Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Ι.Μ.Πειραιώς: Ψήφισμα για "Μασόνια και Νέα Τάξη"


Της ομηγύρεως όσων συμμετείχαν στην Ημερίδα της 29ης Νοεμβρίου 2009 με θέμα· «Μασονία και Νέα Τάξη, Σχέσεις του Τεκτονισμού
με το Χριστιανισμό, την Πολιτική και τη Δημοκρατία», που πραγματοποιήθηκε, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, από την εφημερίδα «Χριστιανική» στο κινηματοθέατρο Αττικόν, έναντι του Ιερού Ναού του Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.

Η Ημερίδα, λόγω του θέματος, αφιερώθηκε στους μακαριστούς αρχιμανδρίτη Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και τον Νικόλαο Ψαρουδάκη, ιδρυτή της Χριστιανικής Δημοκρατίας, οι οποίοι με τα βιβλία τους αποκάλυψαν τον αντιχριστιανικό και αντιδημοκρατικό χαρακτήρα της Μασονίας.

Γιατί τώρα η εκδήλωση;

Σημαντικά γεγονότα διεθνούς και εθνικού επιπέδου επαναφέρουν στην επικαιρότητα το ρόλο Οργανώσεων που λειτουργούν κατά τρόπο μυστικό και συνωμοτικό και τελευταίως εντατικοποιούν την δράση τους με βασικούς στόχους·

Ο Μηδενισμός του Πρωτοπρ. π. Βασιλείου Θερμού


Ο ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΠΡ. π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΟΥ
(1ον)
Ακολούθως δημοσιεύομεν κείμενον, το οποίον υπογράφουν οι κάτωθι διαπρεπείς κληρικοί: π. Ιωάννης Φωτόπουλος, εφημ. Ι. Ν. Αγ. Παρασκευής Αττικής, π. Αθανάσιος Μηνάς, πρώην εφημ. Ι. Ν. Αγ. Ελευθερίου Άρεως, π. Γεώργιος Διαμαντόπουλος εφημ. Ι. Ν. Αγ. Ανδρέου Λαυρίου, π. Βασίλειος Κοκολάκης εφημ. Ι. Ν. ‘Υψώσεως Τ. Σταυρού Χολαργού, π. Σταύρος Τρικαλιώτης, εφημ. Ι. Ν. Αγ. Παρασκευής Αττικής, π. Αντώνιος Μπουσδέκης, εφημ. Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Νικαίας, π. Γεώργιος Παπαδάκης εφημ. Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Αμαρουσίου, π. Νικόλαος Πουρσανίδης εφημ. Ι. Ν. Παμ. Ταξιαρχών Αχαρνών, π. Γεώργιος Χρόνης, εφημ. Ι. Ν. Αγίου Ανδρέου Παιανίας, π. Χαράλαμπος Θεοδώσης, εφημ. Ι. Ν. Αγ. Νεκταρίου Κ. Κηφισιάς, π. Ιωάννης Χατζηθανάσης εφημ. Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Αττικής, π. Ευθύμιος Μουζακίτης, εφημ. Ι. Ν. Αγ. Κοσμά Αιτ. Αμαρουσίου, π. Χρήστος Κατσούλης, εφημ. Ι. Ν. Παναγίας Βλαχερνών Αμαρουσίου, Αρχιμ. Σαράντης Σαράντος εφημ. Ι. Ν. Κοιμ. Θεοτόκου Αμαρουσίου, οι οποίοι προέρχονται από διαφόρους Μητροπόλεις της Ελλαδικής Εκκλησίας, βάσει του οποίου ελέγχεται ο π. Βασίλειος Θερμός, αλλά και όσοι αποδέχονται τας καινοτόμους, αντιπατερικάς ιδέας του.

Εκοιμήθη o παπα-Ευγένιος από την Προβάτα του Αγ. Όρους


Πλήρης ημερών εκοιμήθη πριν λίγες ημέρες, ίσως και ο μακροβιότερος σε ηλικία γέροντας στο Περιβόλι της Παναγίας
το Άγιον Όρος, Ιερομόναχος Ευγένιος Κατρινάκης κατά το αγιορείτικο (παπά Ευγένιος Καστανιάς).

