Η Ι.Μ. Σιδηροκάστρου καταγγέλλει την Προτεσταντική ''Ελληνική Ιεραποστολική Ένωση''
Με ανακοίνωση του Αντιαιρετικού Γραφείου της Ιεράς Μητρόπολης Σιδηροκάστρου καταγγέλλεται η «Ελληνική Ιεραποστολική Ένωση» για τις προσηλυτιστικές της ενέργειες , στην περιοχή της Μητρόπολης, ενώ παράλληλα καλεί τους πιστούς να μην δέχονται το υλικό που διανέμουν οι της Ένωσης ή να το παραδίδουν στις ενορίες τους.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση:
«Σκεφτήκαμε την πονηρή τεχνική του διαβολικού πολέμου, πως δηλαδή, επειδή ο διάβολος είδε ότι με τους διωγμούς εκ μέρους των ειδωλολατρών η Εκκλησία πληθύνεται και ακμάζει περισσότερο, άλλαξε τη γνώμη και δεν πολεμάει πλέον φανερά, αλλά τοποθετεί για μας κρυφά καρτέρια, σκεπάζοντας τη δολιότητα των αιρετικών με το όνομα του Χριστιανού που περιφέρουν, έτσι ώστε και τα ίδια με τους πατέρες μας να πάθουμε και να μη φανούμε ότι πάσχουμε για το Χριστό, εφόσον και οι διώκτες μας έχουν το όνομα των Χριστιανών…(Μέγας Βασίλειος).
Στο πλαίσιο επιδρομής με την κωδική ονομασία «Ιησούς του Ναυή 6» οι προτεστάντες της «Ελληνικής Ιεραποστολικής Ένωσης» εφοδιάστηκαν με Καινές Διαθήκες για τον «εκχριστιανισμό» όπως λένε της Ιεράς Μητροπόλεως Σιδηροκάστρου!

