Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Ζήτησαν να φάνε και δεν τους άφησαν οι... αλληλέγγυοι οι οποίοι συνελήφθησαν από αστυνομικούς.


Βλέπουμε πεντακάθαρα αυτό που γράφεται παντού για την προγραμματισμένη προβοκάτσια εις βάρος της Ελλάδας των ηθικών «αλληλέγγυων», οι οποίοι με δούρειο ίππο τους συγκεκριμένους αναλώσιμους λαθρομετανάστες προσπαθούν να διαλύσουν τον εθνικό και κοινωνικό ιστό του ελληνισμού.


(διαβάστε Καταγγελία-βόμβα γιατρών : Οι λαθροέποικοι «απεργοί πείνας» τρώνε κανονικά, οι εξετάσεις δεν δείχνουν πείνα!   και  Σχέδιο προβοκάτσιας οι Λαθρομετανάστες της Υπατίας)

Για να το καταφέρουν από την αρχή είχαν την αμέριστη συμπαράσταση και σιωπηρή ανοχή της συγκεκριμένης μάστιγας των Ελλήνων (κυβέρνησης), καθώς επίσης προωθούν τους δόλιους σκοπούς τους εις βάρος της ζωής των συγκεκριμένων πειραματόζωων -λαθρομεταναστών, αφού σε πάμπολες περιπτώσεις αρνούνται να τους σιτίσουν αν και οι ίδιοι οι λαθρομετανάστες ζητούν φαγητό, πράγμα που αντιβαίνει σε κάθε έννοια ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας επιλογής του ανθρώπου όταν μάλιστα αυτή η ελευθερία επιλογής αφορά την ίδια του την ζωή.
Που είναι οι αριστερόστροφοι κοχλίες που κόπτονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα; Μήπως είναι οι ίδιοι οι εκτελεστές των λαθρομεταναστών που ξεγέλασαν;



Που είναι ο συρφετός από τις ἑυαίσθητες" σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις ; (Μ.Κ.Ο οι οποίες αν και "Μη" κυβερνητικές πληρώνονται από το υστέρημα του ελληνικού λαού).

Που είναι το κράτος "δικαίου" να προστατέψει την ζωή τους από τους οργανωμένους εγκληματίες που παίζοντας με την ζωή αφελών ανθρώπων έναντι πινακίου φακής, προσπαθούν να διαμελίσουν ότι ακόμη αντιστέκεται από τον υγιή κοινωνικό ιστό των Ελλήνων;

Μια παρόμοια συγκεκριμένη εγκληματική ενέργεια ευτυχώς έγινε αιτία σύλληψης των εγκληματιών "αλληλέγυων" όπως διαβάζουμε στο Πρώτο Θέμα.

________________________

Δύο νεαρές φοιτήτριες, μέλη της Επιτροπής Αλληλεγγύης, που συνόδευαν μετανάστες στον Ερυθρό Σταυρό, συνελήφθησαν από αστυνομικούς με την κατηγορία της παρεμπόδισης σίτισης των νοσηλευόμενων μεταναστών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εναντίον των δύο γυναικών υποβλήθηκε μήνυση από το διευθυντή της Β' Παθολογικής Κλινικής, Δημήτριο Ζαχάρωφ, όταν εκείνος διαπίστωσε ότι οι δύο συνοδοί των απεργών πείνας δεν τους επέτρεψαν, μολονότι εκείνοι το ζήτησαν, να δεχθούν φαγητό από το νοσηλευτικό προσωπικό. Μάλιστα, οι δύο νεαρές δεν επέτρεψαν στον ίδιο τον κ. Ζαχάρωφ να χορηγήσει ορό στους μετανάστες και διαπληκτίστηκαν μαζί του.
Οι δύο συλληφθείσες οδηγήθηκαν στη ΓΑΔΑ το μεσημέρι της Τρίτης, ενώ εκεί έχει μεταβεί και η συνήγορός τους, κα. Ιωάννα Κούρτοβικ.

Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση φαίνεται να υιοθετεί σκληρή στάση απέναντι στους μετανάστες της «Υπατίας», καθώς αρμόδιοι κύκλοι διαμηνύουν ότι υπάρχει τελεσίγραφο: «Ή δέχεστε την πρόταση για τους 6+6 μήνες ή θα σας απελάσουμε άμεσα» είναι το μήνυμα, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, ισχύει συνολικά για τους απεργούς πείνας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στο μεταξύ, το βράδυ της Τρίτης η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ελένη Ράϊκου, με έγγραφό που έστειλε στον διοικητή της Α' Υγειονομικής Περιφέρειας Αττικής, Άρη Μουσιώνη, γνωστοποιεί ότι δεν έχει νομική δυνατότητα «να χορηγήσει εντολή, ή άδεια για επιχείρηση, ή ενέργεια οποιασδήποτε ιατρικής πράξης», ενώ τονίζει τις ποινικές ευθύνες των γιατρών αν δεν πράξουν, όσα οφείλουν, για τη σωτηρία ασθενούς.
Όπως αναφέρει η εισαγγελέας «ο γιατρός έχει το δικαίωμα, αλλά επέχει και ιδιαίτερη νομική υποχρέωση, να προβεί κατά τους κοινώς παραδεκτούς κανόνες της ιατρικής επιστήμης στη θεραπεία που θεωρείται αναγκαία για τη σωτηρία ή τη διασφάλιση της ζωής ή της υγείας του ασθενούς. Σε αντίθετη περίπτωση, κινδυνεύει να θεωρηθεί ως δράστης εγκλήματος δια παραλείψεως».

Η κ. Ράικου ζητά από τους γιατρούς να υπερασπισθούν το έννομο αγαθό της ζωής έναντι εκείνου του δικαιώματος αυτοδιάθεσης του ασθενούς και τους παρακινεί να επιχειρήσουν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για τους απεργούς «προς αποφυγή μη αναστρέψιμης βλάβης της υγείας τους, οι οποίες άλλωστε φέρουν τον χαρακτήρα «κοινωνικά πρόσφορης πράξης» μη συγκρουόμενης προς την κοινωνική ηθική τάξη, προς την οποία ευρίσκεται σε απολύτως παράλληλη θέση, καθώς η επιλογή μεταξύ του δικαιώματος αυτοδιαθέσεως της ζωής του ασθενούς και αυτού τούτου του έννομου αγαθού της ζωής, αναμφισβήτητα προσβλητέο παρίσταται το πρώτο των ως άνω δικαιωμάτων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου