Η Εικόνα της Καθαριωτίσσης μετά από 60 χρόνια στο Βαθύ της Ιθάκης
Με
αφορμή την συμπλήρωση 60 ετών από τον καταστροφικό σεισμό του 1953
πραγματοποιήθηκε στην Νήσο Ιθάκη, μετά πάσης θρησκευτικής λαμπρότητος, η
κάθοδος της εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου Καθαριωτίσσης από την Ιερά
Μονή, στην οποία φυλάσσεται, στο Βαθύ της Ιθάκης.
Την
εικόνα συνόδευαν από την Ιερά Μονή, ο καθηγούμενος της Ιεράς Μονής
Καθαρών Αρχιμ. π. Σεβαστιανός Μόσχος, ιερείς από το νησί της Ιθάκης και
πλήθος κόσμου.
Η Υποδοχή της Ιεράς Εικόνος έγινε στο Δημαρχείο της Νήσου, υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λευκάδος και Ιθάκης κ. Θεοφίλου.
Στην
υποδοχή επίσης συμμετείχαν ιερείς από το νησί της Λευκάδος και από την
Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ο Δήμαρχος του νησιού και το πολεμικό ναυτικό.
Στη
συνέχεια η εικόνα μεταφέρθηκε με λιτανευτική πομπή στον Μητροπολιτικό
Ναό της Ιθάκης όπου τελέσθηκε Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός.
