Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νικόλαος Αντωνόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νικόλαος Αντωνόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Επιστολή Εκπαιδευτικού προς Ρεπούση :«Δεν θα πάψουμε να προσευχόμαστε και να εκκλησιαζόμαστε με τους μαθητές μας»



Προς κα Μαρία Ρεπούση,
Καθηγήτρια Πανεπιστημίου,
Υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Ερευνών της Δημοκρατικής Αριστεράς,
Υποψήφια βουλευτή Α΄ Πειραιώς

«Πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται, πάλιν ταράττεται»

            Με ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση διάβασα στο twitter σας τα εξής: «Ανοίγουν αύριο τα σχολεία μετά τις διακοπές του Πάσχα. Τα παιδιά μαζί με τους δασκάλους ή τους καθηγητές τους θα υποχρεωθούν και πάλι… να στηθούν στο προαύλιο για να προσευχηθούν. Αλήθεια σε ποιο άλλο ευρωπαϊκό σχολείο γίνεται αυτό; …Νομίζω σε κανένα. Γνωρίζετε εσείς κανένα σχολείο που να είναι υποχρεωτική η πρωινή προσευχή; …να είναι υποχρεωτικός ο εκκλησιασμός; Και να υπάρχουν εικόνες αγίων στους τοίχους; Αυτό είναι το πρόβλημα σήμερα στην Παιδεία μας; Όχι οι μισθοί εξαθλίωσης των εκπαιδευτικών; ».

Και λέγω ότι αισθάνομαι τα παραπάνω, διότι επιβεβαιώθηκαν όλοι εκείνοι που ισχυρίζονταν ότι το ανεπίτρεπτο και αποσυρθέν εν τέλει βιβλίο σας ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού δεν γράφτηκε από κάποιο τυχαίο πρόσωπο, αλλά γνωστό εν τη Ιουδαία για τις «όμορφες» θέσεις του.

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Επιστολή Νικολάου Αντωνοπούλου Προϊσταμένου Δημ. Σχολείου προς την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου με αφορμή την εορτή των Τριών Ιεραρχών


Προς:
 Την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης
και Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου

ΚΟΙΝ.: 1. Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
2. Υφυπουργό Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου
3. Δ.Ο.Ε.

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Είθισται να μονοπωλούν τις συζητήσεις, τις διαμαρτυρίες, τα ψηφίσματα, και τις απεργιακές κινητοποιήσεις θέματα ακραιφνώς οικονομικού περιεχομένου. Ίσως είναι η ώρα να ασχοληθούμε και με υψηλά και βαθύτερα ζητήματα.
      Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε το γεγονός της μη αποστολής χαιρετιστήριου-εορταστικού μηνύματος από μέρους σας επί τη εορτή των Τριών Ιεραρχών, την εορτή των γραμμάτων όπως την αποκαλεί ο λαός μας. Κι αυτό διότι μας έχετε συνηθίσει ακόμη και σε παγκόσμιες ημέρες να συντάσσετε ανάλογα μηνύματα. Αρχίζω να πιστεύω πως εάν υπήρχε Παγκόσμια ημέρα Μπαταρίας, κάτι θα εφευρίσκατε για να γράψετε. Σε αντίθεση με εσάς, η Κίνηση των Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Λακωνίας, διένειμε 1.200 εικόνες των σεπτών Ιεραρχών σε Λάκωνες μαθητές.

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου