Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σκοπιανοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Σκοπιανοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Η Μακεδονία του Αλεξάνδρου λογοκρίνεται από τον ΟΗΕ. Κωνσταντίνος Χολέβας


Η Μακεδονία του Αλεξάνδρου λογοκρίνεται από τον ΟΗΕ 

Κωνσταντίνος Χολέβας- Πολιτικός Επιστήμων

Από το μαχητικό ιστολόγιο history-of-macedonia.com.πληροφορηθήκαμε ότι ο ΟΗΕ αναγκάσθηκε να λογοκρίνει επίσημο δημοσίευμά του στο διαδίκτυο επειδή ενοχλήθηκαν οι σκοπιανοί.
Συγκεκριμένα στις 27.9.2013 ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών ανήρτησε σε επίσημη ιστοσελίδα περίληψη της ομιλίας του Πρωθυπουργού της ΠΓΔΜ Νίκολας Γκρούεφσκι στη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού.
Το άρθρο κατέληγε στο τέλος με την ακόλουθη επισήμανση:
«Η Ελλάδα χρησιμοποιεί το όνομα Μακεδονία για τη δεύτερη σε μέγεθος περιφέρειά της, η οποία κατά την αρχαιότητα είχε κατοίκους ελληνικής εθνικότητος και των οποίων το πιο διάσημο μέλος ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος». Φαίνεται ότι αυτό το σχόλιο ενόχλησε βαρύτατα τους σκοπιανούς οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν και ο ΟΗΕ αφήρεσε την τελευταία φράση από το κείμενο.

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Ο Γκρουέφσκι και οι πολιτικοί πρόσφυγες του 1946-49. Κωνσταντίνος Χολέβας


Ο Γκρουέφσκι και οι πολιτικοί πρόσφυγες του 1946-49

Κωνσταντίνος Χολέβας- Πολιτικός Επιστήμων

Ο κατά κανόνα προκλητικός Πρωθυπουργός των Σκοπίων Νίκολα Γκρούεφσκι δήλωσε προ ημερών ότι θα αποφύγει να εκφράζει δημοσίως απόψεις, οι οποίες πιθανόν να δίνουν άλλοθι στην Ελλάδα και να αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση για το όνομα. Όμως η δήθεν καλή του διάθεση διανθίσθηκε από τις συνήθεις εθνικιστικές κορώνες της σκοπιανής προπαγάνδας περί «μακεδονικής μειονότητος» στην Ελλάδα και για το δικαίωμα επιστροφής  των «πολιτικών προσφύγων του Ελληνικού Εμφυλίου», όπως ακριβώς είπε. Ας θυμηθούμε ποιούς εννοεί.
Τα δραματικά γεγονότα της περιόδου 1946 -49 οδήγησαν πολλούς Έλληνες στις χώρες του Ανατολικού Συνασπισμού όπου έζησαν επί πολλά έτη -και αρκετοί απ’ αυτούς πέθαναν- ως πολιτικοί πρόσφυγες.

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Οι φίλοι μας οι Σκοπιανοί μετά την φυλάκιση του Αρχ. Αχρίδος, «Κήδεψαν» την Ελλάδα και έκαψαν την γαλανόλευκη!


«Κήδεψαν» την Ελλάδα και έκαψαν την γαλανόλευκη στα Σκόπια 

Η "κηδεία της Ελλάδας", τελέστηκε κατά τη διάρκεια του φετινού καρναβαλιού στην κωμόπολη Βέβτσανι των Σκοπίων. Η προκλητική «έμπνευση» των διοργανωτών περιελάμβανε κάψιμο της ελληνικής σημαίας και κηδειόχαρτο στο οποίο η χώρα μας αναφερόταν ως «Γιουνανιστάν και πρώην τουρκική επαρχία».

Στη διάρκεια καρναβαλικής παρέλασης με που διοργανώνεται στην εν λόγω κωμόπολη κάθε χρόνο στις 13 και 14 Ιανουαρίου (δηλαδή την πρωτοχρονιά για όσους ακολουθούν το Ιουλιανό Ημερολόγιο) παρουσιάστηκε ένα φέρετρο, τυλιγμένο με τη σημαία της Ελλάδας και ένα κηδειόχαρτο στο οποίο αναφερόταν μεταξύ άλλων:
"Καλά νέα. Απροσδόκητα, μετά από παρατεταμένη ταραχή, μας άφησε ο αγαπητός μας γείτονας, η πρώην τουρκική επαρχία - Ελλάς (Hell-ass) Greece, Ελλάδα, Γιουνανιστάν ή όπως αλλιώς αυτοαποκαλούνται- στην ηλικία των 181 χρόνων. 1830 (Πρωτόκολλο του Λονδίνου) - 2011 (Χάγη). Η κηδεία θα λάβει χώρα στο κέντρο του Βέβτσανι στις 13 και 14 Ιανουαρίου. Οι πενθούντες: Ευρωπαϊκή Ένωση, ΗΠΑ, Ρωσία, Σερβία..."

Μάλιστα, μεταξύ των "πενθούντων" στο κηδειόχαρτο αναγράφονται ακόμη και ονόματα δημοσιογράφων των Σκοπίων οι οποίοι έχουν εκφράσει μετριοπαθείς θέσεις για το ζήτημα της ονομασίας, ενώ γίνεται κακόγουστο λογοπαίγνιο με την λατινική γραφή της λέξης Ελλάς

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου