Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Μειώνουν τις δαπάνες οι Έλληνες. Αγοράζουν μόνο ελληνικά


Σχόλιο Αναβάσεων: Είναι πρόδηλο ότι έχει ξεκινήσει η αυτοσυνειδησία ων Ελλήνων καταναλωτών, προτιμώντας κυρίως για λόγους εμπιστοσύνης και δευτερευόντως (προς το παρών), για εθνικούς λόγους, ελληνικά προϊόντα.
Γράφουμε προς το παρών, γιατί κάποτε οι Έλληνες θα συνειδητοποιήσουν εκ των πραγμάτων, ότι οι υπόλοιποι παράνομοι εποικιστές που αποτελούν το μωσαϊκό της σύγχρονης Βαβέλ στην Ελλάδα, εμπορεύονται μεταξύ τους, άρα αυτά που εισπράττουν, είτε δουλεύοντας νομίμως, είτε παρανόμως, είτε με άλλους πιο ακραίους τρόπους (κλοπές, σωματεμπόριο, δουλεμπόριο, απαγωγές, διακίνηση ναρκωτικών), τα επανατοποθετούν στα δικά τους εθνικά μαγαζιά, (κυλικεία, ψιλικατζίδικα, κουρεία, μανάβικα, καφενεία, τώρα αποφάσισαν και περίπτερα, κ.λ.π), και έτσι δεν μεταφέρεται το εισόδημα αυτό σε ελληνικά μαγαζιά.
Όταν αυτό γίνει βίωμα θα υπάρχει ακόμα ένας σοβαρότατος λόγος εθνικής συνείδησης και στην αγορά προϊόντων, με εξαίρεση βέβαια συγκεκριμένες πολιτικές τοποθετήσεις, και διεθνικστικά ή παγκοσμιοποιημένα συμφέροντα.


Ωστόσο ενώ όπως θα δείτε στην παρακάτω είδηση από το newsbomb.gr* οι 2 στους 3 Έλληνες προσέχουν να αγοράζουν περισσότερα ελληνικά προϊόντα, δεν φτάνει μόνο αυτό για να βοηθήσουμε την ελληνική αγορά, αλλά πρέπει να ψωνίζουμε και από εκεί που βλέπουμε ότι δουλεύουν άνεργα ελληνόπουλα, και όχι κάθε παράνομος που εισάγουν τα κυκλώματα δουλεμπορίου στην Ελλάδα, και σε λίγο χρόνο ή με αδιευκρίνιστες μεθόδους του προσφέρεται η ελληνική ιθαγένεια (όχι υπηκοότητα όπως θα ήταν ίσως λογικό).
Ελληνικά προϊόντα λοιπόν σε εταιρείες, καταστήματα, πάγκους λαϊκής, βενζινάδικα όπου απασχολούνται άνεργοι Έλληνες και Ελληνίδες.
______________________________________

Το 68% των Ελλήνων σκοπεύει να μειώσει ακόμη περισσότερο τις καθημερινές του αγορές, σύμφωνα με έρευνα της «The Boston Consulting Group» για το 2012 με αντικείμενο την ψυχολογία των καταναλωτών στην Ευρώπη της οικονομικής ύφεσης. 

Οι ερωτηθέντες της έρευνας δείχνουν μια ισχυρή προτίμηση στα τοπικά προϊόντα, καθώς όλο και πιο πολλοί προτίθενται να καταναλώνουν περισσότερα τοπικά προϊόντα απ’ ό,τι παλαιότερα. 2 στους 3 Έλληνες προσέχει να αγοράζει εγχώρια προϊόντα περισσότερο από ό,τι συνήθιζε.

Επίσης, 78% των Ελλήνων ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σε αντίστοιχη ποιότητα και τιμή προτιμούν τα εγχώρια προϊόντα αλλά μόνο 36% των ερωτηθέντων είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερο για αυτά. Η αλληλεγγύη φαίνεται ότι αποκτά περισσότερη σημασία για τους Έλληνες, αφού η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δήλωσε ότι «η διατήρηση των θέσεων εργασίας στην χώρα μου», είναι ο κύριος λόγος προτίμησης εγχώριων προϊόντων.

* http://www.newsbomb.gr/prionokordela/oikonomia/story/235901/meionoyn-tis-dapanes-oi-ellines-agorazoyn-mono-ellinika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου