Μικ...
- Ο Μητροπολίτης Γλυφάδας στο ίδρυμα Κ.Α.Α.Π Βούλας
- 27 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Γέροντας Ευμένιος Σαριδάκης. Ενας σύγχρονος κρυφός...
- Ἐπιτρέπεται ἡ καύση τῶν νεκρῶν; (Γέροντας Παΐσιος)...
- Τώρα ζητάνε δέκα (10) Τζαμιά !
- Πάγκαλος: «Ευτυχία το Μνημόνιο για τον τόπο»
- Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος - Η σύγκρουση για τις τ...
- Επιφυλάξεις για την Κάρτα του Πολίτη
- Ο θεολογικός εκμοντερνισμός (στην Ορθοδοξία και στ...
- Ανησυχία και επιφυλάξεις από τον Μητροπολίτη και τ...
- Ηχητικό Συναξάρι 26 Νοεμβρίου
- Το ασύρματο Ιnternet «αρρωσταίνει» τα δέντρα. Τάσο...
- Άγιος Στυλιανός ο Παφλαγόνας
- 26 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Συνέντευξη π. Σαράντη Σαράντου στον δημοσιογράφο Ζ...
- Επιστολή -έκκληση του π. Στεφάνου Αναγνωστοπούλου ...
- Ιερά Μητρόπολη Πατρών. Ναί στα Θρησκευτικά, Όχι στ...
- Η αναγκαιότητα της ομολογιακής συμμετοχής μας στην...
- Οἱ πολύτεκνες οἰκογένειες καί οἱ ἐκτρώσεις (κατά τ...
- 25 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Δήλωσις Αγιοταφίτου Μοναχού Σεραφείμ υπέρ Αρτεμίου
- Μητροπολίτης Πειραιώς για κατάργηση τμήμ. Κοινωνικ...
- Η Τίμια Κάρα τοῦ ῾Οσίου Δαβίδ στήν Κηφισιά
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 4ο...
- Τρόπος παρασκευής του πρόσφορου
- Και ο ΙΣΚΕ (Ι. Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος) κατά τη...
- Μητροπολίτης Ξάνθης Παντελεήμων: «Απαράδεκτο αν αν...
- Ομιλία περί υπακοής γέροντος Εφραίμ Κατουνακιώτη
- Τό παράδειγμα τῶν γονέων καί ἡ ἀγωγή τῶν παιδιῶν (...
- 24 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- θαύμα του Οσίου Θωμά του εν Μαλεώ στην Καζαμπλάνκα
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 4ο...
- Επιστολή Τσελεγγίδη στον Ραγκούση για την "Κάρτα τ...
- Η Σερβική Ορθόδοξος Εκκλησία ανεγνώρισε ανεξαρτησί...
- Ούτε ο π. Σαράντης Σαράντος ούτε οι «Αντιρρησίες Ο...
- Ο Mirko Djordjevic "κοινωνιολόγος της θρησκείας" φ...
- Πάρτε όλοι ενεργό μέρος στην ηλεκτρονική διαβούλευ...
- Κάρτα του Πολίτη χωρίς προσωπικά δεδομένα ;
- 23 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 4ο...
- Ἡ Θεία Λειτουργία εἶναι: 1)Ὁ Χριστός Μας, 2)Ἡ φανέ...
- Τι είναι τα Δίπτυχα της Εκκλησίας;
- Τι είναι το πρόσφορο ποιοί οι συμβολισμοί του; Πως...
- Τί εννοούμε όταν λέμε "μνημόνευση ονομάτων στην Θ....
- Πλήρης απογοήτευση από τα εκκλησιαστικά πρακτορεία...
- Ξεκινά σήμερα η δημόσια διαβούλευση για την "Κάρτα...
- Ὀφειλόμενες ἐξηγήσεις τοῦ Μητροπολίτου Κυθήρων Σερ...
- Μητροπολίτης Αργολίδος Ιάκωβος : «Δεν παίρνουμε τη...
- Βίαιο ξέσπασμα των Σέρβων Οικουμενιστών. Ιωάννη Τάτση
- Βουλευτής Χρυσανθακόπουλος για Κάρτα Πολίτη, Τζαμί...
- 22 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Μοναχή Μαρία Μυρτιδιώτισσα
- Η Ευθύνη της επιλογής μας. «5. Ἐκτίμησι τῆς καταστ...
- Η Μετάνοια - Η Συγχώρησης - Το Έλεος του Θεού. Όσ...
- Βασικά θεολογικά και ηθικά θέματα στις διδαχές του...
- Καυχόμαστε στις θλίψεις γιατί γνωρίζουμε πως η θλί...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 4ο...
- 21 Νοεμβρίου Συναξαριστής
- Δαμασκηνός μοναχός Ἁγιορείτης για Κάρτα Πολίτη
- Η επτάριθμη πνευματική είσοδος του Χριστιανού και ...
- Τα Εισόδια της Θεοτόκου. Ομιλία π.Αθανάσιος Σιμων...
- Ομιλία προς τους πλουσίους . Μεγάλου Βασιλείου
- Λόγος εις τα Εισόδια της Θεοτόκου. Άγιος Γρηγόριος...
- Ο άγιος Φιλάρετος Μόσχας καί Ο Γέρων Αγάπιος ο τυφ...
- Ἡ Θεία Λειτουργία εἶναι: α) Θεοφάνεια Τριαδική, β)...
- Φυλάκιση σέ ἐξέλιξη επισκόπου Αρτεμίου με σοβαρό κ...
- 20 Νεομβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Μέρος 4ο...
- Η σημερινή Θεία Λειτουργία του Μητροπολίτου Ράσκας...
- ► Σεπτεμβρίου (225)
- ► Φεβρουαρίου (186)
- ► Ιανουαρίου (197)
Νομίζω ότι ο κ. Καρδάσης θα μπορούσε να αξιοποιηθεί επαρκώς από την ειδική επιτροπή που όρισε η Ιερά Σύνοδος για το θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς καταθέσει όποια στοιχεία έχει και ας θέσει τον εαυτό του στη διάθεση της Συνόδου αν όντως ενδιαφέρεται να βοηθήσει τη διερεύνηση του θέματος.