Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθεΐα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθεΐα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

«Παιδιά χωρίς Θεό». Στις ΗΠΑ δημιούργησαν site για να προωθήσουν τον αθεϊσμό στα παιδιά!


Η Αμερικανική Ανθρωπιστική Οργάνωση (AHA) δημιούργησε ένα website αφιερωμένο στην παροχή βοήθειας στα παιδιά και τους εφήβους διαφόρων ηλικιών που δεν πιστεύουν στο Θεό ή που δεν έχουν ακόμη σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη , στο δρόμο τους προς τον αθεϊσμό.

Η ιστοσελίδα
KidsWithoutGod.com («Παιδιά χωρίς Θεό»), που προωθείται από την ΑΗΑ στα τέλη Νοεμβρίου, μεταξύ άλλων θεμάτων, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη θρησκεία, την επιστήμη, τη σεξουαλικότητα και τις διακρίσεις.
Όπως ανακοινώνεται στην αρχική σελίδα, με την φράση-καλωσόρισμα «Παιδιά χωρίς Θεό» είναι ένα
site για τα εκατομμύρια των νέων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο που «επέλεξαν την γνώση» και «εγκατέλειψαν τις προκαταλήψεις»(!).

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Τὰ συνθήματα τῶν ἀθεϊστῶν καὶ ἀναρχικῶν δὲν εἶναι τυχαῖα!


Τὰ συνθήματα τῶν ἀθεϊστῶν καὶ ἀναρχικῶν δὲν εἶναι τυχαῖα!

ΙΣΩΣ θὰ ἔχετε διαβάσει ἀγαπητοί μας ἀναγνῶστες ἕνα ἀπὸ τὰ πολλὰ συνθήματα στοὺς τοίχους, «Οὔτε Θεοί, οὔτε ἀφέντες».
Πρόκειται γιὰ προσφιλὲς σύνθημα τῶν ἀναρχικῶν, οἱ ὁποῖοι, ὅπως ἰσχυρίζονται, δὲν ἀνέχονται «λαιμαριὰ» στὸ λαιμό τους! Ἀλλὰ δὲ γνωρίζουν προφανῶς ποιός, ὀρθότερα, ποιά, πρωτολάνσαρε αὐτὸ τὸ σύνθημα.
 Ἡ φράση “No Gods, No Masters” ἐμφανίζεται στὸ ἐπίσημο περιοδικὸ “The Woman Rebel”, ποὺ πρωτοκυκλοφόρησε τὸ 1914, ἀπὸ τὴν «ἱέρεια» τῆς εὐγονικῆς καὶ «εἴδωλο» τοῦ φεμινισμοῦ Ἀμερικανίδα μαρξίστρια καὶ ἀθεΐστρια Margaret Sanger (1879 – 1966).
Εἶναι ἐκείνη, ποὺ εὐθύνεται γιὰ ἑκατομμύρια θύματα τῶν εὐγονικῶν πρακτικῶν, τὶς ὁποῖες ἐκείνη προωθοῦ σε καὶ γιὰ τὴν δραστηριότητά της αὐτὴ τὴν ἀποκαλοῦν οἱ θρησκευόμενοι Ἀμερικανοὶ «Μητέρα τοῦ Ἀμερικανικοῦ Ὁλοκαυτώματος».
Ἡ ἀθεΐστρια αὐτὴ εὐθύνεται ἐπίσης γιὰ τὸν θάνατο ἑκατομμυρίων ἐμβρύων, διότι αὐτὴ προώθησε ὅσο κανεὶς ἄλλος, μέσῳ τοῦ φεμινισμοῦ, τὶς ἀμβλώσεις!
Εἶναι αὐτή, ποὺ ἀπροκάλυπτα δήλωσε σὲ ἄρθρο της τὸ ἑξῆς φρικιαστικό: «τὸ πιὸ ἐλεῆμον πράγμα, ποὺ μία μεγάλη οἰκογένεια μπορεῖ νὰ κάνει σὲ ἕνα ἀπὸ τὰ βρέφη της εἶναι νὰ τὸ σκοτώσει»!

