Σχόλια ID-ont: 1)
Συγχαρητήρια στον κο Κάτσικα. Επιτέλους κάποιος αρμόδιος άρχισε να
ψελλίζει ορισμένες αλήθειες για την Κάρτα του Πολίτη: ότι πρόκειται δηλ.
για ένα βαρέλι χωρίς πάτο. Πρόκειται για ένα σύστημα στο οποίο θα
βάλουν τα στοιχεία των πολιτών και μετά θα καθίσουν και θα περιμένουν
να δουν, πότε τα "τρωκτικά" θα κλέψουν αυτά τα στοιχεία για να αρχίσουν τις συγνώμες:
-"Μας συγχωρείτε για την απώλεια των προσωπικών σας δεδομένων",
-"Προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε την ζημιά για τους πολίτες μας",
-"Έχοντας την εμπειρία αυτής της διαρροής θα βελτιώσουμε την ασφάλεια των συστημάτων μας", κοκ.
-"Μας συγχωρείτε για την απώλεια των προσωπικών σας δεδομένων",
-"Προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε την ζημιά για τους πολίτες μας",
-"Έχοντας την εμπειρία αυτής της διαρροής θα βελτιώσουμε την ασφάλεια των συστημάτων μας", κοκ.
Στην Ρωσία πάντως αυτό το παραδέχθηκε ο ίδιος ο Πρόεδρος Medvedev και όχι ένας Γενικός Γραμματέας Υπουργείου.
2) Θα κοστίσει 160 εκ.€ αλλά "τα 160 εκατ. είναι τάξη μεγέθους, καθώς το τελικό κόστος θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες." Δηλ το κόστος σίγουρα θα πολλαπλασιαστεί. Το θέμα που δεν ξέρουμε, είναι πόσο. Κάτι ανάλογο δεν γίνεται με όλα τα έργα στην χώρα μας; Αυτό δεν έγινε και με τους Ολυμπιακούς Αγώνες; Ξέρει κανείς πόσο κόστισαν;
