Ο πατέρας του αγοριού, Chester Johnson, είπε ότι τον πήραν τηλέφωνο από το σχολείο του παιδιού του, το Maxham Elementary School και τον ενημέρωσαν ότι ο γιος του, μαθητής με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, της δευτέρας δημοτικού, δημιούργησε ένα «βίαιο» σκίτσο και θα τον έστελναν σπίτι. Το σκίτσο απεικόνιζε τον Χριστό σταυρωμένο με ένα X να καλύπτει τα μάτια του, υπονοώντας ότι είχε πεθάνει στο σταυρό.
"Μου είπαν ότι θα πρέπει να εγκαταλείψει το σχολείο και να ζητήσουμε ψυχολογική εξέταση για το παιδί, η οποία δεν νομίζω ότι χρειάζεται επειδή έκανε εκείνη την ζωγραφιά. Ειδικά, όπως τους είπα, μετά την επίσκεψη που έκανε με τη μαμά του στη ‘La Salette ’, την Ημέρα των Ευχαριστιών. Δεν βλέπω τίποτα κακό με την ζωγραφιά που έκανε".
Το αγόρι και η οικογένειά του είχαν πάει πρόσφατα (περίοδο Χριστουγέννων) να δουν μια χριστουγεννιάτικη έκθεση στο Εθνικό Παρεκκλήσι της Παναγίας της La Salette , ένα καθολικό στην πόλη Attleboro.
Ο Toni Saunders, εκπαιδευτικός σύμβουλος από τον Σύλλογο Συμβούλων (ψυχολόγων) του Associated Advocacy Center που συνεργάζεται με το αγόρι και τους γονείς του, είπε στην εφημερίδα ‘Taunton Gazette’, "Νομίζω ότι αυτό έγινε γιατί έβαλε X στα μάτια του Ιησού και ο δάσκαλος θορυβήθηκε και είπαν στους γονείς ότι θεωρούν ότι το παιδί είναι βίαιο. Δεν εξέτασαν καθόλου το γεγονός ότι πρόκειται για ένα 8χρονο παιδί που είχε ειδικές ανάγκες. Το παιδί μου έκανε ειδικά μαθήματα λόγου και γραφής, αλλά ποτέ δεν ήταν βίαιο "
"Τον ανάγκασαν να φύγει από το σχολείο, και συνέστησαν στους γονείς να τον δει ψυχίατρος", είπε ο Saunders. «Όταν με ειδοποιήσανε, έφριξα τόσο πολύ που έπρεπε να κάνω κάτι», πρόσθεσε.
Η διευθύντρια του Σχολείου, κύρια Rebecca Couet αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο σχολιάσει στα μέσα ενημέρωσης σχετικά με το συμβάν παρέπεμψε όλα τα ζητήματα στο γραφείο του επιστάτη.
Η επιστάτρια, Julie Hackett δήλωσε στην εφημερίδα ότι η πολιτική του σχολείου απαγορεύει να συζητάμε για ένα "εμπιστευτικό θέμα σχετικά με κάποιο μαθητή."
Το μέλος της σχολικής επιτροπής, Christine Fagan, είπε στο ραδιοφωνικό σταθμό WBZ, "θεωρώ ότι η απόφαση είναι πολύ απογοητευτική. Νομίζω όμως ότι υπάρχει τόσο μεγάλη πίεση τώρα στους ανθρώπους να ψάξουν για όλα τα πράγματα. Νομίζω ότι είναι αυτό που οδηγεί σε τέτοιες αντιδράσεις.
Νομίζω ότι χρειαζόμαστε πραγματικά να είμαστε προσεκτικοί σχετικά με τον το πόσο μακριά θέλουμε να τραβήξουμε αυτή την ιστορία με την ‘πολιτική ορθότητα’".
Ο πατέρας του παιδιού δήλωσε ότι το Σχολείο αντέδρασε υπερβολικά και ο γιος του υπέστη ψυχολογικά τραύματα από το συμβάν.
Η περιφέρεια του Σχολείου ενέκρινε στη συνέχεια το αίτημα της οικογένειας να γραφτεί το παιδί μεταφέρεται σε άλλο σχολείο.
"Είναι ένα πολύ έξυπνο παιδί. Παίρνει 100 σε όλα τα test του," είπε ο Johnson στο WBZ.
"Θέλω να πάει σε άλλο σχολείο και θέλω να γίνει κάτι γι 'αυτή την ιστορία. Οφείλουν στην οικογένειά μου μια συγγνώμη, μου χρωστάνε μια συγγνώμη και αυτό που μπορούν να κάνουν, είναι να συνεχίζουν να δίνουν στον γιο μου την εκπαίδευση που χρειάζεται και να εργαστούν μαζί του."
Η Kerri Augusto, καθηγήτρια ψυχολογίας και μελέτης της οικογένειας στο Κολλέγιο Becker, είπε στο WBZ ότι το σχολείο έκανε περισσότερο κακό παρά καλό στο παιδί.
"Πιο ανησυχητικό από τη σπασμωδική ερμηνεία της ζωγραφιάς του παιδιού, είναι η απάντηση του σχολείου," είπε η Αουγκούστο.
«Η ακραία αντίδραση με την οποία η διεύθυνση προχώρησε σε «προστασία» του παιδιού, οδήγησε τελικά, στην τιμωρία του παιδιού και της οικογένειάς του, κάτι που δείχνει κατάφωρη περιφρόνηση για τις κοινωνικές και συναισθηματικές ανάγκες του παιδιού."
(: LifeSiteNews.com & cnews.canoe.ca/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.