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Διάλογος του άθεου Ντιντερό με τον χριστιανό Όϊλερ. Γιώργου Παπαθανασόπουλου


Διάλογος του άθεου Ντιντερό με τον χριστιανό Όϊλερ

Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου

Φέτος είναι τα 300 χρόνια από τη γέννηση του ηδονιστή και άθεου διανοητή Ντενίς Ντιντερό και το τεύχος του Μαϊου 2013 του γαλλικού περιοδικού " Lire" ("Διαβάζω" στα ελληνικά) είναι αφιερωμένο σ' αυτόν, με τον τίτλο: " Ντιντερό, ο φιλόσοφος της ηδονής - Τα κλειδιά της ζωής και του έργου του". Γύρω από τον Ντιντερό και τον επίσης άθεο συνεργάτη του Ντ' Αλαμπέρ στήθηκε μια μυθολογία από τους οπαδούς του υλισμού και αθεϊσμού, με την παραποίηση της ιστορίας και την μεγέθυνση της προσφοράς τους στην εξέλιξη των πολιτικών και κοινωνικών ελευθεριών, στην επιστήμη και στην τεχνολογία. 

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Ὁ ἀνύπαρκτος ἀνθρωπισμός τοῦ ἀθεϊσμοῦ


Ὁ ἀνύπαρκτος ἀνθρωπισμός τοῦ ἀθεϊσμοῦ

ΟΙ ΟΡΟΙ ἀθεϊσμὸς καὶ ἀνθρωπισμὸς εἶναι δύο ἔννοιες ἀπόλυτα ἀσυμβίβαστες, ἔστω καὶ ἂν θέλουν οἱ ἀθεϊστὲς νὰ παρουσιάζονται ὡς ἀνθρωπιστές. Ἡ ἱστορία βοᾶ γιὰ τὰ πολυπληθέστερα καὶ φρικτότερα ἐγκλήματα, τὰ ὁποῖα ἔχουν διαπράξει ἀθεϊστές, (γαλλικὴ ἐπανάσταση, μαρξιστικὰ καθεστῶτα, κ.λπ.). Γιὰ νὰ καταλάβετε πόσο ἀπάνθρωποι καὶ μισάνθρωποι εἶναι οἱ ἀθεϊστὲς παραθέτουμε μία εἴδηση, ἡ ὁποία ἔχει τὴ σημασία της.
Ὁ γνωστὸς ἄγγλος βιολόγος Richard Dawkins, ὁ ἡγέτης τοῦ λεγομένου «νεοαθεϊσμοῦ» καὶ συγγραφέας τοῦ κατάπτυστου βιβλίου «Ἡ περὶ Θεοῦ αὐταπάτη», ἰδοὺ πῶς χαρακτήρισε τὸ ἀνθρώπινο ἔμβρυο: «Ὅσον ἀφορᾶ τὶς ἔννοιες τοῦ "ἀνθρώπου" ποὺ σχετίζονται μὲ τὴν ἠθική τῆς ἄμβλωσης, κάθε ἔμβρυο εἶναι λιγότερο ἀνθρώπινο ἀπὸ ὅ,τι εἶναι ἕνα ἐνήλικο γουρούνι»!

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Ὁ ἄθεος μαρξισμός συνεχίζει νά δολοφονῆ θρησκευομένους


Ὁ ἄθεος μαρξισμός συνεχίζει νά δολοφονῆ θρησκευομένους

Μπορεί ἡ ἄλλοτε κραταιὰ Σοβιετικὴ Ἕνωση νὰ διαλύθηκε καὶ τὸ θλιβερό της σύμβολο, τὸ τεράστιο ἄγαλμα τοῦ «πατερούλη τῶν λαῶν» Στάλιν νὰ ἔλειωσε σὲ κάποιο χυτήριο τῆς Μόσχας, ἀλλὰ ἡ πολιτικὴ της συνεχίζει νὰ ἐφαρμόζεται πιστὰ στὸ τελευταῖο προπύργιο τοῦ μαρξισμοῦ, τὴ Βόρεια Κορέα.
Μεταξὺ τῶν ἄλλων «φιλολαϊκῶν μέτρων», ἡ στυγνὴ δικτατορικὴ κυβέρνηση τῆς χώρας αὐτῆς ἐφαρμόζει μὲ ἰδιαίτερη σκληρότητα καὶ τὸ διωγμὸ τῶν Χριστιανῶν, ὡς δῆθεν ἀπαίτηση τοῦ κορεάτικου λαοῦ!
Σποραδικὲς πληροφορίες, οἱ ὁποῖες διοχετεύονται στὸ ἐξωτερικὸ μὲ ἄκρα μυστικότητα, λόγῳ πρωτοφανῶν ἀπαγορεύσεων τῆς κόκκινης δικτατορίας, κάνουν λόγο γιὰ παντελῆ ἀπαγόρευση κάθε θρησκευτικῆς δραστηριότητας. Κάθε ἀπόπειρα θρησκευτικῆς ἐκδήλωσης τιμωρεῖται μὲ θάνατο!
Καὶ ξέρετε γιατί;
Ἐπειδὴ ἐφαρμόζεται μὲν τὸ μαρξιστικὸ «δόγμα» περὶ τῆς θρησκείας ὡς «ὄπιο τοῦ λαοῦ», ἀλλὰ κυρίως διότι «θεὸς» θεωρεῖται ὁ αἱμοσταγὴς κομμουνιστὴς δικτάτορας τῆς χώρας Κὶμ Γιονγκ – Οὔν, ὁ γιὸς τοῦ ἀποθανόντος μπαμπὰ – δικτάτορα, ἐγγονὸς τοῦ ἀποθανόντος παπποῦ – δικτάτορα κ.λπ., τόσο δημοκρατικὰ ἐκλεγμένος! Τελειώνουμε τὸ σχόλιό μας μὲ τὴν εἴδηση δημόσιου τυφεκισμοῦ δύο ἀνθρώπων τελευταῖα, μὲ τὴν κατηγορία ὅτι ἦσαν Χριστιανοί!

Ὀρθόδοξος Τύπος ἀρ. φύλ. 1966, 8 Μαρτίου 2013

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Βρετανία: Ιδρύθηκε η πρώτη εκκλησία για… άθεους στο Λονδίνο


Έτοιμη να ρίξει άπλετο μηδενιστικό «σκότος» στις ψυχές των πιστών της στο Άισλινγκτον του Λονδίνου είναι η πρώτη εκκλησία άθεων, σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα Islington Gazette.   

Στον ναό του Αγίου Παύλου θα πραγματοποιούνται, τελετές αλλά στην αθεϊστική εκδοχή τους: γάμοι, κηδείες, όχι όμως και βαπτίσεις. Οι άπιστοι-πιστοί θα συναθροίζονται κάθε πρώτη Κυριακή του μήνα. 
Κάθε φορά θα υπάρχει και ένας διαφορετικός κεντρικός ομιλητής που θα μιλά για ένα θέμα, ενώ θα φιλοξενούνται μουσικά σχήματα, αλλά και κωμικοί που θα παρωδούν τον χριστιανικό μονοθεϊσμό.
newpost.gr

Εύλογη Ερώτηση: Θα διακωμωδούν και το ισλάμ, τον βουδισμό, τον ιουδαϊσμό; κ.λ.π.

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Στοιχεία σοκ για την Ευρώπη: Οι λευκοί Βρετανοί αποτελούν πλέον την μειοψηφία στο Λονδίνο για πρώτη φορά…


Το 45% του πληθυσμού του Λονδίνου είναι πλέον λευκοί ενώ το 2001 το ποσοστό αυτό άγγιζε το 60%.
Αύξηση πληθυσμού στο Λονδίνου κατά 3,7 εκ., εκ των οποίων το 60% είναι μετανάστες.
1 στους 3 κατοίκους έχει γεννηθεί εκτός Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ πλέον οι Βρετανοί είναι περισσότερο μορφωμένοι και λιγότερο θρησκευόμενοι…!
Αυτό είναι το προφίλ της πολυπολιτισμικότητας. Απολαύστε το.

Γράφει η Norma Cohen
Οι λευκοί Βρετανοί δεν αποτελούν πλέον την πλειονότητα των ανθρώπων στο Λονδίνο, για πρώτη φορά, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της απογραφής κάτι που μας οδηγεί σε μια κοσμοπολίτικη πλέον πρωτεύουσα ολοένα και πιο αποκλίνουσα από την εθνική οικονομία γύρω από αυτό.

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Αθεϊσμός και Αντιχριστιανισμός


Πολλοί εμφανίζονται ως "άθεοι" στις συζητήσεις μαζί μας, είτε σε φόρουμ, είτε σε ιδιωτικά μηνύματα, είτε μέσω αρθρογραφίας τους, είτε προφορικά. Αυτοί αυτοπροβάλλονται ως "φορείς της προοδευτικότητας", "ορθολογιστές", "μορφωμένοι", "ψαγμένοι", κλπ. Όλοι αυτοί όμως έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, που τους διαφοροποιεί από  τους απλούς άθεους ή τους αθεϊστές:
Τρέφουν μανιώδες μίσος ειδικά για τον Χριστιανισμό.

Ένας άθεος, απλώς δεν έχει πεισθεί για την ύπαρξη του Θεού. Όμως δεν τρέφει καμία εμπάθεια για όσους πιστεύουν, ή για τα σεβάσματά τους. Δεν δογματίζει για τη μη ύπαρξη του Θεού. Απλώς ο ίδιος δεν έχει πεισθεί, και είναι ανοιχτός σε κάθε λογίκευση, χωρίς παρωπίδες και εμμονές. Ο άνθρωπος αυτός, ουσιαστικά ταυτίζεται με τον Εμπειρικό Αγνωστικιστή, και μόνο οι λέξεις διαφέρουν.

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ περί Δημιουργίας


᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 12ῃ Ἰουλίου 2012
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Ὁ ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν Θεῖος Παῦλος ἀναφερόμενος στούς μακράν τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ εὑρισκομένους καί στερουμένους τῆς Θείας Χάριτος καί τοῦ Θείου φωτισμοῦ γράφει στήν πρός Ρωμαίους (1:22) ἐπιστολήν του «παρεδόθησαν εἰς ἀδόκιμον νοῦν. Καί φάσκοντες εἶναι σοφοί ἐμωράνθησαν».
Ἡ οὐσιώδης αὐτή κρίσις ἁρμόζει ad hoc σέ ὅλους ἐκείνους πού μέ ἐμπάθεια, κακότητα καί μέ πρόδηλη φασιστική νοοτροπία ἀφοῦ μόνον ἡ δική τους «ἀλήθεια» πρέπει νά ὑπάρχει καί ἀπαγορεύεται ἐπί ποινῇ γελοιοποιήσεως, ἐξυβρίσεως καί εὐτελισμοῦ ἡ δημοκρατικά κατοχυρωμένη ἔκφρασις ἀντιθέτου γνώμης μεθοδευμένα ἐπεδόθησαν σέ συστηματική διαστρέβλωση τῶν θέσεών μου, μέ ἀφορμή τό πρόσφατο ἀνακοινωθέν μου γιά τήν «θεοποιημένη» ἐκτίμηση τῶν ἀποτελεσμάτων τοῦ πειράματος Cern, ὄχι ἀσφαλῶς σέ ἐπιστημονικό πεδίο ἀλλά σέ ἠθικό, ὑπαρξιακό, πνευματικό καί φιλοσοφικό.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ἡ τρέλλα τοῦ ἀθεϊσμοῦ. Μία διαφορετική ψυχασθένεια. Μιχαὴλ Μιχαηλίδη, Θεολόγου


Ἡ τρέλλα τοῦ ἀθεϊσμοῦ. Μία διαφορετική ψυχασθένεια

Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου

Τό ἱστορικό φαινόμενο τῆς ἀθεΐας δέν εἶναι τωρινό· ἀλλ᾽ ὅσο χρονολογεῖται τό ἠθικό κακό στόν κόσμο, τόσο καί ἡ ἄρνηση τοῦ Θεοῦ ἐμφανίζεται σάν ἐξαίρεση στ᾽ ἀνθρώπινα ἤθη καί τούς κοινωνικούς θεσμούς.
 Ἡ ἀθεΐα - ἡ ἄρνηση, δηλαδή, τῆς ὕπαρξης τοῦΘεοῦ - δέν εἶναι τόσο ἰδιότητα τοῦ νοῦ καί τῆς λογικῆς, ὅσο, συνέπεια καί ἀποτέλεσμα τοῦ ἄθεου καί χωρίς ἦθος, βίου.
"Γίνεται πρῶτα ἡ καρδιά ἀκάθαρτη καί ὕστερα σκοτίζεται ὁ νοῦς", παρατηρεῖ ὁ Παν. Τρεμπέλας.

Παρόμοια ἐκφράζεται καί ὁ πρωτοπρεσβύτερος Στυλιανός Ἀνανιάδης στό περίφημο πεντάτομο ἑρμηνευτικό ἔργο του στούς ψαλμούς τοῦ Δαβίδ. Ἀφορμή λαμβάνει ἀπ᾽ τούς ψαλμούς 13 καί 52, στούς ὁποίους ἐπαναλαμβάνει τόν ἴδιο πρωτοείπωτο καί ἐκπληκτικό λόγο: «Εἶπεν ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ· οὐκ ἔστιΘεός».
Καί σχολιάζει ὁ ἑρμηνευτής ὅτι, "δέν ἐννοεῖ τή θεωρητική ἀπιστία, πού προέρχεται ἀπό θεωρητική σκέψη καί συλλογισμούς, ἀλλά γιά πρακτική ἀπιστία, πού προέρχεται ἀπό ἀνθρώπους ἠθικά διεφθαρμένους".

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Νεο -Αθεϊσμός: Η σύγχρονη θρησκεία χωρίς Θεό! Λάμπρου Σκόντζου


Νεο -Αθεϊσμός: Η σύγχρονη θρησκεία χωρίς Θεό!

Λάμπρου Σκόντζου θεολόγου καθηγητού

Ο διάβολος είναι ο μεγάλος αντίπαλος του Θεού. Αφότου ξέπεσε από την τιμητική και μακάρια θέση του στα τάγματα των αγγελικών δυνάμεων, έθεσε ως στόχο του να πλήξει τη Θεότητα πιστεύοντας, μέσα στην εγωιστική του σκοτοδίνη, ότι μπορεί να καταστρέψει το Θεό καινά πάρει τη θέση Του! Όμως διαπίστωσε ενωρίς ότι είναι αδύνατον να αγγίξει η εχθρότητά του ευθέως τη Θεότητα και γι' αυτό στράφηκε κατά των θείων δημιουργημάτων και ιδιαιτέρως του ανθρώπου, ο οποίος αποτελεί την κορωνίδα της κτίσεως. Επιθυμεί σφόδρα να αποκόψει τον άνθρωπο από την κοινωνία του με το Θεό, ώστε να τον προσδέσει στη δίκη του επιρροή, και τελικά να τον καταστρέψει. Πιστεύει πως η καταστροφή του ανθρώπου σημαίνει καίριο πλήγμα για τον ίδιο το Θεό.

Διαβάζοντας με προσοχή το ιερό βιβλίο της Γενέσεως παρατηρούμε ότι η προσπάθεια του διαβόλου, προκείμενου να παρασύρει τους πρωτοπλάστους στην πτώση, επικεντρώνεται στη μείωση της απολυτότητας του Θεού. Αυτό είναι το πρώτο βήμα του φαινομένου της αθεΐας στην ανθρώπινη ιστορία.
Από τη στιγμή που οι πρωτόπλαστοι πείστηκαν για την σχετικότητα του Θεού και τη δυνατότητά τους να γίνουν από μονοί τους θεοί, άρχισε και η αμφισβήτησή Του, η οποία στο διάβα των αιώνων πήρε τη μορφή της ολοκληρωτικής άρνησής Του.

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Η ψυχοπαθολογία του Αθεϊσμού. Μιχαήλ Μιχαηλίδη


Τοῦ κ. Μιχαὴλ Ε. Μιχαηλίδη, Θεολόγου

Τό θέμα τοῦ ἀθεϊσμοῦ, οὔτε μοντέρνο εἶναι, ἀλλ’ οὔτε καμιά σχέση ἔχει μέ τήν ἐπιστήμη.
Οἱ ρίζες του βρίσκονται στήν προμηθεϊκή ἀνταρσία τοῦ πρώτου ἀνθρώπου.
Τότε, πού θέλησε ὁ ἄνθρωπος νά γίνει θεός, χωρίς τό Θεό. Τότε, πού κυοφορήθηκε καί γεννήθηκε ἡ πρώτη ἀνθρώπινη τραγωδία. «Καί ἔσεσθε ὡς θεοί» (Γεν. Γ΄ 5).
Καί τό κακό κληρονομήθηκε πιά, γιά πάντα, στό ἀνθρώπινο γένος καί σ’ ὅλες του τίς μορφές καί μ’ ὅλες του τίς διαστροφές.

Ἡ δραματική πάλη διεξάγεται στήν ἀνθρώπινη καρδιά: «Οὐ γάρ ὅ θέλω ποιῶ ἀγαθόν, ἀλλ’ ὅ οὐ θέλω κακόν, τοῦτο πράσσω» (Ρωμ. Ζ΄ 19). Ἡ ἁμαρτία ἔχει σκοτίσει τό νοῦ καί τή συνείδηση, «τοῦ ποιεῖν τά μή καθήκοντα». Γνωρίζει ὁ ἄνθρωπος τό καλό, ἀλλά γιά νά τό ἐπιτύχει, πρέπει νά παλέψει σκληρά.
Ἔτσι, ἀποδιοργανωμένος ὑπαρξιακά καί ἠθικά, ὄχι μόνο ἀποστρέφεται τό καλό, ἀλλά ἀποστρέφεται καί τόν ἴδιο τό Θεό, πού εἶναι ἡ πηγή τῆς ἠθικῆς τελειότητας.
Ἐδῶ ἀκριβῶς βρίσκεται ἡ ψυχοπαθολογία τοῦ ἀθεϊστῆ καί τοῦ ἀθεϊσμοῦ.
Ἡ μελέτη τῶν ψυχολογικῶν διαταραχῶν καί τῶν ἐσωτερικῶν ἀπωθημένων ἀντιδράσεων, τοῦ ἀφαιροῦν κάθε νηφάλια σκέψη περί Θεοῦ. Καί εἶναι πολύ φυσικό. Πῶς εἶναι δυνατό ὁ ἁμαρτωλός ν’ ἀκούσει γιά Θεό καί ἁγιότητα;
Πῶς ὁ ἔνοχος θά θελήσει νά δεχτεῖ ἀποτίμηση τῶν πράξεών του; Πῶς ὁ ὑλιστής καί μονιστής θά πιστέψει σέ Θεό καί σέ μεταθανάτια, αἰώνια ζωή;

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Η ένωση "αθέων" γίνεται σωματείο. Ζητούν κατάργηση Θρησκευτικών, και άλλα.

Δεν έχουν το Θεό τους!!

«Το να πιστεύεις στον θεό είναι σαν να πιστεύεις στον Μπάτμαν» γράφει ένα σύνθημα στο Πολυτεχνείο λίγο πριν από την αίθουσα ΜΑΧ. Προχωρώντας μέσα στην αίθουσα, ένα διάτρητο σχέδιο από χαρτόνι με τον Χριστό σε περίοπτη θέση, την επιγραφή δίπλα «πώς να τετραγωνίσετε τον κύκλο» και από πάνω ένα τετράγωνο φωτοστέφανο. 

Παρ' όλο που οι παραπάνω αφορισμοί μόνο οργισμένες αντιδράσεις μπορεί να προκαλέσουν, κάποιοι όχι απλά δεν θίγονται αλλά πάνε και μερικά βήματα παραπέρα. Με σκέψεις για προσφυγές μέχρι και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, η «Ένωση Αθέων» διαπιστώνει πως «η θρησκευτική ελευθερία είναι μια έννοια ελάχιστα κατανοητή στη χώρα μας».

Υπάρχει τέτοια Ένωση; Κι όμως. «Υπάρχουν πολλοί που δεν το δηλώνουν ανοικτά από φόβο κοινωνικού στίγματος. Να ακουστεί δημόσια η φωνή μας και να αντιπροσωπεύσουμε την αθεϊστική σκοπιά των πραγμάτων στον κοινωνικό διάλογο». Για την ώρα η Ένωση Αθέων είναι μια απλή ένωση προσώπων, η οποία όμως βρίσκεται στη διαδικασία ίδρυσης σωματείου που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Μάιο.

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Τα στάδια του Αθεϊσμού - Μητροπολίτη Ιερόθεου Βλάχου

Κάθε γεγονός και κάθε πνευματική κατάσταση έχει στάδια. Σταδιακά αναπτύσσεται ο άνθρωπος και σταδιακά μπορεί να ζήσει διάφορες καταστάσεις. Στάδια μπορεί να διακρίνει κανείς στην αμαρτία, αλλά και στην αρετή. Έτσι μπορούμε να μιλήσουμε για στάδια και στον αθεϊσμό.

Όταν μιλάμε για αθεϊσμό πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί. Γιατί αυτός που εμείς νοιώθουμε άθεο στην πραγματικότητα δεν είναι. Μπορεί κάποιος να ζει πολύ διαφορετικά από ό,τι ζούμε εμείς, αλλά αυτό δεν μπορεί να κληθεί αθεΐα. Υπάρχει ο θεωρητικός αθεϊσμός και πρακτικός αθεϊσμός, μπορούμε δε να ισχυρισθούμε ότι υπάρχει και ο θρησκευτικός αθεϊσμός. 
Στον τελευταίο ανήκουν οι άνθρωποι εκείνοι που ζουν στον χώρο της Εκκλησίας πολύ επιφανειακά, χωρίς να αποκτούν προσωπική επίγνωση της θείας Χάριτος, προσωπική γνώση του Θεού. 
Οι Φαρισαίοι της εποχής του Χριστού ζούσαν μια τέτοια ιδιότυπη αθεΐα. Υποστήριζαν και δίδασκαν τον νόμο και όμως αγνοούσαν τον Νομοθέτη, και όχι μόνον Τον αγνοούσαν αλλά και Τον σταύρωσαν. Γιʼ αυτό είναι δύσκολο κανείς να χαράξει μια διαχωριστική γραμμή μεταξύ της πίστεως και της απιστίας. Μπορεί κάποιος να φαίνεται πιστός και όμως να καταλήξει σε πλήρη αθεΐα και αγνωστικισμό. Και μπορεί κάποιος άλλος να φαίνεται εξωτερικά άθεος και όμως να βρει την τέλεια πίστη. Θα ήθελα στην συνέχεια να παρουσιάσω, παρά την δυσκολία τα στάδια του αθεϊσμού, όπως τα περιγράφει ο Κλεμάν.
 

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος -Διάλογος ανάμεσα σε έναν γέροντα και έναν άθεο.


Ένα πρωινό συζητά ο Γέροντας με δυο-τρεις επισκέπτες στο σπίτι του. Ο ένας είναι ιδεολόγος κομμουνιστής.
Σε μια στιγμή έρχεται κάποιος απ’ έξω και τους πληροφορεί ότι η Αθήνα έχει γεμίσει από φωτογραφίες του Μαο Τσε Τουγκ με την επιγραφή: «Δόξα στον μεγάλο Μάο». Ήταν η ημέρα κατά την οποία είχε πεθάνει ο Κινέζος δικτάτορας.
Γέροντας: Έτσι είναι, παιδάκι μου. Δεν υπάρχουν άθεοι. Ειδωλολάτρες υπάρχουν, οι οποίοι βγάζουν τον Χριστό από τον θρόνο Του και στη θέση Του τοποθετούν τα είδωλά τους. Εμείς λέμε: «Δόξα τω Πατρί και τω Υιώ και τω Αγίω Πνεύματι». Αυτοί λένε: «Δόξα στον μεγάλο Μάο». Διαλέγεις και παίρνεις.
Άθεος: Και σεις, παππούλη, το παίρνετε το ναρκωτικό σας. Μόνο που εσείς το λέτε Χριστό, ο άλλος το λέει Αλλάχ, ο τρίτος Βούδα κ.ο.κ.
- Ο Χριστός, παιδί μου, δεν είναι ναρκωτικό. Ο Χριστός είναι ο Δημιουργός του σύμπαντος κόσμου. Αυτός που με σοφία κυβερνά τα πάντα: από το πλήθος των απέραντων γαλαξιών μέχρι τα απειροελάχιστα σωματίδια του μικροκόσμου. Αυτός που δίνει ζωή σε όλους μας. Αυτός που σ’ έφερε στον κόσμο και σου’ χει δώσει τόση ελευθερία, ώστε να μπορής να Τον αμφισβητής, αλλά και να Τον αρνήσαι ακόμη.
- Παππούλη, δικαίωμά σας είναι να τα πιστεύετε όλα αυτά. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και αληθινά. Αποδείξεις έχετε;
- Εσύ όλα αυτά τα θεωρείς παραμύθια, έτσι δεν είναι;
- Βεβαίως.
- Αποδείξεις έχεις; Μπορείς να μου αποδείξεις ότι όσα πιστεύω εγώ είναι ψεύτικα;
- ...
- Δεν απαντάς, διότι και συ δεν έχεις αποδείξεις. Άρα και συ πιστεύεις ότι είναι παραμύθια. Κι εγώ μεν ομιλώ περί πίστεως, όταν αναφέρωμαι στον Θεό. Εσύ όμως, ενώ απορρίπτεις τη δική μου πίστη, στην ουσία πιστεύεις στην απιστία σου, αφού δεν μπορείς να την τεκμηριώσης με αποδείξεις. Πρέπει όμως να σου πω ότι η πίστη η δική μου δεν είναι ξεκάρφωτη. Υπάρχουν κάποια υπερφυσικά γεγονότα, πάνω στα οποία θεμελιώνεται.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου