Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010
Διαταγή: ἐκτελέστε τούς λογοτέχνες
«Ὅς δ’ ἄν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικός εἰς τόν τράχηλον αὐτοῦ καί καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης» Ματθ. 14΄, 6
Συχνή ἡ ἐπωδός: «Τά παιδιά δέν διαβάζουν ἐξωσχολικά βιβλία». Τήν ἀκοῦμε ἀπό γονείς, τήν προσυπογράφουμε καί ἐμεῖς οἱ δάσκαλοι. Εἶναι τέχνη λησμονημένη ἡ ἀνάγνωσις πιά. Ὅπως κάθε τέχνη πού διδάσκεται, πρέπει νά μαθητεύσῃς «παρά τούς πόδας ἀνθρώπου» καί ἀφοῦ μιλᾶμε γιά μαθητές ἰσχύει τό ἀπροσπέλαστο, ὑπό τοῦ ἁγίου Χρυσοστόμου, λεχθέν «παράδειγμα τοῖς τέκνοις παρέχειν».
Τό παράδειγμα προσφέρεται πρῶτα στό σπίτι. Ὅμως σήμερα «οἱ ἀπησχολημένοι γονεῖς παρκάρουν τά παιδιά τους μπροστά στήν τηλεόρασι…. οἱ ἄνθρωποι πού δέν ἐδιάβασαν ἢ δέν τούς εἶπαν ἱστορίες, τείνουν νά ἐπιβάλλουν τήν ἴδια στέρησι καί στά παιδιά τους». Ἀποτέλεσμα; «Ἕνα νέο εἶδος ἀνθρώπου ἔχει ἀναδυθῇ τόν τελευταῖο καιρό: ὁ μορφωμένος βάρβαρος –πού ἔχει σπουδάσει εἴκοσι χρόνια, ἔχει ἀποκατασταθῇ θαυμάσια ἐπαγγελματικῶς, ἀλλά δέν ἔχει διαβάσει τίποτα, δέν ξέρει ἱστορία καί ἀγνοεῖ ὁτιδήποτε εὑρίσκεται ἐκτός τῆς εἰδικότητός του….Μερικοί τυγχάνει νά εἶναι καί δάσκαλοι. Δέν διαβάζουν τίποτε ἐκτός ἀπό τά βιβλία πού πρέπει νά διδάξουν∙ δέν ἔχουν νοιώσει ποτέ τήν ἀπόλαυσι τῆς ἀνάγνωσης∙ καί δέν μποροῦν νά μεταγγίσουν ἐνθουσιασμό, γιά νά μήν πῶ ἀγάπη γιά τό ἀντικείμενό τους». (Τό ἀπόσπασμα περιέχεται στό βιβλίο «ὁ ἀντιχριστιανισμός», τοῦ Σ. Γουνελᾶ, ὁ ὁποῖος παραπέμπει σέ ἄρθρο τῆς Βρετανίδος Ντ. Λέσιγκ, πού δημοσίευσε ἡ «Ἐλευθεροτυπία»). Τό προαναφερθέν χωρίο μιλάει γιά γονεῖς ἀδιάφορους, γιά δασκάλους ἀπονήρευτους καί ἀκοινώνητους, ἀποσιωπᾷ ὅμως τόν φθοροποιό ρόλο τῶν σχολικῶν βιβλίων.
Θά ἀναφερθῶ καί πάλι στοῦ Γυμνασίου τά γλωσσικά ἐγχειρίδια. Κατ’ ἀρχάς ὑπῆρχε στά βιβλία αὐτά (κυρίως τῶν κειμένων Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας) μία ρητή προδιαγραφή, τήν ὁποίαν ἔπρεπε νά ἐφαρμόσουν οἱ συγγραφικές ὁμάδες πού εἶχαν ἀναλάβει τήν ἐκπόνησί τους: τά νέα βιβλία ἔπρεπε νά μή περιλαμβάνουν οὕτε ἕνα ἀπό τά κείμενα πού περιελαμβάνοντο στά παληά. (Ἡ γνωστή «ἐθνική νόσος» πού περιέγραψε ὁ Παπαδιαμάντης: περιφρονοῦμε «ὅ,τι παλαιόν, ὅ,τι ἐγχώριον, ὅ,τι ἑλληνικόν»).
Κατά δεύτερον τά κείμενα πού ἐπιλέχτηκαν ὤφειλαν –στά πλαίσια της πολυπολιτισμικότητας– νά ἀπομακρυνθοῦν ἀπό «παρωχημένες» πλέον ἰδέες (ἔθνος, πίστις, παράδοσι), νά προσαρμοστοῦν στά νέα δεδομένα. Ἡ γνῶσι δέν πρέπει νά ὑφαίνεται γύρω ἀπό κοινές ἀξίες, οἱ ὁποῖες, ποινικοποιήθηκαν ὡς ἑλληνοχριστιανικό ἰδεολόγημα, νά μήν συγκινῇ, ἀλλά νά διασκεδάζῃ, νά εἶναι ἐπικοινωνιακή. (Παράδειγμα: «Ἡ Φρικαντέλα ἡ μάγισσα πού ἐμισοῦσε τά κάλαντα» ὡς κυρίαρχο ἀνάγνωσμα Χριστουγέννων στην Ε΄ δημοτικοῦ). «Τό σχολεῖο δέν ἔχει πιά σκοπό νά μεταδίδῃ οὐσιαστικές γνώσεις, πού ἡ κατοχή τους φωτίζει τήν συνείδησι καί προσφέρει τά ὑλικά της ἐλευθερίας», ἀλλά, ὑπό τό πρόσχημα τῆς ἀναβαθμίσεως, καταλήγει σ’ αυτό πού ἀνομολογήτως στοχεύει: στήν παραγωγή ὑποταγμένων μυαλῶν, «μορφωμένων βαρβάρων» καί χειρότερα, γενιτσάρων.
Γιά νά συμβῇ αὐτό ἐφρόντισαν οἱ ἐπίδοξοι ἀναβαθμιστές –ἰσοπεδωτές τῆς Παιδείας νά καταστρέψουν (κυριολεκτικῶς) τήν κλασσική μας λογοτεχνία. Ἀποκαθήλωσαν τούς μάστορες τοῦ λόγου, αὐτούς πού γράφουν μέ «ἰθαγένεια τόπου καί τοπίου», τους «ἐθνικούς συγγραφεῖς» (Λιγνάδης), ὄχι μέ τόν ἐξοβελισμό τους ἀπό τά βιβλία, ἀλλά μέ πιό ὕπουλο, ἀναίσχυντο, γκεμπελικό τρόπο. Δηλαδή: Δέν βάζεις στά βιβλία τά πιό ἀξιόλογα καί ὡραῖα, τά ἀριστουργήματά τους, ἀλλά τά χειρότερα, τά ξέψυχα, τά μίζερα. (Σ’ όλους τους λογοτέχνες βρίσκεις καί ἀτυχεῖς ἐμπνεύσεις).
Παίρνεις γιά παράδειγμα τόν Παπαδιαμάντη, κλέος καί ἀγλάϊσμα τῆς λογοτεχνίας μας, καί ἰδοῦ τό ἀπόσπασμα ἀπό τά εὐφρόσυνα «ρόδιν’ ἀκρογιάλια»:… «Μᾶς ἦρθε, εἶπεν, ἡ μυζήθρα, μυρωδάτη, ἀχνιστή. Τήν ἔφερε πεσκέσι τό Ξενιώ, ἡ μικρή τσούπα τοῦ Πατσοστάθη. Ὕστερ’ ἀπό λίγο θἄρθη, λέει, ὁ ἀφέντης της –δηλαδή ὁ πατέρας της- νά μᾶς φέρῃ, λέει, τό κοκορέτσι ψημένο, ἔτοιμο. Ὅσον διά τά δύο μπούτια θά μᾶς τά φέρη, λέει, ὠμᾶ, γιά νά τά ψήσουμε ἀργότερα ἐδῶ -Μπεκερεβέτσιν (ὁ θεός νά τά πληθύνῃ). - Τό ἄλλο μισό κατσίκι, τό ἐκράτησε, λέει, γιά τήν φαμίλια του. Τώρα θά μᾶς ἔρθῃ κι ὁ Ἀγάλλος, νά μᾶς ζυμώςῃ τήν πίττα. Σ’ ἀρέσει ἡ τυρόπιττα μέ χλωρό τυρί καί μέ δέκα αὐγά;». (Νεοελληνική Γλώσσα, Α΄ Γυμνασίου, σελ. 70-71).
Μέ κείμενο δώδεκα ἀράδων τιμᾶται ὁ Σκιαθίτης γέροντας. Καί τόν κατήντησαν, τόν ἀσκητικό καί ὀλιγοδεή λογοτέχνη μας, πρότυπο πολυφαγίας καί καλοπέρασης. «Κακουργοῦν ἐν γνώσει» ὡς θά ἔλεγε ὁ ἐξαίσιος ὑμνητής τῆς ἐντίμου πενίας.
Οἱ ἴδιες κουτοπόνηρες ἐπιλογές ἐφαρμόζονται καί στά «ἀπομνημονεύματα» τοῦ πατριδοφύλακα στρατηγοῦ Μακρυγιάννη: «Οἱ ἄρχοντές μας, οἱ ἄρχηγοί, ἔγιναν ἐκλαμπρότατοι, ἔγιναν γενναιότατοι καί οἱ ντόπιοι καί οἱ φερτικοί… ἔγινε ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ ἄλλοι συγγενεῖς καί φίλοι πλούσιοι ἀπό γαῖες, ἐργαστήρια, μύλους, σπίτια, σταφίδες καί ἄλλα πλούτη τῶν Τούρκων. Ὅταν ὁ Κολοκοτρώνης καί οἱ σύντροφοί του ἦρθαν ἀπό τήν Ζάκυνθο, δέν εἶχαν οὔτε πιθαμή γης∙ τώρα φαίνεται τί ἔχουν…» . («Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας», Γ΄ Γυμνασίου, σελ. 48).
Ἐρωτῶ: Γιατί ὄχι ἐκεῖνο τό θαυμάσιο «τούτην τήν πατρίδα τήν ἔχομεν ὅλοι μαζί…» ἢ τό ἀνδρεῖο «ἐκεῖ ὅπου ἔφκιανα τίς θέσεις εἰς τούς Μύλους ἦρθε νά μέ δῇ ὁ Ντερνύς…». Αὐτά δέν ἀντέχουν στήν προκρούστειο κλίνη τῶν νεογραικύλων.
Σαφές τό μήνυμα: τέτοιοι καί οἱ ἥρωές σας, μικροπρεπεῖς, ἰδιοτελεῖς, μήν τούς διαβάζετε, ξεπεράστηκαν… ἐνῷ στήν «Γλῶσσα» τῆς Α΄ Γυμνασίου, ἐξυμνεῖται τό σαχλούργημα μιᾶς λοξῆς Ἀγγλίδος, ὁ «Χάρι Πότερ», «γιατί ξανάφερε τά παιδιά στό διάβασμα καί τά ἀπεμάκρυνε γιά λίγο ἀπό τήν ὀθόνη τῶν βίντε–γκέιμς». (video-games) (σελ. 4).
Ἡ ἴδια τακτική τῆς… μύγας καί στό ἔργο τοῦ Ξενόπουλου. (Τήν μύγα καί μέσα σέ ἀνθόκηπο νά τήν βάλῃς, θαὕρῃ κοπριά νά καθίσῃ). «Κείμενα Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας», Α΄ Γυμνασίου, σελ. 222, τίτλος: Ἡ γάτα τοῦ παπᾶ». Πηγαίνει ὁ Χρῆστος ὁ κλαμπανάρος (=κωδωνοκρούστης) καί λέει στόν παπα-Ζήσιμο: «Πάλε τά ἴδια παπᾶ μου». « Ἡ γάτα πανάθεμά την». «Ὤ! συμφορά μου…στό ἴδιο μέρος;». «Ὄχι, στήν Ἁγία Πρόθεσι». Δηλαδή, ἡ γάτα, ἐμπῆκε στό Ἁγιο Βῆμα, στήν Ἁγία Πρόθεσι καί ἔκανε τίς ἀκαθαρσίες της. (Οἱ εὐλαβεῖς ἱερεῖς φρίττουν μέ αὐτήν τήν μιαρά καί βέβηλη ἀναφορά).
Στό ἴδιο βιβλίο. «Τό θέλγητρο τῆς Ἀνδαλουσίας), τοῦ Κ. Οὐράνη (σελ. 4.), καί πάλι ἡ μαγαρισιά. Διαβάζει τό πρωτάκι τοῦ Γυμνασίου φράσεις ὅπως: «Ἡ Ἀνδαλουσία εἶναι μία νέα γυναίκα τοῦ λαοῦ… πού δίνει ἐρωτικές συνεντεύξεις μέσα στίς ἐκκλησίες» καί ὅτι ἡ Σιέρρα Νεβάδα εἶναι «χώρα ὅπου οἱ ἄνθρωποι ἀγαπᾶν τήν γυναίκα σάν Παναγία καί τήν Παναγία σάν γυναίκα» (σελ. 4-5). Καταλάβαμε. Πνευματικός ὑποσιτισμός, ἀφελληνισμός καί ἐκκλησιομαχία.
Οἱ ἄνθρωποι ἐκτελοῦν ἐντολές, κάνουν τό κέφι τους, ρυπαίνουν ψυχές, βαπτίζοντας τά ἀνοσιουργήματά τους, Παιδεία καί ὅλα ἀτιμωρητί. «Δυστυχισμένη Ἑλλάς, δυστυχισμένοι Ἕλληνες. Ἀναθεματισμένοι κυβερνῆτες ὅπου μᾶς ἐκυβέρνησαν ἀρχή ὡς τέλος».
Νατσιός Δημήτρης
δάσκαλος-Κιλκίς
Αντίβαρο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συνολικές προβολές σελίδας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2013
(3547)
- ► Δεκεμβρίου (75)
- ► Σεπτεμβρίου (314)
- ► Φεβρουαρίου (315)
- ► Ιανουαρίου (357)
-
►
2012
(4154)
- ► Δεκεμβρίου (363)
- ► Σεπτεμβρίου (327)
- ► Φεβρουαρίου (346)
- ► Ιανουαρίου (348)
-
►
2011
(3478)
- ► Δεκεμβρίου (370)
- ► Σεπτεμβρίου (259)
- ► Φεβρουαρίου (256)
- ► Ιανουαρίου (350)
-
▼
2010
(2873)
- ► Δεκεμβρίου (308)
- ► Σεπτεμβρίου (225)
-
▼
Ιουνίου
(274)
- Το όραμα του γέροντα Σωφρόνιου
- Συμεών ο Νέος Θεολόγος Βίβλος των Ηθικών Λόγος Ε΄...
- Το μυστήριο και η διαδικασία του θανάτου Μητροπολί...
- 30 Ιουνίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ Μέρος Δ΄ ...
- Οἱ γονεῖς καί οἱ ἐλεύθερες σχέσεις. Μέρος Η΄ π.Σάβ...
- Στάρετς Σάββας Ο Παρηγορητής. Ἑρμηνεία τεσσάρων βα...
- Κεφάλαιον Ε΄- Α΄ Λόγος Περί Συνειδήσεως. Σταχυολο...
- Η οικογένεια. (Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου). Ομιλία π....
- Γιατί κάνουμε το σημείο του Σταυρού; Ομιλία π. Αθα...
- Οὐαὶ ὑμῖν γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί...
- Πήγε ο Απόστολος Πέτρος στη Ρώμη;
- 29 Ιουνίου Συναξαριστής
- Η αληθινή μετάνοια Μοναχού Μωυσέως Αγιορείτου
- Υπουργείο Παιδείας - Δραγώνα : τα ελληνικά είναι μ...
- Πως πρέπει να συμπεριφερώμαστε προς τον εαυτό μας ...
- Κήρυγμα π. Θεοδώρου Ζήση - Στη μνήμη των Αγίων πρω...
- Τα greeklish βλάπτουν σοβαρά την .... ελληνική γλώσσα
- Κραυγή ενός 27χρονου Κύπριου που επέστρεψε στη ζωή
- Προσοχὴ σὲ ψεύτικο προφὶλ τοῦ Μητροπολίτη Λεμεσοῦ ...
- 28 Ιουνίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ Μέρος Δ΄ ...
- Οἱ γονεῖς καί οἱ ἐλεύθερες σχέσεις. Μέρος Ζ΄ π.Σάβ...
- Στάρετς Σάββας Ο Παρηγορητής. Ἑρμηνεία τεσσάρων βα...
- Κεφάλαιον Ε΄- Α΄ Λόγος Περί Συνειδήσεως. Επιστολή ...
- Αστρολογία - Αποκρυφισμός και σύγχρονη ειδωλολατρία
- Κήρυγμα π. Θεοδώρου Ζήση - Στη μνήμη του Αγίου Αθα...
- Η φυλακή του νου και της καρδιάς. (Αγ. Νικοδήμου -...
- «Πρέπει ο Χριστιανός να πάρει την Κάρτα Του Πολίτη...
- Λύνει τὴ σιωπή της ἡ «Φαναριωτικὴ Φερε-Φωνία»
- Στον Αδελφό που δοκιμάζεται απο πειρασμό Αββά Δωρ...
- Αγάπη στὸν πλησίον Γέροντας Πορφύριος
- Καταρρέει ο Ναός του Αγίου Νικολάου, το σύμβολο τω...
- Ένας νέος ομολογητής της Ορθοδοξίας-Ιερομόναχος Αν...
- Ο π.Συμέων Βιλόβσκι απαντά στον πρ. Ερζεγοβίνης Αθ...
- 27 Ιουνίου Συναξαριστής
- Γέρων Παΐσιος o Αγιορείτης
- Να περιφρουρούμε πάντοτε τους εαυτούς μας γιατί ο...
- Όσιος Μάξιμος ο Ομολογητής περὶ ἀγάπης
- «Ένας από τους τελευταίους» Γέροντας Ευθύμιος Αγιο...
- Πρέπει πάντοτε να θυμόμαστε το θάνατο και την μέλλ...
- 26 Ιουνίου Συναξαριστής
- Το μίσος και η μνησικακία Του άββά Ισαάκ
- Γ'Αναίρεση του zeitgeist ΣΤ'
- Ο μητροπολίτης Μεσσηνίας μηνύει τον μητροπολίτη Κυ...
- Θλίψεις Αγ. Δημήτριος του Ροστώφ
- 25 Ιουνίου Συναξαριστής
- Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης Περί της θεωρίας της...
- Κεφάλαιον Ε΄- Α΄ Λόγος Περί Συνειδήσεως και Υπακοή...
- Ανοιχτή επιστολή προς τον εκκλησιαστικό συντάκτη Ν...
- Δεύτερη Έκτακτη Συνεδρία της Ιεράς Συνόδου. Βοηθός...
- Σκέψεις γιά τά παιδιά στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία σήμερα
- Η Ορθόδοξη "Σεξουαλική Αγωγή"
- Περί της αγωγής των παιδιών. (γέροντος Πορφυρίου Κ...
- Οι «ινστρούχτορες» της νέας εποχής (Δάφνη Βαρβιτσι...
- Επίσκοπος Αρτέμιος και Αρχιμ. Συμεών. Οι σύγχρονοι...
- 24 Ιουνίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ Μέρος Δ΄ ...
- Στάρετς Σάββας Ο Παρηγορητής. Ἑρμηνεία τεσσάρων βα...
- Οἱ γονεῖς καί οἱ ἐλεύθερες σχέσεις. Μέρος ΣΤ΄ π.Σά...
- ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Ε΄ Α΄ Λόγος Περί Συνειδήσεως και Υπακοής...
- Η αναγκαιότητα της υποταγής Γεροντικό
- Η υπακοή ως οδός ελευθερίας Αρχιμ. Γεώργιος Καψάνη...
- 23 Ιουνίου Συναξαριστής
- Ακηδία και λύπη Από το βίο της αγίας Συγκλητικής
- Ονόματα της Παναγίας - Φώτης Κόντογλου
- Οι σύγχρονοι τοκογλύφοι. Μητροπολίτη Ναυπάκτου και...
- Σατανιστές «Θυσίασαν» και έφαγαν τα θύματά τους
- Οι δύο Λύπες : 1)Η κατά Θεόν λύπη 2)Η λύπη από το...
- 22 Ιουνίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ Μέρος Γ΄ ...
- Στάρετς Σάββας Ο Παρηγορητής. Τά θεμέλια τῆς σωτηρ...
- Οἱ γονεῖς καί οἱ ἐλεύθερες σχέσεις. Μέρος Ε΄ π.Σάβ...
- ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Ε΄ Α΄ Λόγος Περί Συνειδήσεως και Υπακο...
- Νέα Εποχή και «Νέα» Τηλεόραση (Δάφνη Βαρβιτσιώτη, ...
- Βιντεοσκοπημένη ομιλία π.Σάββα Αγιορείτη στο πνευμ...
- Ο γέρων Νίκων ομιλεί πρός τους νέους. (Αρχεία για...
- 21 Ιουνίου Συναξαριστής
- Φοβερά Οπτασία Ἀπὸ Σιναΐτικο Χειρόγραφο τοῦ 15-1...
- Τι συμβουλεύουν οι πατέρες για το πάθος του θυμού
- Άγιος Νικόλαος Πλανάς Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου ...
- «Ένας από τους τελευταίους» Γέροντας Ευθύμιος Αγιο...
- 20 Ιουνίου Συναξαριστής
- Ο Άγιος Σιλουανός ο Αθωνίτης.Περί των ειδών της φ...
- Κανεὶς ποτὲ δὲν πρέπει ν᾿ ἀπελπίζεται. (Ἀπὸ τὸ Γερ...
- Η πολυτέλεια των ενδυμάτων είναι αιτία πολλών κακώ...
- Χρεωστείς χριστιανέ να αγαπάς την Πατρίδα.
- Πνευματική επικοινωνία. Περιστατικό με τον Ρώσο στ...
- Φοβερά Οπτασία επί Βασιλέως Λέοντος του Σοφού ...
- 19 Ιουνίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ Μέρος Γ΄ ...
- Στάρετς Σάββας Ο Παρηγορητής. «Ἡ πνευματική κλίμακ...
- Ελληνική Ιεραποστολική Ένωση (ΕΙΕ) π.Αντώνιου Αλε...
- Η Ιερά Σύνοδος για την προτεσταντική οργάνωση «Ελλ...
- Οἱ γονεῖς καί οἱ ἐλεύθερες σχέσεις. Μέρος Δ΄ π.Σάβ...
- ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Ε΄ Α΄ Περί Υπακοής, Περί Πίστεως,Τιμής κ...
- Η αντιμετώπιση των πειρασμών. Αββά Δωροθέου - Ασκη...
- Η Ρωσίδα Νεομάρτυς Λυδία
- «Ένας από τους τελευταίους» Γέροντας Ευθύμιος Αγιο...
- Μετωπική σύγκρουση ορθόδοξης και προτεσταντικής θε...
- ► Φεβρουαρίου (186)
- ► Ιανουαρίου (197)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.