Την εξόδιο ακολουθία τέλεσε ο Επίσκοπος Ροδοστόλου Χρυσόστομος μαζί με τους Ηγουμένους, Μεγίστης Λαύρας Πρόδρομο, Σταυρονικήτα Τύχωνα, Αγίου Παύλου Παρθένιο και Καρακάλλου Φιλόθεο.
Ο μακαριστός γέροντας Ευγένιος, κατά κόσμο Νικόλαος Κατρινάκης, γεννήθηκε το 1914 στην Επαρχία Μεράμπελο του νομού Λασιθίου της Κρήτης.

Με λαμπρότητα η Θρονική Εορτή στο Φανάρι


Με λαμπρότητα και βυζαντινή μεγαλοπρέπεια τελέστηκε σήμερα στο Φανάρι η Πατριαρχική Θεία Λειτουργία επί τη εορτή της Θρονικής Εορτής του Οικουμενικού Πατριαρχείου
για τον ιδρυτή της Εκκλησίας της Κων/πόλεως Απόστολο Ανδρέα τον Πρωτόκλητο.

Της Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, συμπαραστατούμενος από τους, Μητροπολίτες Περγάμου κ. Ιωάννη, Γαλλίας κ. Εμμανουήλ, Αυστρίας κ. Μιχαήλ, Ατλάντας κ. Αλέξιο, Προικονήσου κ. Ιωσήφ, Βεροίας κ. Παντελεήμονα, Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο και Κιλκισίου κ. Εμμανουήλ.
Να σημειωθεί ότι στη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου όπως και κάθε χρόνο συμμετείχε και Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας Ρώμης υπό την ηγεσίαν του Σεβ. Καρδιναλίου κ. Walter Kasper, Προέδρου του Ποντιφικού Συμβουλίου διά την προώθησιν της ενότητος των Χριστιανών.

Η Ομιλία του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου στη Θρονική Εορτή:
«Σεβασμιώτατε Καρδινάλιε κύριε Walter Kasper, εκπρόσωπε της Α. Αγιότητος του Πάπα και Επισκόπου Ρώμης κυρίου Βενεδίκτου του 16ου, μετά της τιμίας υμών συνοδείας,
Μετά πολλής χαράς υποδεχόμεθα υμάς και πάλιν εις τας αυλάς της καθ’ ημάς Εκκλησίας της Νέας Ρώμης, ίνα συνεορτάσωμεν την ιεράν μνήμην του ιδρυτού και προστάτου αυτής Αγίου Αποστόλου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου.

Eκδήλωση με θέμα "Τα θρησκευτικά σύμβολα στην εκπαίδευση"



Ανοικτή εκδήλωση με θέμα "Τα θρησκευτικά σύμβολα στην εκπαίδευση" οργανώνει το Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου - Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου, στις 16 Δεκεμβρίου 2009 (ώρα 17:30), στην Ένωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου (Ακαδημίας 23).

Την εκδήλωση θα συντονίσει ο Γιώργος Σωτηρέλης, καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Πανεπιστημίου Αθηνών. Ομιλητές θα είναι οι Νίκος Αλιβιζάτος, καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Πανεπιστημίου Αθηνών, Σταύρος Γιαγκάζογλου, Δρ. Θεολογίας, σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Ιωάννης Κονιδάρης, καθηγητής Εκκλησιαστικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Α.-Ι. Δ. Μεταξάς, ομότιμος καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης Πανεπιστημίου Αθηνών και Αλκμήνη Φωτιάδου, Δρ. Συνταγματικού Δικαίου.

amen.gr

«Στοπ» στους μιναρέδες στην Ελβετία



«Στοπ» στους μιναρέδες

Το 57,5% των πολιτών αγνόησε τις εκκλήσεις κυβέρνησης, τραπεζών και επιχειρηματιών. Υπέρ της απαγόρευσης 22 από τα 26 καντόνια. Φόβοι για «πόλεμο» με τον ισλαμικό κόσμο



Οι επικεφαλής της εκστρατείας κατά των μιναρέδων στην Ελβετία, Ούλριχ Σλούερ (αριστερά) και Βάλτερ Βόμπμαν (δεξιά),
αλληλοσυγχαίρονται μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος στο χθεσινό δημοψήφισμα
.



Θα συνεχίσουν οι Αραβες να καταθέτουν τα πετροδολάριά τους στις ελβετικές τράπεζες και να πηγαίνουν για σκι στο Σεν Μόριτς;

Η φιλήσυχη Ελβετία άνοιξε ξαφνικά «πόλεμο» με τον ισλαμικό κόσμο εν μέσω οικονομικής κρίσης. Χτες οι πολίτες της αγνόησαν τις εκκλήσεις της κυβέρνησης, των τραπεζών και των επιχειρηματιών και αποφάσισαν με 57,5% να μην υψωθεί στο εξής κανένας νέος μιναρές στη χώρα.

Το συνταγματικό δημοψήφισμα έγινε με πρωτοβουλία τριών ακροδεξιών κομμάτων (με επικεφαλής το Λαϊκό Κόμμα Ελβετίας) που έκριναν ότι ο μιναρές αποτελεί «σύμβολο πολιτικής εξουσίας και φονταμενταλισμού».

Μολονότι υπάρχουν μόνο 150 τζαμιά και 4 μιναρέδες σε όλη την Ελβετία, ο καβγάς φούντωσε όταν άρχισαν να ξεφυτρώνουν μιναρέδες όχι μόνο στις μεγάλες πόλεις, αλλά και... σε χωριά.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η ζυγαριά έγειρε χάρη στην ψήφο των Ελβετίδων, που απεχθάνονται τις μπούρκες και την καταπίεση των γυναικών στο Ισλάμ. Εβαλαν όμως σε δοκιμασία τις σχέσεις της χώρας τους με την ΕΕ και την Υπατη Αρμοστεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ.

Το αποτέλεσμα ήταν ένα σοκ εντός και εκτός των ελβετικών συνόρων, καθώς το «Ναι» στην απαγόρευση των μιναρέδων επικράτησε σε 22 από τα 26 καντόνια. Μόνο στη Γενεύη επικράτησε καθαρά το «Οχι», έδρα διεθνών οργανισμών και με έντονο μουσουλμανικό στοιχείο.

Δεδομένου ότι οι δημοσκοπήσεις προέβλεπαν επικράτηση του «Οχι» με 53%, ο Οργανισμός Ισλαμικής Διάσκεψης αντέδρασε με «έκπληξη και απογοήτευση».

«Τώρα πρέπει επειγόντως να βρούμε ένα σημείο διαλόγου ώστε να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις», είπε ο αντιπρόσωπος του ΟΙΔ στη Γενεύη. Για «αρνητικό σοκ και δυσάρεστη έκπληξη» έκανε λόγο η Διεθνής Αμνηστία, ενώ το Κόμμα των Ελβετών Πρασίνων σχεδιάζει να προσβάλει τη συνταγματική μεταρρύθμιση, στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου.

Ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Ελβετίας, Χανς-Ρούντολφ Μερτς, είχε απευθύνει έκκληση στους πολίτες να ψηφίσουν «Οχι» σε τηλεοπτικό διάγγελμα, υπογραμμίζοντας πως οι μουσουλμάνοι της Ελβετίας πρέπει να έχουν δικαίωμα πλήρους άσκησης των θρησκευτικών τους καθηκόντων. Μολονότι οι υπάρχοντες μιναρέδες δεν θα γκρεμιστούν ούτε θα απαγορευτεί η ανέγερση νέων τζαμιών, πολλοί φοβούνται μποϊκοτάζ των ελβετικών προϊόντων και βίαιες διαδηλώσεις στις ελβετικές πρεσβείες του εξωτερικού.

Ο,τι δηλαδή έπαθε και η Δανία το 2005, για τα σκίτσα του Μωάμεθ. Με τη διαφορά ότι η Ελβετία είναι το αρχέτυπο της μετριοπάθειας και της ουδετερότητας και δεν αντέχει να τσαλακωθεί η εικόνα της.

Αλλωστε, από τους 400.000 μουσουλμάνους που κατοικούν στη χώρα των Αλπεων, μόνο το 14% ζει με τον παραδοσιακό ισλαμικό τρόπο. Οι περισσότεροι προέρχονται από την Ευρώπη (Κόσοβο, Αλβανία, Βοσνία) και την Τουρκία. «Η κυβέρνηση θα σεβαστεί την ετυμηγορία του ελβετικού λαού», ανακοίνωσε η κυβέρνηση της Βέρνης, καλώντας σε διάλογο τις θρησκευτικές και κοινωνικές ομάδες.

Οσο για τους εκπροσώπους των μουσουλμάνων της Ελβετίας, δεν έκρυψαν την απόγνωσή τους. «Φοβάμαι ότι θα έχουμε μεγάλους μπελάδες. Τις δύο τελευταίες εβδομάδες είχαμε περισσότερες επιθέσεις σε τζαμιά της Ελβετίας, από όσες τα τελευταία 40 χρόνια», είπε στο BBC ο τουρκικής καταγωγής πρόεδρος της Ενωσης Μουσουλμανικών Οργανώσεων της Ζυρίχης, Ταμίρ Χατζιπολού.

«Είμαι αποκαρδιωμένος. Τι θα πούμε στα παιδιά μας;», συμπλήρωσε ο πρώην εκπρόσωπος του τζαμιού της Γενεύης, Χαφίντ Ουαρντίρι.»

Γιάννης Παπαδάτος ethnos.gr


Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Η Επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη σε εκδήλωση της Coca-Cola


Η Επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη σε εκδήλωση της Coca-Cola


Το βίντεο με υποτιτλισμό.



To κείμενο της ομιλίας:

«Εξοχότατε κυβερνήτη
Πολυαγαπημένοι αδελφοί ιεράρχες
Αξιότιμοι Μουχτάρ και Δάφνη Κεντ
πολυαγαπημένοι φίλοι και οικοδεσπότες
Διακεκριμένοι καλεσμένοι
Αγαπητοί στον Κύριο
Απόψε συγκεντρωθήκαμε σε αυτό το εκπληκτικό κέντρο
στην πραγματικότητα ένα μουσείο προς τιμήν ενός από τα πιο αγαπημένα προϊόντα
ένα - αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την λέξη -εικόνισμα του 20ου αιώνα.

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Η Επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη σε Εβραική Συναγωγή. (28/11/2009)



Η επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην μεγαλύτερη Εβραική Συναγωγή Park East της Νέας Υόρκης.
Το γεγονός έλαβε χώρα ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου, και δεν καλύφτηκε από κανένα ειδησιογραφικό μέσο.

Να σημειώσουμε επίσης ότι 2 φορές που αναφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη την ονόμασε « Iνσταμπούλ»




Eδώ η ομιλία με υποτιτλισμό διάρκειας 13 λεπτών Εικόνα http://www.ianos.net/ftp/ecumenical-pat ... c-subs.avi


Και εδώ ολόκληρο το βίντεο διάρκειας 50.54' λεπτών




Ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας του Οικουμενικού Πατριάρχου.

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Λόγος εις τα Εισόδια της Θεοτόκου (Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς)


Λόγος εις τα Εισόδια της Θεοτόκου (Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς)

…Εάν το δένδρο αναγνωρίζεται από τον καρπό, και το καλό δένδρο παράγει επίσης καλό καρπό, η μητέρα της αυτοαγαθότητος, η γεννήτρια της αιώνιας καλλονής, πως δεν θα υπερείχε ασύγκριτα κατά την καλοκαγαθία από κάθε αγαθό εγκόσμιο και υπερκόσμιο;
Διότι η δύναμη που καλλιέργησε τα πάντα, ο προαιώνιος και υπερούσιος Λόγος, από ανέκφραστη φιλανθρωπία και ευσπλαχνία γιά χάρη μας θέλησε να περιβληθεί τη δική μας εικόνα, για να ανακαλέσει τη φύση πού σύρθηκε στον άδη και να την ανακαινίσει, γιατί είχε παλαιωθεί και να την αναβιβάσει προς το υπερουράνιο ύψος της βασιλείας και θεότητός του.
Και βρίσκει αυτήν την αειπάρθενη η οποία υμνείται από μας σήμερα που γιορτάζουμε την παράδοξη είσοδό της στα άγια των αγίων και την εκλέγει ανάμεσα από όλους ανά τους αιώνες εκλεκτούς και θαυμαστούς και περιβόητους για την ευσέβεια και σύνεση και σε λόγια και σε έργα.


Ήταν αδύνατο η υψίστη και υπεράνω του νου καθαρότης, ο σαρκωθείς Λόγος, να ενωθεί με μολυσμένη φύση, γιατί ένα μόνο πράγμα είναι αδύνατο στο θεό, το να έλθει σε ένωση με ακάθαρτο, πριν αυτό καθαρισθεί. Γι' αυτό και χρειαζόταν κατ' ανάγκη μια τελείως αμόλυντη και καθαρότατη παρθένο για κυοφορία και γέννηση εκείνου που είναι και εραστής της και δοτήρας της καθαρότητας, η οποία και προορίσθηκε και φανερώθηκε και τό σχετικό με αυτήν μυστήριο τελέσθηκε, με πολλά παράδοξα γεγονότα.