Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010
Μηνύματα αγώνος και ελπίδας από το Μητροπολίτη Κονίτσης Ανδρέα
Πρωτοφανὴς προσέλευση τῶν πιστῶν συνέβη ἐφέτος, κατὰ κοινή ὁμολογία, στοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς , στὰ Μοναστήρια καὶ στὰ Ἐξωκκλήσια τῆς Πατρίδας μας κατὰ τὴν Ἑορτὴ τῆς Κοιμήσεως τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου. Θέλετε ἡ οἰκονομικὴ κρίση, θέλετε ἡ ἀπογοήτευση τῶν ἀνθρώπων ἀπὸ τοὺς κράχτες ποὺ τοὺς ὑπόσχονταν χαρὰ καὶ ἱκανοποίηση ψυχική στὴν ματαιότητα τοῦ κόσμου καὶ στὴν ἁμαρτία , θέλετε ἡ βεβαιότητα τῶν ἀνθρώπων ὅτι πραγματική ψυχικὴ εἰρήνη βρίσκεται στὴν μεγάλη Μάνα ὅλων μας , τὴν Παναγία, πάντως, οὐρὲς σχηματίστηκαν φέτος στοὺς Ναοὺς τῆς Θεομήτορος γιὰ νὰ πάρουν λίγο ἀπὸ τὴν χάρη Της καὶ νὰ ἀναψυχθοῦν ἐσωτερικά, μέσα στὸ κατακαλόκαιρο.
Στὴν Ἱερὰ Μονὴ Μολυβδοσκεπάστου, ὅπως κάθε χρόνο, πλῆθος κόσμου ἔτρεξε νὰ προσκυνήσει τὴν θαυματουργὴ εἰκόνα τῆς Παναγίας μας καὶ νʹ ἀγρυπνήσει μαζί της, ἔξω, στὸ προαύλιο τοῦ Μοναστηριοῦ, ποὺ διήρκησε ἡ Ἀγρυπνία ἀπὸ τὶς 9 τὸ βράδυ τῆς παραμονῆς ἕως τὶς 5.30 τὸ πρωὶ τῆς 15ης Αὐγούστου.
Ὁ Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ κατὰ τὸν Ἑσπερινὸ ἐκφώνησε λόγο δυνατὸ καὶ συγκροτημένο, στέλνοντας πρὸς κάθε κατεύθυνση μηνύματα ἀγῶνος ἀλλὰ
καὶ ἐλπίδος ποὺ ἀφοροῦν τόσο τὸ ἐθνικὸ μέλλον τῆς Πατρίδος μας ὅσο καὶ τὴν ψυχικὴ ἐνδυνάμωση τοῦ καθενός μας.
Ξεκίνησε, μετὰ ἀπὸ μία σύντομη εἰσαγωγή στὸ πρόσωπο τῆς Θεοτόκου, μὲ τὴν εἴδηση ‐ θαῦμα ποὺ γιὰ πρώτη φορὰ φέτος, δόθηκε ἡ ἄδεια ἀπὸ τὶς τουρκικές ἀρχές νὰ λειτουργήσει, μετὰ ἀπὸ 87 χρόνια, τὸ γνωστὸ Μοναστήρι τῆς Παναγίας Σουμελᾶ τοῦ Πόντου, προεξάρχοντος τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου. Αὐτοὶ ποὺ εἶπαν ὅτι οἱ τάφοι ἔχουν μεγάλη ἔλξη, εἶπαν μία ἀλήθεια, διαπίστωσε. Στὴν συνέχεια ἔκανε μιὰ σύντομη ἱστορικὴ ἀναφορὰ τῆς παρουσίας τῆς
Θεοτόκου ὡς Ὑπερμάχου Στρατηγοῦ τοῦ Ἔθνους μας κατὰ τὸ 1940, παιρνόντας στὴ συνέχεια καὶ στὴν ἐθνικῆς σημασίας μορφὴ τοῦ Σεβαστιανοῦ, ποὺ βρίσκεται θαμμένος στὸ ἱστορικὸ μοναστήρι τῆς Παναγίας τῆς Μολυβδοσκέπαστης, ὁ ὁποῖος, ὅπως λέει ὁ ποιητής, ʺδὲν πέθανε καὶ οὔτε κοιμᾶται, οὔτε ὑπάρχουν πλέον σύνορα γιʹ αὐτόν. Μά, κάθε βράδυ τώρα, περπατεῖ στὴ γῆ τῆς Βορείου Ἠπείρου, τὴν γῆ τῶν τόσων στεναγμῶν, καὶ σπίτι ‐ σπίτι, καὶ χωριὸ ‐ χωριὸ κιʹ ὥς πέρα, περνάει τὴ νύκτα καὶ εὐλογάει. Ἀκόμα, καὶ στὰ ὀνείρατα ἀκόμα, τῶν παιδιῶν καὶ τῶν μανάδων φυσάει τὴν φλόγα δυνατά.
Τὴ φλόγα ποὺ λέει : Κουράγιο ἀδέλφια Βορειοηπειρῶτες οἱ καμπάνες χτυποῦν ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Κατόπιν συνέχισε μιὰ σύντομη μέν, ἀλλὰ περιεκτικὴ πληροφόρηση γύρω ἀπὸ τὰ φλέγοντα ἐθνικά μας θέματα, ὅπως τὸ εἶχε καθιερώσει, χρόνια τώρα, ὁ μακαριστὸς Σεβαστιανός. Καὶ δὲν εἶναι λίγα τὰ θέματα αὐτὰ, καὶ ὁμολογουμένως ἔχουν δεινῶς
περιπλακεῖ, παρὰ τὶς προσπάθειες ποὺ φαίνονται νὰ καταβάλλουν οἱ κατὰ καιροὺς καὶ καθʹ ὕλην ἁρμόδιοι τῆς Πατρίδος μας.
Ἄρχησε μὲ τὸ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ, καὶ ἐπισήμανε τὰ ἐξῆς τρία θέματα τὰ ὁποῖα δὲν προοιωνίζονται καλὲς ἐξελίξεις γιὰ τὸ ἐθνικό μας θέμα. Πρῶτα ‐ πρῶτα οἱ περιβόητοι ʺΤσάμηδεςʺ, οἱ ὁποῖοι στὶς 27 Ἰουνίου, ἐφέτος, ἡμερομηνία ποὺ ἐδῶ καὶ λίγα χρόνια τὴν ἔχουν καθιερώσει ὡς ἡμέρα τῆς δῆθεν ʺγενοκτονίας τουςʺ ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες, τὴν 27η Ἰουνίου δηλαδή, ὀργάνωσαν πολιτιστικὲς ἐκδηλώσεις στοὺς Ἁγίους Σαράντα καὶ πραγματοποίησαν πορεὶα πρὸς τὰ Ἑλληνοαλβανικὰ σύνορα στὴν περιοχὴ τῆς Σαγιάδας. Φέτος ὅμως, ὁ ἑορτασμός τους εἶχε καὶ μιὰ προκλητικὴ ἰδιαιτερότητα : Οἱ ἐκδηλώσεις καὶ ἡ πορεία στηρίχθηκαν ἀπὸ τὸν Δήμαρχο τῶν Ἁγίων Σαράντα Ἔντμουτ Γκιόκα, ὁ ὁποῖος εἶχε ἐκλεγεῖ καὶ μὲ τὶς ψήφους τῶν Ἑλλήνων κατοίκων τῆς πόλεως, ἀφοῦ τὸν εἶχε προτείνει γιὰ τὸ Δημαρχιακὸ ἀξίωμα, δυστυχῶς, ἡ ʺΟΜΟΝΟΙΑʺ. Στὴν πορεία τους οἱ ʺΤσάμηδεςʺ φώναζαν συνθήματα γιὰ τὴν ʺΜεγάλη Ἀλβανίαʺ καὶ ἐναντίον τῆς Ἑλλάδος, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ἐδῶ ἐπιστροφή τους. Ὑποστηρίζεται ἐντόνως ὅτι εἶναι ἀνεκτοὶ ἀπὸ τὴν Κυβέρνηση τοῦ Σαλί Μπερίσα, ἐνῷ εἶναι γνωστὸ πὼς συνδέονται καὶ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς Ἀλβανοὺς ἐθνικιστὲς τοῦ Κοσσόβου καὶ τῶν Σκοπίων. Πρόσφατα μάλιστα ὁ Πρόεδρος τοῦ Τσάμικου κόμματος τῆς Ἀλβανίας κος Ἰντρίζι ἐπισκέφθηκε τὸ Κόσσοβο, ὅπου ἔγινε δεκτὸς μὲ ἰδιαίτερες τιμές. Τὸ ὅτι δὲ τὸ ʺΤσάμικοʺ τὸ ὑποκινεῖ ἡ Ἀλβανία φάνηκε, ἐκτὸς τῶν ἄλλων, καὶ ἀπὸ τὸ ὅτι τὸ Ἀλβανικό Κοινοβούλιο μὲ πρόταση τοῦ κ. Ἰντρίζι τήρησε ἑνὸς λεπτοῦ σιγὴ γιὰ τὰ δῆθεν θύματα τῆς δῆθεν γενοκτονίας τῶν ʺΤσάμηδωνʺ . Νὰ τὰ σημειώνετε αὐτὰ, τόνισε ,ἔντονα, ὁ Μητροπολίτης. Καὶ ἐδῶ ἔκρινε καλὸ νὰ ἀναφερθεῖ στὴν ἀνακοίνωση τοῦ αὐτοαποκαλούμενου ʺἈλβανικοῦ Ἐθνικοῦ Στρατοῦʺ στὸ διαδύκτιο καὶ στὰ ΜΜΕ τῆς Ἀλβανίας, τοῦ Κοσσόβου, τῶν Σκοπίων καὶ τοῦ Μαυροβουνίου. Σύμφωνα μὲ αὐτήν, τὴν ἀνακοίνωση δηλαδή, ὁ Ἀλβανικὸς Ἐθνικὸς Στρατὸς ξεκίνησε τὶς προετοιμασίες γιὰ στρατιωτικὲς ἐπιχειρήσεις μὲ στόχο τὴν ἵδρυση τῆς Μεγάλης Ἀλβανίας, παρακαλῶ. Τονίζει δὲ μεταξὺ ἄλλων ὅτι, ʺ ἦλθε ὁ καιρὸς γιὰ ἀπαλλαγὴ τῶν Ἀλβανῶν ἀπὸ τοὺς Σέρβους, τοὺς ΣλαβοΜακεδόνες καὶ τοὺς Ἕλληνες κατακτητές, οἱ ὁποῖοι δὲν σταμάτησαν οὔτε στιγμὴ νὰ σκοτώνουν ἀθῶο Ἀλβανικὸ πληθυσμό, ποὺ ζεῖ στὰ πατροπαράδοτα ἐδάφη του, γιʹ αὐτὸ καὶ ὁ πόλεμος εἶναι ἀναπόφευκτος, μᾶς ἀπειλεῖ ὁ Ἀλβανικός, ὁ νεότευκτος αὐτὸς, Ἀλβανικὸς Στρατός.
Θὰ σᾶς ὑπενθυμίσω, μιλώντας ἐκτὸς διφθέρας ὁ Σεβασμιώτατος, γιατὶ ὑποθέτω πρέπει νὰ τὸ ἀκούσατε χθὲς καὶ σήμερα ἀπὸ τὰ Μέσα Ἐνημερώσεως τὴν δολοφονία ποὺ ἔγινε χθές στὴν Χειμάρρα ἑνὸς 37χρονου νεαροῦ Χειμαρριώτη. Ξέρετε γιὰ ποιὸ λόγο ; Διότι ἐπέμαινε νὰ μιλάει ἑλληνικὰ στὸ μαγαζί του. Καὶ πῆγαν δυό, τρεῖς, πέντε ἀλβανοὶ ἐθνικιστὲς φανατικοί, οἱ ὁποῖοι ἀφοῦ τὸν ἐχτύπησαν, τὸν ἔριξαν κάτω μʹ ἕνα αὐτοκίνητο, τὸ ὁποῖο πέρασε ἀπὸ πάνω του τὸ αὐτοκίνητο, καὶ μετὰ μοῦ λένε γιὰ φιλίες καὶ γιὰ καλὲς σχέσεις. ʺΠαραμύθια τῆς Καλημᾶςʺ δηλαδή.
Τὸ 2ο ποὺ ἀφορᾶ τὸ Βορειοηπειρωτικό, καὶ ποὺ εἶναι ἰδιαίτερα ἀνησυχητικὸ εἶναι τὸ γεγονὸς ὅτι ναυτικὴ Τουρκικὴ δύναμη ποὺ ἀνέρχεται σὲ 1125 πεζοναῦτες, ἑδρεύει ἤδη στὸ λιμάνι τῶν Ἁγίων Σαράντα, ὕστερα ἀπὸ σχετικὴ ἄδεια παραμονῆς ποὺ ἐξασφάλισε ἀπὸ τὴν Ἀλβανικὴ Βουλή. Αὐτὸ τὸ γεγονός, ἀλλὰ καὶ ἡ γενικότερη στενότατη προσέγγιση καὶ συνεργασία Τουρκίας καὶ Ἀλβανίας, φαίνεται πὼς ἐπεξηγεῖ τώρα πλήρως γιατὶ ἀπορρίφθηκε ἀπὸ τὸ Ἀλβανικό Συνταγματικὸ Δικαστήριο ἡ ἐπικύρωση τῆς Ἑλληνο‐ Ἀλβανικῆς συμφωνίας γιὰ τὸν καθορισμὸ τῆς ὑφαλοκρηπίδος μεταξὺ Ἑλλάδος καὶ Ἀλβανίας.
Τὸ 3ο εἶναι ἡ ἁρπαγὴ τῶν περιουσιῶν τῶν Βορειοηπειρωτῶν, βάσει Σουλτανικῶν Φιρμανίων, καθὼς καὶ ἡ εἰσρροὴ στὴν Ἑλλάδα τεραστίων ποσοτήτων ναρκωτικῶν,
ὅπως τελευταῖα περιέγραψε τὴν κατάσταση μὲ μελανὰ χρώματα ὁ Πρόεδρος τῶν Ἀστυνομικῶν Ἰωαννίνων. Δυστυχῶς, ὁ Ἕλληνας Ὑπουργὸς Προστασίας τοῦ Πολίτη κ. Χρυσοχοΐδης, ποὺ ἐπισκέφθηκε τὴν Ἀλβανία τὸν περασμένο Μάρτιο, δὲν ἔκανε λόγο γιὰ τὸ ὀργανωμένο ἔγκλημα καὶ τὴν φύλαξη τῶν Συνόρων, γιὰ τὰ ὁποῖα ἡ Ἀλβανία δείχνει μιὰ ἀχαρακτήριστη ὀλιγωρία, ἀλλὰ ἀρκέστηκε νὰ πλαίξει τὸ ἐγκώμιο τοῦ ὁμολόγου του Ὑπουργοῦ καὶ τῆς Ἀλβανικῆς Ἀστυνομίας. ʺ Νὰ μὲ λές κύρ‐Γιάννη, νὰ σὲ λέω κυρ‐Γιώργη, νὰ πᾶνε καλὰ οἱ δουλειές μαςʺ. Θυμᾶμαι ποὺ τὸ ἔλεγε συχνὰ ὁ προκάτοχός μου αὐτό, σχολίασε μὲ μία αἴσθηση χιοῦμορ ὁ Σεβασμιώτατος.
Στὴν συνέχεια ἀναφέρθηκε στὶς ἐξελίξεις στὰ τρία μεγάλα ἐθνικά μας θέματα : στὸ ΚΥΠΡΙΑΚΟ, στὸ ΑΙΓΑΙΟ καὶ στὸ λεγόμενο ʺΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟʺ ποὺ, δυστυχῶς, ἔχουν περιπλεχθεῖ λίαν ἀρνητικῶς. Ὁ δῆθεν Πρόεδρος τοῦ Τουρκο‐Κυπριακοῦ ψευδοκράτους Ἔρογλου, ἀπέρριψε πρόσφατα τὶς προτάσεις τοῦ Προέδρου τῆς Κυπριακῆς Δημοκρατίας γιὰ βιώσιμη λύση τοῦ Κυπριακοῦ ἐπιβεβαιώνοντας τὴν ἄποψη ὅτι ἡ Τουρκία πατρονάρει τοὺς Τουρκοκυπρίους, ὁπότε λύση δὲν πρέπει νὰ ἀναμένεται. Ἐν τῷ μεταξὺ τὸ πλοῖο ʺΠιρί Ρέϊςʺ ἁλωνίζει τὰ θαλάσσια νερὰ τοῦ Καστελορίζου, ἤδη δὲ καὶ δεύτερο τουρκικὸ πλοῖο , τὸ ʺΤσεσμέʺ κάνει προκλητικὰ τὸν περίπατό του καὶ αὐτὸ στὸ Αἰγαῖο, ἐνῷ ἡ Ἑλληνικὴ Κυβέρνηση ἀρκεῖται νὰ λέει ὅτι : ʺΠαρακολουθεῖ τὴν ὑπόθεσηʺ.
Τώρα ὡς πρὸς τὸ λεγόμενο ʺΜακεδονικόʺ οἱ Σκοπιανοὶ συνεχίζουν ἀπτόητοι τὶς προκλήσεις καὶ τὴν προπαγάνδα τους. Μάλιστα τὰ Σκόπια προχώρησαν στὴν χρήση τοῦ ὄρου, προσέξτε το αὐτό, ἐπισήμανε ὁ Μητροπολίτης, ʺΜακεδονικὴ Προεδρείαʺ ἐπειδὴ δὲν θὰ μποροῦσαν νὰ χρησιμοποιήσουν εὐθέως τὴν ὀνομασία ʺΔημοκρατία τῆς Μακεδονίαςʺ σʹ ἕνα Διεθνὴ Ὀργανισμό. Αὐτὸ ἔγινε στὸ Συμβούλιο τῆς Εὐρώπης, ὅπου καὶ ἀνέλαβαν τὴν Προεδρεῖα. Ἔτσι παρέκαμψαν τὸν ὄρο τῆς ἐνδιάμεσης συμφωνίας, ποὺ ἔλεγε πὼς μποροῦν οἱ Σκοπιανοὶ νὰ συμμετέχουν σὲ Διεθνεῖς Ὀργανισμοὺς μόνον σὰν ʺFYROMʺ καὶ ὄχι σὰν ʺΔημοκρατία τῆς Μακεδονίαςʺ ἐξακοντίζοντας τὴν διεθνὴ προπαγάνδα τους καὶ ἐκμεταλλευόμενοι καὶ τὸ τελευταῖο χιλιοστὸ τοῦ χωροχρόνου, μὴν ἀφήνοντας καμμιὰ εὐκαιρία χαμένη. Ἐξοργιστικὴ ἐπίσης εἶναι ἡ διαπίστωση, πὼς μέσα ἀπὸ τὶς ἐπίσημες ἱστοσελίδες τοῦ Συμβουλίου τῆς Εὐρώπης ἀναφέρεται ἡ γλῶσσα τῶν Σκοπίων σὰν ʺΜακεδονικήʺ, χωρὶς, δυστυχῶς, τὴν παραμικρὴ ἀντίδραση τῆς Ἑλλάδος ποὺ ἔχει παραγκωνισθεῖ καὶ παραμερισθεῖ σὲ πρωτόγνωρο βαθμό ἀπὸ τὶς τραγικὲς καὶ δυσμενέστατες ἐξελίξεις. Τέλος, ἡ πολιτικὴ τῆς σύνθετης ὀνομασίας, ὅπως θρυλεῖται, εἶναι καταστροφικὴ καὶ παγιώνει τὸ ὄνομα Μακεδονία καὶ τὰ παράγωγά του ὡς διεθνὲς ἀναγνωριστικό καὶ προσδιοριστικὸ τῶν Σκοπίων. Κάτι δηλαδή, ποὺ ἰσοδυναμεῖ μὲ ἐθνικὴ αὐτοκτονία καὶ νέα ἐθνικὴ καταστροφὴ στὸ ἄμεσο μέλλον.
Τέλος, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, συνέχισε ὁ Μητροπολίτης Ἀνδρέας, ὑπάρχει καὶ τὸ ζήτημα τῆς ΘΡΑΚΗΣ. Ὅπως κατήγγειλε ἡ συμπατριώτισσά μας, ἡρωϊκὴ δασκάλα Χαρὰ Νικοπούλου, τὸ Τουρκικὸ Προξενεῖο τῆς Κομοτηνῆς συντελεῖ στὴν πολιτιστικὴ γενοκτονία τῶν Πομάκων καὶ τῶν Ρωμὰ τῆς Θράκης. Οἱ Ρωμὰ εἶναι οἱ Τσιγγάνοι. Στὴν Θεσσαλονίκη, ὅπου βραβεύτηκε ἀπὸ τὴν Νομαρχία Θεσσαλονίκης ἡ Χαρὰ Νικοπούλου, μπροστὰ σὲ ἑκατοντάδες κατοίκους τῆς συμπρωτεύουσας, ποὺ τὴν ἐπευφημοῦσαν καὶ τὴν καταχειροκροτοῦσαν, τόνισε ὅτι : Ἡ Μειονότητα στὴ Θράκη εἶναι Μουσουλμανικὴ, δὲν εἶναι Τουρκική. Ὑπογράμμισε δὲ, ὅτι ʺπολλὲς φορὲς βρέθηκα ἀντιμέτωπη μὲ τοὺς ἐγκάθετους τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου Κομμοτηνῆς, ποὺ μὲ κάθε τρόπο ἀντιδροῦσαν στὴν παρουσία μου στὸ Δέρειο , μιὰ καὶ προκλητικὰ κάνουν τὰ πάντα γιὰ νὰ ἐκτουρκίσουν τοὺς Πομάκους καὶ τοὺς Ρωμά, καὶ εὐτυχῶς , ἀποτέλεσα, ἐν μέρει, τροχοπέδη στὰ σχέδιά τους. Ἀξίζει νὰ σημειώσουμε, ἀγαπητοί, ὅτι τὰ μέλη τοῦ Πομακικοῦ Πολιτιστικοῦ Συλλόγου Νομοῦ Ξάνθης ἀπέστειλαν ἐπιστολὴ διαμαρτυρίας πρὸς τὸν
Πρωθυπουργὸ κ. Γεώργιο Παπανδρέου καὶ τὴν Ὑπουργὸ Παιδείας κα Ἄννα Διαμαντοπούλου, τονίζοντας πὼς ʺτὸ ἐπίσημο Ἑλληνικὸ Κράτος τοὺς ὑποχρεώνει νὰ μάθουν Τουρκικά, μιὰ γλῶσσα, ποὺ ὅπως τονίζουν, δὲν θὰ χρησιμοποιήσουμε ποτέʺ. Καὶ διερωτᾶται κάνεις : Μήπως τὸ Ἑλληνικὸ Κράτος παρεφρόνησε ;
Δὲν παρέληψε νὰ ἀναφερθεῖ ὁ Σεβασμιώτατος , ἐπὶ τροχάδην, σὲ ὁρισμένα θέματα ποὺ σημάδευσαν τὴν πορεία τοῦ Γένους τῶν Ἑλλήνων καὶ ποὺ ἔκρινε ὁ ἴδιος ἀπαραίτητα νὰ ἐπισημανθοῦν :
1) Ἡ Ἀνωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ἑλλάδος (ΑΣΠΕ) σὲ ἀνακοίνωσή της καταγγέλλει μεταξὺ τῶν ἄλλων καὶ αὐτά : ʺ Ἡ Πολιτεία, ὄχι μόνο δὲν λαμβάνει καμμιὰ μέριμνα γιὰ τοὺς Πολυτέκνους, οἱ ὁποῖοι περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλον συνεισφέρουν στὸ ἀσφαλιστικὸ σύστημα μὲ τὰ πολλὰ παιδιά τους, ἀλλὰ καὶ ὅποιες διατάξεις ὑπάρχουν τὶς καταργεῖ καὶ ἐξομοιώνει στὰ ὅρια τῆς ἡλικίας γιὰ τὴν συνταξιοδότηση τοὺς Πολυτέκνους μὲ τοὺς ἀγάμους. Τὶς πολύτεκνες μητέρες μὲ τὶς ἄγαμες μητέρες. Προφανῶς θέλγεται ἡ Πολιτεία μὲ τὸ νὰ μεταβάλλει τὴν Χώρα σʹ ἕνα ἀπέραντο Γηροκομεῖο καὶ στὴ συνέχεια σὲ Νεκροταφεῖο. Καμμία ʺτρόϊκαʺ δὲν ἐζήτησε τὴν ἐξομοίωση τῶν ἀγάμων μὲ τοὺς Πολυτέκνους καὶ τὴν κατάλυση κάθε μέτρου κοινωνικῆς μέριμνας. Οἱ Πολύτεκνοι ζητοῦν ὅραμα καὶ ἐλπίδα καὶ ὄχι μέτρα καταστροφῆς καὶ αὐτοκτονίας. Ὁ δὲ Σύλλογος Πολυτέκνων τοῦ Νομοῦ Ἰωαννίνων σὲ σχετικὸ ἔγγραφό του πρὸς τὸν Ἕλληνα Πρωθυπουργὸ καταλήγει : α) Ἄν μιὰ Χώρα δὲν ἔχει παιδιά, οὔτε οἰκονομία θὰ ἔχει, οὔτε στρατὸ θὰ ἔχει, οὔτε ἐκπαίδευση θὰ ἔχει, οὔτε ἀνάπτυξη θὰ ἔχει, οὔτε ζωὴ καὶ ὕπαρξη. β) Τὰ προβλήματα τοῦ πληθησμοῦ εἶναι τόσο θεμελιώδη ποὺ ἐκδικοῦνται τρομερὰ ἐκείνους ποὺ τὰ ἀγνοοῦν. Βρισκόμαστε στὸ παρὰ πέντε. Ἡ ἐκδίκηση ἔρχεται.
2) Περνᾶμε τώρα στὸ θέμα τῶν λαθρομεταναστῶν, τὸ ὁποῖο ἡ Πολιτεία ἀντιμετωπίζει μὲ ἐρασιτεχνισμὸ καὶ μὲ προφανεῖς κομματικὲς σκοπιμότητες. Ἔχουμε τὴν ἀγωνία μιᾶς ἑλληνίδας Καθηγήτριας, ἡ ὁποία διδάσκει σὲ ΕΠΑ.Λ. (Ἐπαγγελματικὸ Λύκειο) τοῦ Πειραιῶς, ὅπου, ὅπως γράφει, ʺ φοιτοῦν πολλὰ Πακιστανάκια καὶ Ἀλβανάκια καὶ ἀπὸ λοιπὲς χῶρες. Κατὰ καιρούς, λέει ἡ ἐν λόγῳ καθηγήτρια, ρωτάω τοὺς μαθητές μου, τὶ θὰ κάνουν σὲ περίπτωση πολέμου μὲ τὴν Τουρκία; Ἡ ἀπάντηση ποὺ παίρνω ἀπὸ τοὺς Ἀλβανοὺς, Πακιστανοὺς καὶ λοιποὺς ξένους μαθητές εἶναι ἴδια γιὰ ὅλους : ‐ ʺ Ἐγὼ, κυρία, εἶμαι μουσουλμάνος, καὶ ἡ θρησκεία μου μὲ ὑποχρεώνει νὰ πολεμήσω στὸ πλευρὸ τῆς Τουρκίας. Ἰσχύει καὶ γιὰ κάποια ἀλβανάκια, ποὺ εἶναι βαπτισμένοι χριστιανοί, καὶ αὐτοὶ τὸ ἴδιο λένε. ‐ʺ Εἶμαι μουσουλμάνος καὶ πρέπει νὰ πολεμήσω στὸ πλευρὸ τῶν Μουσουλμάνωνʺ . Ἀκόμη, οἱ ἀλβανοὶ μαθητὲς τσακώνονται μὲ βορειοηπειρῶτες μαθητὲς, τοὺς ὁποίους κάνουν φραστικὲς ἐπιθέσεις μὲ τὰ λόγια : ‐ ʺΠοιὸ πολὺ μετράει ὁ δικός μου λόγος ποὺ εἶμαι ξένος, ἀπὸ τὸν δικό σου ποὺ εἶσαι Ἕλληναςʺ . Μὲ τʹ αὐτιὰ μου τὸ ἄκουσα, συνεχίζει ἡ Καθηγήτρια καὶ καταλήγει : ʺΤὸ λειτούργημα ποὺ ἐξασκῶ μὲ ὑποχρεώνει νʹ ἀντιμετωπίζω τὰ παιδιὰ ὅλα μὲ τὸν ἴδιο τρόπο. Ἀλλὰ σκέπτομαι, ἄν οἱ Ἀλβανοὶ μᾶς κοροϊδεύουν μέσα στὰ μάτια μας, τότε αὐτὰ τὰ παιδιὰ ποὺ δὲν αἰσθάνονται Ἕλληνες, μεθαύριο, ἄν μπεῖ ἡ Χώρα μας σὲ κίνδυνο, τὶ θὰ γίνει ; Γιʹ αὐτὸ εἶχε πολὺ δίκαιο κάποιος, ποὺ σημείωσε τοῦτα τὰ λόγια : ʺ Ἐὰν περάσεις τὰ ἑλληνικὰ σύνορα παράνομα, ἐξασφαλίζεις : ἐργασία, ἄδεια ὁδήγησης, κάρτα κοινωνικῆς ἀσφάλισης, εὐημερία, κουπόνια φαγητοῦ, πιστωτικὴ κάρτα, ἐπιδοτούμενο μίσθωμα ἤ δάνειο γιὰ νʹ ἀγοράσεις σπίτι, δωρεὰν ἐκπαίδευση, δωρεὰν ὑγειονομικὴ περίθαλψη, τὴν κάλυψη ἑλληνικῶν κομμάτων γιὰ νὰ βρίζεις τὴν Ἑλλάδα, ἐνῷ τώρα, σὲ λίγο, θὰ μπορεῖς νὰ φτιάξεις καὶ δική σου πολιτικὴ παράταξηʺ.
Ἕνα τρίτο ζήτημα, ποὺ προκαλεῖ ἐντροπὴ καὶ θλίψη, εἶναι ἡ προσπάθεια κάποιων κύκλων νὰ φύγουν ἀπὸ τὰ σχολεῖα σταυροὶ καὶ εἰκόνες, γιατὶ λένε, διαχωρίζουν τοὺς
μαθητές. Ἀλλὰ ἄν δὲν ὑπῆρχαν ὁ Σταυρὸς καὶ οἱ Ἅγιες Εἰκόνες, κι ὅ,τι ἄλλο ἐκφράζει ἤ συμβολίζει τὴν πίστη στὸν ἀληθινὸ Θεὸ τῆς ἀγάπης, τῆς ἐλευθερίας, τοῦ σεβασμοῦ τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας, τότε δὲν θὰ ὑπῆρχε ἡ κοινωνία ἀνθρώπων ἀλλὰ ζούγκλα. Αὐτὸ ποὺ δυστυχῶς θέλουν νὰ φέρουν οἱ δῆθεν προοδευτικοὶ στὴν πατρίδα μας. Εὐτυχῶς, τὸ εἶδα τελευταῖα νὰ δημοσιεύεται, συνέχισε ὁ Σεβασμιώτατος, ἡ Ἑλληνικὴ Κυβέρνηση συντάχθηκε στὸ πλευρὸ τῆς Ἰταλικῆς Κυβερνήσεως, ἡ ὁποία ἀντιτίθεται στὴν ἀφαίρεση τῶν θρησκευτικῶν συμβόλων ἀπὸ τὶς τάξεις τῶν σχολείων. Μακάρι νὰ δώσει ὁ Θεός, νὰ εὐωδοθεῖ ἡ καλὴ προσπάθεια τῆς ἰταλικῆς κυβερνήσεως, μὲ τὴν ὁποία, ὅπως εἴπαμε, συμπράττει καὶ ἡ δική μας κυβέρνηση.
Γιʹ αὐτὸ, ὅσο καὶ ἄν σᾶς φανεῖ παράξενο αὐτὸ ποὺ θʹ ἀκούσετε τώρα, σᾶς λέω, τονίζοντας τὰ λόγια του ὁ Σεβασμιώτατος, ὅτι συνυπογράφω αὐτὸ ποὺ διεκήρυξε ὁ γνωστὸς Μουσικοσυνθέτης Μίκης Θεοδωράκης (σᾶς φαίνεται περίεργο, καθόλου νὰ μὴν σᾶς φαίνεται περίεργο, γιατὶ νὰ σᾶς φαίνεται περίεργο;) στὴν ἐπιστολή ‐ σκληρὴ καταγγελία ποὺ ἔστειλε στὴν ἀνεκδιήγητη Εἰδικὴ Γραμματέα τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας Θάλεια Δραγώνα : ‐ ʺ Ξυπνεῖστε, Ἕλληνες ! Τεμαχίζουν τὴν Πατρίδα μας ! Ἀρκετὰ κοιμηθήκαμε ἕως τώρα. Καιρὸς νὰ ξυπνήσουμε, τονίζει ὁ κ. Θεοδωράκης, νὰ ἐγερθοῦμε, νὰ ἐξεγερθοῦμε, καὶ ἑνωμένοι νʹ ἀντιμετωπίζουμε, ὅπως ἁρμόζει, τοὺς μεγάλους κινδύνους ποὺ ἀπειλοῦν τὴν ἱστορία, τὸν πολιτισμό, τὸ ἦθος, τὶς παραδόσεις καὶ τελικὰ τὴν ἀκεραιότητά μαςʺ.
Ὅμως, ἀδελφοί μου, ἀπευθυνόμενος στὸ πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ ὁ Σεβασμιώτατος, μποροῦμε νὰ ἐλπίζουμε, δόξα τῷ Θεῷ, ὅτι δὲν χάθηκε ἡ λεβεντιὰ ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα. Μέσα στὸ βαρὺ κλῖμα τῆς ἀναρχίας, τοῦ ἐγκλήματος καὶ τῆς ʺἁρπαχτῆςʺ , ποὺ προσπαθοῦν νὰ δημιουργήσουν γνωστοὶ ‐ ἄγνωστοι, κι ὅσοι ψαρεύουν σὲ ʺθολὰ νεράʺ, τρεῖς λεβέντες στρατιῶτες τῆς Προεδρικῆς Φρουρᾶς, ἔστειλαν μήνυμα αἰσιοδοξίας, ἐλπίδας καὶ ἑλληνικῆς λεβεντιᾶς. Ἀντιγράφω ἀπὸ τὸ τεῦχος τοῦ Μαρτίου τοῦ Περιοδικοῦ ʺ Ἡ Δρᾶσις μαςʺ, ποὺ ἐκδίδει ἡ Χριστιανικὴ Φοιτητικὴ Δράση. Καὶ πρέπει νὰ σᾶς πῶ, ὅτι τὸ γεγονὸς ἀνέγραψε καὶ ὁλόκληρος ὁ Τύπος τῶν Ἀθηνῶν. ʺ Βλαστοὶ τῆς ἑλληνικῆς ἐπαρχίας καὶ οἱ τρεῖς. Οἱ δυὸ σκοποὶ στὸ μνημεῖο τοῦ Ἀγνώστου Στρατιώτου τὸ βράδυ τῆς 9ης Ἰανουαρίου ἐφέτος. Ὁ Βασίλειος Βερνῖκος ἀπὸ τὴν Νάξο, καὶ ὁ Ἰωάννης Ἀνδρεάκος ἀπὸ τὴν Ἑλιὰ τῆς Μάνης. Ὁ τρίτος, ὁ Μάριος Θεοδώρου, παρατηρητὴς εὔζωνας ἀπὸ τὴν Λιβαδειά. Εἰδοποιημένος ἐπειγόντως ὁ τελευταῖος, ὁ Θεοδώρου, ἀπὸ τὴν Προεδρικὴ Φρουρὰ , ὅτι δίπλα ἀπὸ τὴν Φρουρὰ ἔχει τοποθετηθεῖ βόμβα, ἕτοιμη νὰ ἐκκραγεῖ, εἶπε στοὺς δύο σκοπούς, ὅτι μποροῦν νʹ ἀφήσουν τὴν σκοπιὰ καὶ νὰ φύγουν, διότι ἡ περιοχὴ ἔχει ἐκκενωθεῖ. Ἐκεῖνοι, ὅμως, δὲν τοῦ ἀπήντησαν, διότι ὁ εὔζωνας φρουρὸς δὲν ὁμιλεῖ. Τοῦ ἔγνεψαν ʺΟΧΙʺ. Ἔμειναν στὴν θέση τους ἀκίνητοι, ὁλόρθοι, ἀτρόμητοι, μὲ τὸ ἀετήσιο βλέμμα τους. Τὴν ἴδια στάση τήρησε, ἀφοῦ στάθηκε στὸ μέσο τους καὶ ὁ παρατηρητής. Ἡ βόμβα τῶν θρασύδειλων ἄγνωστων ἐξερράγη, θραύσματα ἔφτασαν λίγα βήματα ἀπὸ τὴν σκοπιά τους. Ὡστόσο, ἡ ἀτρόμητη στάση καὶ τῶν τριῶν, ἐξουδετέρωσε τὸν ἐντυπωσιασμὸ ποὺ στόχευαν οἱ αὐτουργοὶ κακοθελητές. Τὶς ἐντυπώσεις κέρδισαν οἱ τρεῖς, ἕως τότε ἄγνωστοι εὔζωνες, κάνοντας τοὺς Ἕλληνες νὰ ἀναπνεύσουν, νὰ ἀναθαρρύσουν, νὰ ἐλπίσουν, νὰ αἰσθανθοῦν περήφανοι γιὰ τὰ παιδιά τους, γιὰ τοὺς ἐκφραστὲς καὶ τοὺς φρουροὺς τῶν ἰδανικῶν μας. Δίκαια ὁ Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας τοὺς δεξιώθηκε, τοὺς τίμησε, φωτογραφήθηκε μαζί τους καὶ ἔτσι τοὺς ἔκανε γνωστοὺς σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα. Καὶ προσφωνώντας τους τοὺς εἶπε μὲ ὕφος δωρικό, λόγο λακωνικὸ καὶ πέρα ὥς πέρα ἀληθινό : ʺ Στὰ δύσκολα φαίνεται ἡ ψυχὴ τοῦ Ἕλληνα. Θερμὰ συγχαρητήρια γιὰ τὴν ἀφοσίωση στὸ καθῆκον. Μπράβο σας ! Δώσατε ἕνα μήνυμα, ποὺ ἐπαναλαμβάνω, ὅτι στὰ δύσκολα φαίνεται ἡ ψυχὴ τοῦ Ἕλληνα. Εἶστε λεβέντες. Καλοὶ
πολίτες. Γιατὶ εἶμαι βέβαιος ὅτι θὰ εἶστε καὶ καλοὶ πολίτες. Θὰ φωτογραφηθῶ μαζί σας, κι ἄς εἶστε πανύψηλοιʺ. Καὶ φωτογραφήθηκε. Μαζί τους καὶ ὁ ὑποδιοικητὴς τῆς Προεδρικῆς Φρουρᾶς Ταγματάρχης Νικόλαος Θάνος. Λεβέντες εὔζωνοι. Παιδιὰ γνήσια τῆς Ἑλλάδος. Σᾶς εὐχαριστοῦμε γιὰ τὸ νέο ʺΟΧΙʺ. Τὸ μήνυμά σας ἔφτασε σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα. Καὶ σὲ ὅλο τὸν κόσμο. Ὅσοι αἰσθάνονται Ἕλληνες τὸ πήρανε καὶ ἀναθαρρήσανε.
Νὰ, ὅμως, ἀνέφερε ὁ Σεβασμιώτατος, καὶ μιὰ ἄλλη ἐξίσου ἐνθαρρυντικὴ εἴδηση. Τὴν διαβάσαμε στὸ χρονογράφημα τῆς Ἀλεξάνδρας Στεφανοπούλου, στὸ φύλλο τῆς 24ης τοῦ περασμένου Ἰουλίου, στὴν Ἐφημερίδα ʺΕΣΤΙΑʺ μὲ τίτλο : ʺΤὸ παιδὶ ἀπὸ τὸ Περιστέριʺ. Στὴν ἀρχὴ τοῦ χρονογραφήματος ἡ Στεφανοπούλου κάνει λόγο γιὰ τὶς κακὲς εἰδήσεις, ποὺ σὲ κάθε δελτίο τους παρουσιάζουν τὰ μέσα μαζικῆς ἐπικοινωνίας. Θεομηνίες, καταστροφές, πολέμους, σεισμοὺς, καταποντισμούς, ἐγκλήματα, ληστεῖες κ.ο.κ. Ἐν τούτοις ὑπάρχουν καὶ οἱ καλὲς εἰδήσεις. Καὶ λέει, λοιπόν, ἡ χρονογράφος, ὅτι μιὰ τέτοια καλὴ εἴδηση συνέβη τελευταία στὸ Περιστέρι. Μιὰ ἡλικιωμένη κυρία εἶχε μεταβεῖ σʹ αὐτὴν τὴν περιοχὴ γιὰ νὰ διεκπεραιώσει κάποια ἐργασία της. Ἄνοιξε τὴν τσάντα της γιὰ νὰ πληρώσει σὲ κάποιο ταμεῖο καὶ δὲν τὴν ἔκλεισε καλά. Τὸ ἀποτέλεσμα τῆς ἀφηρημάδας της ἦταν ὅτι ἔπεσε κάπου στὸ δρόμο τὸ πορτοφόλι της, μέσα στὸ ὁποῖο ἐκτὸς ἀπὸ τὰ χρήματα εἶχε καὶ τὴν ταυτότητά της, τὶς πιστωτικὲς της κάρτες καὶ διάφορα ἄλλα προσωπικὰ ἔγγραφα. Ὅταν ἡ ἡλικιωμένη κυρία ἀνακάλυψε τὶ τῆς εἶχε συμβεῖ, δὲν στενοχωρήθηκε τόσο γιὰ τὰ χρήματα, ὅσο γιὰ τὴν ταλαιπωρία ποὺ θὰ ὑφίστατο γιὰ νὰ ἀντικαταστήσει τὴν χαμένη της ταυτότητα καὶ τὰ ὑπόλοιπα σχετικά. Ἐνῷ, ὅμως, βρισκόταν σὲ ἀπελπησία, χτύπησε τὸ τηλέφωνο καὶ κάποιος τῆς ἀνήγγειλε, ὅτι βρῆκε τὸ πορτοφόλι της καὶ ὅτι θὰ πήγαινε νὰ τῆς τὸ δώσει. Ἐμφανίστηκε, λοιπόν, μπροστά της ἕνας ἔφηβος 17 ἐτῶν, σημειῶστε το, 17 ἐτῶν, μαθητὴς Λυκείου, κάτοικος Περιστερίου, ὀρφανὸς ἀπὸ πατέρα, καὶ τῆς εἶπε ὅτι βρῆκε τὸ πορτοφόλι της, τὸ ἄνοιξε, εἶδε ὅτι ὑπῆρχε ταυτότητα, καὶ ἀφοῦ ἔμαθε τὸ ὄνομά της καὶ τὴν διεύθυνσή της, τὴν ἀναζήτησε ἀπὸ τὰ τηλεφωνικὰ κέντρα, ποὺ ἔδωσαν τὸν ἀριθμὸ τοῦ τηλεφώνου της καὶ τελικὰ τῆς ἔφερε τὸ πορτοφόλι. Ἐνθουσιασμένη ἡ κυρία εἶπε στὸ νεαρὸ νὰ κρατήσει τὰ χρήματα. ‐ ʺΕὐχαριστῶ. Ἀλλὰ δὲν μπορῶ νὰ τὰ κρατήσω. Δὲν εἶναι δικά μου, ἀφοῦ δὲν δούλεψα γιὰ νὰ τὰ ἀποκτήσωʺ, τῆς ἀπάντησε τὸ παιδὶ ἀπὸ τὸ Περιστέρι. Μόλις διάβασα τὴν εἴδηση αὐτὴ, εἶπε ὁ Σεβασμιώτατος, ἀναφώνησα : Δόξα τῷ Θεῷ, μὲ τέτοια παιδιὰ ἡ Ἑλλάδα μας δὲν θὰ χαθεῖ.
Κλείνοντας τὴν ὁμιλία του ὁ Σεβασμιώτατος αἰσθάνθηκε τὴν ἀνάγκη νὰ κάνει μιὰ δέηση, μιὰ προσευχή. Νὰ πώς τελείωσε :
Ἀδελφοί μου, ἄς προσευχηθοῦμε ἀπόψε καὶ ἄς παρακαλέσουμε τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο νὰ σκέπει τὸ Γένος τῶν Ἑλλήνων, τὴν οἰκογένεια, τὰ στρατευμένα, τὰ ἐργαζόμενα, τὰ φοιτητικὰ καὶ τὰ μαθητικὰ νειᾶτα. Τὴν Βόρειο Ἤπειρο, τὴν Κύπρο, τὴν Θράκη, τὸ Αἰγαῖο, τὸν ἁπανταχοῦ τῆς γῆς Ἑλληνισμὸ καὶ ὁλόκληρο τὸν κόσμο. Ψηλὰ οἱ καρδιές. Ὁ Χριστὸς θὰ νικήσει. Ἡ Ἑλλάδα θὰ νικήσει. Καὶ ἡ Παναγία μας θὰ παραμένει πάντοτε ἡ Ὑπέρμαχος τοῦ Ἔθνους μας Στρατηγὸς. ΑΜΗΝ.
Χ. Ἱ. Ἀμαραντινός
Θρησκευτικά
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Συνολικές προβολές σελίδας
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2013
(3547)
- ► Δεκεμβρίου (75)
- ► Σεπτεμβρίου (314)
- ► Φεβρουαρίου (315)
- ► Ιανουαρίου (357)
-
►
2012
(4154)
- ► Δεκεμβρίου (363)
- ► Σεπτεμβρίου (327)
- ► Φεβρουαρίου (346)
- ► Ιανουαρίου (348)
-
►
2011
(3478)
- ► Δεκεμβρίου (370)
- ► Σεπτεμβρίου (259)
- ► Φεβρουαρίου (256)
- ► Ιανουαρίου (350)
-
▼
2010
(2873)
- ► Δεκεμβρίου (308)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(225)
- Η Ευθύνη της επιλογής μας. 1.«Τό ἐσχατολογικό κήρυ...
- Το Άγιον Όρος και η προσφορά του. Πρωτοπρεσβυτέρου...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο...
- Διαλογική συζήτησις Ευαγγελικών και Ορθοδόξων. Θέμ...
- Όχι στην «κουτοπόνηρη» Κάρτα φακελλώματος του πολί...
- Κάρτα Πολίτη (και κάθε προάγγελός της ). Υπάρχουν ...
- Οι νέοι και η γλώσσα των λειτουργικών κειμένων
- 30 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Στάρετς Βαρσανούφιος , Γεροντικόν - Ὁσίων Ρώσσων Π...
- Σε δημόσια διαβούλευση η κάρτα του πολίτη. Ξεκίνη...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου. Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο...
- Ἐπίθεση κατά τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας: Θεολογία τ...
- Διαλογική συζήτησις Ευαγγελικών και Ορθοδόξων. Θέμ...
- Μουσική Rock- Hard Rock, Αντίστροφα / Υποσυνείδητ...
- Η Αποκάλυψη του Θεού στην ανθρώπινη καρδιά. Ιερομο...
- 29 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Αββάς Ισαάκ ο Σύρος. Άπαντες οι Ασκητικοί Λόγοι κα...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Η Φιλοκαλία. Μωυσής Αγιορείτης
- Η Θεία Κοινωνία που βλάστησε στάχυα «Λειμωνάριον τ...
- Κεφάλαιον ΙΑ΄.- Περί Αγάπης και Συγχωρητικότητος π...
- O προάγγελος της Κάρτας Πολίτη - Σχεδιάζουν την ηλ...
- Όσιος Ισαάκ ο Σύρος Άγιος που εορτάζει στις: 28/0...
- 1)Ἡ ἀγάπη μεταξύ τῶν συζύγων 2)Ἡ πιστή σύζυγος καί...
- Διαλογική συζήτησις Ευαγγελικών και Ορθοδόξων. Θέμ...
- 28 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Περί εμφανίσεων του γέροντος Παϊσίου, προφητειών κ...
- Μόνο αυτό που βγαίνει από το στόμα μας μάς κάνει α...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Κεφάλαιον ΙΑ΄.- Περί Αγάπης και Συγχωρητικότητος π...
- "Σουρωτήρι" και αναξιόπιστη η νέα (RFID -Radio-fre...
- Ναυάγιο και πάλι στον διάλογο με τούς Ρωμαιοκαθολι...
- 27 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Ομολογία Φανατισμού... Μια ταπεινή απάντηση (Συνεχ...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Άραγε, έχει αγιαστεί αυτή η μερίδα;
- Κεφάλαιον ΙΑ΄.- Περί Αγάπης και Συγχωρητικότητος π...
- Το αληθινό πρωτείο π. Γεωργίου Μεταλληνού
- Διαλογική συζήτησις Ευαγγελικών και Ορθοδόξων. Θέμ...
- Ολική ανατροπή της πολύχρονης κατασπιλώσεως της υπ...
- Τι είναι η προσκύνηση. Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός
- Τα γηρατειά . Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
- Ομιλίες (3) π.Σάββα Αγιορείτου περί Τιμίου Σταυρού
- Ο Παπουλάκος για τα άθεα γράμματα
- Ο Χριστός βρίσκεται μέσα μου πάντα Γέροντας Ιάκωβ...
- 26 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Μετάσταση Ιωάννου του Θεολόγου
- Το Πατριαρχείο Βουλγαρίας λέει ΟΧΙ στο Διάλογο με ...
- Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Περί προετοιμασίας για την Μετάληψη των Αχράντων Μ...
- Κεφάλαιον Ι΄.- Περί Υπερηφανείας, Αυτομεμψίας και ...
- Διαλογική συζήτησις Ευαγγελικών και Ορθοδόξων. Θέμ...
- Ἡ καλή ἀρχή μιᾶς οἰκογένειας καί ἡ διαφορά χαρακτή...
- Adobe: προειδοποίηση κρίσιμου κενού ασφαλείας σε F...
- 25 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Κεφάλαιον Ι΄.- Περί Υπερηφανείας, Αυτομεμψίας και ...
- Ἰωάννης Τάτσης, Σχεδιάζεται ἡ σύγκλησις «Μεγάλης Σ...
- Φρένο στην χειροτονία όσων θέλουν να γίνουν ιερείς...
- Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για το διάλογο με...
- Τοῦ Ὁσίου καὶ θεοφόρου Πατρὸς ἡμῶν Σιλουανοῦ τοῦ Ἀ...
- Ὅσιος Σιλουανὸς ὁ Ἀθωνίτης - Λόγοι (ἀπάνθισμα)
- Ὅσιος Σιλουανὸς ὁ Ἀθωνίτης - Βίος & Διδασκαλία [zi...
- Έκκληση Βοήθειας - Ιερόν Κελλίον Αγ. Αποστόλων - ...
- 24 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Μακάριοι οι ελεήμονες. (Ομιλία +κείμενο). Ομιλίες...
- Υπάρχουν και δημοσιογράφοι που δεν ανήκουν στην «ν...
- Η Αποκάλυψη του Ιωάννη επαληθεύεται...Βρετανία: βά...
- Οί Δέκα Ἐντολές
- Αφγανές που ζουν σαν αγόρια . Παγιωμένη η πρακτική...
- Γέρακας : Ζει δίπλα μας και χρειάζεται την βοήθειά...
- Ὁ ρόλος τῆς Ἐκκλησίας : Ἡ θεραπεία τῆς ἀνθρώπινης ...
- Γέροντας Παΐσιος Περί ομοιοπαθητικής.
- Ποιοί κατέστρεψαν τους αρχαίους Ναούς;
- Βίος Νεομάρτυρος Αγίου Ιωάννου του εκ Κονίτσης (+2...
- 23 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Άγιος Σεραφείμ της Βίριτσα
- Πληροφόρηση και «παραπληροφόρηση» για την «Κάρτα τ...
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Κεφάλαιον Ι΄.- Περί Υπερηφανείας, Αυτομεμψίας και ...
- Εναλλακτικές μέθοδοι θεραπείας (Reiki - Γιόγκα – Β...
- Ο τρόπος που αντιλαμβάνονται την δικαιοσύνη οι πολ...
- 22 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Κεφάλαιον Ι΄.- Περί Υπερηφανείας, Αυτομεμψίας και ...
- Μεγάλου Βασιλείου. - «Καθελώ μου τας αποθήκας και...
- Οι σημερινοί νέοι δυσκολεύονται να πλησιάσουν γενι...
- Ὁ σεβασμός καί ἡ ἀγάπη μεταξύ τῶν συζύγων (σύμφωνα...
- 21 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Επιστολή του Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ προς την...
- Η σπουδαιότητα του Ορθοδόξου Μοναχισμού του π. Γεω...
- Κεφάλαιον Ι΄.- Περί Υπερηφανείας, Αυτομεμψίας και ...
- Ερωτήματα προς τον π. Σαράντη Σαράντο και Απάντηση...
- 1)Ποιός εἶναι ὁ ὀρθός βίος τῶν γονέων 2) Γιά νά μ...
- 20 Σεπτεμβρίου Συναξαριστής
- Ό Ταξιάρχης του Μανταμάδου
- Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Β΄ Κεφάλαιο ...
- Η‘ Διδασκαλία για την μνησικακία Αββάς Δωρόθεος
- Κεφάλαιον Ι΄.- Περί Υπερηφανείας, Αυτομεμψίας και ...
- ► Φεβρουαρίου (186)
- ► Ιανουαρίου (197)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να σχολιάσετε (με ευπρέπεια) πρέπει να συνδεθείτε με τον λογαριασμό google ή wordpress που διαθέτετε. Αν δεν διαθέτετε πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο @gmail ή στο @wordpress. Μπορείτε βεβαίως πάντα να στέλνετε e-mail στο anavaseis@gmail.com
Ευχαριστούμε.