Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τράπεζες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τράπεζες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Οι πρώτες τραπεζικές κάρτες με RFID Chip ήρθαν στην Ελλάδα

  
 Ενωμένη Ρωμηοσύνη Δελτίο Τύπου
Οι πρώτες τραπεζικές κάρτες με RFID Chip ήρθαν στην Ελλάδα

Η Τράπεζα EUROBANK ανακοίνωσε εδώ και λίγο καιρό στην ιστοσελίδα της  (http://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?id=1027&mid=961&lang=gr ) (για να σας ανοίξει η σελίδα θα πρέπει να αντιγράψετε το λινκ στο πρόγραμμα περιήγησης) τις νέες πιστωτικές κάρτες της τεχνολογίας PayPass ή στα ελληνικά «ανέπαφων συναλλαγών».
Ήδη τηλεοπτική διαφήμιση μιας από τις εν λόγω κάρτες προβάλλεται και στην τηλεόραση (http://www.youtube.com/watch?v=FkQMhU1LNN4).
Πέραν της τηλεοπτικής διαφημίσεως η εν λόγω τράπεζα προωθεί τις συγκεκριμένες κάρτες της και με άλλες προωθητικές ενέργειες όπως μεταξύ άλλων «ένα μεγάλο ποπ κορν» δωρεάν (http://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?id=341&mid=693&lang=gr).

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Το σχέδιο Ράιχενμπαχ. Οι Γερμανοί φακελώνουν τις καταθέσεις μας!


Πλήρη στοιχεία για τις καταθέσεις εκατομμυρίων Ελλήνων καταθετών και σπάσιμο κάθε απορρήτου αναφορικά με τα δεδομένα των ελληνικών τραπεζών απαιτούν οι Γερμανοί τεχνοκράτες, καθώς, όπως αποκαλύπτει σήμερα το «ΘΕΜΑ», απαίτησαν από το ΣΔΟΕ το ηλεκτρονικό φακέλωμα όλων των στοιχείων για καταθέσεις φυσικών προσώπων και νομικών σχημάτων. Ενα αίτημα που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και τη δημιουργία ελεγχόμενου πλήρως από το Βερολίνο μητρώου τραπεζικών λογαριασμών.

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Αυθαιρεσίες τραπεζών και υπερχρεωμένα νοικοκυριά Κωνσταντίνος Χολέβας


Αυθαιρεσίες τραπεζών  και υπερχρεωμένα νοικοκυριά

Κωνσταντίνος Χολέβας Πολιτικός Επιστήμων

Τώρα που τελείωσαν οι εκλογές κρίνω σκόπιμο να κάνουμε ένα διάλειμμα στην πολιτικολογία και να σκύψουμε επάνω σε ένα κοινωνικό πρόβλημα που έχει λάβει πανεθνικές διαστάσεις.
Πρόκειται για τις εκατοντάδες χιλιάδες συμπολιτών μας που πήραν πριν από λίγα χρόνια ένα στεγαστικό δάνειο, διότι ο Έλληνας θέλει να έχει ένα κεραμίδι δικό του επάνω από το κεφάλι του.
Τώρα βρέθηκαν σε δεινή θέση είτε διότι απολύθηκαν είτε διότι μειώθηκε με άλλο τρόπο το εισόδημά τους είτε διότι ορισμένες Τράπεζες τούς έβλαψαν με τις λανθασμένες συμβουλές τους.
Πολλοί κινδυνεύουν να χάσουν το ακίνητό τους, το οποίο απειλεί να κατάσχει η Τράπεζα. Η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση προστατεύει μόνο την κύρια κατοικία και όχι τα υπόλοιπα ακίνητα του δανειολήπτη και προβλέπει ρύθμιση του χρέους με όρους υποτίθεται πιο μακροχρόνιους, αλλά όχι κατ’ ανάγκην ευνοϊκούς.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Σε προετοιμασία για το "πλαστικό" χρήμα. Καταθέσεις και αγορές με μετρητά ανεβάζουν τους φόρους!


Έχεις λεφτά στην τράπεζα, αγοράζεις με μετρητά και όχι με κάρτα ή καταναλωτικό ή ό,τι άλλο δάνειο; Έχεις χρήματα.... άρα πρέπει να πληρώσεις περισσότερα!!

Αυτή είναι η νέα λογική του υπουργείου που βάζει μπρος τα αντικειμενικά κριτήρια για να αυξήσει όσο γίνεται περισσότερο τους φόρους σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις.

Το υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να εφαρμόσει νέα αντικειμενικά κριτήρια προσδιορισμού εισοδημάτων και καθαρών κερδών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών προκειμένου να δηλώνονται υψηλότερα εισοδήματα από αυτά που αναγράφονται τα τελευταία χρόνια στις φορολογικές τους δηλώσεις και σε αρκετές περιπτώσεις είναι προκλητικά χαμηλά.

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Τρεις πιτσιρικάδες στη Θεσσαλονίκη διείσδυσαν στο λογισμικό πρόγραμμα συναλλαγματικής ισοτιμίας Τράπεζας και πήραν 300.000 € σε μια εβδομάδα


Για συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης που είχε σκοπό την ηλεκτρονική απάτη σε βάρος τραπεζικού ιδρύματος, καθώς και τη νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, κατηγορούνται δύο 21χρονοι Ελληνες, οι οποίοι συνελήφθησαν, πριν από τρεις ημέρες στη Θεσσαλονίκη.
Για την υπόθεση αυτή αναζητείται και τρίτο μέλος της εγκληματικής οργάνωσης, ένας 21χρονος Βρετανός που δεν εντοπίσθηκε κατά τη διάρκεια της αυτόφωρης διαδικασίας.

Σύμφωνα με την αστυνομία, τα τρία μέλη της οργάνωσης είχαν πετύχει να διεισδύσουν ηλεκτρονικά στο λογισμικό σύστημα νομισματικής - συναλλαγματικής ισοτιμίας του τραπεζικού ιδρύματος και είχαν πετύχει, με εικονικές συναλλαγές ύψους 1.650.000 ευρώ περίπου, να αποκομίσουν μέσα σε μια εβδομάδα πάνω απο 300.000 ευρώ.

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Μικροκαταθέτες φτιάχνουν τις δικές τους τράπεζες


Σχόλιο Αναβάσεων: Απ΄ότι φαίνεται η παγκόσμια (δια)Κυβέρνηση θα χρησιμοποιήσει τις ανά τον κόσμο Μεγάλες Τράπεζες για να επιβληθεί στην ανθρωπότητα, σε σημείο που αν δεν "συνεργάζεσαι"  με τους ναούς της Νέας Τάξης τις Τράπεζες, δεν θα μπορείς όχι μόνο ανεκτό επίπεδο ζωής να έχεις αλλά ούτε καν να επιβιώσεις.  Χωρίς ηλεκτρονικές κάρτες (που θα μας υποχρεώσουν να πάρουμε οι Τράπεζες, όταν εξαφανίσουν το ρευστό), δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα.

Βλέπουμε στην παρακάτω είδηση μια διέξοδο, ένα χειροπιαστό και πρακτικό τρόπο υποσκελισμού των τραπεζών της Νέας Τάξης. Μικρές συνεταιριστικές τράπεζες.

Το σκέφτηκαν και το έκαναν πράξη στην Αμερική και μάλιστα με την βοήθεια του διαδικτύου, ενώ αντίθετα οι πολύ "έξυπνοι" και προοδευτικοί ευρωπαίοι κοιμούνται ύπνο βαθύ και σύρονται και κλίνουν γόνυ κατά εκατομμύρια κάτω από τις μυστικές ή φανερές οργανώσεις των Ροκφέλερ, Ρότσιλντ και των υπολοίπων "φιλανθρώπων".
Η είδηση από enet.gr  και η ενημέρωση από  simeron.wordpress.com
___________________________________________________

Ακόμη μία φορά, ο αμερικανικός κοινωνικός ακτιβισμός αποδεικνύεται πρωτοπόρος.

Στην πρωτοπορία και πάλι οι αμερικανοί κοινωνικοί ακτιβιστές. Αποσύρουν τις καταθέσεις τους από τις μεγάλες τράπεζες, όχι για το εξωτερικό αλλά για μικρές συνεταιριστικές.

Του Αχιλλέα Φακατσέλη

Μετά από τα κινήματα των καταλήψεων, που υπερέβησαν το εύρος των ευρωπαϊκών κινητοποιήσεων των «αγανακτισμένων» και εξακολουθούν ακούραστα να σαρώνουν την αμερικανική επικράτεια, ένα νέο κίνημα έρχεται να προσθέσει τη δυναμική του στα «οδοφράγματα» της αντικαπιταλιστικής αφύπνισης: το κίνημα Μεταφοράς Τραπεζικών Λογαριασμών. Πρόκειται για μια απλή ιδέα, που ανοίγει νέους ορίζοντες στις δυνατότητες που έχουν οι μικροκαταθέτες να επηρεάζουν τις μεγάλες τράπεζες, προτρέποντας αυτούς ακριβώς τους μικροκαταθέτες να μεταφέρουν τα χρήματά τους στους μικρούς, τοπικούς μη κερδοσκοπικούς πιστωτικούς συνεταιρισμούς που συνθέτουν τον απόμακρο γαλαξία του λαϊκού καπιταλισμού στα σπλάχνα των ΗΠΑ.

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

"Χέρι" σε μισθούς και συντάξεις έβαζαν Eurobank, Πειραιώς & Αγροτική!


Διαβάζοντας την παρακάτω είδηση βλέπουμε γιατί δεν θέλουν αρκετοί συμπολίτες μας να διαμεσολαβούν για τα πάντα οι Τράπεζες, όπως για τους μισθούς τους, τις συντάξεις τους, κάθε αγοραπωλησία, και θα καταλήξουν τελικά να γίνουν το μέρος που θα χρεισημοποιήσει η Παγκόσμια Κυβέρνηση για να καθυποτάξει ολόκληρο τον κόσμο.
Πρέπει να αγωνιστούμε τώρα για το δικαίωμα επιλογής των πληρωμών μας ανεξάρτητα από τις Τράπεζες, και κυρίως με την μορφή των μετρητών και όχι του ηλεκτρονικού χρήματος.
Η είδηση από defencenet.gr

"Χέρι" σε μισθούς και συντάξεις έβαλαν τρεις τράπεζες (Eurobank, Πειραιώς και Αγροτική), δηλαδή χρησιμοποίησαν ρευστότητα από τους λογαριασμούς ιδιωτών συνταξιούχων και μισθωτών για να ικανοποιήσουν πρόσκαιρες ανάγκες τους!

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Η Alpha Bank αναγνωρίζει τα Σκόπια ως.. Μακεδονία!!!


Μπορεί να απαιτούμε από τους ξένους να σέβονται τις διατάξεις του ΟΗΕ αναφορικά με το όνομα των Σκοπίων, αλλά δυστυχώς κάποιοι στην Ελλάδα επιμένουν να θυσιάζουν τα πάντα στο βωμό του χρήματος.
Η Alpha Bank, μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές τράπεζες στην Ελλάδα με 450 υποκαταστήματα σε όλη τη χώρα, καθώς και θυγατρικές και  υποκαταστήματα στα Βαλκάνια, στην ιστοσελίδα της αναγνωρίζει απερίφραστα τα Σκόπια ως… Μακεδονία!!
Όπως βλέπετε και στην παραπάνω φωτογραφία, η Alpha Bank έχει κιόλας να υπερηφανεύεται ό,τι ήταν από τις πρώτες τράπεζες που δραστηροποιήθηκαν στην… “Μακεδονία”.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους της Alpha Bank μέσω της Ιστοσελίδα της, για να ενημερωθούν για τους λόγους που μια Ελληνική τράπεζα αναγνωρίζει τα Σκόπια ως “Μακεδονία” σε παραβίαση  των σχετικών διατάξεων του ΟΗΕ,  τις προθέσεις τους για την άμεση διόρθωση στις Ιστοσελίδες της Alpha Bank και αν πρόκειται να προβούν σε δημόσια ανακοίνωση για να ζητήσουν Συγνώμη από τους περίπου 2.500.000 Μακεδόνες που διαμένουν στην αληθινή Μακεδονία (η οποία βρίσκεται φυσικά στην Ελλάδα) και η τράπεζα τόσο απλόχερα “χάρισε” το όνομα τους σε κάποιους Σλάβους, βορείως της Μακεδονίας .

Ανανέωση........

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Προσφυγή δύο πολιτών στο ΣτΕ για την απαγόρευση συναλλαγών άνω των 3.000 ευρώ


Αντίθετο στη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και το Σύνταγμα, είναι το νομοθετικό πλαίσιο που υποχρεώνει τους πολίτες να συναλλάσσονται μέσω Τραπεζών με επιταγές ή πιστωτικές κάρτες, εφόσον η κάθε αγορά-πώληση ή παροχή υπηρεσιών είναι άνω των 3.000 ευρώ (και μετά το 2012 άνω των 1.500 ευρώ).

Αυτό υποστηρίζουν με προσφυγή τους στο Συμβούλιο της Επικρατείας δύο ‘Ελληνες πολίτες. Ο ένας εξ αυτών είναι δικηγόρος Αθηνών και η δεύτερη κάτοικος Βρυξελλών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το Ν. 3842/2010 και την από 9.2.2011 απόφαση του υπουργού Οικονομικών «φορολογικά στοιχεία, που εκδίδονται από επιτηδευματίες, για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες αυτών αποκλειστικά μέσω Τραπέζης, με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες του αγοραστή των αγαθών ή λήπτη των υπηρεσιών ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού ή με επιταγές, αποκλειόμενης της εξόφλησης των υπόψη στοιχείων με μετρητά».

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Αρνούμαι να παραλάβω την τραπεζική σας κάρτα, κλείνω τον λογαριασμό μου!


Δικηγόρος
05 Ιανουαρίου 2010
Προς Εμπορική Τράπεζα


Όπως σας είναι πιθανότατα γνωστό και σύμφωνα με πρόσφατες εξαγγελίες του αρμόδιου Υπουργού, συντόμως πρόκειται να επιχειρηθεί η καθιέρωση της λεγόμενης «Κάρτας του Πολίτη», η οποία σταδιακά θα μετεξελιχθεί σε πολυεργαλείο ηλεκτρονικών συναλλαγών, ενσωματώνοντας και άλλες κάρτες όπως η φοροκάρτα, ή άλλες διαδικασίες.

Για λόγους που άπτονται της ασφάλειας των προσωπικών μου δεδομένων αλλά και θρησκευτικών μου πεποιθήσεων, μού καθίσταται αδύνατο να παραλάβω την εν λόγω κάρτα. Η άρνηση αυτή είναι βέβαιο ότι θα επιφέρει δραματικές συνέπειες καθώς πρακτικά θα με θέσει εκτός ενεργού κοινωνικού και επαγγελματικού βίου.
Στα πλαίσια αυτά προβαίνω στο κλείσιμο του τραπεζικού λογαριασμού που διατηρώ στην Τράπεζά σας καθώς ενδεχομένως σύντομα δεν θα είμαι σε θέση να συναλλαχθώ μαζί σας.

Εκφράζω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου για την άψογη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια και τις υπηρεσίες που μου παρείχατε και λυπούμαι διότι αναγκάζομαι για λόγους αλλότριους της μεταξύ μας σχέσης να διακόψω τη συνεργασία μας.

Με εκτίμηση
Τσομπανούδης Σωτήρης

 πηγή olympia.gr
Το βρήκαμε στα Εθνικά θέματα

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Οι Τράπεζες ναοί της παγκόμιας (δια)κυβέρνησης, η Κάρτα Πολίτη, ο μισθός του υπαλλήλου, η χαμένη ελευθερία του ανθρώπινου προσώπου!


Αξίζει να το διαβάσουμε και να προβληματισθούμε. Δεν μιλάμε πλέον για ζωή αλλά για στοιχειώδη μορφή επιβίωσης υλική και πνευματική
____________________

Γράμμα αναγνώστη σε blogs 

Το πρωί βρέθηκα στην εμπορική τράπεζα για την κατάθεση των μισθών δύο υπαλλήλων μου και αφού τελείωσα και πήγα να φύγω, με φωνάζει ο υπεύθυνος καταθέσεων και παρουσία άλλων δύο άρχισε να μου λέει
για μια ενημέρωση που πρέπει να μου γίνει όσον αφορά τους νέους όρους που θα διέπουν την διαχείριση των καταθέσεων των πελατών όλων των τραπεζών. Όταν είπα ότι θα ήθελα να τους διαβάσω και εάν έχω χρόνο να υπογράψω, μου είπε ότι είτε τους αποδεχθώ είτε όχι θα μπουν σε ισχύ από την αρχή του χρόνου. Πριν προλάβω να συνέλθω από αυτά που άκουσα... , άρχισε να μου λέει τα εξής:

- Ξέρετε, θα πρέπει η πληρωμή μισθοδοσίας να γίνεται πλέον μέσω τράπεζας.

- Ναι, το ξέρω. Οι δύο υπάλληλοί μου έχουν λογαριασμούς και πηγαίνω και τους τα καταθέτω στο λογαριασμό τους. Τον άλλο τον πληρώνω με μετρητά.

- Όχι. Δεν πρέπει να γίνεται έτσι. Πρέπει τα χρήματα που αφορούν πληρωμή μισθοδοσίας, να βρίσκονται σε μία τράπεζα και από εκεί με εντολή δική σας να πληρώνονται οι υπάλληλοί σας.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου