Με ένα κείμενο πλήρες συκοφαντιών, ψεμάτων και
σκληρότητας που δημοσιεύει η romfea ο επίσκοπος Αθανάσιος Γιέφτιτς επιτίθεται
κατά πάντων. Από τα δηλητηριώδη βέλη του δεν γλιτώνουν ούτε ο αγωνιστής
επίσκοπος Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιος ούτε ο πρωτοσύγκελός του Συμεών.
Τα εξακοντιζόμενα βέλη φτάνουν μέχρι και την Ελλάδα στρεφόμενα εναντίον
του π. Θεοδώρου Ζήση.
Ο άλλοτε θαυμαζόμενος υπό πολλών επισκόπων, κληρικών και θεολόγων για την πατερική του θεολογία Αθανάσιος Γιέφτιτς μετατρέπεται τώρα στο σκληρότερο πολέμιο κάθε παραδοσιακού κληρικού και με μένος ωρυομένου λέοντος κατασπαράζει με τους λόγους του όλους όσους μετέχουν στον αντιοικουμενιστικό αγώνα......
Η ευαγγελική και πατερική Αλήθεια πληγώνει τους οικουμενιστές. Το ίδιο και η παρουσία εντός της Εκκλησίας συνεχιστών της πατερικής παραδόσεως, τους οποίους προσπαθούν να «βγάλουν από τη μέση» για να μπορέσουν ανενόχλητοι από πρόσωπα αλλά και τις τύψεις της συνείδησης (αλήθεια απέμεινε σε αυτούς κάτι από ορθόδοξη συνείδηση;) να προχωρήσουν τα οικουμενιστικά τους σχέδια. Με αντικανονικές ενέργειες επιβάλλουν τον αποκλεισμό των παραδοσιακών κληρικών από την ενεργό εκκλησιαστική δράση και τη διαποίμανση του λαού. Δεν αρκούνται όμως μόνο σε αυτό. Ακολούθως κατασυκοφαντούν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα φορτώνοντας με ψευδείς κατηγορίες τους μετέχοντες σε αυτόν.
Την οδό αυτή της σκληρής οικουμενιστικής γραμμής ακολουθεί τώρα με υπερβάλλοντα ζήλο ο επίσκοπος Αθανάσιος Γιέφτιτς. Πρωτεργάτης της αντικανονικής «συνταξιοδοτήσεως» του επισκόπου Αρτεμίου και της κατά πάντα αντικανονικής καθαιρέσεως του πρωτοσυγκέλου Συμεών, δεν ικανοποιείται ούτε με την εξορία του Αρτεμίου που ακολούθησε την «συνταξιοδότησή» του, ούτε με τις φυλακίσεις και τις δικαστικές περιπέτειες στις οποίες κατάφερε να περιπλέξει τον πρωτοσύγκελο Συμεών. Με λόγους σκληρούς έρχεται τώρα να κατασυκοφαντήσει τους δύο κληρικούς φορτώνοντας τους με ψευδείς κατηγορίες. Με συκοφαντίες στρέφεται και εναντίον του π. Θεοδώρου Ζήση, σε μια ανεπιτυχή προσπάθεια κατασυκοφάντησης ολόκληρου του αντιοικουμενιστικού αγώνος. Λησμονεί όμως (ή ηθελημένα αποσιωπά;) ο επίσκοπος Αθανάσιος ότι στον αντικοικουμενιστικό αγώνα μετέχουν όχι μόνο οι τρεις αυτοί κληρικοί αλλά πλήθος επισκόπων, κληρικών, μοναχών και λαϊκών.
Πολλοί από αυτούς
υπέγραψαν την «Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού» αλλά και πολλοί
άλλοι που δεν υπέγραψαν αγρυπνούν διαφωνούντες κάθετα τόσο με τη
φιλοπαπική στροφή της επισήμου Σερβικής Εκκλησίας όσο και με τις σκληρές
διώξεις εναντίον του επισκόπου Αρτεμίου και του π. Συμεών σήμερα και
εναντίον του π. Θεοδώρου Ζήση κατά το παρελθόν. Η σκληρή γλώσσα και
πρακτική των οικουμενιστών δεν φοβίζει τον πιστό κλήρο και λαό.
Αντιθέτως αποκαλύπτει την πνευματική τους κενότητα και οδηγεί σε
μεγαλύτερη εγρήγορση τους πιστούς που πορεύονται «επόμενοι τοις αγίοις
Πατράσι» και όχι συμμορφούμενοι με τα κελεύσματα του υπηρετούντος τη Νέα
Τάξη οικουμενισμού.
Θυμωμένο το κείμενο κατά του Επισκόπου Αθανασίου Γιέφτιτς. Μόνο που φανερώνει οργή και συνθηματολογία. Διάβασα προσεκτικά τα της διενέξεως στη "Ρομφαία" και ως άσχετος μέχρι πριν λίγο, έχω να σημειώσω προς τον "αντιοικουμενιστή" συντάκτη τα εξής: 1) Δεν διαπιστώνεται πουθενά η "αντιοικουμενιστική" δράση του Επισκόπου Αρτεμίου, ως αντιβαίνουσα την παρανομία του περί τους νόμους και τους ιερούς κανόνες. Για κατάχρηση κατηγορείται, για κλοπές κατά συρροή και κατ' εξακολούθηση, θύμα ενός καραγκιόζη, του Συμεών. 2) Ο Επίσκοπος Αθανάσιος αναφέρει ότι ο Επίσκοπος Αρτέμιος εκλήθη πολλάκις σε απολογία αλλά δεν προσήλθε. 3) Όλες οι απαντήσεις προς τον πρώην Ζαχουμίου, ομιλούν περί οικουμενισμού και αντιοικουμενισμού, πράγμα άσχετο με τη διένεξη. Θυμίζουν το Σοβιετικό σύστημα συκοφάντησης των αντιπάλων ιδεολόγων περί ρεφορμισμού... Οι αυτοαποκαλούμενοι "αντιοικουμενιστές" χρησιμοποιούν άσχετα επιχειρήματα περί οικουμενισμού, χωρίς να απαντούν για τη μαρμίτα... Τουτέστιν ένας αντιοικουμενιστής, είναι αδιανόητο να'ναι και λωποδύτης; Ή λόγω του αντιοικουμενισμού του, πρέπει να ανήκει στην ομάδα των μαρτύρων; 4) Ο πρώην Ζαχουμίου, αναφερόμενος στον π. Ζήση, εξανίσταται διότι ο π. Ζήσης δεν εξετάζει τα γεγονότα που αναφέρει, αλλά τον οικουμενισμό και αντιοικουμενισμό του καθενός... Ή μήπως είναι αδιανόητο και στον π. Θεόδωρο να σφάλλει; Ας απαντήσει όμως ο ίδιος. 5) Γιατί οικουμενιστική σύμπασα η Σερβική Ιερά Σύνοδος ρε παιδιά; Από πού το βγάζετε αυτό το συμπέρασμα... Και καλά ο Γιέφτιτς, όπως γράφει ο αρθρογράφος σας, κάποτε ήταν καλός θεολόγος... Πώς έγινε οικουμενιστής; Μήπως επειδή κυνηγά έναν αντιοικουμενιστή λωποδύτη; 7) Δεν ξέρω σε τι αποσκοπεί αυτή η φασαρία, πάντως μεταξύ ενός λωποδύτη κι ενός μη λωποδύτη, η απλή λογική επιτάσσει να πάμε με τον δεύτερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Τοπαλίδης
Καθηγητής Γαλλικής Φιλολογίας και Βυζαντινής Μουσικής σε Γυμνάσια μιας ελλαδίτικης επαρχίας.
Αγαπητέ κύριε Γιάννη Τοπολίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινώντας το σχόλιό σας γράφετε ότι το κείμενο που διαβάσατε είναι «θυμωμένο», περιέχει «οργή και συνθηματολογία».
Όταν γράφετε «..Για κατάχρηση κατηγορείται, για κλοπές κατά συρροή και κατ΄εξακολούθηση, θύμα ενός καραγκιόζη, του Συμεών». δεν φανερώνετε θυμό, οργή και συνθηματολογία;
Εφ΄όσον δεν έχει ολοκληρωθεί καμία δίκη, υπάρχει προς το παρών μόνο η κατηγορία, πως φτάνετε σε τέτοιο προκατειλημένο συμπέρασμα;
Γιατί ονομάζετε καραγκιόζη κάποιον ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί και αποδειχτεί τίποτα εναντίον του;
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι αμεσότατα πραγματοποιήτε αυτό για το οποίο κατηγορείται τον συντάκτη του συγκεκριμένου άρθρου.
Για τον Αρτέμιο -Γιέφτιτς -Πατριάρχη Ειρηναίο είναι πάρα πολλά αυτά που έχουμε να γράψουμε, και τα οποία δεν αφορούν μόνο τον οικουμενισμό, ή τις παραβιάσεις των ιερών κανόνων, αφορούν και σε μεγάλο βαθμό το ξεπούλημα της Σερβικής υπόστασης στο Κόσοβο, μέσω της εθνοκάθαρσής τους από το Αλβανικό στοιχείο, στους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης.
Δεν μπορούμε να τα μεταφέρουμε όλα αυτά δια μέσου των σχολίων, υπάρχουν πολλές παλαιότερες και θα ακολουθήσουν νεότερες δημοσιεύσεις, όπως η συγκεκριμένη http://anavaseis.blogspot.com/2010/07/blogspot_04.html
Αν θέλετε να δείτε με ποιούς συνεργάζονται οι διώκτες του Αρτεμίου δείτε το video εδώ http://anavaseis.blospot.com/2010/02/video.html
Αγαπητέ κύριε byzantio
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνώ εκ των υστέρων μαζί σας, ότι χαρακτηρισμοί όπως "Καραγκιόζης", δεν είναι ευπρεπείς, διότι έδωσα περισσότερη βάση στα λεγόμενα του πρώην Ζαχουμίου. Επιμένω όμως επί της ουσίας. Μου θυμίζετε τους υπερασπιστές του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, που ήθελαν να "αγιοποιήσουν" τον Μακαριστό, εν μέσω αλλεπάλληλων σκανδάλων Κουλουσούσα, Βαβύλη, Γιοσάκη, "Σεισο-πυγής"... "Οι παπικοί", "οι πασόκοι", "οι σεραφειμικοί" έφταιγαν... Όχι ο Αρχιεπίσκοπος... Νομίζω πως δεν είναι ώρα να κάνουμε κουβέντα περί ζηλωτισμού και οικουμενισμού κτλ. Έναν υπόδικο πρώην ιερωμένο υπερασπίζεστε... Για όλα τα άλλα, που ενδεχομένως να μην έχετε άδικο, θα πρέπει να γίνει κουβέντα σε άλλο επίπεδο. Όχι να κάνουμε φλάμπουρο του αντιπαπισμού τα AUDI A6 και Α8.
Με τιμή
Γιάννης Τοπαλίδης
κ. Τοπαλίδη,
ΑπάντησηΔιαγραφήόπως φαίνεται αποφαίνεσθε για πράγματα για τα οποία έχετε άγνοια. Επιτρέψτε σε άλλους να γνωρίζουν καλύτερα την υπόθεση.
Η οικουμενιστική στροφή του επ. Αθανασίου Γιέφτιτς ξενίζει πράγματι, δεν είναι όμως ανερμήνευτη. Πραγματοποιήθηκε όταν εκείνος και άλλοι επίσκοποι μαζί του κατανόησαν πως αν κανείς θέλει να κατέχει σίγουρα θέσεις και αξιώματα στη Σερβία πρέπει να τα έχει καλά με τον Πάπα, τους Αμερικάνους και τους Αλβανούς.
Αντίθετα με τον Γιέφτιτς ο επίσκοπος Αρτέμιος αλλά και ο π. Συμεών Βιλόφσκι παρέμειναν σταθεροι στην ορθόδοξη πατερική κληρονομιά που τους έδωσε ο άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς. Τώρα "πληρώνουν" την εμμονή τους στην πατερική ορθόδοξη παράδοση
Συνέχεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τις αποδιδόμενες κατηγορίες κατά του π. Συμεών, πριν αποφανθείτε, κ. Τοπαλίδη, καλά είναι να περιμένετε τα αποτελέσματα της δικαιοσύνης. Όλες οι κατηγορίες, όπως και ο ίδιος ο π. Συμεών λέει αλλά και από άλλους γνωρίζουμε, είναι κατασκευασμένες. Κανένα αποδεικτικό στοιχείο δεν έχουν φέρει ο Γιέφτιτς και όλοι οι λοιποί κατήγοροί του π. Συμεών.
Τέλος, οι αποφάσεις τόσο συνταξιοδότησης του επισκόπου Αρτεμίου όσο και καθαίρεσης του π. Συμεών είναι πλήρως αντικανονικές. Δεν προηγήθηκε εκκλησιαστική δίκη σε καμία από τις περιπτώσεις. Για τον π. Συμεών δε καμία εκκλησιαστική ποινή δεν μπορούσε να του επιβληθεί αφού και ήταν απών (στην Ελλάδα) και Απολυτήριο έχει πάρει από τη Σερβική Εκκλησία.
Γνωρίζουν όμως οι οικουμενιστές και να τιμωρούν εκκλησιαστικά παραβιάζοντας τους Κανόνες και να κατασυκοφαντούν με ψεύδη τους παραδοσιακούς κληρικούς και πιστούς.
Για μεν τις κατηγορίες κατά του π. Συμεών ΜΟΝΟΝ η δικαιοσύνη μπορεί να αποφανθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά υπάρχουν πολλά άτοπα στην Εκκλησία της Σερβίας.
Εισαγωγή Νεοβαρλααμισμού.
Αναγόρευση του κ. Γιανναρά σε επίτιμο διδάκτορα της Θεολογικής Σχολής του Βελιγραδίου.
Συμπροσευχές με αιρετικούς και αλλόθρησκους.
Επίσκεψη στο Βατικανό.
Πρόσκληση στον Πάπα να επισκεφθεί τη Σερβία.
Κατάφαση του Σεβασμιότατου Ειρηναίου Μπούλοβιτς στο κείμενο της Ραβέννας.
Εκκοσμίκευση της Εκκλησίας της Σερβίας και συναγωγή πλούτου από κληρικούς ακόμα και από τον πατριάρχη Ειρηναίο κτλ