Σε συνέχεια των εορταστικών εκδηλώσεων προς τιμήν της μνήμης της
Αγίας Νεομάρτυρος Κυράννης της Οσσαίας έλαβε χώρα επιστημονική
θεολογική-αγιολογική ημερίδα στην πατρίδα της Αγίας, την Όσσα, επί τη
ευκαιρία της συμπληρώσεως 260 ετών από του σεπτού μαρτυρίου της (1751 -
2011).
Την ημερίδα τίμησαν με την παρουσία τους:
Τον Α.Θ.Π. Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο εξεπροσώπησε ο
Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ.κ. Άνθιμος ο οποίος ανέγνωσε το
σεπτό πατριαρχικό μήνυμα προς την ημερίδα, και κήρυξε την έναρξη των
εργασιών της ημερίδος, τονίζοντας τη σημασία της αγιοσύνης και των
προσώπων των αγίων νεομαρτύρων, για την εποχή τους και για την εποχή
μας.
Τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο
Β' και την Ιερά Σύνοδο εκπροσώπησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σερρών
και Νιγρίτης κ.κ. Θεολόγος, ο οποίος ανέγνωσε το μήνυμα του Μακαριωτάτου
Αρχιεπισκόπου.
Παρέστησαν, επίσης, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου
Όρους και Αρδαμερίου κ.κ. Νικόδημος και οι Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι
Θεουπόλεως κ.κ. Παντελεήμων και Θερμών κ.κ. Δημήτριος, καθώς και
καθηγητές. Επίσης, πλήθος καθηγητών πανεπιστημίου, κληρικών,
εκπαιδευτικών και λαού.
Την ημερίδα άνοιξε η χορωδία της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ι.Μ. Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης με ύμνους από την ακολουθία της Αγίας.
Την ημερίδα άνοιξε η χορωδία της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ι.Μ. Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης με ύμνους από την ακολουθία της Αγίας.
Χαιρετισμούς, εναρκτικούς και ληκτικούς, απεύθυνε ο Σεβασμιώτατος
Ποιμενάρχης μας Μητροπολίτης Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ.κ. Ιωάννης, ο
και εμπνευστής των εορτίων

