Ἐνημέρωση Τοποθετήσεις Ὁμολογία
Περί θεόσδοτης ελευθερίας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησηςΗ θεόσδοτη ελευθερία, είναι χαρακτηριστικό του κατ’ εικόνα, που ούτε με τη πτώση των πρωτοπλάστων αφαιρέθηκε· αμαυρώθηκε όμως, όπως και όλα τα χαρακτηριστικά του κατ’ εικόνα. Δουλεία, που δεν επιβάλει την άρνηση του Χριστού, δεν καταδυναστεύει την σωτηρία μας· όμως με την (επαίσχυντη όντως) δουλεία που επεκτείνουν πλέον ηλεκτρονικώς δεν μας ζητήθηκε ακόμη να αρνηθούμε τον Χριστό. Το να είσαι δούλος ενός σατανικού αυτοκράτορα (και αυτό να αποδεικνύεται ηλεκτρονικώς) δεν είναι άρνηση. Άρνηση είναι να λατρεύσεις ένα ψεύτικο θεό… Επιπλέον, έχουμε περιπτώσεις αγίων που ήταν δούλοι, όμως αυτό δεν τους εμπόδισε στον αγιοπνευματικό τους αγώνα, αντιθέτως μάλιστα… Η (βάσιμη όντως) υποψία ότι θα θέλουν στο μέλλον να αρνηθούμε τελικώς τον Χριστό και ότι θα μας έχουνε «στο χέρι» με το τσιπάκι, είναι αποδεκτή, δεν αποτελεί όμως αφαίρεση της θεόσδοτης ελευθερία μας, αλλά ένας λόγος για να λάβουμε τα μέτρα μας ώστε να μη βρεθούμε μπροστά σε αυτό το δίλλημα. Από την άλλη όμως, κάθε μέρα έχουμε αυτό το δίλλημα· και πολλές φορές με τις αμαρτίες μας, αρνούμαστε τον Χριστό. Συνεπώς το τσιπάκι αποτελεί διαφορά μόνο όταν αποδειχθεί ότι είναι το χάραγμα του αντιχρίστου, επειδή από την Αποκάλυψη γνωρίζουμε ότι όσοι πάρουν το χάραγμα, δεν θα μετανοούν αλλά θα βλαστημούν από το πόνο…). Τέλος, το δίλλημα είναι ένα, θα αντισταθούμε στην φαύλη αυτή καταδυνάστευση (τσεκούρι και φωτιά;) ή θα δώσουμε (με ιλαρότητα) και χρήματα ακόμη στον δήμιό μας, όπως έκαναν οι μάρτυρες; Υγ. με τον οικουμενισμό τι γίνεται; Η αποδοχή από μερικούς ότι και οι ψευτοθεοί είναι αληθινοί, δεν φέρνει τον αντίχριστο; Γιατί δεν ξεσηκωνόμαστε για τον οικουμενισμό καλύτερα;
Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.comΕυχαριστούμε.
Περί θεόσδοτης ελευθερίας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θεόσδοτη ελευθερία, είναι χαρακτηριστικό του κατ’ εικόνα, που ούτε με τη πτώση των πρωτοπλάστων αφαιρέθηκε· αμαυρώθηκε όμως, όπως και όλα τα χαρακτηριστικά του κατ’ εικόνα. Δουλεία, που δεν επιβάλει την άρνηση του Χριστού, δεν καταδυναστεύει την σωτηρία μας· όμως με την (επαίσχυντη όντως) δουλεία που επεκτείνουν πλέον ηλεκτρονικώς δεν μας ζητήθηκε ακόμη να αρνηθούμε τον Χριστό. Το να είσαι δούλος ενός σατανικού αυτοκράτορα (και αυτό να αποδεικνύεται ηλεκτρονικώς) δεν είναι άρνηση. Άρνηση είναι να λατρεύσεις ένα ψεύτικο θεό… Επιπλέον, έχουμε περιπτώσεις αγίων που ήταν δούλοι, όμως αυτό δεν τους εμπόδισε στον αγιοπνευματικό τους αγώνα, αντιθέτως μάλιστα…
Η (βάσιμη όντως) υποψία ότι θα θέλουν στο μέλλον να αρνηθούμε τελικώς τον Χριστό και ότι θα μας έχουνε «στο χέρι» με το τσιπάκι, είναι αποδεκτή, δεν αποτελεί όμως αφαίρεση της θεόσδοτης ελευθερία μας, αλλά ένας λόγος για να λάβουμε τα μέτρα μας ώστε να μη βρεθούμε μπροστά σε αυτό το δίλλημα. Από την άλλη όμως, κάθε μέρα έχουμε αυτό το δίλλημα· και πολλές φορές με τις αμαρτίες μας, αρνούμαστε τον Χριστό. Συνεπώς το τσιπάκι αποτελεί διαφορά μόνο όταν αποδειχθεί ότι είναι το χάραγμα του αντιχρίστου, επειδή από την Αποκάλυψη γνωρίζουμε ότι όσοι πάρουν το χάραγμα, δεν θα μετανοούν αλλά θα βλαστημούν από το πόνο…).
Τέλος, το δίλλημα είναι ένα, θα αντισταθούμε στην φαύλη αυτή καταδυνάστευση (τσεκούρι και φωτιά;) ή θα δώσουμε (με ιλαρότητα) και χρήματα ακόμη στον δήμιό μας, όπως έκαναν οι μάρτυρες;
Υγ. με τον οικουμενισμό τι γίνεται; Η αποδοχή από μερικούς ότι και οι ψευτοθεοί είναι αληθινοί, δεν φέρνει τον αντίχριστο; Γιατί δεν ξεσηκωνόμαστε για τον οικουμενισμό καλύτερα;