Πέμπτη 5 Απριλίου 2012
Ἕνα σπίτι ἴδιο μά καί ...ἀλλοιώτικο ἀπό τά ἄλλα
Κοίταξα τό ρολόϊ μου κι ἄρχισα νά γκρινιάζω μέσα μου πού ἀργοῦσε νά ἔρθει ὁ μάστορας. Σέ λίγο πάλι μιά γυναῖκα πού κρατοῦσε ἕνα παιδάκι ἀπό τό χέρι χτύπησε τήν πόρτα τοῦ σπιτιοῦ.
Ἡ πόρτα ἄνοιξε καί ἡ γυναῖκα μέ τό παιδί μπῆκε ἀμέσως μέσα. Πέρασε κανένα δεκάλεπτο, ὁ καφές τέλειωσε. Ὁ μάστορας δέν εἶχε φανεῖ ἀκόμη. Ἀπό ἀδημονία κοίταζα συνεχῶς τό ρολόϊ κι ὕστερα σηκώθηκα πῆγα πρός τήν πόρτα νά κοιτάξω στήν ἄκρη τοῦ δρόμου. Βλέπω καί πάλι δύο μεσήλικες νά χτυποῦν τό κουδούνι τοῦ ἀπέναντι σπιτιοῦ. Τώρα, ξέχασα τό μάστορα καί τράβηξα πρός τόν καφετζῆ.
- Δέ μοῦ λές...Τί εἶναι αὐτό τό σπίτι ἀπέναντι; Βλέπω νά μπαίνουν μέσα διάφοροι ἄνθρωποι. Εἶναι ἵδρυμα, γηροκομεῖο...τί εἶναι;
- Ἄκου, γιά νά μάθεις ὅτι ὑπάρχει ἀκόμη ἀληθινή ἀνθρωπιά , πού κανείς δέν τή διαφημίζει. Καί φαίνεται πώς ἔτσι εἶναι καλλίτερα. Αὐτό τό σπίτι τό ἔχει μιά γυναῖκα χήρα ἴσαμε 70 χρονῶν. Ἔχασε τόν ἄντρα της πρίν ἀπό λίγα χρόνια. Τό ἔχει ρίξει στή θρησκεία. Πρωῒ καί βράδυ στήν ἐκκλησία. Λέει σέ ὅλους τήν καλημέρα της ἁπλά καί δέν ἔχει πολλά λόγια.
Ἐδῶ καί ἕνα χρόνο ἔμαθα -ὑπάρχει, σκέφτηκα ἀστραπιαίως, καφετζῆς πού δέν ξέρει τά...πάντα;- ὅτι ἔκανε τό σπίτι της ξενοδοχεῖο γιά τούς ἀστέγους. Περιόρισε τή ζωή της στόν πάνω ὄροφο. Κράτησε γιά τόν ἑαυτό της μιά κρεββατοκάμαρα ἕνα μικρό σαλονάκι καί τήν τουαλέττα. Ὅλο τό ἰσόγειο ἀποφάσισε νά τό διαθέσει γιά τούς ἀστέγους. Συνεννοήθηκε μέ ἄλλες γυναῖκες τῆς ἐκκλησίας, μέ γειτόνισσες καί τί ἔκαναν, νομίζεις;
Πρῶτα χάρισε, ἐκείνη πρώτη, ὅλη τήν ἐπίπλωση. Τά πάντα. Τό σύνθετο , κάτι τραπεζάκια..μέχρι καί τά μπιμπελό... ὅλα! "Τί νά τά κάνω κύριε Γιῶργο;" μοῦ εἶπε, ὅταν τή ρώτησα γιατί τά ἔδινε σέ κάποια νέα ζευγάρια πού τήν ἐπισκέφτηκαν. "Δέν μοῦ χρειάζεται τίποτα ἄλλο πέρα ἀπό τό κρεββάτι μου ἕνα ἁπλό τραπέζι καί τρεῖς-τέσσερις καρέκλες". Μετά τό...ξαλάφρωμα τοῦ σπιτιοῦ ὅλους τούς χώρους, τίς τρεῖς κρεββατοκάμαρες, τό μεγάλο σαλόνι καί ἕνα μεγάλο χώλ τούς γέμισαν ἁπλά κρεββάτια. Στήν κουζίνα πού εἶναι πολύ μεγάλη ἔβαλαν ἕνα μεγάλο τραπέζι καί γύρω του καρέκλες καί ἕτοιμο τό ...ξενοδοχεῖο!
- Καί δέν μοῦ λές, πόσους ἀνθρώπους φιλοξενεῖ;
- Καμμιά εἰκοσαριά.
- Καί πῶς ...δουλεύει αὐτή ἡ ὑπόθεση;
- Κοίτα. Γιά νά μποῦν στό σπίτι, τούς συστήνει σ᾿ αὐτήν τήν ὁμάδα γυναικῶν εἴτε ἡ ἐνορία, εἴτε ἄλλοι ἄνθρωποι πού τούς γνωρίζουν καί κατά κάποιο τρόπο τούς ἐγκρίνει αὐτή ἡ ὁμάδα. Δηλαδή ἕξη γυναῖκες ἀσχολοῦνται πάρα πολύ μέ τήν ὑπόθεση αὐτή. Εἶναι, πῶς τό λένε, ἀφιερωμένες σ' αὐτή τή δουλειά. Γιατί μιλᾶμε γιά ἀρκετή δουλειά.
- Τί θές νά πεῖς;
- Ὁ χῶρος πού ζοῦν εἴκοσι ἄνθρωποι θέλει συνεχῆ καθαριότητα. Τά σεντόνια θέλουν πλύσιμο. Πολλοί ἀπό τούς άνθρώπους ἔρχονται βρώμικοι καί μέ βρώμικα ροῦχα. Τά ροῦχα πρέπει νά πεταχτοῦν ἤ νά πλυθοῦν. Ὅσα εἶναι γιά πέταμα πρέπει νά ἀντικατασταθοῦν. Γι'αὐτό τό λόγο ὑπάρχει κάποιο πρόχειρο βεστιάριο.Ἔπειτα χρειάζεται νά κάνουν μπάνιο. Ὑπάρχουν στό σπίτι δύο μπάνια.
- Καί τί τρῶνε τόσοι νοματαῖοι;
-Ὅ,τι βγάλει τό...καζάνι, ὅπως λέμε στό στρατό. Ἡ μηχανή τῆς κουζίνας δουλεύει συνεχῶς καί φαγητό ὑπάρχει γιά ὅλους.. Καί εἶναι ὅρος γιά νά παραμείνει κάποιος ἐκεῖ νἀ μήν γκρινιάζει γιά τό φαγητό. Ὅ,τι ὑπάρχει. Καί πόση δουλειά κι αὐτή!
-Καί μένουν ὅλες τίς ὧρες μέσα στό σπίτι;
-Ὄχι, βέβαια. Γιατί αὐτό θά ἔφερνε τριβές καί συγκρούσεις. Ἔρχονται τό μεσημέρι γιά φαγητό καί ξεκούραση, φεύγουν καί ξαναέρχονται τό βράδυ γιά φαῒ καί ὕπνο. Αὐτό γιά τούς νεώτερους καί ζωηρούς ἤ τούς καυγατζῆδες. Μητέρες μέ μικρά παιδιά μένουν ὅσο θέλουν καί κάποιες πού εἶναι συνεργάσιμες βοηθοῦν στίς δουλειές τοῦ σπιτιοῦ. Ἐξυπακούεται ὅτι δέν ἐλέγχουν τή ζωή τῶν φιλοξενουμένων ἔξω ἀπό τό σπίτι.
- Καί ἄν εἶναι ἄρρωστοι ἤ ἄν ἀρρωστήσουν κατά τήν διαμονή τους ἤ ἄν ἔχουν ἄλλα προβλήματα καί...
- Κοίτα, δέν τά ξέρω ὅλα. Μπορεῖς νά τά μάθεις, ἄν ρωτᾶς. Δέν ὑπάρχει τίποτε κρυφό ἀλλά δέν γίνεται καί καμμιά διαφήμιση, ὅπως σοῦ εἶπα. Αὐτό συγκινεῖ ὅσους θέλουν νά βοηθήσουν καί προσφέρουν ὅ, τι μποροῦν. Ἀλλά πές μου. Δέν εἶναι αὐτό πού λέει ὁ Χριστός νά κάνουμε καί μάλιστα σ'αὐτές τίς δύσκολες μέρες;
Δέν μπόρεσα νά σκεφτῶ περισσότερο γιατί μπῆκε στό καφενεῖο ὁ μάστορας πού περίμενα. Ἄρχίσαμε τή συζήτηση γιά τήν ἐπισκευή τοῦ παλιοῦ πατρικοῦ μου σπιτιοῦ...
Τό βράδυ πού ἔπεσα γιά ὕπνο ἦρθαν στή μνήμη μου ὅσα εἶδα καί ἄκουσα. Προσπάθησα νά φανταστῶ τόν ἑαυτό μου στή θέση ἐκείνης τῆς γυναίκας...ἀλλά ἀνατρίχιασα καί γύρισα πλευρό...».
Αὐτά μᾶς εἶπαν καί δέν ξέρουμε ἄν εἶναι ἀλήθεια.
Ὅμως ἀκόμα κι ἄν αὐτή ἡ διήγηση δέν εἶναι ἀληθινή τό δράμα τῶν ἀστέγων ἀδελφῶν μας εἶναι πέρα γιά πέρα ἀληθινό. Ἄνθρωποι φτωχοί καί ρακένδυτοι, ἀλλά πολλές φορές καί καλοντυμένοι ζητοῦν στέγη ἔστω καί γιά μιά βραδιά. Θά ποῦμε ψέμματα στόν ἑαυτό μας ἄν ἀρνηθοῦμε αὐτή τήν πονεμένη ἀλήθεια ἤ ἄν τή βγάλουμε μέ βία ἀπό τή συνείδησή μας γιά νά μή χάσουμε τήν ψευδαίσθηση μιᾶς ἠρεμίας πού μᾶς ἐξασφαλίζει ἕναν... ἥσυχο ὕπνο στό ἄλλο μας πλευρό καί τή συνέχεια τῆς καθημερινότητάς μας.
Στἠν ἀρχή τῆς Μ. Τεσσαρακοστῆς ἀκοῦμε κάποιο τροπάριο : «...δώσωμεν πεινῶσιν ἄρτον καί πτωχούς ἀστέγους εἰσαγάγωμεν εἰς οἴκους ἵνα λάβωμεν παρά Χριστοῦ τό μέγα ἔλεος». Εἶναι ἐμπνευσμένο ἀπό τήν παραίνεση τοῦ Προφήτου Ἡσαῒου: «διάθρυπτε πεινῶντι τόν ἄρτον σου καί πτωχούς ἀστέγους εἴσαγε εἰς τόν οἶκον σου»(Ἡσ. νη΄, 7) δηλ. νά κάμεις κομμάτια τό ψωμί σου, νά τό δίνεις στούς πεινασμένους, καί τούς φτωχούς ἀστέγους νά τούς βάζεις στό σπίτι σου.
Καί συνεχίζει : «Τότε ραγήσεται πρώϊμον τό φῶς σου ...»(Ἡσ. νη΄, 8) πού θά πεῖ σύμφωνα μέ τούς Ἁγίους Πατέρες ὅτι βλέποντας ὁ Θεός τήν ἐλεήμονα διάθεσή σου θά σοῦ στείλει τό φῶς Του, τή θεία του Χάρη μέ ὁρμή, σάν ἀστραπή στήν καρδιά σου.
Ἡ ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ἔχοντας στούς σκοπούς της καί τήν βοήθεια τῶν ἀναξιοπαθούντων ἀδελφῶν μας καί μάλιστα στή σημερινή συγκυρία κάνει ἔκκληση γιά τή δημιουργία ΕΣΤΙΑΣ ΑΣΤΕΓΩΝ.
Ἄν ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού ἔχουν σπίτια ἤ ἄλλους χώρους σέ ἀχρησία, κατάλληλους ὅμως καί εὐπρεπεῖς, ὄχι ἀναγκαστικά πολυτελεῖς, ἄς προβληματισθοῦν ἔχοντας στό νοῦ τους καί τούς λόγους τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ : «Ἐπείνασα καί οὐκ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν..ξένος ἤμην καί οὐ συνηγάγετέ με...».
Στήν περίπτωση πού ἐνδιαφέρονται γιά τήν προσφορά δωρεάν χρήσεως κάποιου οἰκήματός τους μποροῦν νά ἐπικοινωνήσουν μέ τό τηλέφωνο τῆς ΕΣΤΙΑΣ 210 8025211 καί νά κλείσουν κάποια συνάντηση. Ἐκεῖ μέ τήν παρουσία τῶν ὑπευθύνων τῆς ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ καί τοῦ νομικοῦ της μποροῦν νά συζητήσουν τήν πρότασή τους καί τούς ὅρους πού προτείνουν γιά τήν παραχώρηση τῆς χρήσεως τοῦ οἰκήματος πού ἐπιθυμοῦν.
Τίποτε ἄλλο δέν ζητεῖ ἡ ΕΣΤΙΑ πέραν τοῦ χώρου. Λοιπόν, οἱ δυνάμενοι καί «βουλόμενοι ἀθλῆσαι» κατά τῆς ἐξαθλιώσεως τῶν ἀδελφῶν μας, εἰσέλθετε στό στάδιο τῆς ἐμπράκτου ἀγάπης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συνολικές προβολές σελίδας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2013
(3547)
- ► Δεκεμβρίου (75)
- ► Σεπτεμβρίου (314)
- ► Φεβρουαρίου (315)
- ► Ιανουαρίου (357)
-
▼
2012
(4154)
- ► Δεκεμβρίου (363)
- ► Σεπτεμβρίου (327)
-
▼
Απριλίου
(368)
- Σκήτη Σύχλα. Ἀναμνήσεις μου ἀπό τόν Ρουμάνο γέρον...
- Η θαλασσινή «εξυπηρέτηση» των ασκητών της ερήμου.
- Παραλληλισμοί μεταξύ γάμου και μοναχισμού. Γέροντα...
- Ὁ Θεός μοῦ δίνει τήν Χάρι του κάθε ἡμέρα... Ἐμπειρ...
- Η Google γνώριζε για την επί 3 χρόνια κλοπή προσωπ...
- Απαγορεύτηκαν οι τουρκικές τηλεοπτικές σειρές στο ...
- Η απόρρητη έκθεση της ΕΥΠ για τους λαθρομετανάστες
- Άγιος Δονάτος, Επίσκοπος Ευροίας . Το άφθαρτο λείψ...
- Πρωτοβουλία 7 Ιστολογίων: Με την αγάπη μας... προσ...
- Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος:«Μην ψηφίσετε τους κλ...
- Ανακοίνωση ψευδούς λογαριασμού Facebook της Μητροπ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 30 Απριλίου
- 30 Απριλίου Συναξαριστής
- Μονή Συχαστρία. Ἀναμνήσεις μου ἀπό τόν Ρουμάνο γέρ...
- Τί αἰσθάνθηκε ἡ σύζυγος τοῦ Ἀντωνίου Ξένια Sauda ...
- Περί της προβολής μιας βλάσφημης ταινίας πάλι από ...
- Επιστολή μητροπολίτη Γερμανού στο Μητροπολίτη Ισπα...
- Τα τρία πλοκάμια του διαβόλου. Πρωτ. Διονυσίου Τάτση
- Αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Τιμόθεος: «Οι άρχο...
- Ὁμιλίες π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου (3) στήν Κυριακή ...
- Ερμηνεία κατηχητικού λόγου Χρυσοστόμου. Ομιλία π. ...
- Ὁμιλία Δημητρίου Παναγόπουλου στήν Κυριακή τῶν Μυρ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 29 Απριλίου
- 29 Απριλίου Συναξαριστής
- Κυριακή τῶν Μυροφόρων. Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ
- Τί ε ἶ σ θ ε; Κυριακή τῶν Μυροφόρων. (†) ἐπίσκοπ...
- Το Ευαγγέλιο της Κυριακής. Κατά Μάρκον Ευαγγέλιο. ...
- Γρηγορίου Πατριάρχου Ἀντιοχείας εἰς τάς Μυροφόρους...
- Τό Φαράγγι Μπικάζ. Μονή Πινγκαρᾶς. Μονή Μπισερικά...
- Δείτε που παρασκευάζονται οι φρυγανιές Elite "Ζυμώ...
- «Χωρίς τέλος». Κυριακή τῶν Μυροφόρων. (†) ἐπίσκοπ...
- Πνευματικές ἐμπειρίες τήν ἡμέρα τῆς βαπτίσεώς μου...
- Αναστάσεως μαρτυρία. «Ηγόρασαν αρώματα ίνα ελθούσ...
- Ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ. Παναγιώτης Σωτῆρχος
- Φιλοϊσλαμικές οργανώσεις χρηματοδοτούν στην Θράκη ...
- Ἡ κρίσις τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως. Μιχαὴλ Μιχαηλίδη ...
- Οἱ περιπέτειες ἑνός προσκυνητοῦ. Ὁμιλίες (3) π.Σάβ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 28 Απριλίου
- 28 Απριλίου Συναξαριστής
- Διάλογος περί τηλεοράσεως μέ τόν γέροντα Πετρώνιο....
- Ὁ Ἀβραάμ καταδιώκει τούς 4 Βασιλεῖς τοῦ Βορρᾶ. Με...
- Ἀναμνήσεις μου ἀπό τόν Ρουμάνο γέροντα π.Ἰωαννίκιο...
- Ἡ θέσις τῶν ναζί ἔναντι του Χριστοῦ. Πρωτ. Βασιλεί...
- Ἐλευθερῶστε τήν πατρίδα ἀπό τήν ξένη κατοχή! π. Π...
- Μοναχική ζωή.Ι.Μ.Μ.Λαύρας.Ἀγάπη, ἐνδιαφέρον γιά ὅλ...
- Ἐμπειρίες τοῦ ζεύγους Ἀθανασίου καί Μαρίας. Ἐμπειρ...
- Τί; Πῶς; Ποιούς θά ψηφίσουμε; Ἀρχιμ. Σαράντης Σ...
- Το ξέφρενο κυνηγητό των απολαύσεων αποτελεί το χαρ...
- Η εκκρεμότητα του Κατουνακιώτη μοναχού
- Ηχητικό Αγιολόγιο 27 Απριλίου
- 27 Απριλίου Συναξαριστής
- Διάλογος περί τηλεοράσεως μέ τόν γέροντα Πετρώνιο....
- Οἱ πρῶτες καταβολές τοῦ Μοναχισμοῦ. - Ἕνα ἐπεισόδι...
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Ἡ ἀποδημία μου πρός τήν ἀλήθεια. (Μέρος Β'). Ἡ ἐπι...
- Πάθη και Αρετές (Γέρ. Παϊσίου). Ομιλία π. Θεόκλητο...
- Προϋποθέσεις καί ὠφέλεια ἐκ τῆς εὐχῆς. Αρχ. Ἀρσενί...
- Ἀναμνήσεις μου ἀπό τόν Ρουμάνο γέροντα π.Ἰωαννίκιο...
- Λάμπει ὁ Σταυρός τοῦ Χριστοῦ. Ἐμπειρίες νεοφώτιστω...
- Αν οι πονηροί νικήσουν;
- Φωτογραφίες από την Ιερά Μονή του Αγίου Ραφαήλ στη...
- Ὁ π. Ἰουστίνος γιά τίς δολοφονικές ἀπόπειρες ἐναντ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 26 Απριλίου
- 26 Απριλίου Συναξαριστής
- Κοράνια από ελεφαντόδοντο, και πλακέτες με χωρία τ...
- Ἀναμνήσεις μου ἀπό τόν Ρουμάνο γέροντα π.Ἰωαννίκι...
- Αθανάσιος Διάκος (1788-1821 24 Απριλίου). «Εγώ Γρα...
- Τώρα ἔχω τήν δύναμι νά βαδίζω στήν ἁγιότητα. Ἐμπει...
- Ὁ Ἀβραάμ εἰς τήν Αἴγυπτον. Ὁμιλία π. Ἀθανασίου Μυτ...
- Διάλογος περί τηλεοράσεως μέ τόν γέροντα Πετρώνιο....
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Ἡ συνεχής πνευματική προσπάθεια ὡς θεραπευτικό μέσ...
- Ἡ ἀποδημία μου πρός τήν ἀλήθεια. Ἡ ἐπιστροφή μου σ...
- Εἰσαγωγική ὁμιλία περί εὐχῆς. Ὁμιλία ἀρχ. Αρσενίου...
- Γιατί Πύρρο;
- Μοναστήρι χτισμένο μέσα στα βράχια. Μονή Ίνκερμαν
- Αεροψεκασμοί στην Ζάκυνθο 22-4-2012
- Μάθημα για τη "Συμπροσευχή μετά των ετεροδόξων" απ...
- Επανήλθε πριν κλείσουν το μηχάνημα που τον κρατούσ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 25 Απριλίου
- 25 Απριλίου Συναξαριστής
- Τί αἰσθάνθηκε ὁ Χριστιανός Ἰωάννης Sabushimike ἀπ...
- Γενεαλογικός κατάλογος τῶν ἀπογόνων τοῦ Σήμ. Κλῆσ...
- Διάλογος περί τηλεοράσεως μέ τόν γέροντα Πετρώνιο....
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Ἡ ἐπιστροφή μου στήν Ὀρθοδοξία καί ἡ εἴσοδός μου σ...
- Επιλεγμένα αποφθέγματα του π. Σίμωνος Αρβανίτη (+1...
- Μονομερής ενημέρωση ή παραπλάνηση της Συνόδου για ...
- Ὁ Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ γιά τήν ἀνακοίνωσ...
- Τι δεν θα ψηφίσουμε στις επερχόμενες εκλογές. Δημ...
- Ο Κανόνας και η προσευχή στη ζωή του μοναχού. Γέρο...
- Σάλος σε ολόκληρη την Ελλάδα από τους μαζικούς αερ...
- Οι Anonymous έβγαλαν στη δημοσιότητα στοιχεία του ...
- Επιστολή προς τον υπ. Υγείας έξι ιατρικών συλλόγων...
- π. Θεόδ. Ζήσης: Το κακό δεν θα έχει τον τελευταίο ...
- Το τέλος του Γέροντα Ηλία Καρυώτη
- Τα Ιερά Άμφια των Κληρικών
- Ηχητικό Αγιολόγιο 24 Απριλίου
- 24 Απριλίου Συναξαριστής
- Ὁ Πύργος τῆς Βαβέλ. Ὁμιλία π. Ἀθανασίου Μυτιληναίο...
- ► Φεβρουαρίου (346)
- ► Ιανουαρίου (348)
-
►
2011
(3478)
- ► Δεκεμβρίου (370)
- ► Σεπτεμβρίου (259)
- ► Φεβρουαρίου (256)
- ► Ιανουαρίου (350)
-
►
2010
(2873)
- ► Δεκεμβρίου (308)
- ► Σεπτεμβρίου (225)
- ► Φεβρουαρίου (186)
- ► Ιανουαρίου (197)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.