Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα jambo. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα jambo. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Δεν αγοράζω τίποτα από το Jumbo. Η Αισχρή διαφήμιση του Jumbo. Προσοχή στα μικρά παιδιά...

                            
 Επιστολή από αναγνώστη

Σοκαρίστηκα, έμεινα με το στόμα ανοιχτό!!!
Eντάξει, το ξέρω ότι στα μεγάλα πολυκαταστήματα ακούγεται συνεχώς μουσική και τραγούδια, διαφημιστικά σποτς, για να κάνεις ευχάριστα - υποτίθεται - τα ψώνια σου και να
συμβάλλουν και με αυτό τον τρόπο στο υπερκαταναλωτικό πλαίσιο που κινούμαστε, αλλά "αυτοί" το παράκαναν! Ξέφυγαν εντελώς! 
Διαβάστε τους στίχους του διαφημιστικού τραγουδιού των καταστημάτων jumbo. Πορνοακουστικομουσική διαφήμιση. 
ΕΛΕΟΣ! Τι άλλο θα ακούσουμε; από που να πρωτοπροστατεύσουμε τα παιδιά μας, αλλά και τα ίδια μας τα αφτιά από τέτοια ακούσματα; Δεν περίμενα ποτέ ένα κατάστημα που απευθύνεται κυρίως σε παιδιά να επιτρέπει διαφημιστικό σποτ με τέτοια λόγια. 

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου