Επιστολή αναγνώστη
Η Νίκαια, η πόλη των μικρασιατών την οποία δημιούργησαν από το απόλυτο μηδέν όσοι επέζησαν από της σφαγές των κεμαλικών ισλαμιστών στην Μικρά Ασία, κατάντησε μια πόλη που κανείς δεν μπορεί να κυκλοφορήσει μόνος ή χωρίς αυτοκίνητο μετά την δύση του ηλίου, φοβούμενος την ζωή του.
Μια εργατούπολη η οποία έζησε κυρίως από την οικοδομική δραστηριότητα αλλά σε μεγάλο βαθμό και από την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, είτε του Περάματος, είτε του Σκαραμαγκά -Ελευσίνας.
Και οι δύο αυτές οικονομικές διέξοδοι δεν υπάρχουν πλέον με αποτέλεσμα όχι μόνο η Νίκαια, αλλά και το Πέραμα, το Κερατσίνι, η Αμφιάλη, τα Ταμπούρια και άλλες πολλές συνοικίες με εκατοντάδες χιλιάδων κατοίκους να μαστίζονται από την απόλυτη ανεργία.
Σ΄ αυτή την απόλυτη ανεργία ήρθαν, ιδίως βοηθούμενοι και στηριζόμενοι από τις δημαρχιακές αρχές των τελευταίων 8 ετών, ατελείωτες ορδές από λαθραίους μετανάστες, και ξαφνικά άρχισαν να αποκτούν τα μαγαζιά των ταλαίπωρων Νικαιωτών, αλλά και να προβαίνουν σε αγορές σπιτιών. Που βρήκαν τα χρήματα για όλα αυτά;
Γνωρίζουμε ανθρώπους πακιστανικής προέλευσης οι οποίοι αγόρασαν το τρίτο τους σπίτι, όταν οι υπόλοιποι δεν μπορούν να πληρώσουν ούτε τα κοινόχρηστα με αποτέλεσμα για δεύτερο χρόνο πάρα πολλές πολυκατοικίες να μην χρησιμοποιήσουν πετρέλαιο για θέρμανση, και να κόψουν ένα σωρό άλλα έξοδα, πολλοί άρχισαν να στερούνται και το ηλεκτρικό ρεύμα.
Σ΄αυτή τη ταλαίπωρη πόλη λοιπόν γνωρίσαμε χτές μια κατάσταση ρατσιστικής τρομοκράτησης των Ελλήνων κατοίκων της. Στίφη λαθραίων επικοιστών κυρίως Πακιστανών, μαζί με ανθρώπους χωρίς εθνική ταυτότητα από διάφορες αριστερές ρόζ συνιστώσες, ανέμειξαν τις οσμές των αβάπτιστων μαζί με τις οσμές αυτών που αρνήθηκαν το βάπτισμά τους, και οπλισμένοι με ρόπαλα περιφέρονται στα στενά της Νίκαιας αλλαλάζοντας όπως μπορείτε να δείτε σε βίντεο σύλληψης και σφαγής χριστιανών ή του Καντάφι.
Περνούσαν από άσχετα στενά της Νίκαιας ως προς την πρώτη τους απόφαση να κινηθούν προς το γραφείο της Χρυσής Αυγής. Αντίθετα κινήθηκαν σε διαδρομές εντελώς αντίθετες προσπαθώντας να πλησιάσουν το αστυνομικό τμήμα Νικαίας, τον μοναδικό φορέα που κρατάει ακόμη ζωντανούς τους Έλληνες κατοίκους.
Περνούσαν λοιπόν από τα στενά όλοι οπλισμένοι με ρόπαλα, προηγήθηκαν οι κάμερες που είχαν μαζί τους, ακολούθησε ένα μεγάλο τμήμα των λαθραίων εποίκων, όλοι οπλισμένοι κοιτώντας τους κατοίκους απ΄ όπου περνούσαν με ένα αδιαμφισβήτητο μίσος που δεν μπορούσαν να κρύψουν.
Ακολουθούσαν οι εγκέφαλοι οι οποίοι είχαν μια περίεργη σιγουριά και δεν έδειχναν να ανησυχούν για τίποτα, και οι περικλείοντες αυτούς όλοι οπλισμένοι φανερά με ρόπαλα και κράνη.
Ημέρα Πέμπτη, εργάσιμη, έκλειναν δρόμοι, αναγκάστηκαν άνθρωποι να κλείσουν τα μαγαζιά τους, να κλείσουν τους Ναούς, ήδη Ναοί όπως του Αγίου Νικολάου είχαν δεχτεί καταστροφές, σκίσιμο της ελληνικής σημαίας από τον ιστό, γράψιμο ισλαμικών και ανθελληνικών συνθημάτων στους τοίχους του Ναού σε προηγούμενη "ειρηνική" πολυ-πάρα πολυ πολιτισμική εκδήλωση αγάπης!
Ποιός δίνει την άδεια από την πολιτεία για την τέλεση αυτών των ρατσιστικών συγκεντρώσεων; Στην Θεσ/νίκη ο δήμαρχος Μπουτάρης απαγόρευσε για πρώτη φορά στην ιστορία στους Ποντίους να εορτάσουν την μνήμη της γενοκτονίας στην παλατεία Αριστοτέλους, εδώ γιατί ο δήμαρχος δίνει άδεια συγκεντρώσεως σε ένα πλήθος που μαζεύτηκε από ολόκληρη την Ελλάδα, και ιδίως από την Αθήνα, και τα βόρεια και ανατολικά προάστιά της;
Και όπως μάθαμε από τους ιδίους θα συναντηθούν την επομένη Παρασκευή στο Δημαρχείο!!
Γιατί να ανεχτούμε σαν Έλληνες μια συγκέντρωση που ως στόχο υποτίθεται ότι έχει να φύγει ελληνικό πολιτικό κόμμα το οποίο βρίσκεται στην βουλή; Για οποιοδήποτε ελληνικό πολιτικό κόμμα έβλεπες Πακιστανούς με ρόπαλα να ζητούν αλλαλάζοντας να φύγει δεν μπορούσες να το δεχτείς σαν Έλληνας.
Και πρέπει να γνωρίζουμε ότι η Νίκαια και οι ευρύτερες περιοχές είχαν πάντα "αριστερούς" ψηφοφόρους! Είδα ανθρώπους που γνωρίζω ότι είναι αριστεροί (ΚΚΕ), να μην μπορούν να πιστέψουν πως καταντήσαμε την Ελλάδα. Γιατί άλλο τι λένε οι ηγεσίες τους και άλλο τι ζει ο άνεργος, πεινασμένος, διωκόμενος από την πόλη του αριστερός πολίτης.
Με ποιό δικαίωμα περιφέρεται όλος αυτός ο ανάμεικτος συρφετός στα άγια χώματα των Μικρασιατών με ρόπαλα και απειλές εναντίον πάντων και κτυπάει φιλάθλους ελληνικών ομάδων; (Διαβάστε εδώ)
Γιατί στην Νίκαια πρέπει να ζήσουμε με τον νόμο της Σαρία όπως στην φωτογραφία;
Πού είναι οι ευαίσθητοι οργανισμοί που υποτίθεται προστατεύουν την σωματεμπορία, την εργασία των βρεφών, την ισότητα των γυναικών, την ασφάλεια των παιδιών από βασανισμούς, τις βιασμένες και βασανισμένες γυναίκες και παιδιά ανεξαρτήτως φύλλου, τα θύματα κλοπών και βασανισμού, το σφάξιμο των οικιακών σκύλων μας, τους νεκρούς και σφαγμένους συμπολίτες μας;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συνολικές προβολές σελίδας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2013
(3547)
- ► Δεκεμβρίου (75)
- ► Σεπτεμβρίου (314)
- ► Φεβρουαρίου (315)
- ► Ιανουαρίου (357)
-
▼
2012
(4154)
- ► Δεκεμβρίου (363)
- ► Σεπτεμβρίου (327)
-
▼
Ιουλίου
(315)
- Όχι παιδί μου. Πώς το πήρατε έτσι; Γέροντας Ιωσήφ...
- Οι «Χαμένοι Χριστιανοί» της Μικράς Ασίας. Νίκος Χε...
- Ο Γκρουέφσκι και οι πολιτικοί πρόσφυγες του 1946-4...
- Η έξοδος από την θανατηφόρο μοναξιά. Αρχιμ. Κύριλλ...
- Λειτουργήθηκε ο ναός της αγίας Παρασκευής σε χωριό...
- Πτυχές του Νεοπαγανισμού και η αιτία της Ειδωλολατ...
- Αθεϊσμός και Αντιχριστιανισμός
- Μάλι: Ισλαμιστές σκότωσαν δια λιθοβολισμού ανύπαντ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 31 Ιουλίου
- 31 Ιουλίου Συναξαριστής
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Ἡ κόλαση τῆς σκοτεινῆς σπηλιᾶς μεταβάλλεται σέ Παρ...
- Το μέλλον που μας περιμένει. Χάκερς έκλεψαν και πο...
- Ανακοίνωση Μητροπολίτου Πειραιώς για την Μαρία Ρεπ...
- Γιατί δὲν διακρίνουμε σωστὰ τὰ πράγματα. Ἁγ. Νικοδ...
- ῾Η Δήμητρα καί ὁ ῎Αγγελος. Ἡ δράσις τῆς μαγείας στ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 30 Ιουλίου
- 30 Ιουλίου Συναξαριστής
- Ο γιος του πρωθυπουργού της Κένυας βαπτίστηκε Ορθό...
- Ορθοδοξία και Παιδεία. Κωνσταντίνος Χολέβας
- Μοναχισμός Ἡ ὁδός τῆς οὐσιαστικῆς ἐμπειρίας. Γέρον...
- Άγιος Ησαΐας ο αναχωρητής. 27 Κεφάλαια περί τηρήσε...
- Πρός μία «νέα» θεολογία. Πρωτ. Ἰωάννης Φωτοπουλος.
- Κυριακή Η’ Ματθαίου: Ο πολλαπλασιασμός των άρτων. ...
- Ομιλία π Αθανασίου Μυτιληναίου στην Κυριακή Η Ματθ...
- Επιτέλους ένα τέλος! Πρωτ. Μιχαήλ Μεγαγιάννης
- Ηχητικό Αγιολόγιο 29 Ιουλίου
- 29 Ιουλίου Συναξαριστής
- Εὐλογητός εἶ Κύριε. Γέροντος ἱερομ. Πετρωνίου Τανάσε
- Κυριακή Η΄Ματθαίου. Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου
- Ἡ καρφίτσα! Κυριακή Η΄ Ματθαίου. (†) ἐπίσκοπος Γεώ...
- Ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς. Ἐπιστολή πρός Κορ. α´ 10...
- Τό Εὐαγγέλιο τῆς Κυριακῆς. Κυριακή Η΄ Ματθαίου
- Ὁ πόλεμος καὶ ἡ ἀπάτη ποὺ χρησιμοποιεῖ ὁ διάβολος....
- Άγιος Ησαΐας ο αναχωρητής. 27 Κεφάλαια περί τηρήσε...
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 28 Ιουλίου
- 28 Ιουλίου Συναξαριστής
- Ποιός εἶναι ὁ ἄνθρωπος καί πῶς σώζεται. Ἀπό τή διδ...
- «Ἐνόραση » καὶ «Διαίσθηση». Πρωτ. Ι. Φωτόπουλου
- Τά παράδοξα φαινόμενα τῶν γκουρού. Πρωτ. Βασιλείου...
- Η ἀντικατάστασις τοῦ μάγου προέδρου μέ ὀρθόδοξο Χρ...
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Ισλαμική φρενίτιδα στη Τουρκία. Μετατρέπουν ιστορι...
- Τί γλῶσσα χρησιμοποιεῖτε ὅταν προσεύχεσθε; ἠμποροῦ...
- Τά θαυμάσια τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονα.
- Ιερά Μονή Αγίου Παντελεήμονος (Ρωσικό)
- Ηχητικό Αγιολόγιο 27 Ιουλίου
- 27 Ιουλίου Συναξαριστής
- Ὁ πόλεμος καὶ ἡ ἀπάτη, ποὺ μεταχειρίζεται ὁ διάβολ...
- Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος: Συσπείρωση εναντίον ...
- Ἁγία Παρασκευή καί γέρων Δαμασκηνός. Μία ...ἁπλή σ...
- Γέρων Εφραίμ Φιλοθεΐτης. Για το μυστήριο της Μεταν...
- Όσιος Γερόντιος (14ος αι.)
- Τό ἅγιο φῶς. Γέροντος ἱερομ. Πετρωνίου Τανάσε
- Ὑπάγονται οἱ μουσουλμάνοι στὰ «ἔθνη»; Εἶναι μέτοχο...
- Ιερά κειμήλια από την Ι.Μ Παντοκράτορος Αγίου Όρου...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 26 Ιουλίου
- 26 Ιουλίου Συναξαριστής
- Η θαυματουργή εικόνα του «Άξιον Εστίν» τον Οκτώβρι...
- Θεραπεία ἀπό ἐλεφαντίασι. Ἡ δράσις τῆς μαγείας στή...
- Ἱ. Μονή Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγίου Ὅρους: «Ὁδηγός πρός...
- Επιτράπηκε η είσοδος των μυστικών υπηρεσιών στο Skype
- Στα χνάρια του ... Αδόλφου η Ρεπούση!
- Προσευχές γιά τό τραπέζι γιά τό γεύμα καί τό δεῖπνο.
- Μητροπολιτική ἄδεια ἁλώσεως "στοὺς Δαναοὺς μὲ τὰ δ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 25 Ιουλίου
- 25 Ιουλίου Συναξαριστής
- Ἡ θρησκευτικὴ ἐμπειρία. Πρωτ. Ἰωάννης Φωτοπουλος.
- Διανομή θρησκευτικού υλικού από Προτεστάντες στους...
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Στoν κατεστραμμένο έμπορο που όλοι εγκατέλειψαν. Α...
- Ἡ ψυχὴ πρέπει νὰ ἀποφεύγῃ κάθε τιμὴ καὶ νὰ ἀγαπᾷ τ...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 24 Ιουλίου
- 24 Ιουλίου Συναξαριστής
- Ἀγνώστου συγγραφέως:Οἱ περιπέτειες ἑνός προσκυνητο...
- Σεμινάριο Στελεχών της ΣΦΕΒΑ υπό την αιγίδα του Μη...
- Τό πάθημα τοῦ "ἱεραπόστολου" προτεστάντη. Ἡ δράσι...
- Πῶς ἠμποροῦμε ν᾿ ἀποκτήσουμε τήν Χάρι τοῦ ἁγίου Πν...
- Πρόκληση. Ραμαζάνι μέσ΄τον Δεκαπενταύγουστο σε ΟΑΚ...
- Ἱερές πανηγύρεις Ἁγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου καὶ Ὁσ...
- Στρατιωτική θητεία και οικονομική κρίση. Κωνσταντί...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 23 Ιουλίου
- 23 Ιουλίου Συναξαριστής
- Πνευματικοί Διάλογοι με τον Ρουμάνο ησυχαστή π. Ηλ...
- Μήπως ἡ θέση ὅτι οἱ θρησκεῖες εἶναι δαιμονικὲς εἶν...
- Ἅγιον Ὅρος. Ἡ παρηγορία τοῦ κόσμου, ὁ παράκλητος ...
- Τί πρέπει νὰ κάνουμε, ὅταν εἴμαστε πληγωμένοι. Ἁγ....
- Πως και πότε πρέπει να μιλάμε ή να κρατάμε τη σιωπ...
- Η πρακτική εκδήλωση της αγάπης προς τον Θεό. Γέρων...
- Ηχητικό Αγιολόγιο 22 Ιουλίου
- 22 Ιουλίου Συναξαριστής
- Κυριακή Ζ΄ Ματθαίου. Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου
- Κύπρος ΄74 - Η εσχάτη προδοσία του Στρατή Ανδριώτη
- Τὸ σαράκι. Κυριακή Ζ΄ Ματθαίου. (†) ἐπίσκοπος Γεώρ...
- 2η Ἐπιστολή πρός τόν Πρωθυπουργό μαζί μέ ὑπογραφές...
- Ἐπιστολή ἐκπαιδευτικοῦ προς τον Πρωθυπουργό της Ελ...
- Ιερά Πανήγυρις Προφήτου Ηλιού Θεσβίτου στα Άνω Δυμ...
- Ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς. Ἐπιστολή πρός Ρώμ.ιε´ ...
- Τό Εὐαγγέλιο τῆς Κυριακῆς. Κυριακή Ζ΄ Ματθαίου
- ► Φεβρουαρίου (346)
- ► Ιανουαρίου (348)
-
►
2011
(3478)
- ► Δεκεμβρίου (370)
- ► Σεπτεμβρίου (259)
- ► Φεβρουαρίου (256)
- ► Ιανουαρίου (350)
-
►
2010
(2873)
- ► Δεκεμβρίου (308)
- ► Σεπτεμβρίου (225)
- ► Φεβρουαρίου (186)
- ► Ιανουαρίου (197)
ΕΤΣΙ ακριβώς η λύπη η θλίψη αλλά όχι ο φόβος μας διακατεχουν όλους ας μιλήσουν οι πολιτικοί άρχοντες και οι εκκλησιάστικοι για το χάσιμο της γλυκειάς πατρίδας και της πίστεως μας
ΑπάντησηΔιαγραφή