Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Φύσηξε ο βαρδάρης και οι μάσκες έπεσαν !


"Όταν δεν μένει τίποτα που να μην έχει ειπωθεί οι παραιτημένοι σου λένε να σωπάσεις οι βιαστικοί σου λένε να δοκιμάσεις άλλη γλώσσα και κάποιοι λοξοί σου λένε να βάλεις φωτιά στην καρδιά σου"

(Από τη νέα ποιητική συλλογή "Πυραγός επί τιμή" του π. Βασιλείου Θερμού στον οποίο και το αφιερώνουμε εξαιρετικά)

Ο τίτλος της ανάρτησής μας   μπορεί να μην  προδιαθέτει τον αναγνώστη για το τι θα διαβάσει σε αυτήν, ωστόσο εκφράζει σε μεγάλο βαθμό αυτό που έχουμε αντιληφθεί όχι μόνο εμείς αλλά και όλος σχεδόν ο ελληνικός λαός σχετικά  με τα πρόσωπα  και τα προσωπεία του πολιτικού, κομματικού, πνευματικού  αλλά και εκκλησιαστικού  προσκηνίου και παρασκηνίου.
Είδαμε να σκίζεται από τον εξ εσπερίας αέρα ο φερετζές του "νέου πατριωτισμού" για τον οποίο τόσα "όμορφα λόγια " είχε πεί ο κήρυκάς του κ. Παπανδρέου.
Είδαμε να πέφτει η ελλαδεμπορική - λαϊκή μάσκα του κ. Καρατζαφέρη  (η Ορθόδοξη  είχε μισοπέσει απο παλιά). Είδαμε  επίσης να φεύγει απο τα χέρια του κ. Σαμαρά, η  αντιμνημονιακή-πατριωτική βεντάλια. Και όλα αυτά έγιναν στο πρώτο φύσημα του "Βαρδάρη".



Τώρα που ορκίστηκε η "νέα μεταβατική κυβέρνηση" της τρικομματικής δικτατορίας και πέρασε ο καιρός της απανεμιάς, άρχισε πάλι να δυναμώνει αυτός ο τραχύς  βορειοδυτικός αέρας, διαλύοντας  τις ομίχλες και παρασύροντας  σκεπάσματα, τέντες, μάσκες και άχυρα.
 Μια  απο τις ομίχλες που διαλύθηκε ήταν και εκείνη που σκέπαζε τον  π. Βασίλειο Θερμό. Αυτή δηλαδή που εμπόδιζε να δεί κάποιος "κοινός θνητός" το αληθινό νόημα  της  ..λεπτής  και  εκσυγχρονιστικής θεολογικής του αντίληψης.

Δεν έχουν περάσει παρά λίγες ημέρες από τότε που διαβάσαμε ένα άρθρο του στο "Amen.gr", και  ακόμα προσπαθούμε να συνέλθουμε από τα όσα είπε σχετικά με τα "βρώμικα νερά της συνωμοσιολογίας και του αντισημιτισμού" και το "πλήθος από φοβίες που φώλιαζαν στο φαντασιακό των Ελλήνων".
Ειλικρινά νοιώσαμε έκπληξη όχι από το αλαζονικό ύφος με το οποίο περιγράφει το "κοινωνιολογικό και ψυχολογικό ενδιαφέρον" που παρουσιάζει ... μεγάλο  μέρος του ελληνικού λαού και που κατά τον ίδιο πρόκειται για  "άτομα τα οποία διαβάζουν λίγο, σκέφτονται υπεραπλουστευτικά " και ζούν στην "επαρχία και στα λαϊκά στρώματα των μεγαλουπόλεων", αλλά από την αυθαίρετη κρίση να ονομάζει   κάθε αντισιωνιστική  ένσταση- σημείωση  βασισμένη σε αδιάσειστα  στοιχεία, δημοσιευμένες θέσεις  και δηλώσεις, τεκμήρια, ιδιότητες κλπ, ως  "βρώμικα νερά της συνωμοσιολογίας και αντισημιτισμού ".

Ούτε λίγο, ούτε πολύ ο π.Β.Θερμός σαν άλλος "Πάγκαλος" ή σαν εκπρόσωπος της Ισραηλιτικής κοινότητας έγραψε ένα λιβελογράφημα εναντίον όλων εκείνων που τόλμησαν να βάλουν ως  περιεχόμενο της πολιτικής τους σκέψης ή των εκτιμήσεών τους, τις λέξεις  "σιωνισμός" , "εβραϊκά λόμπυ",  "Τραπεζοπιστωτικά ιδρύματα εβραϊκών συμφερόντων"  κλπ.

Για τον π.Θερμό όλοι εμείς που αντιδρούμε και αντιστεκόμαστε σε αυτή τη νεοταξική και νεοεποχήτικη λαίλαπα, όλοι εμείς που  μιλάμε για ελευθερία και  αξιοπρέπεια, όλοι εμείς που  αγωνιζόμαστε εναντίον εκείνων που με μια μονοκοντυλιά παρέδωσαν τη διαχείριση της ζωής μας και την εθνική κυριαρχία της χώρας μας στα βρώμικα χέρια των οικονομικών διολοφόνων  του παγκόσμιου τραπεζοπιστωτικού συστήματος, όλοι εμείς  που χτυπηθήκαμε απο τα ρόπαλα των κρατικών και παρακρατικών δυνάμεων καταστολής  υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα στην εργασία, στην ηλεκτροδότηση, στην δημόσια δωρεάν παιδεία, στην ασφάλιση, στην υγεία, στην ισονομία, στην  εφαρμογή του  Συντάγματος, στην ζωή, είμαστε  μια αμόρφωτη, θλιβερή  και αμαρτωλή  "πλέμπα" , που βγάζει τις φοβίες και τις ανασφάλειές της σε ένα βρώμικο αντισημιτισμό.

Αυτά π.Θερμέ μας τα έχουν πεί και άλλοι που τώρα χορεύουν καντρίλιες με τον Σαμαρά και τον Καρατζαφέρη. Αυτοί δηλαδή που σαν και σας  προσπάθησαν να προβοκάρουν τον δίκαιο αγώνα μας   βάζοντας μας στο ίδιο τσουβάλι με τους εξ ορισμού αντισημίτες του παλιού και του νέου ναζισμού.

Ούτε αντισημίτες είμαστε, ούτε φασίστες, ούτε ναζιστές αλλά Ορθόδοξοι Χριστιανοί που κρατούν την ματιά τους στα πρόσωπα του Μακρυγιάννη, του Παππουλάκου, του Παπαδιαμάντη, του Γέροντα Παϊσίου, του Γέροντα  Πορφυρίου, του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, του  Οσίου  πατρός Φιλοθέου Ζερβάκου και όλων των αγωνιστών και Μαρτύρων του χθές και του σήμερα.

Αφήσατε τα εκσυγχρονιστικά κηρύγματα γύρω απο το πως  εσείς και οι φίλοι σας θα "ανακαινίσετε"   το "παλιομοδίτικο"  λατρευτικό της εκκλησίας μας  και πως θα μας  "σώσετε" με μοντέρνο  και  αποτελεσματικώτερο τρόπο απο εκείνον που περιέγραψαν οι θεοφώτιστοι ΄Άγιοι Πατέρες, και  μπήκατε στο ρόλο του κυβερνητικού εκπροσώπου προσπαθώντας να μας κάνετε να αισθανθούμε και  ένοχοι για εγκλήματα που διέπραξαν  άλλοι.
 "...αποπροσανατολίζεται ο πολίτης από την κύρια ευθύνη του, την μετάνοιά του δηλαδή για όσα δεινά και ο ίδιος, με την πονηριά ή με τη ολιγωρία του, επεσώρευσε στον δημόσιο βίο και στην οικονομία. Αποθαρρύνεται από την εσωτερική αλλαγή του για την οποία πρέπει να εργασθή ώστε να επικρατήσει κάποτε επιτέλους και στον τόπο αυτό η ευνομία αντί για τις διαπλοκές συμφερόντων. Με άλλα λόγια, η συνωμοσιολογία και ο αντισημιτισμός είναι κατ’ ουσίαν λαϊκιστικά μεγέθη, διότι χαϊδεύουν τον Έλληνα ψιθυρίζοντάς του πόσο σπουδαίος και αθώος είναι, ένα θύμα των κακών της εκάστοτε εποχής..."
 Όχι αγαπητέ π. Θερμέ.
Δεν "τα φάγαμε μαζί" με τον Πάγκαλο, τον Σημίτη, τον Καραμανλή, τον Παπανδρέου  ή οποιονδήποτε άλλο εργάτη και υπηρέτη της Siemens, της Thyssen, της Goldman Sachs, της Group of thirty, της  Trilateral comission, της λέσχης Μπίλντεμπεργκ και κάθε άλλου απατεώνα και οικονομικού δολοφόνου.

Δεν είμαστε π. Βασίλειε μια χώρα διεφθαρμένων (όπως είπε ο τέως κατοχικός πρωθυπουργός)  η πονηριά και η ολιγωρία των οποίων  "επεσώρευσε" τα δεινά στον δημόσιο  βίο και την οικονομία, ούτε η δική μας "εσωτερική αλλαγή" θα φέρει την "ευνομία" (πόσες φορές ακούσαμε τον κ. Παπανδρέου να χρησιμοποιεί αυτήν τη ξεχασμένη λέξη;) και θα διώξει μακρυά τις "διαπλοκές συμφερόντων".

Αν όντως θέλετε να μιλήσετε σε κάποιον για διαπλοκές συμφερόντων  και ευνομία, μιλήστε  καλύτερα στον φυσικό σας προϊστάμενο ο οποίος αν και συμμερίζεται τις φιλοεβραϊκές σας απόψεις,  ωστόσο προτιμά να έχει τις δικές του σχετικά με όλα τα υπόλοιπα, αφού θεωρεί ως σοβαρό  συζητητή και συνταξιδιώτη τον "γνωστό και μη εξαιρετέο" κ. Λαυρεντιάδη.

Ορθόδοξο Παρατηρητήριο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου