Σχόλιο ID-ont: Η
κυβέρνηση της Ινδονησίας σκέφτεται να πουλήσει τα προσωπικά δεδομένα
που θα περιέχουν οι βάσεις δεδομένων της Ινδονησιακής Κάρτας του Πολίτη (electronic identification cards (e-KTP)) σε ιδιωτικές εταιρείες, προκειμένου αυτές να τα αξιοποιήσουν για εμπορικούς, διαφημιστικούς σκοπούς.
Μήπως
αξίζει ως χώρα να εξετάσουμε κι εμείς αυτή την λύση; Θα μπορούσαμε
πιθανώς να βγάλουμε καμιά δόση του μνημονίου με αυτόν τον τρόπο... (ούτε
ως ανέκδοτο δεν θέλουμε να το σκεφθούμε).
Η
βάση δεδομένων της Ινδονησιακής Κάρτας του Πολίτη, θα περιέχει 27
διαφορετικές πληροφορίες για κάθε πολίτη. Η κυβέρνηση της Ινδονησίας
ισχυρίζεται ότι τα στοιχεία που θα πουληθούν θα είναι ανώνυμα !!! (εδώ να γελάσουμε ή να κλάψουμε;)
Σε
ένα άλλο σημείο το δημοσίευμα αναφέρει ότι τα προσωπικά δεδομένα των
πολιτών θα πουληθούν μόνο με την άδεια της κυβέρνησης μιας και αυτά τα
στοιχεία της ανήκουν! Από πότε τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών ανήκουν στις κυβερνήσεις; Τα προσωπικά δεδομένα του κάθε πολίτη ανήκουν στον ίδιο και όχι στις κυβερνήσεις.

