Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Lidl. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Lidl. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Νομίζετε ότι πληρώνουν όλοι το ίδιο ΦΠΑ; Λάθος. Το γερμανικών συμφερόντων πολυκατάστημα LIDL διαφωνεί μαζί σας!


Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ΦΠΑ στην παραμεθόριο είναι μειωμένος για ευνόητους λόγους. Κυρίως όμως είναι μία “παροχή” του άθλιου κρατιδίου στους ακρίτες ώστε να υπάρχει μία ανταγωνιστικότητα στις τιμές.

lidl καλλιθεαΌλοι επίσης γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνει ΦΠΑ. Αυτό βεβαίως ισχύει για τους τυροπιτάδες, τους μεροκαματιάρηδες, το πόπολο. Όχι για τα γερμανά με την αστείρευτη χρηματοδότηση που μεταχειρίζονται κάθε πιθανή μορφή φοροαποφυγής, όπως τα “μαγαζάκια Lidl” που ιδρύονται ως ΟΕ. Έτσι, για να κοροϊδέψουμε στα μούτρα τους ιθαγενείς. Δείτε λοιπόν τι κάνει η Lidl με τον ΦΠΑ:

Απόδειξη πώλησης από την Καλλιθέα (κέντρο, με κανονικό ΦΠΑ)

Δείτε τώρα απόδειξη πώλησης από την ΣΑΜΟ, όπου έχει μειωμένο ΦΠΑ.

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

H Germaniκή LIDL "ξαναχτύπησε" το καταναλωτικό κοινό αυτή τη φορά με μουχλιασμένα τυριά!!


Ο ΕΦΕΤ ανακάλεσε από την LIDL μουχλιασμένα συσκευασμένα τυριά 

O Γερμανικών συμφερόντων όμιλος LIDL για άλλη μια φορά δείχνει να μην υπολογίζει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, και για άλλη μια φορά συγχαρητήρια στον ΕΦΕΤ ο οποίος σταμάτησε τα γερμανικά μουχλιασμένα τυριά του LIDL.
Διαβάστε εδώ και άλλες περιπτώσεις που δείχνουν πόσο o γερμανικός όμιλος σέβεται την υγεία των Ελλήνων καταναλωτών.

Σύμφωνα με το Athens Macedonian News Agency για αλλοίωση των οργανοληπτικών χαρακτηριστικών σε συσκευασμένο τυρί λόγω ανάπτυξης ευρωτίασης (μούχλα) ενημερώθηκε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) από την εταιρεία LIDL Hellas, στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελίας.

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Ο ΕΦΕΤ αναγκάζει την γερμανική αλυσίδα LIDL σε ανάκληση του προϊόντος “Σαλάμι σκορδάτο". Προειδοποίηση για μη κατανάλωση.


Ο ΕΦΕΤ μετά από έλεγχο που πραγματοποίησε, αναγκάζει για άλλη μια φορά την αλυσίδα σουπερμάρκετ γερμανικών συμφερόντων LIDL, να αποσύρει από την αγορά επικίνδυνο σκεύασμα με φαινομενικά ελληνική παραγωγή "Σαλάμι σκορδάτο" με την επωνυμία "Αγροικία" λόγω διαπίστωσης υπάρξεως ξένου σώματος εντός του προϊόντος.

Ανάκληση Προϊόντος - Προειδοποίηση για μη κατανάλωση 

Μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από κλιμάκιο της Υπηρεσίας του ΕΦΕΤ, η Lidl Hellas προχωράει σε ανάκληση του προϊόντος «Σαλάμι σκορδάτο βάρους 500g, με την εμπορική επωνυμία Αγροικία,  με αριθμό παρτίδας L 1564780 και ημερομηνία λήξης 04.05.12, που παράγεται στη Γερμανία από την εταιρία Sickendiek Fleischwarenfabrik GmbH & Co (Κωδ.Αριθμός Έγκρισης DE–  EV – 137EG)». Κατά τη διάρκεια του ελέγχου που πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο επιθεωρητών του ΕΦΕΤ, διαπιστώθηκε η ύπαρξη ξένου σώματος-κόκαλο.
Για λόγους προληπτικής προστασίας των καταναλωτών, η Lidl Hellas αντέδρασε άμεσα προχωρώντας στην απόσυρση του παραπάνω προϊόντος από τους χώρους πώλησης και στην ανάκληση του συνόλου της παρτίδας L 1564780 με ημερομηνία λήξης 04.05.12.

Για το λόγο αυτό,  η Lidl Hellas παρακαλεί τους πελάτες να μην καταναλώσουν το προϊόν « Σαλάμι σκορδάτο βάρους 500g, με την εμπορική επωνυμία Αγροικία, αριθμό παρτίδας L 1564780 και ημερομηνία λήξης 04.05.12» και να το επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα Lidl, ακόμα και χωρίς απόδειξη, ώστε να λάβουν το αντίτιμο της αγοράς του.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Πως τα γερμανικά LIDL δια μέσου του Υπ. Υγείας Λοβέρδου ξήλωσαν τον πρόεδρο του ΕΦΕΤ.


Τον περασμένο Μάρτιο κλιμάκια του ΕΦΕΤ ανακαλύπτουν κομμάτια γυαλιού σε φιάλες κρασιού που εμφιαλώνονται από την εταιρία ΙΝΟ Α.Ε. για λογαριασμό του Lidl.
Ολόκληρες παρτίδες κρασιών ανακαλούνται και μάλιστα με έγγραφο του ΕΦΕΤ, στις 10/6, υποχρεώνεται η εταιρία ΙΝΟ να ανακαλέσει όλες τις σχετικές παρτίδες κρασιών για ένα έτος, καταβάλλοντας μάλιστα το αντίτιμο σε όσους τις επιστρέψουν.

Στις 4 Ιουλίου μάθαμε πως έχει εισαχθεί στην Ελλάδα επικίνδυνο στέλεχος του βακτηρίου E.coli Ο157 μέσω εισαγόμενων από τη Γερμανία κατεψυγμένων προϊόντων κιμά, που πωλούνταν από τα ράφια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ LIDL.
Ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) εντόπισε σε κατάστημα της αλυσίδας στη Β. Ελλάδα το παθογόνο βακτήριο E.coli O157 σε κατεψυγμένο προϊόν κιμά βοδινού κρέατος και απαίτησε την άμεση ανάκληση και απόσυρση του συνόλου των συγκεκριμένων προϊόντων από την ελληνική αγορά και κάλεσε τους καταναλωτές που τα έχουν αγοράσει να μην τα καταναλώσουν. Οι συγκεκριμένες παρτίδες αφορούσαν συνολικά 800 κιλά βοδινού κιμά και 5.120 τεμάχια του άλλου προϊόντος.
Διαβάστε αναλυτικότερα ΕΔΩ

Αυτό που δεν μάθαμε όμως είναι ότι τρείς (3) ημέρες αργότερα, τον πρόεδρο του ΕΦΕΤ Γ. Ι. Νυχά, καθηγητή Μικροβιολογίας Τροφίμων στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, τον χαρακτήρισε με τηλεφώνημά του από την Πολωνία «ανεπαρκή» ο υπ. υγείας Λοβέρδος και τον «έπαυσε» προς μεγάλην χαρά των γερμανικών πολυκαταστημάτων, LIDL και γαλλικών συμφερόντων Carrefour, των οποίων τα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα είχαν κατ’ επανάληψη γίνει στόχος ελέγχων και επιβολής αντίστοιχων προστίμων.

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Και χαλβάς με σαλμονέλα στα «Lidl»


Μετά από τα κατεψυγμένα κρέατα-δηλητήριο, γερμανικής προέλευσης που διακινούσε η LIDL HELLAS, (βλέπε εδώ  ή και εδώ) τώρα η LIDL διακινεί και χαλβά με σαλμονέλα , όπως ενημερώθηκε ο ΕΦΕΤ.
Οπως ανακοίνωσε χτες ο Φορέας, πρόκειται για χαλβά με γεύση βανίλια με την εμπορική επωνυμία «ΝΑΥΣΙΚΑ» σε συσκευασία των 400g, με αριθμό παρτίδας L01 222 και ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας μέχρι 1.12.2013, το οποίο παράγεται, για λογαριασμό και με ευθύνη της «Lidl Hellas», από την επιχείρηση «ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ».

Η επιχείρηση επισήμως προχώρησε σε ανάκληση της συγκεκριμένης παρτίδας από την εσωτερική αγορά, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι έλεγχοι του ΕΦΕΤ.
Καλούνται οι καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί το προϊόν να μην το καταναλώσουν.

rizospastis.gr
ellinikoistologio.blogspot.com

Διαβάστε περισσότερα πατώντας  LIDL

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Τα γερμανικά Lidl μετά την αργία του Δεκαπενταύγουστου καταργούν και την αργία της Κυριακής. Αντιδράστε. Δώστε επιτέλους το μήνυμα που χρειάζεται να πάρουν


Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά (και πιθανότατα ούτε η τελευταία), που ασχολούμαστε με τις θρησκευτικές, εργασιακές και πολιτιστικές -παραδοσιακές επιθέσεις εναντίον του ελληνισμού μιας γερμανικής αλυσίδας πολυκαταστημάτων (Lidl), όταν πριν μερικές μόνο ημέρες δημοσιεύσαμε την πρώτη εθνομηδενιστική επίθεση κατά του ελληνικού έθνους και των ορθόδοξων και ιστορικών παραδόσεών του, αλλά επίσης και κατά των επισήμων αργειών των εργαζομένων, όπως είναι η αργία του Δεκαπενταύγουστου. (βλ. Μην ψωνίζετε τον Δεκαπενταύγουστο από το Lidl.)

Σε δεύτερο στάδιο οι υπεύθυνοι της εν λόγω γερμανικής αλυσίδας, επιτίθενται στην κατωχυρωμένη αργία της Κυριακής. Είτε είναι κανείς ορθόδοξος χριστιανός είτε απλώς σέβεται τα κεκτημένα εργατικά διακαιώματα των εργαζομένων στα ασεβή Lidl, πρέπει να αντιδράσει  με όποιο τρόπο διαθέτει σε μια τέτοια ενέργεια καταπάτησης των ανθρωπίνων διακαιωμάτων των εργαζομένων και πολύ περισσότερο να διαμαρτυρηθεί για την αδυναμία τέλεσης των θρησκευτικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στα Lidl της Ελλάδος.

Όπως δηλαδή οι συγκεκριμένοι που υποδύονται την κυβέρνηση των Ελλήνων, μεριμνούν και κόπτονται για το που θα τελέσουν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα οι διάφορες φατρίες των λαθραίων -εποίκων ισλαμιστών -μουσουλμάνων, και φροντίζει να τους ικανοποιήσει, πολύ δε περισσότερο θα έπρεπε να ικανοποιήσει τα εύλογα δικαιώματα Κυριακάτικου εκκλησιασμού των Ελλήνων τους οποίους υποτίθεται ότι υπηρετεί.

Που είναι οι ξενοκίνητες εθνομηδενιστικές ΜΚΟ των Δημητράδων, οι οποίες στηρίζουν πολύ καλά τα συμφέροντα όλων των ξένων κέντρων, των λαθροεποίκων, των ομοφυλοφίλων, των κάθε λογής ανθελληνικών και αντορθόδοξων εισαγώμενων και κατασκευασμένων ψευδομειοψηφιών;

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Μην ψωνίζετε τον Δεκαπενταύγουστο από το Lidl.


Οι Γερμανοί δεν καταλαβαίνουν ούτε από Δεκαπενταύγουστο!

Βήμα-βήμα πάνε να καταργήσουν  ακόμη και τις αργίες.
Είναι τουλάχιστον εξοργιστικό, και περισσότερο για τους υπαλλήλους, που ποιος ξέρει με τι εκβιασμούς θα τους βάλουν να δουλέψουν Δεκαπενταύγουστο.

«Lidl:Σας ανακοινώνουμε ότι τα παρακάτω υποκαταστήματα θα είναι ανοιχτά και τη Δευτέρα 15/08/2011: »

( Φυσικά δεν βάζουμε τα καταστήματα. Σιγά μην τους κάνουμε και διαφήμιση)
Ενημέρωση από olympia.grellinikoistologio.blogspot.com
Διαβάστε ακόμα 

Οι Γερμανοί ξαναχτυπούν στην Ελλάδα. Φονικός ιός στα ράφια της Lidl

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου