Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Αρνούμαι να παραλάβω την τραπεζική σας κάρτα, κλείνω τον λογαριασμό μου!


Δικηγόρος
05 Ιανουαρίου 2010
Προς Εμπορική Τράπεζα


Όπως σας είναι πιθανότατα γνωστό και σύμφωνα με πρόσφατες εξαγγελίες του αρμόδιου Υπουργού, συντόμως πρόκειται να επιχειρηθεί η καθιέρωση της λεγόμενης «Κάρτας του Πολίτη», η οποία σταδιακά θα μετεξελιχθεί σε πολυεργαλείο ηλεκτρονικών συναλλαγών, ενσωματώνοντας και άλλες κάρτες όπως η φοροκάρτα, ή άλλες διαδικασίες.

Για λόγους που άπτονται της ασφάλειας των προσωπικών μου δεδομένων αλλά και θρησκευτικών μου πεποιθήσεων, μού καθίσταται αδύνατο να παραλάβω την εν λόγω κάρτα. Η άρνηση αυτή είναι βέβαιο ότι θα επιφέρει δραματικές συνέπειες καθώς πρακτικά θα με θέσει εκτός ενεργού κοινωνικού και επαγγελματικού βίου.
Στα πλαίσια αυτά προβαίνω στο κλείσιμο του τραπεζικού λογαριασμού που διατηρώ στην Τράπεζά σας καθώς ενδεχομένως σύντομα δεν θα είμαι σε θέση να συναλλαχθώ μαζί σας.

Εκφράζω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου για την άψογη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια και τις υπηρεσίες που μου παρείχατε και λυπούμαι διότι αναγκάζομαι για λόγους αλλότριους της μεταξύ μας σχέσης να διακόψω τη συνεργασία μας.

Με εκτίμηση
Τσομπανούδης Σωτήρης

 πηγή olympia.gr
Το βρήκαμε στα Εθνικά θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου